en del av Fastighetsbyrån Östermalm

Sibyllegatan 28, 114 43 Stockholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 54 rekommendationer
Mitt arbete som fastighetsmäklare utmanar mig varje dag. Jag inspireras av alla nya möten och situationer som yrket ställer mig inför. Kort och gott älskar jag att hjälpa folk att göra affärer och ta nya steg i livet! Min målsättning är att alltid överträffa kundens förväntningar. Med mig i bagaget har jag 10 års erfarenhet av försäljning, både som säljare, projektledare och försäljningschef innom media och reklam.

Läs vad 54 användare tycker om Sarah Sjödin

• Josephine H
    Josephine H skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi har känt oss väldigt trygga och supernöjda med Sarah som vår mäklare. För oss har det varit väldigt viktigt att ha en bra relation när det handlar om en av ens livs affärer. Vi har känt att vi har kunnat höra av oss med vilka frågor som helst och inget har varit "konstigt".

Tack Snälla!
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sara är mkt noggran, trevlig och professionell. Jag rekommenderar henne varmt.
  • Gustaf
    Gustaf skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sarah är väldigt trevlig och professionell! Har bara positiva saker att säga om Sarah och kan absolut rekommendera henne som mäklare.
  • Charlotte V
    Charlotte V skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra mäklare! Trevlig, tillmötesgående och proffsig.
  • Lars B
    Lars B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Underbar hon har stått ut med mig under flera år
  • Britta L
    Britta L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sarah skötte min försäljning på ett mycket professionellt och seriöst sätt. Man kan lita på att Sarah sköter uppdraget på bästa sätt. Funderar du på att sälja i Norra Djurgårdsstaden ska du absolut kontakta Sarah.
  • Johan B
    Johan B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Från första kontakten har Sarah varit extremt engagerad,kunnig samt väldig snabb på att återkoppla med svar till mig som jag upplevt som ärliga. Jag rekommenderar gärna Sarah som mäklare vid fastighetsaffärer.
    Hälsningar/En nöjd kund.
    2015-12-17 Sarah S svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader och för att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär! God Jul på dig! mvh Sarah
  • Anna J
    Anna J skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi fick omedelbart förtroende för Sarah som är en varm och humoristiskt person och är mycket nöjda med hur hon skött försäljningen av vår lägenhet. När vi var inne på ommålning och styling inför försäljning ordnade hon kontakt med Anette Ottosson på MIG Design som vi också fick stort förtroende för. Sedan hörde hon av sig och hade intresserade köpare utan att vi behövde lägga energi på målning och styling och stor visning vilket passade oss bra. VI kommer definitivt att vända oss till Sarah igen vid en framtida försäljning.
    2015-12-17 Sarah S svarar Anna J
    Tack för fina ord Anna och jag hoppas att vi håller kontakt och att ni kikar in på nya kontoret när vi är på plats i Norra Djurgårdsstaden. Har en skön jul så hörs vi nästa år!
  • Anna P
    Anna P skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra kommunikation med mäklaren och tydlighet i säljprocessen uppskattades.
  • Carin G
    Carin G skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt intryck! Rak på sak och utan att verka säljig. Jag får förtroende för att Sarah säljer mig en bra produkt.
    Jag vet dock inte vad anledningen var till att Sarah skulle ta mitt telenr direkt när jag klev in genom dörren på första visningen. Om jag är intresserad av lägenheten kommer jag ge mitt telefonnr spontant själv. Att ta telefonnr direkt när jag kliver in får mig att associera till mindre bra mäklare som kommer ringa och vill sälja på mig en produkt. Om det fanns ett annat syfte så skulle jag uppskatta om det sas. I övrigt som sagt, mycket proffsig. Skulle gärna anlita Sarah när jag säljer min lägenhet.
  • Lovisa S
    Lovisa S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Supertrevlig och proffsig. Väldigt nöjd.
  • Tove B
    Tove B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jättebra! Kunnig, duktig och trevlig
  • Angelika V
    Angelika V skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sarah Sjödinpå Fastighetsbyrån, Östermalm, får absolut högsta betyg med motiveringen:
    för ett professionellt, engagerat och förtroendeingivande bemötande samt med förmåga att lyssna in kundens behov/önskemål utan att för den sakens skull, införliva säljaren i orimliga förväntningar(priset), vill jag ge henne mina varmaste rekommendationer till alla som funderar på att sälja sin bostad. Jag har sålt en del och anlitat olika mäklare, därför vågar jag påstå att Sarah Sjödin är i särklass den absolut bästa mäklaren. /Angelica
  • Anna N
    Anna N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi sålde en etta på Östermalm med hjälp av Sarah Sjödin. Sarah var mycket professionell från första början. Snabbfotad, enkel att ha att göra med och mycket hjälpsam. Sarah är mycket noggrann med sitt arbete och jag upplevde att hela affären sköttes helt prickfritt med absolut professionalism. Mitt intryck var att köparen var lika nöjd över köpet som vi som säljare var och det tycker jag är ett mycket bra betyg på en fastighetsmäklare av rang. Mina varmaste rekommendationer att välja Sarah som mäklare om ni vill göra en bra affär!
    2015-08-21 Sarah S svarar Anna N
    Tack Anna! Alltid kul att höra och det har varit ett nöje! Vi hörs snart igen! HLS Sarah
  • inger n
    inger n skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    För mig var det en självklarhet att använda mig av Fastighetsbyrån under försäljningen av min lägenhet! Jag kom i kontakt med Sara Sjödin som gjorde ett kanonjobb från början till försäljning av lägenheten. Det här var första gången jag sålde en lägenhet och med lite erfarenhet kan man lätt känna sig osäker. Sara Sjödin gjorde att jag kände mig trygg under hela försäljningen. Stort tack! Nina C
    2015-05-18 Sarah S svarar inger n
    Tusen tack för de fina orden! Det har varit ett nöja att hjälpa er. Vi ses och hörs inom kort! // Sarah
  • Lina N
    Lina N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sarah Sjödin sålde min lägenhet med ett proffsigt och trevligt bemötande och en hög servicenivå. Jag är mycket nöjd med Sarahs hantering av försäljningen.
  • Carina S
    Carina S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi kände 100% förtroende för Sarah från första mötet! Hela affären igenom har hon varit proffsig, noggrann, lyhörd, målinriktad, gett bra tips och råd bla inför fotograferingen. Rekommenderas varmt!! Tack för hjälpen!
    2015-04-30 Sarah S svarar Carina S
    Det har varit ett nöje att hjälpa er. Jag återkommer med förslag på sommarhus på mailen! // Sarah
  • Erik L
    Erik L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    För andra gången anlitade jag Sarah som mäklare och även denna gång överträffade hon mina förväntningar på alla sätt! Noggrann, proffsig, tillgänglig, alltid ett positivt bemötande, erfaren och framförallt en säljare av rang! Trots att det i båda mina affärer varit en hel del klurigheter har Sarah tagit sig an dem och löst dem med bravur! Det är kul att göra affärer med ett riktigt proffs! Tack igen och jag återkommer!!
    2015-04-30 Sarah S svarar Erik L
    Tusen tack för fina ord! Vi hörs snart igen. // Sarah
  • Erika L
    Erika L skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsig, kunnig och lätt att ha att göra med. Kan varmt rekommendera Sarah Sjödin.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sarah har varit tillmötesgående och skött hela affären på ett professionellt sätt.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Här kommer en kort sammanfattning. Sarah är engagemang samt har förmågan att, som kund, känna sig lugn vid en stor affär som detta. Sarah är lätt att få kontakt med och återkommer inom rimlig tid vid eventuella frågor. För min del var detta viktigt då det var lite mer komplicerat än en normal affär. Rekommenderar henne starkt även om hon kan vara lite dyrare än andra. Det mervärde som kommer ut balanserar kostnaden.
  • Edward Å
    Edward Å skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag sålde min lägenhet genom Fastighetsbyrån och hade Sarah Sjödin som mäklare. Jag är mycket nöjd med min försäljning och kände mig trygg med Sarah.
  • Anna C
    Anna C skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Personlig, engagerad, driven och erfaren - Sarah gjorde sitt yttersta för att få processen så smidig som möjligt för mig som utlandsboende. Har fullt förtroende för Sarah som mäklare och känt mig trygg genom hela samarbetet .
  • Peter F
    Peter F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Det var positiv och proffsigt. Tycker även att hon varit mycket flexibel i upplägg och med tider samt bra rådgivning
  • Hampus J
    Hampus J skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Proffsigt, produktivt, snabba puckar och tydligt.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sara Sjödin på Fastighetsbyrån är en driven och professionell fastighetsmäklare som jag kan rekommendera. Hon är lyhörd, ger ett seriöst intryck och ett trevligt och korrekt bemötande. Vi blev nöjda med vår försäljning och processen kändes smidig.
  • Joel W
    Joel W skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Lite väl slarvig bl.a. med annonsen. Fick dock bra pris för lägenheten.
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Snabb och smidig försäljning med god service, individuellt anpassad efter våra behov. Försäljningspriset blev högre än förväntan.
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Utförde uppdraget med ett mycket bra utfall.
  • Björn R
    Björn R skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har haft kontakt med Sarah i samband med lägenhetsaffär i Stockholm. Vi har fått ett mycket bra bemötande från Sarah och Fastighetsbyrån i sin helhet. Det hela exekverades snabbt, professionellt, affärsmässigt. Sarah är uppenbart erfaren och professionell vilket gjorde oss nöjda.
  • Andrea M
    Andrea M skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Professionell och pålitlig, levererade en trygg service från uppstart till uppföljning.
  • Sara E
    Sara E skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Har precis sålt min lägenhet genom Sarah Sjödin på
  • Sarah  S
    Sarah S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra bemötande, professionella
  • Annika N
    Annika N skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Prefessionellt bemötande som ledde till en snabb och bra affär
  • Helena B
    Helena B skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Köpet gick snabbt och smidigt, fick den hjälp jag behövde.
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag har mest varit i kontakt med min mäklare, Sarah Sjödin, på Fastighetsbyrån så kan inte uttala mig så mycket om övriga företaget. Men jag skulle säga att jag har fått ett gott intryck och ett trevligt bemötande.

Med min mäklare och med försäljningen är jag nöjd. Sarah är professionell, trevlig och alltid tillgänglig.
  • Maria C
    Maria C skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Bra och proffsiga! Har många intressanta objekt och kan varmt rekommender.
  • Ebba O
    Ebba O skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Väldigt nöjd med Sarah vid min försäljning. Hon känns väldig erfaren och proffsig vilket gjorde att det gick smidigt. Hon skötte allt utan att jag behövde oroa mig. Rekommenderas varmt.
  • Malin T
    Malin T skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Supernöjd med Sarah vid köp av min lägenhet! Fått ett jättetrevligt och proffsigt bemötande samt snabba svar på alla frågor som dykt upp, vilket gjort att hela processen kännts trygg. Rekommenderas varmt!
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sara har varit väldigt bra vid köpet av vår lägenhet, hon löste allt som kom upp på resans gång och var duktig på att återkoppla!!
  • Anna C
    Anna C skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Riktigt proffsigt bemötande! Tillgängliga vid alla dess frågor före samt efter köp. Jag är riktigt nöjd med Sarah o fastighetsbyrån vid både sälj o köp av lägenhet.
  • Emmicki R
    Emmicki R skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Ett personligt och trevligt bemötande blandat med professionalitet. Så nöjd man kan bli!
  • Catharina S
    Catharina S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Kunde inte ha förväntat mig mer av en mäklare. Sarah Sjödin sålde min och min (numera)sambos lägenheter och gjorde hela processen till ett nöje. En kvinna som man verkligen kan lita på. Det märks att hon gillar vad hon gör. Allt gjordes effektivt och med hjärta.

Sarah är den enda mäklare jag kommer att använda i framtiden och jag rekommenderar henne varmt till alla som går i säljtankar.
  • Joakim
    Joakim skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Anlitade Sarah för en försäljning av en lgh i Vasastan. Sarah var hjälpsam, följde upp det vi bestämde och uppfyllde våra önskemål mer än väl. Kan rekommendera henne till de som går i säljtankar.
  • Adam S
    Adam S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tycker Sarah Sjödin gjorde ett exceptionellt bra arbete med försäljningen av vår lgh: trevlig, punktlig, tålamod, bra pr för lgh, bra bemötande av alla involverade, svarar snabbt på mail alla dagar o hjälpte oss få in pengar cash till huset vi köpte i Tallkrogen!
    Bra tips även om hur jag skulle kunna uppnå mina business-mål.
    Mänsklig markandsföring överlag från Sarah och Emma!

Emma Holst var modig och professionell nog att avråda mig från att köpa en lgh som inte skulle passat mig för mina ändamål, istället för att bara sälja för sakens skull - bra gjort! Sparade mig massa elände!
  • Robert
    Robert skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Mäklaren Sarah skötte en försäljning för vår bostadsrättsförening snabbt, kompetent och med stor erfarenhet
  • Alex S
    Alex S skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag sålde precis min lägenhet på Gärdet och fick då hjälp av Sarah Sjödin på Fastighetsbyrån Östermalm. Jag kom i kontakt med Sarah inför försäljningen av min första lägenhet på Birger Jarlsgatan. Då, som nu, var jag mycket nöjd med Sarah som mäklare och det var en självklarhet att ge henne fortsatt förtroendet även i denna försäljning. Även denna gång överträffar hon efterfrågad service "by far". Mycket professionell, snabb, saklig, öppen och ärlig.
    Jag kan varmt rekommendera Sarah om ni går i sälj-tankar!!
    2013-08-20 Representant för Fastighetsbyrån svarar Alex S
    Tack snälla Alex för de fina orden! Det var ett nöje att hjälpa dig både nu och då. Vi ses och hörs! Vänligen Sarah Sjödin
  • Jan  F
    Jan F skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Vi är supernöjda med Fastighetsbyrån Östermalm och rekommenderar vår mäklare Sarah Sjödin. Hon är en mäklare som är både mycket trevlig och arbetar professionellt. Hon höll oss alltid informerade och när väl säljprocessen satt igång så var vi helt trygga med att försäljningen skulle gå bra och snabbt. Och mycket riktigt fick vi snart en köpare även om det var en svår säljperiod vi var ute i. Så vill ni känna er trygga och både få en påläst, uthållig och pålitlig mäklare så skulle jag verkligen rekommendera Sarah!
  • viktor h
    viktor h skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag tog hjälp av Sara (Sjödin) för att sälja min lägenhet. Mycket nöjd, hon tog hand om precis allt och kändes tryggt med hennes råd. Hon hade stor kunskap om min förening (Morkullan).
    Proffsigt!!
  • Anne  R
    Anne R skrev om Sarah Sjödin en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag är mycket nöjd med allt. Sara Sjödin tog väl hand om mig och allt runt omkring försäljningen. Kändes tryggt och proffsigt.

Högsta betyg!

Anne R
    Maria F gillar detta
Anna Wikstrand
Erik Andersson
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Lovisa Hidesten
Richard Petersson