Läs vad 7 Läs vad Matilda Berlin

• 2020-12-21
    Köpt lgh
    Positiv och var noga med att följa upp.
    Upplevde inte att jag fick stöd som köpare i själva köpprocessen. Annars bra
    Catharina L
    • 62.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Tack för din feedback! Det har varit jättekul att få jobba med dig! Det är verkligen jättetråkigt att du upplevde det så. Som du sa i vårat samtal när jag följde upp detta så blev jag ju tyvärr inte informerad om vad jag kunde hjälpa till med, men om det hade varit så hade jag mer än gärna funnits där som du hade önskat. Men jag kommer självklart ta detta med mig och till nästa affär själv stämma av en extra gång så att alla parter känner sig sedda. Hoppas nu att du kommer trivas helt otroligt bra, för lägenheten passade dig verkligen som handen i handsken!

• 2020-11-19
    Matilda har bra driv och energi i kombination med ett trevligt bemötande. Hon gjorde ett jättebra jobb när vi sålde vår lägenhet och vi kan starkt rekommendera henne.
    Pål W
    • 63.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Tack själv för ett fantastiskt samarbete! Det har verkligen varit ett rent nöje att få jobba med både dig och syrran!

• 2020-10-29
    Jag tycker Matilda är engagerad till 110 %. Hon är påläst, lyhörd och tillgänglig. Hon gör allt för en proaktiv bearbetning av spekulanter. Hon tar stort ansvar för alla delar av processen. Hon skapar på detta sätta sätt dem bästa förutsättningarna för en effektiv och trygg försäljning.
    Alfons S
    • 3:a
    • 63.6 m²
    • Östermalm / Vasastan
    Tusen, tusen tack för era fantastiska ord! Det betyder verkligen så mycket att mitt sätt att jobba lyser igenom på det sättet, för det är precis så jag vill att det skall upplevas. Och tusen tack för ett jättetrevligt samarbete! Det har varit ett rent nöje att få jobba med er.

• 2020-10-07
    Trevligt bemötande.
    Återkopplade snabbt.
    Sålt en bostadsrätt på Gärdet.
    Anne T
    • 47.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    Tack för dina fina ord! Jag kan verkligen inte säga något annat än detsamma. Det har verkligen varit ett rent nöje att få jobba med dig!

• 2020-09-21
    Jag har sålt en lägenhet på Östermalm på 33 kvadrat, med hörnbalkong.

Alltid professionellt och trevligt bemött

Matilda, min mäklare, hade alltid tid att svara på mina samtal eller mina mail. Hon svarade sakligt och professionellt

Jag har haft ett fint samarbeta med Matilda. Allt har fungerat väldigt bra.
    Astrid N
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    Tack snälla för dina ord! Jag är oerhört glad att höra att du uppskattar mitt arbete. Tack själv för ett väldigt trevligt samarbete och hoppas nu att ni kommer att trivas fantastiskt bra i den nya lägenheten!

• 2020-09-07
    Alldeles lysande! Oerhört professionell - levererade över våra förväntningar inom en tidsram vi inte trodde var möjlig. 5/5!
    Axel A
    • 38.0 m²
    • Östermalm
    Hej Axel! Det gör mig så glad att höra! Mitt mål var ju som sagt att hitta rätt köpare för just din lägenhet och det tror jag verkligen att vi gjorde. Alltid kul att få jobba med så fantastiska säljare! Nu ska vi bara se till att hitta er nästa lägenhet med!

• 2020-08-12
    Toppenbra mäklare med stenkoll på läget!
    Hej Ida! Tack snälla! Det är utan tvekan mitt mål att alltid hålla stenkoll, så att du upplever det med glädjer mig oerhört! Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet!