Arvid Holgersson

Arvid Holgersson

Arvid Holgersson är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Arvid Holgersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 3 omdömen sedan 2020-08-19. Arvid Holgersson har haft 9 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

3 omdömen om Arvid Holgersson

• Vi har sålt vår lägenhet på Terrilörsgatan 6, i Östhammar. Arvid har varit engagerad, informerat oss fortlöpande. Visat lägenheten varje vecka!! Väldigt behaglig, kan sin sak, en person som verkligen lyssnar på kundens önskemål. Vi har sålt både hus och lägenheter hemma i Sverige och när vi bodde utomlands och haft kontakt med många mäklare. Vi kommer absolut rekommendera Arvid till våra vänner och bekanta som går i säljtankar! Leena och Ben Rung
    Brf S
    Brf S sålde sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-08-31
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Östhammar
    2020-08-31
  • Har sålt vår stuga, snabb handel, bra pris och professionell hantering från mäklaren.
    Andreas Bror B sålde sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-08-20
    • 70.0 m²
    • Östhammar
    2020-08-20
  • Fantastisk mäklare som ger ett professionellt och lugnt intryck. Mycket hjälpsam och inger stor trygghet som säljare, rekommenderas starkt.
    Filip U sålde sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2020-08-19
    • 2:a