en del av Fastighetsbyrån Östermalm

4.8 / 5 i betyg — 29 rekommendationer

Läs vad 29 användare tycker om Lovisa Hidesten

• Anneli H
    Anneli H skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hon har varit väldigt hjälpsam och jag har att jag har varit i trygga händer. Min försäljning av lägenheten har fått ta den tid jag har behövt, ingen press från Lovisa Hidestens sida. Jag är väldigt nöjd och skulle mer än gärna rekommendera henne till kollegor och vänner.
    2016-11-21 Lovisa H svarar Anneli H
    Så roligt att höra att du känner dig nöjd Anneli, skönt att allt gick så smidigt och bra. Nu håller vi tummarna för att du hittar en ny minst lika fin lägenhet på söder! Kram Lovisa
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, förståelse för kundens behov, och drivande.
    Hon får sälja min nästa bostad.
    2016-11-14 Lovisa H svarar Ulf S
    Tack för gott samarbete Ulf, lägenheten fick precis det slutpriset som den förtjänade också! Det var så roligt att hjälpa dig med din försäljning. Vi hörs och ses snart, kram Lovisa
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Rekommenderar verkligen Lovisa Hidesten! Hon gjorde ett toppen jobb för oss!
    2016-10-24 Lovisa H svarar Caroline P
    Tack för underbart samarbete och en rolig tid! Ta hand om så hörs och ses vi snart!
    Återigen, är så glad för er skull! Kram Lovisa
  • Rut-marie N
    Rut-marie N skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väl omhändertagen, inlyssnande och ger aldrig upp. Driven och lotsar affären i hamn på ett betryggande sätt. Jag som kund är i fokus till 100%
    2016-10-24 Lovisa H svarar Rut-marie N
    Rut-marie det har varit fantastiskt roligt att få lära känna dig samt hjälpa er med det här! Ta hand om dig så hörs och ses vi snart. Kram Lovisa
  • Frida W
    Frida W skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är jätte nöjd med min mäklare. Bra kontaktnät och tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas starkt.
    2016-10-24 Lovisa H svarar Frida W
    Härligt att höra Frida, hoppas att du kommer att trivas på ön! kram Lovisa
  • Mariah L
    Mariah L skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa är duktig, engagerad, fylld med energi och har rätt fokus. Hon är väldigt professionell för både säljaren och köpare och gör ett seriöst intryck. Lovisa ger det där lilla sista och brinner för sitt yrke. Känns väldigt harmonisk vilket är en fördel för en säljare som mig som blir lite spattig av alla säljstress.
    2016-10-19 Lovisa H svarar Mariah L
    Tack snälla fina du för lovorden! Jag är tacksam över att jag fick hjälpa dig med att sälja din underbara lägenhet, så skönt att höra att du känner dig nöjd för det är väldigt viktigt för mig. Kram Lovisa
  • Orhan T
    Orhan T skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Glad, trevlig, proffsig och riktigt envis.

Lovisa gjorde försäljningen till en rolig upplevelse och såg till att jag var informerad genom hela processen.
    2016-10-14 Lovisa H svarar Orhan T
    Jag hade minst lika kul Orhan, så skönt att kunna leverera det du förväntade dig. Kram Lovisa
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra! Lovisa är väldigt engagerad och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera henne och kommer absolut vända mig till henne nästa gång jag ska sälja.
    2016-10-11 Lovisa H svarar Madeleine G
    Tack fina du, det värmer verkligen att höra! Det har varit fantastiskt kul att hjälpa er med detta. Kram Lovisa
  • Siv B
    Siv B skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa är kunnig, informativ, effektiv, pålitlig och har ett mycket gott bemötande . Jag som säljare är mycket nöjd.
    2016-10-11 Lovisa H svarar Siv B
    Härligt att höra Siv, hoppas vi ses snart igen! Kram Lovisa
  • Eva P
    Eva P skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa var en proffessionell och driven mäklare med högt fokus på att få till ett bra avslut. Mycket trevligt att få uppdateringar under hela processen samtidigt som hon var lyhörd och flexibel. Supernöjd med hennes arbete och slutpriset blev högt över förväntan, kan inget annat än ge henne mina varmaste rekommendationer! :D
    2016-10-10 Lovisa H svarar Eva P
    Tack snälla Eva, blir så glad över att höra dessa fina ord. Det är verkligen det bästa med det här jobbet. Ha det fint så hörs och ses vi snart! Kram Lovisa
  • Nicole E
    Nicole E skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt trevlig och serviceminded!
    2016-05-25 Lovisa H svarar Nicole E
    Tack detsamma Nicole, hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet! kram Lovisa
  • Arshia S
    Arshia S skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vår mäklare, Lovisa Hidesten, levde upp bra till vår förväntning.
    Hon är Ansvarsfull, Välplanerad, Drivande med Positivt bemötande.
    Som kund vi är helt nöjda med hennes topp prestation och professionell tjänst!
    2016-05-13 Lovisa H svarar Arshia S
    Tack snälla för fina ord! Kul att kunna leverera det ni förväntade er, kram Lovisa
  • Katariina N
    Katariina N skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Engagerad, trevlig och rolig. Skulle anlita henne igen
    2016-05-05 Lovisa H svarar Katariina N
    Tack snälla för rekommendationen Katariina! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya område! Jag hjälper er mer än gärna igen kram Lovisa
  • Anna W
    Anna W skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    trevlig, bra, saklig och kunnig om etage våningen & inom området där vi köpte den
    2016-05-03 Lovisa H svarar Anna W
    Tack snälla Anna för de fina orden! Kam Lovisa
  • Marjam S
    Marjam S skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Duktig och driven säljare med avslut i fokus
    2016-05-03 Lovisa H svarar Marjam S
    Tack Marjam, det var grymt kul att arbeta efter era höga krav! Alltid roligt med utmaningar. Kram Lovisa
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Trevligt och professionellt bemötande igenom hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera Lovisa.
    2016-04-24 Lovisa H svarar Gabriel S
    Tack snälla Gabriel för fina ord, kul att du känner att du vill rekommendera mig vidare! MVH Lovisa
  • Sven F
    Sven F skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Saklig och effektiv.
    Lätt att ha dialog med.
    Det gick kanske lite väl fort emellanåt med inte helt korrekturlästa underlag.
    Resultatet blev utmärkt.
    2016-03-02 Lovisa H svarar Sven F
    Tack för dom fina orden Sven och Pia, det var väldigt roligt att få hjälpa mer med det här! Varma hälsningar Lovisa
  • Ted R
    Ted R skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa har varit engagerad och informativ under hela processen utan att vara påträngande. Lyhörd men med goda råd och väl uppdaterad på marknadens prisläge.
    Hon är trevlig och lätt att ha och göra med samt mycket lätt att nå. Lovisa får våra bästa rekommendationer.
    2016-01-15 Lovisa H svarar Ted R
    Det värmer verkligen att höra att ni är nöjda med er försäljning! Tack för de fina orden, ha en fin helg så hörs vi snart. MVH Lovisa
  • Rosita B
    Rosita B skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mycket bra bemötande. Upplevde henne som negativ när det gällde priset på lägenheten, försäljningsdatum och om varför man efter privat visning, före allmän visning, bör avstå från den allmänna.
    2015-12-16 Lovisa H svarar Rosita B
    Roligt att du ändå känner dig nöjd i det stora hela. Eftersom det är rekordpris i föreningen så hoppas jag att du ändå känner dig nöjd med råden och slutpriset. Varma hälsningar Lovisa
  • Per F
    Per F skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa har överträffat alla våra förhoppningar och önskemål. Hon vägrade ge sig för än vi var helt nöjda, fast än vårt önskemål var över marknadsvärdet. Jag kommer ta hjälp av Lovisa vid varje försäljning och köp av framtida bostäder.
    2015-12-16 Lovisa H svarar Per F
    Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med det här. Det gör jag gärna igen! Varma hälsningar Lovisa
  • Johan L
    Johan L skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Hej,

Enkel och tydlig. Påminde mig om deadlines etc inför inflytt.
    2015-12-16 Lovisa H svarar Johan L
    Tack för rekommendationen Johan, hoppas du trivs i din nya lägenhet! Varma hälsningar Lovisa
  • Anniela S
    Anniela S skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra kommunikation, bra service. Använder bara Fastighetsbyrån!
    2015-09-08 Lovisa H svarar Anniela S
    Tusen tack för de varma orden från mig och Erik Andersson. Det är så roligt att kunna hjälpa dig med det här! Med vänlig hälsning Lovisa Hidesten
  • Johan B
    Johan B skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lyckad försäljning tack vare skicklig och lyhörd mäklare.
    2015-07-07 Lovisa H svarar Johan B
    Tusen tack för dom orden Johan! Ha en fin sommar med familjen, varma hälsningar Lovisa
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fantastisk mäklare som tar hand om alla kubder med fantastisk hand... Kommer med säkerhet använda Lovisa igen!
    2015-07-02 Lovisa H svarar Patrik M
    Härligt att höra Patrik, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med det här och det gör jag gärna igen. Ha en skön sommar så ses vi snart. Varma hälsningar, Lovisa Hidesten
  • Christine O
    Christine O skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag upplevde Lovisa Hidesten som professionell, tillgänglig och engagerad. Något som jag tycker att hon gjorde särskilt snyggt var att hon hela tiden höll mig uppdaterad i processen, via sms, mejl och telefonsamtal. Det tycker jag visade på engagemang och att hon kunde relatera till min sitaution som säljare. Jag tycker att hon motsvarade mina förväntningar mycket väl.
    2015-05-18 Lovisa H svarar Christine O
    Tusen tack för den fina rekommendationen Christine, jag hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya fina lägenhet. Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med den här processen. Varma hälsningar Lovisa
  • Mariella R
    Mariella R skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra. bemötande. Inga klagomål.
    2015-05-18 Lovisa H svarar Mariella R
    Härligt att höra Marielle, stort grattis till din nya lägenhet. Varma hälsningar Lovisa
  • Kenneth I
    Kenneth I skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lovisa är en engagerad och duktig mäklare som med sitt lugn och metodiska sätt presenterar en modell inför försäljning som man känner sig trygg med och som med fingertoppskänsla fick affären att gå i lås med en riktigt bra vinst!!
    2015-03-13 Lovisa H svarar Kenneth I
    Tack för dina varma ord Kenneth. Hoppas ni kommer att stormtrivas i ert nya hus, än en gång grattis! Trevlig helg på er, varma hälsningar Lovisa
  • Sebastian V
    Sebastian V skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Fick 15% över snittkvm-priset så vad kan man klaga på? Väldigt trevlig och hjälpsam när man har frågor också.
    2015-01-14 Lovisa H svarar Sebastian V
    Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet Sebastian, härligt att ni känner er nöjda! :)
  • Måns O
    Måns O skrev om Lovisa Hidesten en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Framåt,trevlig,ordningsam - proffsig helt enkelt.
    2014-10-09 Lovisa H svarar Måns O
    Tack snälla Måns! Har varit ett rent nöje att få sammarbeta med dig.
    //Lovisa
Anna Wikstrand
Erik Andersson
Sarah Sjödin
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Caroline Lundin
Richard Petersson