Mathias Odehag
Registrerad mäklare sedan 2018-09-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Mathias Odehag

• Niklas D sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-22

3:a
    Östermalm / Nedre Gärdet
    Mathias har varit till väldigt stor hjälp vid försäljningen av vår lägenhet. Han var hjälpsam redan innan vi hade bestäms oss för att vi skulle flytta. Såg till att vi fick fotograferat. Lade ut lägenheten på På gång. Kollade av med oss vad vi ville flytta till mm. Mathias har helt klart överträffat våra förväntningar och han är, enligt oss, en ytterst hjälpsam och professionell person och mäklare. Läs mer
  • Philip B köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-20

Östermalm / Gärdet
    Pålitlig och seriös affär, inget direkt att påverka gick nog som ett bostadsköp ska gå till. Mathias är snabb på att svara och står gärna till hands. Läs mer
  • Ann E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-07-19

Östermalm
    Jag behövde en värdering av min lägenhet på Östermalmsgatan. Mathias kom med en kollega och gjorde värderingen på plats efter en kort stund. Mathias gav verkligen ett bra intryck från första stund. Han var förberedd, tydlig, kunnig och lyhörd. Så det hela slutade med att vi gjorde upp ett mäklaravtal. Du höll god kontakt med mig från början till slut (trots att du var på semester) och svarade hela tiden snabbt. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare! Stort tack! Jag är så tacksam och glad över försäljningen som gick snabbt och smidigt till ett pris som jag blev mycket nöjd med. Kan varmt rekommendera Mathias! Läs mer
  • Elias J sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-10

4:a
    Östermalm / Gärdet
    Fantastisk service, stort tack Mathias! Läs mer
  • Ulf R köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-09

4:a
    Östermalm
    Mathias hjälpte mig på ett mycket bra sätt när jag letade en lägenhet för mina två söner och mig. Efter en del letande hittade Mathias den perfekta lösningen åt oss och han var mycket lyhörd vad gäller de önskemål jag hade på lägenheten. Jag kan varmt rekommendera Mathias om ni söker bostad på Östermalm. Läs mer
  • Tianhao X
    Tianhao X köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-06-04

Östermalm / Vasastan
    I am the buyer. Mathias is a very friendly and professional broker. He has been patiently introducing everything to me especially when I don't speak Swedish. It has been a very pleasant process to me with Mathias. Läs mer
  • Per H köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-27

Köpt lgh på Östermalm
    Bra bemötande och kompetent Läs mer
  • Annika S sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-10

Östermalm / Nedre Gärdet
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Mathias. Han är engagerad, påläst och professionell mot både köpare och säljare. Kan absolut rekommendera. Läs mer
  • Mats S köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-05-06

Östermalm / Vasastan
    Köpt 2:a i innerstan, Stockholm. Har fungerat smidigt med bra information. Trevligt bemötande och professionellt hanterat. Läs mer
  • Kenneth L sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Odehag en del av Fastighetsbyrån Östermalm

2020-04-27

Östermalm
    Mathias Odehag på Fastighetsbyrån Östermalm är en trevlig och tillmötesgående mäklare som är väldigt kunnig inom sitt område. Han har under försäljningen av lägenheten hela tiden hjälpt oss på bästa sätt och vi har känt ett stort förtroende för honom. Vi vill ge honom våra varmaste rekommendationer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östermalm

Anna Wikstrand Delic
Richard Petersson
Björn Strömberg
Mathias Odehag
Anna Alvagard (fd Larsson)
Rebecka Reittu
Thilde Ångström