Fastighetsbyrån Östersund

Fastighetsbyrån Östersund

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 093

Välkommen till Fastighetsbyrån! Vi är Östersunds ledande fastighetsmäklare med flest förmedlande bostäder år efter år. Så går du i säljtankar, tveka inte att höra av dig till oss. När Storsjön fryser på vinterns lockas östersundsborna till långfärdsskridskoåkning och skideliten samlas på skidstadion. På sommaren är nätterna...

1093 omdömen om Fastighetsbyrån Östersund

Sedan starten hos Reco 2013

Peter J
Brunflo

Har köpt en bostadsrätt genom fastighetsbyrån och det har fungerat smidigt och utan krångel.

Sofie I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Jag hade en väldigt positiv upplevelse med Fastighetsbyrån! Väldigt fin service från Josefin, kändes äkta, smidig kommunikation och tydligt att hon ville det bästa för både säljare och köpare. Bra kommunikation och lätt att få tag på om man har några frågor eller funderingar.

Hans-Olof O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Bra mäklare som jag gav fria händer och levde upp till mina förväntningar,har ingenting att anmärka på!kommer rekommendera denna mäklare till andra!

Ingela B
Frösön

Trevligt bemötande och kunnig mäklare.

Anna-greta G
Stadsdel Norr

Var först lite missnöjd med fotograferingen av ena balkongen och framförde det till Josefin. Hon föreslog att vi skulle lägga in en annan bild men till slut kom vi fram till att låta det vara enligt förslaget. Kände mig trygg med Josefin, hon ingav förtroende och var snabb att återkoppla.

Sanna L
Brunflo

Trevlig och trovärdig mäklare,. Förmedlade en trygg känsla över husförsäljning trots lite svårare säljtider.

Annica J
Brunflo

Väldigt bra kontakt med mäklaren, lätt och trevlig att ha att göra med och vi har fått tydlig information kring försäljningen.

Ellen R
Frösön

Vi fick tidigt i processen, vid visning och budgiving ett rätt rörigt intryck av mäklaren. Kommunikationen var otydlig och under djälva budgivningen kände vi oss inte så trygga med processen. Men måste också säga att när affären blivit klar och när vi skrev på pappren så var bemötandet väldigt proffsigt och mer tillmötesgående.

Helen S
Torvalla

Fint och professionellt bemötande.

Albin P
Frösön

Trevligt bemötande, god kommunikation!

Charlotte I
Blomängen/Tegelplan

Mycket bra visning Kunning och professionell mäklare. En fastighetsbyrå som jag kan rekommendera andra.

My Ö
Körfältet

Mäklaren har gjort allt för att vara tydlig, förklarat och funnits där hela vägen. Oavsett frågor och problem har hon alltid mött upp och hjälpt till. Jag tycker hon har varit super professionell och trygg.

Helena Ö
Odenslund

Mycket hjälpsam, trevlig och snabb.

Henrik P
Torvalla

Toppenbra bra allt som vi hade med dem att göra, helt magiskt bra måste jag säga! Fem tummar upp! Skulle göra samma igen om jag fick göra om detta med att sälja hus!

Okbay M
Lugnvik

Ganska okej ändå funkar helt ok

Philip H
Karlslund

Bra och seriös mäklare som var kunniga och behjälpliga till en första köpare som mig.

Emma I
Blomängen/Tegelplan

Kommer inte att använda mäklaren igen.

Catharina G
Frösön

Vi fick smidigt kontakt. Mäklarna Ulf och Annika är verkligen trevliga, inlyssnande och respektfulla i sitt bemötande. Vi upplevde dem mkt kunniga och trygga. Vår affär blev smidig och snabb, till vår stora belåtenhet😀Stort tack till er. ✨️

Henrik H
Fåker

Riktigt bra bemötande. Proffsig tänk och snabba beslut gjorde att vi kände oss sedda och hörda.

Hans L
Brunflo

Total uppdatering o snabba svar. Kontaktviljan överträffar allt jag upplevt hittills. Just viljan att hjälpa även köpare när allt inte fungerar o blir som man tänkt sig är viktigt. Tillslut så landar det en nöjd kund.

Helena T
Brunflo

Med ett bemötande i toppklass och en enorm trygghet fick Kristoffer och Fastighetsbyrån oss att känna oss lugna genom hela resan och i uppdraget att sälja vårat hus. Med tråkiga erfarenheter av tidigare mäklare hade vi inte jättehöga förväntningar men Kristoffer lyckades slå omkull detta och briljerade på alla sätt och vis. I absolut toppklass och med högsta tänkbara betyg kan vi varmt rekommendera både Fastighetsbyrån och Kristoffer som mäklare.

Jonatan L
Torvalla

Jag tycker de är professionella, har använt de både som köpare och säljare.

Jonathan L
Annersia

Mycket fint bemötande. Mäklaren kändes ärlig och äkta, inget säljsnack. Om vi skulle sälja skulle jag anlita honom.

Marina S
Karlslund

Bra bemötande och engagerade mäklare

Annica S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Östersund

Otroligt proffsigt och trevligt kunnande och bemötande. Rekommenderar varmt. Massor med ☆☆☆☆☆

Veronica H
Brunflo

Trots hårda tider men svårt att sälja fick "min" mäklare huset sålt efter mkt om och men.

Ingemar S

inget speciellt. Bra bemötande

Patrik H
Centralt

Otroligt professionellt agerande av vår kontakt Daniel ! Bra och snabb återkoppling på allt !

Anna W
Brunflo

Bra bemötande, lätt att nå mäklaren alla tider och anpassat efter våra önskemål.

Clas S
Lugnvik

Ordning och reda. Bra och tydliga svar på alla frågor. Riktigt proffsig mäklarbyrå!!

Lena N
Lugnvik

Tycker att man blev bra bemött och att kommunikationen mellan oss var bra. Förväntningarna var inte så höga då fastighetsmarknaden just nu är lite "svår" med anledning av ränteläget. Fungerade bra och drog inte ut på tiden.

Hans K
Remonthagen

Personligt, kunnigt och tryggt bemötande och försäljning.

Anna-Karin E
Frösön

Bra bemötande, engagerad mäklare. Han gav inga falska förhoppningar utan var ärlig.

Jessica F
Odensala

Hade träffat Anton på en tidigare visning och upplever honom som en bra mäklare, bra balans av kunskap och sälj personlighet. Just Krusbärsvägen 7 var inte helt ut på marknad, så processen kändes lite trög när det gäller vilken dokumentation som fanns på huset och efter vi hade lagt ett bud, men det känns inte som det var så mycket mer mäklaren kunde påverka. Vi var nöjda och glad hur det gick till.

Anneli M
Stadsdel Norr

Professionellt bemötande. Tillgänglig och höll oss uppdaterade. Hade inga särskilda förväntningar men upplevde engagemang. Sammanfattningsvis var mäklaren en positiv upplevelse.

Cecilia T
Stadsdel Norr

Är otroligt nöjd med vår mäklare Josefine Dahlsten och alla andra medarbetare och samarbetspartners som varit med i vår process! Det har redan från början känts som att byrån är ett team där alla har samma mål, gör sin viktiga del i kedjan och samsynkar det med övriga inblandade. Bara 15 minuter efter att jag anmält intresse för en visning plus egen värdering, hade Annica ringt upp, bokat in möte med Josefine (och motiverat varför hon var bäst lämpad att värdera just vår lägenhet) redan dagen efter OCH gett ett otroligt...

Filip H
Odensala

Trevligt bemötande, bra och tydlig kommunikation och superbra service! Förväntade mig en bland annat en smidig och trygg affär och mäklaren levde upp till alla mina förväntningar. Jag skulle gärna komma tillbaka vid framtida bostadsaffärer och kommer att rekommendera er om någon bekant går i säljtankar!

Gabriella E
Odensala

Väldigt bra mäklare, otroligt professionell och tillmötesgående.

Karin R
Karlslund

Hög servicenivå, personligt bemötande och god tillgänglighet på telefon och mejl.

Gunilla A
Centralt

Mäklaren bemötte oss på ett ytterst proffesionellt men samtidigt personligt sätt. Hon uppfyllde alla våra förväntningar gällande visningarna och kommunikationen med oss. Vi är supernöjda med Josefin, fotograferingen och all återkoppling vi fått.

Lena R
Odenslund

Enkelt, bekymmersfritt, och super fotograf

Catarina K
Centralt

Allt har gått mycket lätt och smidigt

Anders M
Karlslund

Mäklarna har agerat professionellt genom hela säljprocessen och har i kontakterna med oss varit engagerade i att nå det bästa resultatet. Bemötandet är respektfullt och på ett trevligt sätt och inger stort förtroende. Vi uppnådde också ett resultat över vår förväntan.

Peter B
Torvalla

Snabb start, ut med info till ev köpare direkt. Proffsigt och trevligt bemötande, fokus på att få till en bra affär. Alltid nåbar för frågor. Vi är mycket nöjda med hela processen.

Linda B
Frösön

Bra bemötande av engagerade mäklare. Blev snabbareaffär än jag vågat tro.

Olof A
Blomängen/tegelplan

Ärlig från start vad som gällde och sedan väldigt hjälpsam och trevlig

Elif Ibrahim V
Torvalla

En jättebra kampanj som kan rekommenderas.

Ann-Marie A
Frösön

Hej affären är inte riktigt klar än så skulle behöva svara om en månad ungefär

Svenne M
Odensala

Redan från första mötet kände jag ett stort förtroende för den mäklare som jag i förväg hade valt ut att kontakta. Från det att jag gav honom säljuppdraget så hade vi en bra och tät kontakt. Från visning till påskrivet kontrakt tog det 2 dagar, vilket kändes toppen, då både vi och köparna kände sig nöjda. Allt gick smidigt och bra med dagens möjligheter att sköta det mesta digitalt.

Maina A
Torvalla

Trevlig mäklare med driv. Bra kommunikation och tog hand om våra frågor på bästa sätt. Vi är mycket nöjda