64 rekommendationer

Linnéa Lund
en del av Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7
742 36 Östhammar — Visa karta

Vad tror Linnéa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 64 kunder tycker om Linnéa Lund

• Nina B
    Nina B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande, glad & positiv personlighet & smidiga lösningar samt snabb återkoppling på mail sms eller telefon!
    2017-11-18 Linnéa L svarar Nina B
    Tack Nina, så roligt att höra! Mycket kul att ni äntligen hittat ett hus för er och jag hoppas ni kommer trivas! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Göran S
    Göran S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Linnéa och hon har varit mycket professionell under hela försäljningen.
    Hela processen har fungerat mycket bra och jag har hela tiden känt mig trygg. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Mvh Göran
    2017-11-17 Linnéa L svarar Göran S
    Tack så mycket! Vad roligt att höra! Tack själv för ett gott samarbete, kul att få hjälpa till med denna försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Wiktoria E
    Wiktoria E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag tycker att Linnea Lund är proffsig.
    Har svar på alla mina frågor och är förtroendegivande.
    Väldigt nöjd!
    2017-11-01 Linnéa L svarar Wiktoria E
    Vad roligt att höra! Tack och lycka till i nya huset nu! Vänliga hälsningar Linnea
  • Martin G
    Martin G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett bra bemötande som levde upp till mina förväntningar.
    2017-11-01 Linnéa L svarar Martin G
    Tack, kul att höra! Lycka till i nya lägenheten! Vänliga hälsningar Linnea
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Seriös och kunnig med ett trevligt bemötande.
    2017-11-01 Linnéa L svarar Fredrik S
    Tack! Spännande och se vad det blir för förändringar i huset framöver! Vänliga hälsningar Linnea
  • Olof S
    Olof S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig, lösningsorienterat och professionell. Lyckades över förväntan med ett mycket utmanande uppdrag.
    2017-11-01 Linnéa L svarar Olof S
    Stort tack, vad roligt att höra! Kul och utmanande att hjälpa till med er försäljning! Vänliga hälsningar Linnea
  • Maria K
    Maria K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Respektfullt, engagerat, kunnigt, vänligt, tydligt.
    2017-10-18 Linnéa L svarar Maria K
    Tack för dem fina orden Maria! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick redan från början ett mycket vänligt och professionellt bemötande, och kände genast ett stort förtroende för hennes kunskaper och förmåga att få allt att löpa så smidigt som möjligt för alla parter. Vi är väldigt tacksamma för det arbete hon gjorde, och den trygghet det skapade för oss som säljare!
    2017-10-18 Linnéa L svarar Håkan S
    Tack vad roligt att höra! Väldigt roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning och kul att det gick så snabbt och smidigt. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Karl-Olov L
    Karl-Olov L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt och proffsigt bemötande.Noggrann och man kände sig trygg i affären
    2017-10-18 Linnéa L svarar Karl-Olov L
    Kul att höra, tack! Vänliga hälsningar Linnéa
  • David T
    David T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt bemötande vid alla tillfällen. Inte särskilt personligt, men trevligt och förhållandevis proffsigt de gånger vi träffades i verkliga livet. Vid själva försäljningen stora problem i form av att hon under långa perioder var omöjlig att få tag i.
    2017-10-18 Linnéa L svarar David T
    Jag förstår absolut att det kan vara frustrerande att inte få en snabb kontakt vid alla tillfällen, något som vi förstås alltid eftersträvar. Tyvärr sammanföll just delar av denna försäljning med en ledig helg för min del, vilket jag absolut tydligare kan förmedla till alla i en pågående affär. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Richard T
    Richard T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Gott bemötande från start till avslutning. Ger ett mycket professionellt intryck. Trivsam att samarbeta med. Hon gjorde en säljande och bra beskrivning av objektet.
    Linnéa levde mer än väl upp till mina förväntningar
    2017-09-21 Linnéa L svarar Richard T
    Tack Richard vad roligt att få höra! En ära att få hjälpa till vid försäljning av ditt fantastiska ställe! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Anne-Marie D
    Anne-Marie D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av Linnéa Lund. Hon är kunnig, kompetent och kommunikationen fungerade klockrent, vilket var viktigt för mig.
    2017-08-25 Linnéa L svarar Anne-Marie D
    Tack snälla Anne-Marie, har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig vid din husförsäljning! Lycka till här framöver! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Inger L
    Inger L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Förstående, tillmötesgående och kunnig. Väldigt ödmjuk.
    2017-08-25 Linnéa L svarar Inger L
    Tack för dem orden Inger! Mycket roligt att få hjälpa till vid ditt husköp! Lycka till nu. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har ägt fastighetsbyrån i Östhammar i många år. För ca 8 år sedan sålde jag den beroende på att det var dags med tanke på min ålder. När vi nu skulle avyttra vår fastighet var det naturligtvis ett enkelt val. Fastighetsbyrån så klart. Linnea kom hem till oss och hon genomförde vår försäljning. Hon var helt suverän, glasklar, informativ och dessutom mycket trevlig. Återstår deklarationen men den kommer naturligtvis att gå bra den med. Bästa rekommendationer vad gäller Linnea Lund och hela gänget på Fastighetsbyrån i Östhammar.
    2017-08-25 Linnéa L svarar Tommy P
    Tack och vad roligt att få ett sånt fint omdöme! Mycket kul att få hjälpa till med just er husförsäljning! Jag hoppas ni skall trivas i nya lägenheten nu. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Lina W
    Lina W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea har hela tiden varit mycket tillmötesgående, professionell och alltid varit lätt att få tag i, en sak som jag tycker är bland det viktigaste i kontakten kund/säljare. Kan varmt rekommendera Linnea till framtida kunder!
    2017-06-13 Linnéa L svarar Lina W
    Vad roligt att höra Lina, tack! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsig, trevlig, lätt att prata med, kan rekomenderas.
    2017-05-26 Linnéa L svarar Jonny L
    Tack så mycket! Roligt att få hjälpa till med din försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi mötte en proffsig och kunnig mäklare. Oerhört nöjda!
    2017-05-26 Linnéa L svarar Ingemar H
    Tack så mycket, roligt att höra! Lycka till i ert hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Christian S
    Christian S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra från start till mål, smidig och tillgänglig under hela processen.
    2017-05-26 Linnéa L svarar Christian S
    Mycket roligt att höra och få hjälpa till med ert köp av fritidshus! Lycka till i huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig tillmötesgående lätt att ha att göra med. det linnea inte vet kollar linne upp
    Kan varmt rekommendera linnea M.V.H Birgitta Jernqvist
    2017-05-22 Linnéa L svarar Birgitta J
    Vad roligt att höra, tack! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea fick uppdraget att sälja min första lägenhet. Jag hade ingen aning om hur saker och ting fungerade vid en försäljning, så under resan hade jag massvis med frågor. Linnea var alltid tillgänglig att svara på dom och hörde även av sig själv för att berätta vad som hände med min lägenhet.

Nu när jag är utflyttad och tänker tillbaka på försäljningsprocessen så får Linnea det högsta betyget jag kan ge, oerhört nöjd med henne och rekommenderar Linnea starkt till alla som ska sälja!
    2017-05-22 Linnéa L svarar Jacob S
    Tack för dem orden, jätteroligt att få höra! Det har varit ett nöje att hjälpa till med din lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare och bra person att tala med. Bryr sig om detaljer och vill att kunden ska känna trygghet och förtroende. Kan tänka mig henne som stjärmäklare om 5 år. Utmärkt betyg.
    2017-05-22 Linnéa L svarar Marianne W
    Tack Marianne, så roligt att höra! Mycket roligt att få hjälpa till med just din lägenhetsförsäljning! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon är trevligt , service inriktad och kan sitt jobb.
    2017-02-21 Linnéa L svarar Marcus F
    Kul att höra, tack! Stort nöje att få hjälpa till vid försäljningen av ditt hus. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Filip E
    Filip E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är jättenöjda med Linnea Lund och fastighetabyrån i Östhammars arbete.
    2017-02-06 Linnéa L svarar Filip E
    Vad roligt att höra, tack! Lycka till i ert nya hus! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Anna-kajsa E
    Anna-kajsa E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vänligt, korrekt och kompetent.
    2017-02-06 Linnéa L svarar Anna-kajsa E
    Tack för dem orden! Mycket roligt att få hjälpa till vid ert husköp! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Alltid glad och trevlig men tyvärr upplevs Linnéa lite förvirrad och det har blivit ett par missar som gör att förtroendet brister lite.
    2017-01-23 Linnéa L svarar Hanna B
    Det var tråkigt att höra att ni upplevt det så. Jag är medveten om att det har varit lite fram och tillbaka med tiderna för bland annat tillträde, det är inte alltid lätt att få ihop så att det blir precis som alla vill. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Östen A
    Östen A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är väl ganska nöjd, kanske en liten känsla att mäklaren stod lite mer på säljarens sida än köparrens.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Östen A
    Tyvärr är det svårt dem gångerna budgivningen inte går som vanligt och det blir snabba ryck. Jag hoppas du kommer trivas i det nya huset! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Harley L
    Harley L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Snabb och smidig affär med trevligt bemötande. Rekommenderar varmt Linnéa.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Harley L
    Tack så mycket för det! Hoppas ni kommer trivas bra i ert fritidsboende! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Christer E
    Christer E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsigt, vänligt bemötande
    2017-01-10 Linnéa L svarar Christer E
    Tack så mycket! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En otroligt påläst och duktig mäklare. Kände att hon var intresserad av att det skulle bli toppenbra för både säljaren och köparen. Kändes bra att just hon var med i resan till vår pärla på Äspskär !
    2017-01-10 Linnéa L svarar Annelie A
    Tack snälla, så roligt att höra! Jag vet att ni kommer trivas kanonbra på detta ställe! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ann Cathrin L
    Ann Cathrin L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linneas bemötande har varit varmt, professionellt och respektfullt för mig som kund.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Ann Cathrin L
    Härligt att höra, tack! Väldigt roligt att få hjälpa till med just er försäljning! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea visade ett trevligt och behagligt sätt, med kunskap och engagemang i lägenhetsförsäljningen.
    2017-01-10 Linnéa L svarar Anneli E
    Vad roligt att höra! Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Per A
    Per A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig, snäll och jättebra mäklare! Linnéa har hjälpt oss med husköp, husförsäljning och även lägenhetsköp. Rekommenderas starkt!
    2017-01-10 Linnéa L svarar Per A
    Tack för dem orden Per! Superroligt att du är nöjd med mitt arbete. Hoppas du trivs bra i lägenheten. Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Mirjami N
    Mirjami N skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    sakkunnig,tillmötesgående,bra helt enkelt.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Mirjami N
    Tack, kul att höra! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Matilda V
    Matilda V skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En jättebra mäklare! Trygg i sitt yrke, snabba svar på alla frågor man hade och otroligt hjälpsam med allt.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Matilda V
    Tack så mycket Matilda! Så roligt att få hjälpa er med husköpet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är väldigt nöjd med Linnéas hjälp när vi köpte våran lägenhet, allt fungerade smidigt och bra.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Tobias Ö
    Tack, så roligt att höra! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Johan A
    Johan A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra och trevligt bemötande .. Proffsig mäklare som e klippt och skuren för sin uppgift.. Allt gick smidigt med affären ..
    2016-02-10 Linnéa L svarar Johan A
    Tack så mycket Johan! Mycket roligt att få höra! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Hans G
    Hans G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea är mycket proffesionell, kunnig,
    engagerda och hjälpsam, sist men inte minst
    väldigt trevlig som person.
    Rekommenderas varmt.
    MVH Hans G.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Hans G
    Tack Hans! Mycket roligt att även läsa att ni är nöjda med mitt arbete :) Nöjet var på min sida att få samarbeta med er under försäljningen av er fina stuga! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Jim-olov H
    Jim-olov H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea uppfattade vi seriös, påläst och kunnig. Vi kan och vill gärna rekommendera henne och Fastighetsbyrån till framtida säljare .
    2016-02-10 Linnéa L svarar Jim-olov H
    Tack så mycket! Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Roger J
    Roger J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Helt perfekt, proffsig o välskött affär ! Mina bästa rekommendationer !
    2016-02-10 Linnéa L svarar Roger J
    Tack Roger! Så roligt att få höra att du är nöjd med mitt arbete! Mycket roligt att få samarbeta med dig under försäljningen. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Christina B
    Christina B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Engagerad och duktig mäklare som månar pm både säljare och köpare.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Christina B
    Tack, så kul att höra! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Birgit V
    Birgit V skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea är trots sin korta tid som mäklare, som jag uppfattar henne, mycket kunnig. Detta gör att kunden känner sig trygg. Det som hon inte har aktuellt tar hon genast reda på. Hon är positiv, glad och lätt att fråga och prata med.
    Allt hon gör, är genomtänkt och följer ett bestämt schema. På så sätt blir inget glömt. Hon har hela tiden ambitionen att utvecklas och bli bättre.
    Vi hade tur som fick hjälp av henne. Tack!
    2016-02-10 Linnéa L svarar Birgit V
    Stort tack till er! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Nöjet var helt på min sida att få samarbeta med er under försäljningen! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Kate L
    Kate L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi var mycket nöjda med Linnéa och är nöjda med hennes insats vid vår försäljning.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Kate L
    Mycket roligt att få höra! Kul att få äran att hjälpa er att sälja ert fina hus! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Lars Erik J
    Lars Erik J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Professionell, serviceintriktad, målmedveten och trevlig.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Lars Erik J
    Mycket roligt att få så fint omdöme! Jätteroligt att få äran att samarbeta med er! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra bemötande, inga konstigheter.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Ulf E
    Toppen! Mycket roligt att få hjälpa till med din försäljning! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Tor H
    Tor H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är nöjd med mitt köp av hus. Som Linnéa var mäklare för.
    Kanske va säljaren lite dåligt informerad eller inte kunnig. Visste tydligen inte vad som skulle sitta kvar och tillhörde huset så att säga. Badrumsskåp mm.men det gick jag igenom med säljaren så vi blev överens.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Tor H
    Så bra! :) Det var ny information för mig, vilken tur att ni kommit överens er emellan. Säljaren har fått information kring vad som räknas som fastighetstillbehör, dock kan det vara mycket att hålla reda på och ta in vid en försäljning. Ni får höra av er om ni funderar över något mer, annars ses vi vid överlämnandet av huset! :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Klas-göran A
    Klas-göran A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea var mycket omtänksam och tillmötes gående mod oss som säljare och till köpare H/Klas
    2016-01-15 Linnéa L svarar Klas-göran A
    Så kul att höra! Hoppas ni trivs riktigt bra i nya lägenheten! :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Superbra bemötande och en väldigt bra genomgång av alla papper som gjorde att man verkligen förstod allting ordentligt! Tack snälla linnea
    2016-01-15 Linnéa L svarar Kajsa T
    Vad roligt att du tycker det! Vi ses igen vid överlämnande av lägenheten :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Margita P
    Margita P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi var mycket nöjda med Linnea både när vi köpte och sålde
    2016-01-14 Linnéa L svarar Margita P
    Härligt att höra! :) Bara så roligt att få äran att vara med i båda affärerna! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsigt bemötande. Kunnig och påläst.
    2016-01-14 Linnéa L svarar Josefine J
    Så roligt att läsa! Mycket roligt att få hjälpa till när äntligen Ert hus dök upp! Vi ses här framöver för tillträde av huset! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med! Serviceminded. Bara lovord från oss :)
    2016-01-14 Linnéa L svarar Johanna G
    Så roligt att höra! :) Mycket roligt att få hjälpa er! Med vänlig hälsning Linnéa
Linnéa Lund
Anders Lindgren