Emelie Stendahl
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 52 Läs vad Emelie Stendahl

• Cecilia E köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-08-05

Alunda
    Köpte Wilhelm 611.Albertinas väg 51.

Mycket lyhörd,öppen Emelie..Ja jag är nöjd, även med kontakter,frågor omkring köpet.Tillgänglig och intresserad.Svarar snart på sms.
    Hade inga förväntningar,men jag gillade att hon hade koll på "vad jag gjorde " Jag gick ju ändå in i en annans privata.Kände av respekten för ägaren +++ ,vid visningen ! Jag gillar Emelie !! Läs mer
  • John N köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-07-17

Öregrund
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med den servicen som Emelie erbjöd. Tydlig och bra information. Var det något jag undrade över så hjälpte hon mig med det. Läs mer
  • Helén E sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-07-11

Sålt lägenhet
    Emelie är mycket kompetent, engagerad tillmötesgående och trevlig.
    Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Hon får högsta betyg. Läs mer
  • Mats V sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-24

Alunda
    Mkt bra bemötande.alkt flöt på mkt bra Läs mer
  • Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-06-17

Östhammar
    Ha r köpt en lägenhet, Emelie har varit trevligt och profiionellt
    till mötes gående från visning till slut köp. Läs mer
  • Anne R
    Anne R sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-05-17

Östhammar
    Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag är otroligt nöjd med hela affären. Från första kontakt med mäklare, fotograferingen, visningarna och försäljningen. Professionellt och vänligt bemötande från mäklaren hela vägen från start till slut. Jag kommer absolut att anlita Fastighetsbyrån i Östhammar för eventuella fastighstsförsäljningar i framtiden. Läs mer
  • Dejan G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-05-14

Östhammar
    En väldigt duktig mäklare, lätttillgänglig och bra på ge ut information . Läs mer
  • Leif B köpte sitt hus med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-04-18

Östhammar
    Trevlig, påläst, bra återmatning på frågor, intresserad, inte pådrivande på något sätt, Läs mer
  • Merit N
    Merit N sålde sin bostad med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-11-18

Jag både köpte och sen sålde mitt hus med hjälp av Emelie Stendahl. Jag har tittat på många objekt i kommunen och därigenom träffat många mäklare. Men det finns bara en enda mäklare i hela området som jag känner förtroende för. Både som köpare och säljare och det är Emelie Stendahl. Hon är otroligt professionell, kunnig, charmig, förtroende ingivande och ödmjuk.
    Hon är således den mest perfekta mäklaren. Läs mer
  • Gabriella G skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2017-01-08

Emelie var en bra mäklare. Jag har ingenting att klaga på eller påpeka. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Anders Lindgren