en del av Fastighetsbyrån Östhammar

4.7 / 5 i betyg — 35 rekommendationer

Läs vad 35 användare tycker om Anders Lindgren

• Anneli W
    Anneli W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är en otroligt proffsig mäklare och vi är väldigt nöjd
  • Finn M
    Finn M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En bra och pålitlig mäklare som gör sitt bästa.
    Återkommer på telefon enligt överenskommelser.
  • Jokab F
    Jokab F skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra, engagerad!
  • Björn W
    Björn W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Engagerad , kunnig och professionell
  • Rolf Å
    Rolf Å skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag anser att Anders Lindgren är en mycket duktig och ansvarsfull mäklare. Lättillgänglig o trevlig. Skulle varm rekommendera honom till vänner samt vid eventuella kommande fastighetsaffärer kommer jag att återkomma
  • Nadja O
    Nadja O skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    fantadtiskt bemötande, lätt tillgänglighet, god service och utmärkt utförande av båda uppdragen när det gälde både köp av mitt hus och försäljning av det. Tack för att ni hjälpte mig under mina otroligt komplicerade situationer och fick mig att känna mig trygg hos er. Anders Lindgrens Fastighetsbyrå rekomenderas varmt/Nadja Kivelä
  • Henry B
    Henry B skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är en proffsig mäklare. Han svarade frågorna med noggrannhet när jag mötte honom. Dessutom är han mycket hjälpsam när man behöver special hjälp.
    Jag är mycket nöjd med att gör affär med honom.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket gott okomplicerat bemötande. Anders hörde av sig när han lovat. Var trovärdig och helt befriad från floskler något vi uppskattade mycket. han kände till området vilket ytterligare förstärkte tilliten.
  • Raffaele D
    Raffaele D skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnigt, trevligt, engagerad. Det har varit ett nöje att ha haft Anders Lindgren som mäklare.
  • Gimo P
    Gimo P skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren skapade ett stort förtroende direkt från första mötet och under hela affärens gång. Anders har ett stort kunnande i sitt arbete med fastighetsförsäljning och bemötande med kunder.
  • Sverre S
    Sverre S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    korrekt och vänligt. Med en god anpassning till kunden.
    2016-01-21 Anders L svarar Sverre S
    Tack, vi hjälptes ju åt att lösa det som behövdes. Ha det gott.
  • Lilliann K
    Lilliann K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick den hjälp vi efterfrågade med ett socialt trevligt bemötande av en kunnig och opartisk mäklare med bra lokalkännedom.
    2016-01-21 Anders L svarar Lilliann K
    Tack, oerhört tacksam för att jag fick nöjet att vara er mäklare. Ha det gott.
  • Christel M
    Christel M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Blev väl bemött och omhändertagen när vi hade kontakt, men budgivningen blev för utdragen tidsmässigt. Jag tror Anders missbedömde läget lite.
    2016-01-21 Anders L svarar Christel M
    Hej! Du har helt rätt, nybildad förening utan referenser sen tidigare och försiktigt budande. Blir förstås nervpirrande för de inblandade, även för mig. Ha det gott.
  • Willy O
    Willy O skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Han har varit tillmötesgående på alla sätt under den tid vi har anlitat honom.
    2016-01-21 Anders L svarar Willy O
    Tack, nöjet var på min sida. Ha det gott.
  • Christer A
    Christer A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren på Fastighetsbyrån i Östhammar är en mycket professionell fastighetsmäklare. Med sin kompetens om fastighetsmarknaden och förstålse för säljaren och köparens situationer skapar han trygghet och värde för alla parter
    2016-01-20 Anders L svarar Christer A
    Trevligt att höra, det hjälper mycket att vi har så härliga kunder. Ha det gott:)
  • Maria E
    Maria E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren är en mycket trevlig och tillmötesgående person
    och en mycket duktig mäklare.
    Vi skulle köpa en " seniorvilla " i ett projekt som inte fanns hos honom till en början men som sedemera hammnade hos fastighetsbyrån och Anders.
    Det projektet gick i stöpet pga problem med både byggare och komun. Anders klev då in och hjälpte oss med ett alternativ till den tilltänkta villan, och vi tycker nu att vi har hittat vårt drömboende i alla avseenden.
    Vi tycker att fastighetsbyrån och Anders Lindgren i synnerhet har agerat fantastiskt bra och förtroendeingivande. Vi kan med glädje rekomendera honom till andra boendesökande.

Marita och Ali Ekström
  • Tibi Fastigheter A
    Tibi Fastigheter A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Första gången vi träffade Anders kände vi att det var rätt person för oss att arbeta med. Lugn, sansad och saklig och har alltid återkommit med lägesrapporter. Vi anlitade Anders då vi skulle sälja en fastighet i Tierp och han fick fortsatt förtroende att även sälja vår fastighet i Alunda. Vi kan verkligen rekommendera Anders Lindgren Fastighetsbyrå.
  • Malin M
    Malin M skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt en bostad via Anders Lindgren Fastighetsbyrån. Totalupplevelsen var ok. Mycket bra bemötande vid visningar, mycket serviceminded och flexibel för att lösa visningstider mm mm. Det som drar ned betyget är att vi upplevde mäklaren som alltför passiv under pågående budgivning.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt och proffsigt bemötande när vi köpte vår gård via Anders Lindgren mäklartjänst. Vi fick bra hjälp och är nöjda ned vårt fastighetsköp.
  • Jakob G
    Jakob G skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Var lyhörd, jobbade bra och fick fram ett bra pris på fastigheten.
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag sålde min bostadsrätt via byrån.

Mycket engagerat, kunnigt och sympatiskt bemötande.

Har rekommenderat byrån samt gör det gärna fler ggr.
  • Sara J
    Sara J skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig inom sitt område o lyhörd. Alltid trevlig.
  • Benny W
    Benny W skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders var mäklare vid två tillfällen i kontakt med mig. Först när jag köpte en fastighet som han förmedlade och sedan sålde han vårt fritidshus. Jag kan varmt rekommendera honom. Han var lugn, saklig kunnig och framför allt trevlig.
  • Ann-kristin E
    Ann-kristin E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren på Fastighetsbyrån i Östhammar sålde mitt hus.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och han gjorde ett väldigt bra jobb.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders fixade försäljningen av min bostadsrätt helt kanon. Jag kunde själv inte vara med under processen, mer än på telefon, då jag redan hade flyttat (Gotland). Men det löste vi smart med att en vän till mig fick fullmakt.
    Jag är mycket nöjd!
  • Ebbe E
    Ebbe E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bostadsmäklare vid köp av fastighet. Bra bemötande men på grund av okunskap så blev fastighetsförvärvet en mycket långdragen process som ännu efter 2 år inte är avslutad och utan, som det känns något större intresse från mäklarens sida.
    2014-10-26 Anders L svarar Ebbe E
    Hej Ebbe! Det blev som du beskrev en långdragen historia, vilket naturligtvis är mycket beklagligt. Det är faran med att försöka hitta okonventionella lösningar för att få ihop en överlåtelse, som i detta fall. Att det ännu inte är färdigt är en nyhet för mig. Jag ringer på en gång så får vi ordna till det som felas. Hälsn Anders
  • Marie L
    Marie L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köp av torp helt ok !!allt fungerade bra !
  • Lena H
    Lena H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En väl genomförd försäljning.
  • Niclas D
    Niclas D skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej
    Han får högsta betyg
    Mvh Niclas
  • Christer E
    Christer E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anlitade Anders för att sälja mitt hus och är väldigt nöjd med hans arbete
    Han var väldigt lyhörd och gjorde ett bra jobb är väldigt nöjd med det Anders gjorde för att sälja min fastighet
    /Christer
  • Per H
    Per H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt bemötande, bra på att ordna saker, så att både säljaren och vi som köpare av en bostadsrättslägenhet är nöjda och belåtna. Britt-Mari och Per Holm
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har köpt en fastighet, av Anders Lindgren och fick ett toppen bra bemötande. Han var glad, trevlig, flexibel och gav ett kunnigt och kompetent intryck!

Min upplevelse som kund är enbart positiv!:)
  • Leif K
    Leif K skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick kontakt med Anders som spekulanter på ett fritidsboende i Östhammars kommun. Och vi träffades för första gången vid visningen av stugan och Anders gav redan där ett mycket gott och kunnigt intryck. Vi blev förtjusta i stugan och önskade en skyndsam affär. Anders var mycket snabb med återkopplingen på våra frågor, vilket är mycket uppskattat när man gör sådana här affärer. Och vi tror att Anders var den bidragande orsaken till att vi fick en sådan bra och trevlig relation till säljarna och som i sin tur bäddade för en väldig trevlig försäljning för såväl säljare och köpare. Det finns absolut inget att klaga på…! Vi rekommenderar Anders varmt.

Leif & Lotta
  • Robert E
    Robert E skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders Lindgren på fastighetsbyrån var helt fantastisk i vår försäljning. Anders var både seriös och väldigt engagerad i försäljningen. Han såg till att båda parter gick nöjda ur affären!
  • Lars F
    Lars F skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte ett fritidshus i Östhammar. Allt gick bra från första kontakt till skrivet köpekontrakt.
Emelie Stendahl
Linnéa Lund