Mathias Odehag
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 21 Läs vad Mathias Odehag

• Jannicke E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-09-02

Östermalm
    Mathias har vid försäljningen av vår lägenhet visat prov på målmedvetenhet och entusiasm kombinerat med en ödmjukhet och tålamod som är ovanlig.
    Vi är mycket nöjda med hans insats! Läs mer
    2019-09-04 Mathias O svarar Jannicke E
    Stort tack Jannicke, för ert fina omdöme och att jag fick ert förtroende att hjälpa till med försäljningen.

Jag önskar er fin fortsättning.

Bästa hälsningar, Mathias
    Mathias O gillar detta
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-09-02

Östermalm / Nedre Gärdet
    Mathias gjorde lägenhetsförsäljningen till en enkel, tydlig och extremt positivt upplevelse. Genomproffsig, otroligt hjälpsam och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Kunde inte blivit bättre och hade definitivt anlitat Mathias igen! Läs mer
    2019-09-04 Mathias O svarar Johan H
    Tack så mycket Johan, för dina fina ord. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär.

Jag önskar dig allt det bästa.

Med vänlig hälsning, Mathias
    Mathias O gillar detta
  • Maria Kristina S köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-08-30

Östermalm
    Köpte en etta på Östermalm. Mäklaren gav ett adekvat och trovärdigt intryck. Var lättillgänglig och nåbar. Svarade på alla praktiska frågor. Läs mer
    2019-09-04 Mathias O svarar Maria Kristina S
    Hej Maria!
    Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Du är välkommen att höra av dig om du behöver min hjälp i framtiden.

Allt gott!
    Bästa hälsningar, Mathias.
  • Rikard M
    Rikard M köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-08-08

Östermalm / Gärdet
    Vi köpte en ny lägenhet ute på gärdet och Mathias var väldigt professionell och hjälpsam för våra frågor och önskemål. Han gjorde att vi kände oss trygga i ögonblicket när vi skulle köpa.

Vi kan varmt rekommendera Mathias för er som funderar att sälja eftersom han får säljaren trygg i affären. Läs mer
    2019-08-26 Mathias O svarar Rikard M
    Tack så väldigt mycket Rikard. Det var ett nöje att få arbeta med er och jag hoppas att ni trivs bra i er nya bostad.

Det är bara att höra av er om ni önskar min hjälp i framtiden. Ha det riktigt gott!
    Mathias O gillar detta
  • Madalina V köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-08-07

Östermalm / Gärdet
    He was very helpful and helped us see the apartment second time. He understood our position when it came to the bid so he tried to accommodate both the seller and us, the buyer. He was great! Läs mer
    2019-08-26 Mathias O svarar Madalina V
    Thank you so much Madalina for your kind words. I hope you guys love your new apartment. I wish you all the best!
    Mathias O gillar detta
  • Linnea S sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-08-02

Östermalm / Nedre Gärdet
    Lyhörd, positiv och otroligt ambitiös. Arbetade hårt och noggrant. Trevligt bemötande och lätt att få tag på. Bra på att återkoppla. Mycket nöjd med Mathias Odehag och hans kollega Andre Nordin. Läs mer
    2019-08-26 Mathias O svarar Linnea S
    Tack så otroligt mycket för de fina orden och för att jag fick möjligheten att sköta er bostadsaffär. Jag hoppas att ni trivs i ert nya hem och jag önskar er allt det bästa!
  • Birgit W skrev om Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-07-05

Försäljning av bostadsrätt, Öregrundsgatan 6
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Mathias. Han var mycket engagerad och gav ett synnerligen kompetent intryck. Vi kan rekommendera honom å det varmaste. Läs mer
    2019-08-01 Mathias O svarar Birgit W
    Tack så oerhört mycket för dina fina ord Birgit. Jag uppskattar ert förtroende och jag är glad över att vi lyckades med ett bra resultat. Allt gott till er båda!
  • Ingrid S skrev om Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-07-04

Sålde en bostadsrätt. Vi har enbart positiva erfarenheter av Mathias. Han var mycket engagerad, positiv och gav ett mycket kompetent intryck. Vi kan å det varmaste rekommendera honom. Läs mer
    2019-08-01 Mathias O svarar Ingrid S
    Tack så väldigt mycket för dina fina ord Ingrid. Jag uppskattar ert förtroende och jag är glad över att vi lyckades. Allt gott till er båda!
    Mathias O gillar detta
  • Christoffer C sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-30

Östermalm
    Gick jättebra att sälja min lägenhet där Mathias höll i allt som mäklare! Läs mer
    2019-08-01 Mathias O svarar Christoffer C
    Tack så mycket Christoffer för dina fina ord! Jag vill verkligen tacka för ditt förtroende och jag är glad att du är nöjd. Allt gott!
    Mathias O gillar detta
  • Tara N sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-06-24

Sålt lägenhet.
    Mycket skicklig och positiv mäklare som alltid var i kontakt med mig om vad som hände. Läs mer
    2019-06-24 Mathias O svarar Tara N
    Tack så mycket Tara för dina snälla ord. Jag är glad över att vi lyckades och att du är nöjd. Allt gott till er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Caroline Lundin
Björn Strömberg
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu