Försäljningar

3 omdömen om Matilda Berlin

• Jag har sålt en lägenhet på Östermalm på 33 kvadrat, med hörnbalkong. Alltid professionellt och trevligt bemött Matilda, min mäklare, hade alltid tid att svara på mina samtal eller mina mail. Hon svarade sakligt och professionellt Jag har haft ett fint samarbeta med Matilda. Allt har fungerat väldigt bra.
    Astrid N sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2020-09-21
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Östermalm / Nedre Gärdet
    2020-09-21
  • Alldeles lysande! Oerhört professionell - levererade över våra förväntningar inom en tidsram vi inte trodde var möjlig. 5/5!
    Axel A sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2020-09-07
    • 2:a
    • 38.0 m²
    • Östermalm
    2020-09-07
    Hej Axel! Det gör mig så glad att höra! Mitt mål var ju som sagt att hitta rätt köpare för just din lägenhet och det tror jag verkligen att vi gjorde. Alltid kul att få jobba med så fantastiska säljare! Nu ska vi bara se till att hitta er nästa lägenhet med!

Matilda B

• Toppenbra mäklare med stenkoll på läget!
    IDA K
    IDA K skrev om Matilda Berlin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    2020-08-12
    2020-08-12
    Hej Ida! Tack snälla! Det är utan tvekan mitt mål att alltid hålla stenkoll, så att du upplever det med glädjer mig oerhört! Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet!

Matilda B