en del av Fastighetsbyrån Östermalm

4.9 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

Läs vad 7 användare tycker om Sofia Elfsson da Costa

• Erika D
    Erika D skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sofia är professionell, engagerad och otroligt serviceinriktad.
    Hon fick mig att känna mig trygg under hela processen när jag sålde min lägenhet och jag var väldigt nöjd med resultatet.
    2016-11-16 Sofia E svarar Erika D
    Tack snälla Erika! Det har varit superkul att jobba med dig :)
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jag upplevde bemötandet som utmärkt. Jag tyckte att Sofia var engagerad, positiv, professionell och kompetent/påläst. Precis en sådan person som man vill ska sälja sin lägenhet!
    2016-11-03 Sofia E svarar Johanna W
    Tack snälla Johanna! Det var superkul att få förmedla din lägenhet, vi ses på tillträdet :)
  • Lovisa F
    Lovisa F skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Med hjälp av Sofia Elfsson da Costa gjorde jag en mycket lyckad försäljning av min lägenhet. Vid första mötet såg hon till att väldigt grundligt förstå mina önskemål samt gav mig värdefulla råd hela vägen. Därmed kunde jag samla en stor grupp spekulanter med specifikt intresse för min lägenhet inför en mycket välförberedd visning. Hela processen med budgivningen underlättades av att Sofia hade samma noggrannhet gentemot intresserade köpare och deras frågor så att allt var väldigt klart och tydligt hela vägen. När kontraktet väl skrevs var både jag som säljare och köparna mycket nöjda med vår affär. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare.
    2016-11-03 Sofia E svarar Lovisa F
    Tack snälla Lovisa för så fin kommentar, blir så glad!! :D vi ses på frånträdet.
  • Oskar Ö
    Oskar Ö skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sofia var otroligt engagerad och hjälpsam genom hela processen. Vi hade gärna anlitat henne igen.
    2016-10-30 Sofia E svarar Oskar Ö
    Tack snälla! Vi ses på tillträdet :)
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sofia är väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon är väldigt tillgänglig vilket jag uppskattar mycket och man får snabbt svar på eventuella frågor och funderingar.
    2016-10-12 Sofia E svarar Johanna K
    Tack snälla Johanna för fin kommentar! Det har varit superkul att jobba med dig :)
  • Loredana B
    Loredana B skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Sofia har varit toppen, ett plus är att hon alltid varit tillgänglig när jag behövt nå henne. Bra kommunikation!
    2016-10-11 Sofia E svarar Loredana B
    Tusen tack Loredana! Det var väldigt kul att jobba med dig :) vi ses på frånträdet.
  • Annika B
    Annika B skrev om Sofia Elfsson da Costa en del av Fastighetsbyrån Östermalm
    Jättenöjd med min erfarenhet av Fastighetsbyrån där jag varit i kontakt med mäklaren
    Sofia Elfsson da Costa.

Engagerat och professionellt bemötande under hela processen - med ständig uppdatering kring status för objektet och snabb återkoppling i alla ärenden. Sofia var påläst och väl insatt i såväl objektet och föreningen som i området, och bjöd på ett varmt och intresserat bemötande från första till sista kontakt. Rekommenderas varmt!
    2016-10-11 Sofia E svarar Annika B
    Tack snälla Annika för dina fina ord och för att du tagit dig tid att kommentera :) det värmer!
Anna Wikstrand
Erik Andersson
Sarah Sjödin
Charlotte Winqvist
Anna Alvagard (fd Larsson)
Lovisa Hidesten
Richard Petersson