Fanny Palsander

Fanny Palsander

Fanny Palsander är mäklare på Fastighetsbyrån Östhammar

Fanny Palsander har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Fanny Palsander har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.6. Fanny Palsander har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Fanny Palsander

Sedan starten hos Reco 2020
CAROLINE A
Östhammar

Vi sålde vår villa med Fanny och är väldigt nöjda med hennes arbete från skrivning sv uppdragskontrakt till försäljning. Hon var proffsig och rak.

Kristina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar

Proffsig, trevlig, tillmötesgående

Kristina B
Östhammar

Tillmötesgående, proffesionell, kunnig om objekten, inget är omöjligt. Glad, trevlig och är lätt att ha kontakt med

Bertil S
Gimo

Trevlig kunnig, Vi blev väl bemötta, tog sig tid att bemöta våra undringar. Vi är nöjda båda två.

Kim K
Gimo

Glad.trevlig. har bra koll på saker. bra minne 🤪hör vad man säger osv. ordning å reda.

Svante K
Alunda

Mycket trevligt bemötande, glad och positiv, en frisk fläkt. Våra förväntningar var att i bästa fall få huset sålt och det klarade hon helt galant med sitt kunnande och engagemang. Hennes empati för oss äldre som har svårt med nyheterna inom datavärlden har hon hjälpt oss mycket med att förklara det som var svårt för oss. Hon har gjort ett mycket bra jobb och försäljningen gick väldigt snabbt och galant för oss. Sådana som Fanny bör det finnas flera av.

Anita G
Östhammar

Vi blev mycket trevligt och proffsigt bemötta. Våra förväntningar blev tillgodosedda. Fick snabb och bra info hela tiden

Ida E
Östhammar

Mycket trevlig och kommunikativ! Visade en förståelse för mina behov. Hela affären gick lugnt och smidigt och jag upplevde aldrig en stress kring någonting.

Sofia V
Öregrund

Hon förklarade allt bra, gick ordentligt igenom kontraktet och svara snabbt på frågor och meddelanden.

Teija H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Palsander en del av Fastighetsbyrån Östhammar
Gimo

Bemött på ett väldigt trevligt och ödmjukt sätt. Hade inga förväntningar, men hon var jätteduktig i sitt jobb och hjälpsam.