Emelie Stendahl

Emelie Stendahl

Emelie Stendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Emelie Stendahl har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Emelie Stendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.7. Emelie Stendahl har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

52 omdömen om Emelie Stendahl

Sedan starten hos Reco 2014
Murat Ö
Köpte en tomt med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Bästa snabb servis enkel och tydlig förklaring hjälpsam ,trevlig och mycket profs arbete bästa Emelie Mvh Murat

Cecilia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Alunda

Köpte Wilhelm 611.Albertinas väg 51. Mycket lyhörd,öppen Emelie..Ja jag är nöjd, även med kontakter,frågor omkring köpet.Tillgänglig och intresserad.Svarar snart på sms. Hade inga förväntningar,men jag gillade att hon hade koll på "vad jag gjorde " Jag gick ju ändå in i en annans privata.Kände av respekten för ägaren +++ ,vid visningen ! Jag gillar Emelie !!

John N
Öregrund

Jag köpte en bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med den servicen som Emelie erbjöd. Tydlig och bra information. Var det något jag undrade över så hjälpte hon mig med det.

Helén E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Sålt lägenhet Emelie är mycket kompetent, engagerad tillmötesgående och trevlig. Jag kan verkligen rekommendera henne. Hon får högsta betyg.

Mats V
Alunda

Mkt bra bemötande.alkt flöt på mkt bra

Malin H
Östhammar

Ha r köpt en lägenhet, Emelie har varit trevligt och profiionellt till mötes gående från visning till slut köp.

Anne R
Östhammar

Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrån. Jag är otroligt nöjd med hela affären. Från första kontakt med mäklare, fotograferingen, visningarna och försäljningen. Professionellt och vänligt bemötande från mäklaren hela vägen från start till slut. Jag kommer absolut att anlita Fastighetsbyrån i Östhammar för eventuella fastighstsförsäljningar i framtiden.

Dejan G
Östhammar

En väldigt duktig mäklare, lätttillgänglig och bra på ge ut information .

Leif B
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Östhammar

Trevlig, påläst, bra återmatning på frågor, intresserad, inte pådrivande på något sätt,

Merit N
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Stendahl en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Öregrund

Jag både köpte och sen sålde mitt hus med hjälp av Emelie Stendahl. Jag har tittat på många objekt i kommunen och därigenom träffat många mäklare. Men det finns bara en enda mäklare i hela området som jag känner förtroende för. Både som köpare och säljare och det är Emelie Stendahl. Hon är otroligt professionell, kunnig, charmig, förtroende ingivande och ödmjuk. Hon är således den mest perfekta mäklaren.