Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Östhammar Anders Lindgren
Anders Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det aldrig blir enformigt. Man träffar nya härliga människor hela tiden, får se nya bostäder i olika miljöer och får hjälpa kunderna genom en av deras kanske viktigaste livsförändringar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man känner att jag inger förtroende, och kan erbjuda den lösning och hjälp som passar bäst för ens situation.

Vad gör du helst på fritiden?
Då vistas jag gärna i naturen på något sätt! På havet, i skogen eller fjällen. Dit tar jag mig med båt, motorcykel eller på hästryggen. Läs mer

Läs vad 63 kunder tycker om Anders Lindgren

• Ylwa E köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Medveten och kundvänlig. Hjälpsam Läs mer
  • Jan T köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bara positiva erfarenheter. 😊👍🏼
    Anders är kunnig,trevlig och man kan lita på honom.
    Vi har köpt ett hus
    Och säljer vårt hus.
    Toppen bemötande av hela kontoret i Östhammar. Läs mer
  • Lennart C sålde sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt vår villa i Alunda och tog kontakt med Anders efter-
    som han tidigare har värderat vårt hus.
    Anders gjorde ett bra intryck på oss och bemötte oss på ett
    föredömligt sätt.
    Vi hade förväntat oss ett visst pris och Anders tyckte det var
    var gångbart men sedan blev det en budgivning som slutade med ett pris som var helt fantastiskt. Anders levde väl upp till
    våra förväntningar och med därtill!
    Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med Anders insats. Läs mer
  • Marie A sålde sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Anders är duktig, drivande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Camilla H sålde sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har sålt vårt hus via Anders samt köpt lägenhet via Anders och vi är mycket nöjda med bemötandet samt övrig service.

Kan varmt rekommendera Anders Lindgren på Fasighetsbyrån. Läs mer
  • Stefan H köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Både sålt och köpt och allt har fungerat smidigt och bra på alla sätt. Läs mer
  • Birgit P skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte hus, träffade honom vid visningen
    Hade bra kunskaper ovh var villig att ta reda på mer
    Hade bra koll även 3 månader senare på boytan t.ex. Läs mer
  • Susanne L skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålde fritidshus med mark och gamla byggnader. Anders är kunnig och bra på att förmedla kunskap om hus och hur gamla hus funkar till både köpare och säljare.
    Vi är nöjda med att Anders inte lät sig pressas av köpare utan vågade vänta och såg till att det blev en bra affär för oss men även bra för köparen. Läs mer
  • Gunborg Matilda A skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej
    Anders är en kompetent säljare jag har stort förtrodde för
    ETT STORT TACK Läs mer
  • Jonas N skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare men kan ibland vara lite för ambitiös vilket gör att han inte alltid är anträffbar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Linnéa Lund