91 rekommendationer

Linnéa Lund
en del av Fastighetsbyrån Östhammar

Drottninggatan 7
742 36 Östhammar — Visa karta

Vad tror Linnéa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 91 kunder tycker om Linnéa Lund

• Katarina S
    Katarina S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa Lund har skött min fastighetsförsäljning på ett kompetent professionellt sätt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Kurt F
    Kurt F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Allt blev bara bra smidigt och lätt att sammarbeta med Linnea. Läs mer
  • Ann-Sofie H
    Ann-Sofie H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt ett radhus. Linnéa har varit mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2018-06-05 Linnéa L svarar Ann-Sofie H
    Tack så mycket, roligt att höra! Kul att få hjälpa till med just er försäljning! Lycka till i ert nya hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ida K
    Ida K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag köpte en lägenhet i Alunda. Linnéa var mycket trevlig och hjälpsam. Var det något hon inte visste tog hon reda på det och återkom. Läs mer
    2018-06-01 Linnéa L svarar Ida K
    Tack Ida, vad roligt att höra! Stort lycka till i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Christina L
    Christina L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har köpt en villa och håller på och säljer en villa. Hon är toppen. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Christina L
    Tack så mycket för det Christina! Vänliga hälsningar Linnea
  • Arne  H
    Arne H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Har sålt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Allt sköttes proffsigt o mäklaren levde upp till alla förväntningar jag hade. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Arne H
    Vad roligt att få höra, tack så mycket! Mycket roligt att hjälpa till med din försäljning! Vänliga hälsningar Linnea
  • Ciprian I
    Ciprian I skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi har köpt en huset i Alunda.
    Hon var bra profesional och svarade på alla frågor.
    Allt var bra. Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Ciprian I
    Kul att höra, tack! Lycka till i ert nya boende! Vänliga hälsingar Linnea
  • Enver P
    Enver P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa var den första mäklaren jag hade kontakt med någonsin. Syftet med att jag tog kontakt med Linnéa var för att sälja en fastighet. Målet med försäljningen var att få tillbaka den summa som hade investerats i fastigheten.
    Linnéa var väldigt tillmötesgående och kunnig inom sitt område. Förväntningarna jag hade på en mäklare som enligt mig ändå får en ansenlig summa av köpeskillingen var rätt så hög. Linnéa levde upp till dem. Hon var initiativ rik och följde upp det vi hade kommit överens om. Många gånger kändes det som att hon var mer angelägen om att få fastigheten såld snabbt och smidigt än vad jag nästan själv var.
    Som en helhets intryck, skulle jag dels inte ha något emot att anlita Linnéa igen eller rekommendera henne till någon annan som är i behov av en professionell mäklare. Hon gjorde ett utmärkt jobb och målet uppnåddes snabbare än väntat.
    Tack Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Enver P
    Så roligt att få höra, tack snälla för dom fina orden! Tack själva för ett gott samarbet! Vänliga hälsningar Linnea
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Köpte en bostadsrätt
    Hon va väldigt proffsig o smidig
    Hon va helt perfekt
    Har inget o klaga på Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Mikael W
    Stort tack Mikael! Det blev en riktigt smidig affär och roligt att höra att ni är nöjda! Vänliga hälsningar Linnea
  • Anneli F
    Anneli F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vänlig, noggrann och känns pålitlig och juste! Läs mer
    2018-05-15 Linnéa L svarar Anneli F
    Tack så mycket! Roligt att höra! Vänliga hälsningar Linnea
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Sålt villa på landet.
    En toppen mäklare som lyssnade på våra önskemål och som man kunde bolla tankar o frågor med. Lätt att få kontakt med om så via sms som samtal. Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Fanny H
    Tack så mycket Fanny, roligt att höra! Kul att få hjälpa till med just er försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jan-Åke K
  • Emma E
    Emma E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Noggrann, saklig ,väldigt trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Emma E
    Stort tack för dem orden! Mycket roligt att få hjälpa till vid ytterligare en bostadsaffärer för dig! Lycka till i lägenheten. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Maria I
    Maria I skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Tycker att hon är jättebra att ha å göra med. Läs mer
    2018-03-19 Linnéa L svarar Maria I
    Tack! Vad roligt att höra! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Anneli E
    Anneli E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Linnéa.

Hon var ödmjuk, men med skinn på näsan, snabb och kunde sin sak.

Fastighetsbyrån i Östhammar kan vara stolta över henne. Läs mer
    2018-02-21 Linnéa L svarar Anneli E
    Tack Anneli! Vad roligt att få höra! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Haft Linnéa Lund som mäklare vid husköp, Linnéa var väldigt kunnig, informativ och tillgänglig för alla frågor. Läs mer
    2018-02-06 Linnéa L svarar Jenny M
    2018-02-06 Linnéa L svarar Nina Z
    Vad kul att höra, tack! Lycka till i nya huset nu! Vänlig hälsning Linnéa
  • Bengt Erik O
    Bengt Erik O skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Seriös, påläst och kunnig. Gjorde affären bekväm för mig som säljare. Läs mer
    2018-02-06 Linnéa L svarar Bengt Erik O
    Tack! Mycket roligt att få hjälpa till med just din husförsäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig och engagerad. Känns som om hon företräder både säljare och köpare. Helt nöjd. Läs mer
    2018-02-06 Linnéa L svarar Tommy W
    Tack så mycket, vad roligt att höra! Lycka till med ert fina ställe nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Väldigt professionell, engagerad och trevlig! Läs mer
    2018-01-04 Linnéa L svarar Alexander J
    Så roligt att få höra, tack så mycket! Lycka till i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Aase S
  • Lina C
    Lina C skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Super trevlig och noggrann mäklare! Proffsig och lättsamt! 10/10 ⭐️ Läs mer
    2017-12-21 Linnéa L svarar Lina C
    Tack så mycket Lina, mycket roligt att höra! Kul att få hjälpa er med ytterligare en lägenhetsförsäljning! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Eva L
    Eva L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Det var jätte bra bemötande, hon var kunnig och trevlig. Läs mer
    2017-12-21 Linnéa L svarar Eva L
    Vad roligt att få höra! Tack! Är säker på att ni kommer trivas bra i er nya fina lägenhet! Vänliga hälsningar Linnea
  • Ann-Sophie Ö
    Ann-Sophie Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bemötandet var bra. Ett stort minus vid en budgivning långt under utgångspriset som mäklaren lade ut på internet utan att först fråga mig (säljaren) om det. Man ska väl bli tillfrågad om det?! Budgivningen togs bort på internet. Läs mer
    2018-01-04 Linnéa L svarar Ann-Sophie Ö
    Så tråkigt att höra att du upplevt det så! Så som jag minns det hade vi en dialog kring detta, du och din son skulle prata ihop er och återkom med besked om att budet inte skulle visas och vi därefter togs budgivningen bort från nätet. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet! Vänlig hälsning Linnéa
  • Inger E
    Inger E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett trevligt bemötande och hon skötte sina saker bra, tyckte jag. Det ledde fram till en trevlig köpare också. Läs mer
    2017-12-04 Linnéa L svarar Inger E
    Vad roligt att höra, tack! Extra kul när det blir så bra i slutändan när försäljningen tog något längre tid än väntat. Vänlig hälsning Linnea
  • Hubertsson J
    Hubertsson J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett mycket fint bemötande ( proffsigt )! Jag kände mig trygg som säljare, och jag upplevde att kunden kände lika.
    En föredömlig mäklare som Fastighetsbyron i Östhammar har! Läs mer
    2017-12-04 Linnéa L svarar Hubertsson J
    Stort tack, så roligt att få ett sånt fint omdöme! Mycket roligt att få hjälpa till med er försäljning! Vänlig hälsning Linnea
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnéa är kunnig, trevlig och lugn. Hon inger förtroende. Läs mer
    2017-12-04 Linnéa L svarar Ulla L
    Tack så mycket, vad roligt att få höra! Så roligt att äntligen få hjälpa till vid ert köp av fritidshus! Lycka till! Vänlig hälsning Linnea
  • Nina B
    Nina B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra bemötande, glad & positiv personlighet & smidiga lösningar samt snabb återkoppling på mail sms eller telefon! Läs mer
    2017-11-18 Linnéa L svarar Nina B
    Tack Nina, så roligt att höra! Mycket kul att ni äntligen hittat ett hus för er och jag hoppas ni kommer trivas! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Göran S
    Göran S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Linnéa och hon har varit mycket professionell under hela försäljningen.
    Hela processen har fungerat mycket bra och jag har hela tiden känt mig trygg. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Mvh Göran Läs mer
    2017-11-17 Linnéa L svarar Göran S
    Tack så mycket! Vad roligt att höra! Tack själv för ett gott samarbete, kul att få hjälpa till med denna försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Wiktoria E
    Wiktoria E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag tycker att Linnea Lund är proffsig.
    Har svar på alla mina frågor och är förtroendegivande.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Wiktoria E
    Vad roligt att höra! Tack och lycka till i nya huset nu! Vänliga hälsningar Linnea
  • Martin G
    Martin G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett bra bemötande som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Martin G
    Tack, kul att höra! Lycka till i nya lägenheten! Vänliga hälsningar Linnea
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Seriös och kunnig med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Fredrik S
    Tack! Spännande och se vad det blir för förändringar i huset framöver! Vänliga hälsningar Linnea
  • Olof S
    Olof S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig, lösningsorienterat och professionell. Lyckades över förväntan med ett mycket utmanande uppdrag. Läs mer
    2017-11-01 Linnéa L svarar Olof S
    Stort tack, vad roligt att höra! Kul och utmanande att hjälpa till med er försäljning! Vänliga hälsningar Linnea
  • Maria K
    Maria K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Respektfullt, engagerat, kunnigt, vänligt, tydligt. Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar Maria K
    Tack för dem fina orden Maria! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi fick redan från början ett mycket vänligt och professionellt bemötande, och kände genast ett stort förtroende för hennes kunskaper och förmåga att få allt att löpa så smidigt som möjligt för alla parter. Vi är väldigt tacksamma för det arbete hon gjorde, och den trygghet det skapade för oss som säljare! Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar Håkan S
    Tack vad roligt att höra! Väldigt roligt att få hjälpa till med er lägenhetsförsäljning och kul att det gick så snabbt och smidigt. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Karl-Olov L
    Karl-Olov L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt och proffsigt bemötande.Noggrann och man kände sig trygg i affären Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar Karl-Olov L
    Kul att höra, tack! Vänliga hälsningar Linnéa
  • David T
    David T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevligt bemötande vid alla tillfällen. Inte särskilt personligt, men trevligt och förhållandevis proffsigt de gånger vi träffades i verkliga livet. Vid själva försäljningen stora problem i form av att hon under långa perioder var omöjlig att få tag i. Läs mer
    2017-10-18 Linnéa L svarar David T
    Jag förstår absolut att det kan vara frustrerande att inte få en snabb kontakt vid alla tillfällen, något som vi förstås alltid eftersträvar. Tyvärr sammanföll just delar av denna försäljning med en ledig helg för min del, vilket jag absolut tydligare kan förmedla till alla i en pågående affär. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Richard T
    Richard T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Gott bemötande från start till avslutning. Ger ett mycket professionellt intryck. Trivsam att samarbeta med. Hon gjorde en säljande och bra beskrivning av objektet.
    Linnéa levde mer än väl upp till mina förväntningar Läs mer
    2017-09-21 Linnéa L svarar Richard T
    Tack Richard vad roligt att få höra! En ära att få hjälpa till vid försäljning av ditt fantastiska ställe! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Anne-Marie D
    Anne-Marie D skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av Linnéa Lund. Hon är kunnig, kompetent och kommunikationen fungerade klockrent, vilket var viktigt för mig. Läs mer
    2017-08-25 Linnéa L svarar Anne-Marie D
    Tack snälla Anne-Marie, har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig vid din husförsäljning! Lycka till här framöver! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Inger L
    Inger L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Förstående, tillmötesgående och kunnig. Väldigt ödmjuk. Läs mer
    2017-08-25 Linnéa L svarar Inger L
    Tack för dem orden Inger! Mycket roligt att få hjälpa till vid ditt husköp! Lycka till nu. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag har ägt fastighetsbyrån i Östhammar i många år. För ca 8 år sedan sålde jag den beroende på att det var dags med tanke på min ålder. När vi nu skulle avyttra vår fastighet var det naturligtvis ett enkelt val. Fastighetsbyrån så klart. Linnea kom hem till oss och hon genomförde vår försäljning. Hon var helt suverän, glasklar, informativ och dessutom mycket trevlig. Återstår deklarationen men den kommer naturligtvis att gå bra den med. Bästa rekommendationer vad gäller Linnea Lund och hela gänget på Fastighetsbyrån i Östhammar. Läs mer
    2017-08-25 Linnéa L svarar Tommy P
    Tack och vad roligt att få ett sånt fint omdöme! Mycket kul att få hjälpa till med just er husförsäljning! Jag hoppas ni skall trivas i nya lägenheten nu. Vänliga hälsningar Linnéa
  • Lina W
    Lina W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea har hela tiden varit mycket tillmötesgående, professionell och alltid varit lätt att få tag i, en sak som jag tycker är bland det viktigaste i kontakten kund/säljare. Kan varmt rekommendera Linnea till framtida kunder! Läs mer
    2017-06-13 Linnéa L svarar Lina W
    Vad roligt att höra Lina, tack! Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jonny L
    Jonny L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsig, trevlig, lätt att prata med, kan rekomenderas. Läs mer
    2017-05-26 Linnéa L svarar Jonny L
    Tack så mycket! Roligt att få hjälpa till med din försäljning! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi mötte en proffsig och kunnig mäklare. Oerhört nöjda! Läs mer
    2017-05-26 Linnéa L svarar Ingemar H
    Tack så mycket, roligt att höra! Lycka till i ert hus! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Christian S
    Christian S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra från start till mål, smidig och tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2017-05-26 Linnéa L svarar Christian S
    Mycket roligt att höra och få hjälpa till med ert köp av fritidshus! Lycka till i huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Trevlig tillmötesgående lätt att ha att göra med. det linnea inte vet kollar linne upp
    Kan varmt rekommendera linnea M.V.H Birgitta Jernqvist Läs mer
    2017-05-22 Linnéa L svarar Birgitta J
    Vad roligt att höra, tack! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Jacob S
    Jacob S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea fick uppdraget att sälja min första lägenhet. Jag hade ingen aning om hur saker och ting fungerade vid en försäljning, så under resan hade jag massvis med frågor. Linnea var alltid tillgänglig att svara på dom och hörde även av sig själv för att berätta vad som hände med min lägenhet.

Nu när jag är utflyttad och tänker tillbaka på försäljningsprocessen så får Linnea det högsta betyget jag kan ge, oerhört nöjd med henne och rekommenderar Linnea starkt till alla som ska sälja! Läs mer
    2017-05-22 Linnéa L svarar Jacob S
    Tack för dem orden, jätteroligt att få höra! Det har varit ett nöje att hjälpa till med din lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Duktig mäklare och bra person att tala med. Bryr sig om detaljer och vill att kunden ska känna trygghet och förtroende. Kan tänka mig henne som stjärmäklare om 5 år. Utmärkt betyg. Läs mer
    2017-05-22 Linnéa L svarar Marianne W
    Tack Marianne, så roligt att höra! Mycket roligt att få hjälpa till med just din lägenhetsförsäljning! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon är trevligt , service inriktad och kan sitt jobb. Läs mer
    2017-02-21 Linnéa L svarar Marcus F
    Kul att höra, tack! Stort nöje att få hjälpa till vid försäljningen av ditt hus. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Filip E
    Filip E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är jättenöjda med Linnea Lund och fastighetabyrån i Östhammars arbete. Läs mer
    2017-02-06 Linnéa L svarar Filip E
    Vad roligt att höra, tack! Lycka till i ert nya hus! Med vänlig hälsning Linnéa