Läs vad 118 Läs vad Anders Lindgren

• 2020-12-26
    Köpt bodtadsrätt i Östhammar. Allt fungerade mycket bra.
    Agneta S
    • 1:a
    • 51.5 m²
    • Östhammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-11-24
    Köpt bostadsrätt snabb och bra affär
    Jan Ove B
    • 2:a
    • 77.0 m²
  • 2020-11-22
    Vi har sålt våran villa med hjälp av mäklaren Anders Lindgren.
    Mäklaren har bemött oss mycket bra med information om vad som händer under processen både per telefon och personliga möten.
    Mäklaren har uppfyllt våra förväntningar mycket bra.
    Vi rekommenderar gärna mäklaren Anders Lindgren.
    Camilla E
    • 140.0 m²
  • 2020-11-07
    Sålde ett skogsskifte och det fungerade alldeles utmärkt. Jag tycker att Anders gjorde ett riktigt bra jobb med försäljningen då han fick ett bättre pris än vad jag väntat mig.
    Johan F
  • 2020-10-25
    Köpte sommarhus i Östhammar.
    Kände mig väl omhändertagen av Anders genom hela säljprocessen.
    Vänligt och proffesionellt bemötande samt snabba återkopplingar gör att Anders inte kan få annat än 5 av 5 i betyg.
    Kommer inte tveka det minsta att be Anders om hjälp med en eventuell framtida försäljning.
    Mikael L
    • 74.0 m²
    • Öregrund
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-10-16
    Både sålt och köpt via min mäklare, vilket har varit mycket smidigt. Anders har varit både trevlig och tillmötesgående genom bägge affärerna. Ett professionellt bemötande genom hela processen. Rekommenderas varmt!
    Carola R
    • 198.0 m²
    • Gimo
  • 2020-10-11
    Trygg och erfaren mäklare som inger förtroende hos såväl säljaren som köparen.
    Heléne J
    • 113.0 m²
    • Öregrund
  • 2020-10-07
    Anders Lindgren har en stor erfarenhet och lösnings orienterad. Stor tillgängligheter jag önskat det.
    Jag sålde en mindre lägenhet men är säker på att Anders egenskaper passar för alla typer av objekt.
    Jörgen R
    Jörgen R
    • 1:a
    • 46.0 m²
    • Alunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-10-02
    Jag och min sambo har sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött av mäklaren Anders.
    Engagerad duktig mäklare.
    Anders levde upp till våra förväntningar.
    Trevlig, lyhörd, gav oss fortlöpande information om försäljningen.
    Iris V
    • 3:a
    • 82.0 m²
  • 2020-08-17
    Anders var engagerar och svarade på alla mina frågor (och de var många).
    Ralf L
    • 100.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte