Mäklare Uppsala Östhammar Fastighetsbyrån Östhammar Anders Lindgren
Anders Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det aldrig blir enformigt. Man träffar nya härliga människor hela tiden, får se nya bostäder i olika miljöer och får hjälpa kunderna genom en av deras kanske viktigaste livsförändringar.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man känner att jag inger förtroende, och kan erbjuda den lösning och hjälp som passar bäst för ens situation.

Vad gör du helst på fritiden?
Då vistas jag gärna i naturen på något sätt! På havet, i skogen eller fjällen. Dit tar jag mig med båt, motorcykel eller på hästryggen. Läs mer

Läs vad 67 kunder tycker om Anders Lindgren

• Joakim S sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-02-20

4:a
    115m²
    Östhammar
    Köpte och sålde via samma mäklare. Bra engagemang och gjorde allt för att allt skulle gå i lås. Läs mer
  • Per E sålde sitt hus med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-02-05

3:a
    81m²
    Öregrund
    Sålt ett Fritidshus. Bra kontakt under hela processen både per SMS och telefon mina bäst rekommendationer. Läs mer
  • Gunnar H skrev om Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-01-05

Mycket trevlig och sympatisk. Uteblev tyvärr vid säljare och köpares viktigaste köpekontrak- och köpebrevsmöten. Läs mer
  • Stefan M köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-26

Ok saknades dock vid skrivning och slutbetalning
    En annan mäklare hjälpte oss Läs mer
  • Ylwa E köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-14

Medveten och kundvänlig. Hjälpsam Läs mer
  • Jan T köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-12

Bara positiva erfarenheter. 😊👍🏼
    Anders är kunnig,trevlig och man kan lita på honom.
    Vi har köpt ett hus
    Och säljer vårt hus.
    Toppen bemötande av hela kontoret i Östhammar. Läs mer
  • Lennart C sålde sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-06

Vi har sålt vår villa i Alunda och tog kontakt med Anders efter-
    som han tidigare har värderat vårt hus.
    Anders gjorde ett bra intryck på oss och bemötte oss på ett
    föredömligt sätt.
    Vi hade förväntat oss ett visst pris och Anders tyckte det var
    var gångbart men sedan blev det en budgivning som slutade med ett pris som var helt fantastiskt. Anders levde väl upp till
    våra förväntningar och med därtill!
    Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med Anders insats. Läs mer
  • Marie A sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-11-20

2:a
    47.6m²
    Gimo
    Anders är duktig, drivande och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Camilla H sålde sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-11-12

Vi har sålt vårt hus via Anders samt köpt lägenhet via Anders och vi är mycket nöjda med bemötandet samt övrig service.

Kan varmt rekommendera Anders Lindgren på Fasighetsbyrån. Läs mer
  • Stefan H köpte sin bostad med hjälp av Anders Lindgren en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-10-17

Både sålt och köpt och allt har fungerat smidigt och bra på alla sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Linnéa Lund