Matilda Berlin

Matilda Berlin

Matilda Berlin är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Matilda Berlin har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Matilda Berlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Berlin har haft 50 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 92 Läs vad Matilda Berlin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2022-08-27 Verifierad kund
    10/10. Tack!

Professionell och driven mäklare som levde upp till alla förväntningar.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Fantastisk bemötande! Matilda är så trevlig, trygg, positiv och proffsig. Hon höll oss väl uppdaterade under hela processen. Otroligt glad över att vi har haft Matilda som mäklare genom köpet av vår första lägenhet. Rekommenderar henne varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm / Gärdet
    2022-06-26 Verifierad kund
    Pigg och driven. Lyckades sälja vår lgh trots ett mycket svårt marknadsläge.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och stabil att ha med sig i en försäljningsprocess!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Matilda och hon levde upp till förväntningarna jag hade av en mäklare
    2022-05-23 Verifierad kund
    Matilda helped me a lot as I was bidding and buying an apartment for the first time in my life. Her enthusiasm and strong professionalism impressed me deeply. She was always there to help me when I had a problem. She patiently gave me hints even when my questions were naive and simple. I think this is a perfect apartment buying experience with the help of Matilda.
    • Östermalm
    2022-05-13 Verifierad kund
    Ett professionellt bemötande från första början. Jag har fått hjälp och stöd i hela processen med att sälja min lägenhet där slutpriset översteg mina förväntningar.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Ingav ett väldigt seriöst intryck och infriade alla förväntningar. Förhandla med köparna på ett föredömligt sätt och fick upp min lägenhet till den summa jag ville ha. Riktigt imponerande av henne.
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-05-08 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bästa betyget är väl att säga att vi gärna skulle välja Matilda vid en framtida försäljning.
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2022-05-06 Verifierad kund
    Matilda lever verkligen upp till de förväntningarna man har på en mäklare i en av livets största affärer. Hon har varit tillgänglig och snabb att återkomma. Hon har varit hjälpsam och personlig, och samtidigt tydlig med att hon företräder säljaren. Väldigt professionell helt enkelt.