Läs vad 8 Läs vad Arvid Holgersson

• 2020-12-24
    Köpte hus. Första mötet på visningen var bra, det var avslappnat och fick gott om tid att ställa frågor. Det var också lätt att komma i kontakt med honom över telefon efter visning för att ställa mer frågor.
    Jonathan R
    • 112.0 m²
    • Östhammar
    köpte sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-12-08
    Han är kompetent i sitt arbete. Vi är nöjda att vi har haft Arvid som mäklare. Han är otroligt snäll och vänlig. Kan bara nämna positiv om Arvid.
    Mahmut O
    • 175.0 m²
  • 2020-11-19
    Köpt en sommarstuga.
    Bra bemötande av Arvid, kändes väldigt insatt och kunnig om objektet och området.
    Gav ett kompetent intryck.
    Fick intryck att han månade om Säljaren och oss som köpare.
    Lagom "säljig".
    Lugn, stabil och metodisk.
    Minus för att Mäklarfirman ej kunde hantera betalning från två banker, känns omodernt.
    Lena Z
    • 44.0 m²
  • 2020-10-26
    Försäljning av fritidshus sent på hösten. Arvid har med stort engagemang och glatt humör lotsat affären till ett lyckligt slut. Bra person att diskutera med. Hög tillgänglighet. Jag skulle gärna anlita Arvid flera gånger.
    Gun-britt Anna Maria L
    • 44.0 m²
    • Öregrund
    sålde sitt hus med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-09-29
    Jag och min man har köpt lägenhet och sålt hus. Mäklare Arvid Holgersson har varit mycket informativ och ofta hört av sig både före och efter visningar och under budgivningstiden. Jag och min man har känt oss trygga både gällande köp och försäljning då Arvid visat sig ha stora kunskaper i alla detaljer.
    Arvid levde mer än väl upp till våra förväntningar av hur en bra mäklare ska vara.
    Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och Arvid Holgersson till vänner och bekanta som är i begrepp att sälja eller köpa boende.
    Britta Kristina F
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Östhammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-08-31
    Vi har sålt vår lägenhet på Terrilörsgatan 6, i Östhammar.

Arvid har varit engagerad, informerat oss fortlöpande. Visat lägenheten varje vecka!!

Väldigt behaglig, kan sin sak, en person som verkligen lyssnar på kundens önskemål.

Vi har sålt både hus och lägenheter hemma i Sverige och när vi bodde utomlands och haft kontakt med många mäklare.

Vi kommer absolut rekommendera Arvid till våra vänner och bekanta som går i säljtankar!

Leena och Ben Rung
    Leena R
    Leena R
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Östhammar
    sålde sin lägenhet med hjälp av Arvid Holgersson en del av Fastighetsbyrån Östhammar
  • 2020-08-20
    Har sålt vår stuga, snabb handel, bra pris och professionell hantering från mäklaren.
    Andreas Bror B
    • 70.0 m²
  • 2020-08-19
    Fantastisk mäklare som ger ett professionellt och lugnt intryck. Mycket hjälpsam och inger stor trygghet som säljare, rekommenderas starkt.
    Filip U
    • 2:a