Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Östhammar Anders Lindgren
Anders Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det aldrig blir enformigt. Man träffar nya härliga människor hela tiden, får se nya bostäder i olika miljöer och får hjälpa kunderna genom en av deras kanske viktigaste livsförändringar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man känner att jag inger förtroende, och kan erbjuda den lösning och hjälp som passar bäst för ens situation.

Vad gör du helst på fritiden?
Då vistas jag gärna i naturen på något sätt! På havet, i skogen eller fjällen. Dit tar jag mig med båt, motorcykel eller på hästryggen. Läs mer

Läs vad 79 Läs vad Anders Lindgren

• Andreas W köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-07-15

Gimo
    Köpte en villa ute på landet och fick under hela processen bra hjälp med snabb återkoppling, bra support och ett trevligt bemötande! Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda! Läs mer
  • Pia L sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-07-03

Östhammar
    Vi har sålt Aprilvägen 1 Östhammar.
    Utmärkt bemötande av mäklare.
    Mäklaren gav oss nytt hopp i vår försäljning: Lungn, tydlig, trevlig.
    Vi är mer än nöjda med Fastighetsbyron
    och Anders Lindgren. Läs mer
  • Lisa E köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-28

Öregrund
    Lugn, kunnig och smidigt bemötande. Läs mer
  • Anders J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-19

Öregrund
    Köpt lägenhet. 1:a i Öregrund.
    Bemötandet ok. Läs mer
  • Carina H köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-16

Öregrund
    Köpt liten vinterbonad sommarstuga.
    Anders Lindgren var vänlig, snabb och effektiv.
    Jag förväntade mig ett professionellt bemötande, och han levde nästan upp till detta. Några detaljer drog ner omdömet: uteblivna sms-svar och kvitton som jag efterfrågat.
    Jag kan tänka mig att rekommendera honom till andra köpare. Läs mer
  • Gert-Ove S köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-12

Östhammar
    Föredömligt mottagande och kunskap. Bra återkoppling och hjälp. Läs mer
  • Gun-britt C
    Gun-britt C sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-01

Öregrund
    Har sålt min sommarstuga och mäklaren Anders Lindgren var en jättebra mäklare. Läs mer
  • Johnny T köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-05-16

Alunda
    Trevligt o bra bemötande. Jag har köpt en lägenhet sv honom. Läs mer
  • Jonas K köpte sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-05-06

Öregrund
    Vi upplevde Anders som ovanligt kunnig som mäklare (inte bara en "säljartyp"). Vi köpte ett fritidshus från 70-talet, och han var duktig i att förklara objektet, och hur vi kunde lösa olika problem som fanns. Han var mycket bra i att möta upp oss som köpare, och medlade bra mot säljaren.
    Vår upplevelse av Anders är mycket positiv, engagerad, tillmötesgående och kunnig! Läs mer
  • Peter Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-04-28

Hej!
    Köpte en liten lgh som Anders kolleger fixade utmärkt.
    Anders var med vid själva pappersjobbet med säljaren. Affären gick utmärkt och Anders var trevlig och proffsig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Linnéa Lund