Försäljningar

Läs vad 52 Läs vad Emelie Stendahl

• Köpte Wilhelm 611.Albertinas väg 51. Mycket lyhörd,öppen Emelie..Ja jag är nöjd, även med kontakter,frågor omkring köpet.Tillgänglig och intresserad.Svarar snart på sms. Hade inga förväntningar,men jag gillade att hon hade koll på "vad jag gjorde " Jag gick ju ändå in i en annans privata.Kände av respekten för ägaren +++ ,vid visningen ! Jag gillar Emelie !!
    Cecilia E köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-08-05
    • 46.0 m²
    • Alunda
    2019-08-05
  • Jag köpte en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med den servicen som Emelie erbjöd. Tydlig och bra information. Var det något jag undrade över så hjälpte hon mig med det.
    John N köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-07-17
    • 63.0 m²
    • Öregrund
    2019-07-17
  • Sålt lägenhet Emelie är mycket kompetent, engagerad tillmötesgående och trevlig. Jag kan verkligen rekommendera henne. Hon får högsta betyg.
    Helén E sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-07-11
    • 4:a
    • 98.0 m²
    2019-07-11
  • Mkt bra bemötande.alkt flöt på mkt bra
    Mats V sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-06-24
    • 46.0 m²
    • Alunda
    2019-06-24
  • Ha r köpt en lägenhet, Emelie har varit trevligt och profiionellt till mötes gående från visning till slut köp.
    Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-06-17
    • 58.5 m²
    2019-06-17
  • Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag är otroligt nöjd med hela affären. Från första kontakt med mäklare, fotograferingen, visningarna och försäljningen. Professionellt och vänligt bemötande från mäklaren hela vägen från start till slut. Jag kommer absolut att anlita Fastighetsbyrån i Östhammar för eventuella fastighstsförsäljningar i framtiden.
    Anne R
    Anne R sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-05-17
    • 58.5 m²
    2019-05-17
  • En väldigt duktig mäklare, lätttillgänglig och bra på ge ut information .
    Dejan G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-05-14
    • 30.0 m²
    2019-05-14
  • Trevlig, påläst, bra återmatning på frågor, intresserad, inte pådrivande på något sätt,
    Leif B köpte sitt hus med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2019-04-18
    • 107.0 m²
    2019-04-18
  • Jag både köpte och sen sålde mitt hus med hjälp av Emelie Stendahl. Jag har tittat på många objekt i kommunen och därigenom träffat många mäklare. Men det finns bara en enda mäklare i hela området som jag känner förtroende för. Både som köpare och säljare och det är Emelie Stendahl. Hon är otroligt professionell, kunnig, charmig, förtroende ingivande och ödmjuk. Hon är således den mest perfekta mäklaren.
    Merit N
    Merit N skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2018-11-18
    2018-11-18
  • Emelie var en bra mäklare. Jag har ingenting att klaga på eller påpeka.
    Gabriella G skrev om Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    2017-01-08