Anders Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2004-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-24
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det aldrig blir enformigt. Man träffar nya härliga människor hela tiden, får se nya bostäder i olika miljöer och får hjälpa kunderna genom en av deras kanske viktigaste livsförändringar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man känner att jag inger förtroende, och kan erbjuda den lösning och hjälp som passar bäst för ens situation.

Vad gör du helst på fritiden?
Då vistas jag gärna i naturen på något sätt! På havet, i skogen eller fjällen. Dit tar jag mig med båt, motorcykel eller på hästryggen. Läs mer

Läs vad 108 Läs vad Anders Lindgren

• Peter L köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-27

Östhammar
    Jag köpte ett fritidshus i Östhammar kommun. Upplevde mäklaren som korrekt och trovärdig, lätt att få tag på och tydligt företrädande både säljare och köpare. Läs mer
  • Pernilla D köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-22

Österbybruk
    Vi har köpt ett fritidshus genom Fastighetsbyrån i Östhammar. Mäklaren var rätt igenom trevlig att ha att göra med men usel på att kommunicera och att svara på frågor. Han undlät helt att svara på SMS eller intalade röstmeddelanden. Det var en krångligt köp (relaterat till säljarna) och vi hade verkligen behövt löpande information och stöd från mäklaren. I detta avseende är vi mycket besvikna. Läs mer
  • Camilla L sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-15

Österbybruk
    Vi är nöjda med vår mäklare Anders. Eftersom han gick på semester så hade vi Alfred istället. Han gjorde ett gott intryck intryck och hade alltid ett gott bemötande.
    Vi är nöjda :-) Läs mer
  • Sissela C köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-14

Alunda
    Köpte hus. Fick driva hela affären framåt själv. Svår att få tag i, fick påminna och be om svar via sms. Verkade inte så intresserad av just denna affär. Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-11

Österbybruk
    Jätte bra hjälp med att sälja mitt ärvda hus
    ➕➕➕➕➕ Läs mer
  • Arne P köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-07-07

Hargshamn
    Vi har köpt ett fritidshus och hade förväntat oss lite mer snabb och proffessionell hantering framför allt av budgivningen. Nu blev information om bud upplagda väldigt sent på nätet inför visningen och påverkade troligen prisutvecklingen. I övrigt fungerade det bra i kontakterna med Anders. Läs mer
  • Ingrid L köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-06-26

Öregrund
    Noggrann och trevlig. Fick mkt utförlig info redan före visning. Läs mer
  • Lena C sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-06-25

Hargshamn
    Kompetent mäklare med personligt engagemang ! Hårt arbetande ! Hjälpsam ! Tog mig igenom en säljprocess som höll på att hänga upp sig ! Jag har bara bra erfatrenheter av Anders ! Sanda 436 heter min fastighet som precis blivit såld ! Han får dock vara rädd om sig så han inte bränner ut sig ! 🌻 Läs mer
  • Camilla P köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-06-24

Östhammar
    Hjälpsam, trevlig och kunnig !! På mindre än 2 månader har vi med hjälp av Anders köpt vårt Nya drömställe och sålt det gamla! Tusen tack för all hjälp Fastighetsbyrån Läs mer
  • Bengt D sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2020-06-22

Öregrund
    Försäljning av villafastighet.
    Bra kommunikation och bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Anders Lindgren