Anders Lindgren

Anders Lindgren

Anders Lindgren är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Anders Lindgren har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Anders Lindgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Lindgren har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det aldrig blir enformigt. Man träffar nya härliga människor hela tiden, får se nya bostäder i olika miljöer och får hjälpa kunderna genom en av deras kanske viktigaste livsförändringar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man känner att jag inger förtroende, och kan erbjuda den lösning och hjälp som passar bäst för ens situation.

Vad gör du helst på fritiden?
Då vistas jag gärna i naturen på något sätt! På havet, i skogen eller fjällen. Dit tar jag mig med båt, motorcykel eller på hästryggen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 120 Läs vad Anders Lindgren

• köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-03-16
    Vi köpte ett fritidsboende i Östhammars kommun.
    Vi upplevde Anders som engagerad, trevlig, seriös och kunnig.
    På visningen tog sig Anders gott om tid för att besvara våra frågor och visa runt i huset trots att vi överskred visningstiden.
    Det kändes som ett stort plus att Anders hade bott i området och därför hade en bra detaljkännedom om objektet och området.
    Från visning till att vi skrev kontrakt gick det mindre än en vecka vilket vi uppskattade.
    Vi är nöjda med hela processen från visning till avslut och nu inflyttning.
    Bra, duktig och trevlig mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2021-02-05
    Sålt näringsfastighet.
    Bra mäklare. Lätt att prata med. Professionell mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-12-26
    Köpt bodtadsrätt i Östhammar. Allt fungerade mycket bra.
    2020-11-24
    Köpt bostadsrätt snabb och bra affär
    2020-11-22
    Vi har sålt våran villa med hjälp av mäklaren Anders Lindgren.
    Mäklaren har bemött oss mycket bra med information om vad som händer under processen både per telefon och personliga möten.
    Mäklaren har uppfyllt våra förväntningar mycket bra.
    Vi rekommenderar gärna mäklaren Anders Lindgren.
    2020-11-07
    Sålde ett skogsskifte och det fungerade alldeles utmärkt. Jag tycker att Anders gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen då han fick ett bättre pris än vad jag väntat mig.
    • Öregrund
    2020-10-25
    Köpte sommarhus i Östhammar.
    Kände mig väl omhändertagen av Anders genom hela säljprocessen.
    Vänligt och proffesionellt bemötande samt snabba återkopplingar gör att Anders inte kan få annat än 5 av 5 i betyg.
    Kommer inte tveka det minsta att be Anders om hjälp med en eventuell framtida försäljning.
    • Gimo
    2020-10-16
    Både sålt och köpt via min mäklare, vilket har varit mycket smidigt. Anders har varit både trevlig och tillmötesgående genom bägge affärerna. Ett professionellt bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    • Öregrund
    2020-10-11
    Trygg och erfaren mäklare som inger förtroende hos såväl säljaren som köparen.
  • Jörgen R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    • Alunda
    2020-10-07
    Anders Lindgren har en stor erfarenhet och lösnings orienterad. Stor tillgängligheter jag önskat det.
    Jag sålde en mindre lägenhet men är säker på att Anders egenskaper passar för alla typer av objekt.