Anders Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det aldrig blir enformigt. Man träffar nya härliga människor hela tiden, får se nya bostäder i olika miljöer och får hjälpa kunderna genom en av deras kanske viktigaste livsförändringar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man känner att jag inger förtroende, och kan erbjuda den lösning och hjälp som passar bäst för ens situation.

Vad gör du helst på fritiden?
Då vistas jag gärna i naturen på något sätt! På havet, i skogen eller fjällen. Dit tar jag mig med båt, motorcykel eller på hästryggen. Läs mer

Läs vad 94 Läs vad Anders Lindgren

• Angela S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-01-15

Östhammar
    Sålde en sommarstuga. Blev bra bemöt. Inte helt nöjd med beskrivning av objektet men bilderna var mycket bra Läs mer
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-12-27

Östhammar
    Jag har sålt ett fritidshus. Bemötandet var mycket bra.anders gjorde det bästa som läget var. I det stora hela har samarbetet varit bra. Jag rekommenderar med det varmaste Anders Lindgren som mäkiare.En varm, omtänksam,lyssnande och lättsam människa. MVH Christina Sannervik. Läs mer
  • Anders G sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-12-16

Gimo
    Proffesionellt och seriöst hanterande av vår husförsäljning. Upplevde att Anders överträffade våra förväntningar och att han ställde upp för att nå en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
  • Cecilia E köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-12-09

Öregrund
    Vi köpte fritidshus. Han var tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
  • Maria A köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-11-06

Gimo
    Hej,

Jag har köpt en villa i Gimo och är jätte nöjd både med bemötandet och snabba hanteringen av det hela. Anders är mycket professionell, lyhörd, ärlig och engagerad i sitt arbete. Alltid bra påläst om visningsobjekt och anträffbar!
    Jag hade fått flera visningar enligt mitt önskemål och tider som passade mig.

Stor Tack, Anders!
    Maria Arwidson Läs mer
  • Kurt Z sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-10-27

Österbybruk
    Sålt bostadshus, bra bemötande, har funkat bra hittills,
    något högt arvode kanske i förhållande till insats Läs mer
  • Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-10-23

Östhammar
    Vi har både köpt och sålt via Anders Lindgren. Vi har blivit mkt bra bemötta och det har varit en hög servicenivå.

Vi är mycket nöjda med Anders Lindgrens arbete. Läs mer
  • Henrik H sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-10-15

Österbybruk
    Sålde en avstyckad gård på landet.

Proffsigt bemötande, kunnigt och stringent genom hela affären.

Anders Lindgren har ett gott rykte, därför så valde jag honom. Läs mer
  • Bernt L sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-09-13

Östhammar
    Har sålt en villa i Östhammarsområdet.
    Bemötandet var 5-stjärnigt.

Mina förväntningar överväldigades jätte bra.

Mäklaren tog alltid tid med oss o våra frågor
    Att priset sedan också blev mycket över förväntat vad kan man mer begära bara lycka !
    Hälsar Bernt Läs mer
    Anders L gillar detta
  • Staffan R sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-09-05

Anders Lindgren genomförde processen lugnt men engagerat. Alltid tilgänglig för att svara på fcrågor, med stöd av Fastighetsbyråns utmärkta informationsmaterial. Vi upplevde att vi fick kloka råd om prissättning, marknadsföring, besiktning, försäkring m.m.

Resultatet av försäljningen blev för vår del mycket tillfredsställande! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Anders Lindgren