Mathias Odehag
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 39 Läs vad Mathias Odehag

• Kjell Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-03

Östermalm
    En trevlig och hårt arbetande kille. Allt flöt utan problem. Läs mer
  • Matilda H
    Matilda H sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-01

Östermalm
    Mathias har hjälpt oss att sälja och vi har känt oss trygga med honom genom hela processen. Han är trygg, påläst, smidig och professionell på alla sätt och vis. För oss kändes det viktigt med kontinuerlig feedback och Mathias kommunicerade med oss väl. Han hann ringa oss innan frågan dök upp.
    Jag kan varmt att rekommendera Mathias till både köpare, säljare och vänner. Han har alla rätt. För den skicklige går det alltid väl Mathias - lycka till i framtiden! Vi hoppas att du framgent säljer något intressant för oss att köpa. Läs mer
  • Hanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-16

Östermalm / Vasastan
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Mathias Odehag. Proffsigt bemötande. Är otroligt nöjd och tacksam. Kan absolut rekommendera. Läs mer
  • Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-13

Östermalm / Gärdet
    Vi sålde precis vår lägenhet med Mathias. Han är engagerad, förtroendegivande och professionell. Stort tack för en smidig säljprocess. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Fredrik D sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-03-12

Östermalm / Gärdet
    Vi anlitade Mathias i samband med försäljning av lägenhet på Gärdet. Mathias är lyhörd, engagerad och professionell mot både köpare och säljare. Det var en smidig process från start till mål. Rekommenderas. Läs mer
  • Madeleine D sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-27

Bästa mäklaren,
    Saklig behaglig noggrann skicklig bra kundregister! Han värderade min våning 2 dagar senare var den såld till ett mycket bra pris Så nöjd! Kan verkligen rekommendera honom . Läs mer
    2020-03-02 Mathias O svarar Madeleine D
    Tack så mycket Madeleine för att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag blir så glad över att du är nöjd med både resultatet och min insats. Allt gott!
    Mathias O gillar detta
  • Anna G sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-19

Östermalm
    Professionell, engagerad, tillgänglig och gör sitt absoluta bästa. Känns trygg att samarbeta med. Vi kommer anlita Mathias igen om det blir aktuellt med försäljning av bostad i framtiden. Läs mer
    2020-03-02 Mathias O svarar Anna G
    Så stort tack Anna för er fina Reco och för att jag fick förtroendet att sköta er bostadsförsäljning. Jag arbetar gärna med er i framtiden. Allt gott till er!
    Mathias O gillar detta
  • Mary T sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-12

Östermalm / Vasastan
    Sålt 2 rok i innerstaden feb 2020

Mathias var lyhörd, proffsig och oerhört driven genom hela säljprocessen. Mathias jobbade verkligen för att möta våra förväntningar och för objektet samt var duktig på att återkoppla under processens gång. Jag skulle gärna anlita honom igen och rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2020-03-02 Mathias O svarar Mary T
    Tack så mycket Mary för era fina ord och för ert förtroende. Jag arbetar gärna med er i framtiden också. Allt gott till er.
    Mathias O gillar detta
  • Kristina D sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-02-10

Östermalm / Gärdet
    Mathias Odehag har sålt vår lägenhet på ett alldeles utomordentligt sätt!
    Han är mycket kompetent, trevlig och inkännande !
    Vi har bara gott att säga om Mathias, han har vida överträffat våra förväntningar då vi har sålt till ett mycket högre pris än vad vi hoppats på samt att han bearbetat presumtiva köpare på ett imponerande sätt. Läs mer
    2020-03-02 Mathias O svarar Kristina D
    Tack så väldigt mycket för era fina ord Kristina. Det värmer att höra att ni är nöjda med försäljningen och min insats.
    Mathias O gillar detta
  • Kim R sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-01-08

Engagerad, påläst, förtroendeingivande. Proffsig. Läs mer
    2020-01-10 Mathias O svarar Kim R
    Tack så mycket för dina fina ord Kim. Det har verkligen varit ett givande samarbete och jag uppskattar att ni gav mig ert förtroende. Allt gott till er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Anna Alvagard (fd Larsson)
Mathias Odehag
Rebecka Reittu