Mathias Odehag
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 11 Läs vad Mathias Odehag

• Helena S köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-28

Östermalm
    Som köpare fanns Mathias alltid där för snabba svar, lätt att ha att göra med och professionell! Läs mer
  • Kevin W sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-22

Östermalm
    Sålde bostadsrätt på Östermalm. Mathias är lyhörd, hjälpsam och noggrann men samtidigt bjuder han också på sin kunskap om marknaden genom kloka råd. Han är snabb med att besvara frågor frän oss och även med att vidarebefordra frågeställningar från prospektiva köpare.

Våra förväntningar var högtställda vad beträffar navigering genom hela säljprocessen.

Mathias klarade sig utmärkt och därför ger vi honom våra högsta rekommendationer. Läs mer
  • Inger W sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-22

Sålt en lägenhet på 120 kvm
    Mötet med Mathias var mycket positivt!
    Krångliga köpare klarades av galant.
    Väldigt god samverkan med tät kontakt vilket var viktigt då jag lever utomlands.
    Som sagt mycket positivt! Läs mer
  • Roya N sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-20

Jag har sålt en mini 2, 36 m2
    Mathias är ung och passionerad, vi behövde köra flera visningar men på slut blev jag nöjd Läs mer
  • Sven E
    Sven E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-05-20

Östermalm / Gärdet
    Här sålt en bostadsrätt om 64 m2 på Gärdet.Mäklaren vi anlitat har visat ett stort engagemang och har motsvarat våra förväntningar.Tog sig verkligen an uppgiften att sälja vår lägenhet till bästa pris för stunden. Vi kan varmt rekommendera Mathias. Läs mer
  • Henrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-26

Östermalm
    Har köpt en lgh om 74 kvm och blev riktigt bra bemött av mäklaren och där även säljaren kändes Mycket nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-05-09 Mathias O svarar Henrik H
    Tack så mycket Henrik! Jag hoppas ni kommer att trivas väl i bostaden. Allt gott till er :)
    Mathias O gillar detta
  • Takumi A sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-10

Östermalm
    Jag har sålt lägenhet på Östermalm.

Jag kan ge Mathias en stor MVG, så var det när man ha bra mäklare.Jag var glad att Mathias hjälpte mig på försäljning.
    Mathias är skicklig som mäklare.,,en lugn man,,,en trygg person,,,och glad,,,mycket bra personlighet som mäklare.

Jag tackar Mathias!! Läs mer
    2019-04-15 Mathias O svarar Takumi A
    Hej Takumi och stort tack för ditt förtroende och din vänlighet. Jag är glad att höra att du är nöjd och det har varit riktigt trevligt att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Allt gott till dig!
  • Mikael P
    Mikael P sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-04-10

Östermalm
    Fantastisk mäklare som fick bostadsrätten såld bara några korta dagar efter initial visning. Som säljare kan man knappt föreställa sig ett bättre scenario. Hemnet behövdes således aldrig nyttjas!

Mäklare Mathias Odehag kan endast få mina varmaste rekomentationer! Stort tack! Läs mer
    2019-04-10 Mathias O svarar Mikael P
    Stort stort tack Mikael! Att ha fått hjälpa dig med din bostadsförsäljning har varit en sann ära. Jag önskar dig allt gott!
    Mathias O gillar detta
  • Madeleine H sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-02-12

Östermalm / Gärdet
    Sålde 1,5 på gärdet där Mathias var min mäklare. Svår start på året med en jobbig bostadsmarknad men var imponerad över Mathias ihärdighet! Hade en bra diaolog och Återkopplade ofta. Märktes att Mathias var mån om att det skulle kännas bra för oss. Vi var väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
    2019-02-12 Mathias O svarar Madeleine H
    Vad roligt att höra! Stort tack för ert förtroende att låta mig sköta er bostadsaffär. Målet var alltid att ni skulle bli nöjda och jag är glad att vi lyckades. Jag önskar er allt det bästa.
    Mathias O gillar detta
  • Christer T köpte sin bostad med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2019-01-31

Vi är nöjda Läs mer
    2019-01-31 Mathias O svarar Christer T
    Vad roligt att höra Christer. Jag hoppas att ni kommer att trivas jättebra.
    Allt gott.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Caroline Lundin
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu