Matilda Berlin är mäklare på Fastighetsbyrån Östermalm

Matilda Berlin har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Matilda Berlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Matilda Berlin har haft 41 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 40 Läs vad Matilda Berlin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2021-08-28
    Matilda är en grym mäklare med en vinnarskalle och fantastiskt bemötande!

Hon var den perfekta mäklaren för mig, och med hennes hjälp fick jag min lägenhet såld snabbt och till ett bra pris, samtidigt som hon fanns där och supportade mig hela vägen. Rekommenderar henne till alla som ska sälja på Gärdet/Östermalm!
    • Östermalm
    2021-08-25
    Hittills har Matilda levt upp till mina förväntningar och inte besviket, men affären är inte avslutad, så man kan tycka att nu har skickat ut den här förfrågan lite för tidigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2021-08-12
    Matilda Berlin gav oss ett väldigt bra bemötande under visningen. Hon var lätt att nå på mobil och var alltid vänlig. Kommunikationen mellan henne och säljaren gick snabbt vilket ledde till en snabb affär.
    Tack snälla Karl! Var verkligen så kul att hjälpa dig hitta din lägenhet! Ser fram emot att få se hur den blir när du fått hjälp av ditt inrednings-team ;) Matilda Berlin
    2021-08-11
    Väldigt trevligt, engagerad och kunnig mäklare. Tog hand om hela processen på ett professionellt, men också personligt och varmt sätt.
    Vi är tacksamma att vi har fått hjälp av just Matilda Berlin med försäljningen av vår lägenhet.
    Tusen tack för dina fina ord Mats! Det har verkligen varit ett rent nöje att få jobba med er! Matilda Berlin
    2021-07-21
    Mycket vänligt och trevligt bemötande. Mycket hjälpsam under hela köpet. Gick så smidigt alltihop 😊👍
    Så kul att höra! Och framför allt, är det så kul att vi hittade just rätt lägenhet för dig! Hoppas nu du kommer att trivas helt fantastiskt, och skulle det vara något är det bara att höra av dig! Matilda Berlin
    2021-07-08
    Fantastiskt bemötande med kunden i fokus. Matilda hjälpte oss på ett mycket smidigt sätt, vilket vi är så tacksamma för!
    Tack snälla för dina ord! Och tack själva för ett fantastiskt samarbete! Matilda Berlin
    2021-07-07
    Supertrevlig och proffsig mäklare som hjälpte oss att hitta exakt vad vi behövde snabbt och smidigt. Bästa rekommendationer!
    Tack Johanna! Nöjet var verkligen på min sida! Skulle det vara något, vad som helst, vet ni var ni har mig! Matilda Berlin
    2021-07-05
    10/10! Professionell, flexibel, minst sagt effektiv och dessutom mycket trevlig.
    Jag kan verkligen inte säga något annat än: Detsamma!
    Nu ska vi bara se till att hitta din nästa lägenhet när det är dags :)
    2021-06-21
    Ambitiös, lyssnar, snabb respons.

Förväntningarna var någorlunda högt ställda, inte orealistiska i jämförelse med stl, adress och det unika läget med utsikt och ingen insyn, balkong.
    Förväntningarna infriades dock inte.
    Några omständigheter påverkade intresset bla misstroende mot fastighetsbyggaren.
    2021-06-14
    Matilda var trevlig i sitt bemötande och kunde svara på de frågor vi hade på visningen. Däremot var det en väldigt hetsig process med budgivningen efter visningen och krav på att skriva avtal redan samma kväll. Men detta var nog inte helt och hållet hennes fel utan låg nog på de andra budgivarna och säljaren som drev på. Men den delen av processen var obehaglig och stressad, vilket är anledningen till ett något lägre betyg. Och även om mäklaren representanter båda parter så har jag fått känslan av att säljaren fått lite bättre representation. Men till slut blev allt bra och i övrigt har hon varit trevlig och snabb på att svara när vi haft frågor.
    Tack snälla för dina fina ord och feedback! Som vi pratat om förstår jag precis hur ni måste känt då det absolut blev en stressig process på kvällen då både säljaren och budgivaren var inställda att skriva. Jag vill tacka för att ni hanterade situationen på ett jättebra sätt även fast ni inte fick de bästa förutsättningarna och jag är så glad att vi kunde få ihop det så att ni fick köpa lägenheten. Hoppas verkligen ni kommer trivas oerhört bra och är det något så vet ni var ni har mig! Matilda Berlin