en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2016-02-10 Linnéa L svarar Mirjami N
    Tack, kul att höra! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Matilda V
    Matilda V skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    En jättebra mäklare! Trygg i sitt yrke, snabba svar på alla frågor man hade och otroligt hjälpsam med allt.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Matilda V
    Tack så mycket Matilda! Så roligt att få hjälpa er med husköpet! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Tobias Ö
    Tobias Ö skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är väldigt nöjd med Linnéas hjälp när vi köpte våran lägenhet, allt fungerade smidigt och bra.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Tobias Ö
    Tack, så roligt att höra! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Johan A
    Johan A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra och trevligt bemötande .. Proffsig mäklare som e klippt och skuren för sin uppgift.. Allt gick smidigt med affären ..
    2016-02-10 Linnéa L svarar Johan A
    Tack så mycket Johan! Mycket roligt att få höra! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Hans G
    Hans G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea är mycket proffesionell, kunnig,
    engagerda och hjälpsam, sist men inte minst
    väldigt trevlig som person.
    Rekommenderas varmt.
    MVH Hans G.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Hans G
    Tack Hans! Mycket roligt att även läsa att ni är nöjda med mitt arbete :) Nöjet var på min sida att få samarbeta med er under försäljningen av er fina stuga! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Jim-olov H
    Jim-olov H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea uppfattade vi seriös, påläst och kunnig. Vi kan och vill gärna rekommendera henne och Fastighetsbyrån till framtida säljare .
    2016-02-10 Linnéa L svarar Jim-olov H
    Tack så mycket! Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Roger J
    Roger J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Helt perfekt, proffsig o välskött affär ! Mina bästa rekommendationer !
    2016-02-10 Linnéa L svarar Roger J
    Tack Roger! Så roligt att få höra att du är nöjd med mitt arbete! Mycket roligt att få samarbeta med dig under försäljningen. Med vänlig hälsning Linnéa
  • Christina B
    Christina B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Engagerad och duktig mäklare som månar pm både säljare och köpare.
    2016-02-10 Linnéa L svarar Christina B
    Tack, så kul att höra! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Birgit V
    Birgit V skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea är trots sin korta tid som mäklare, som jag uppfattar henne, mycket kunnig. Detta gör att kunden känner sig trygg. Det som hon inte har aktuellt tar hon genast reda på. Hon är positiv, glad och lätt att fråga och prata med.
    Allt hon gör, är genomtänkt och följer ett bestämt schema. På så sätt blir inget glömt. Hon har hela tiden ambitionen att utvecklas och bli bättre.
    Vi hade tur som fick hjälp av henne. Tack!
    2016-02-10 Linnéa L svarar Birgit V
    Stort tack till er! Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Nöjet var helt på min sida att få samarbeta med er under försäljningen! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Kate L
    Kate L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi var mycket nöjda med Linnéa och är nöjda med hennes insats vid vår försäljning.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Kate L
    Mycket roligt att få höra! Kul att få äran att hjälpa er att sälja ert fina hus! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Lars Erik J
    Lars Erik J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Professionell, serviceintriktad, målmedveten och trevlig.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Lars Erik J
    Mycket roligt att få så fint omdöme! Jätteroligt att få äran att samarbeta med er! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Bra bemötande, inga konstigheter.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Ulf E
    Toppen! Mycket roligt att få hjälpa till med din försäljning! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Tor H
    Tor H skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Jag är nöjd med mitt köp av hus. Som Linnéa var mäklare för.
    Kanske va säljaren lite dåligt informerad eller inte kunnig. Visste tydligen inte vad som skulle sitta kvar och tillhörde huset så att säga. Badrumsskåp mm.men det gick jag igenom med säljaren så vi blev överens.
    2016-01-15 Linnéa L svarar Tor H
    Så bra! :) Det var ny information för mig, vilken tur att ni kommit överens er emellan. Säljaren har fått information kring vad som räknas som fastighetstillbehör, dock kan det vara mycket att hålla reda på och ta in vid en försäljning. Ni får höra av er om ni funderar över något mer, annars ses vi vid överlämnandet av huset! :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Klas-göran A
    Klas-göran A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea var mycket omtänksam och tillmötes gående mod oss som säljare och till köpare H/Klas
    2016-01-15 Linnéa L svarar Klas-göran A
    Så kul att höra! Hoppas ni trivs riktigt bra i nya lägenheten! :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Superbra bemötande och en väldigt bra genomgång av alla papper som gjorde att man verkligen förstod allting ordentligt! Tack snälla linnea
    2016-01-15 Linnéa L svarar Kajsa T
    Vad roligt att du tycker det! Vi ses igen vid överlämnande av lägenheten :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Margita P
    Margita P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi var mycket nöjda med Linnea både när vi köpte och sålde
    2016-01-14 Linnéa L svarar Margita P
    Härligt att höra! :) Bara så roligt att få äran att vara med i båda affärerna! Med vänliga hälsningar Linnéa
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Proffsigt bemötande. Kunnig och påläst.
    2016-01-14 Linnéa L svarar Josefine J
    Så roligt att läsa! Mycket roligt att få hjälpa till när äntligen Ert hus dök upp! Vi ses här framöver för tillträde av huset! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Kunnig och intresserad. Lätt att få kontakt med! Serviceminded. Bara lovord från oss :)
    2016-01-14 Linnéa L svarar Johanna G
    Så roligt att höra! :) Mycket roligt att få hjälpa er! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Ett gott och proffessionellt bemötande. Linnea var väldigt lätttillgänglig vilket är tacksamt under en budgivning. Tydlig och noggrann vid information. Vi är väldigt nöjda som kunder!
    2016-01-14 Linnéa L svarar Johanna A
    Jätteroligt att höra! Vi se snart igen för överlämning av huset! :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Väldigt trevlig och bra. Hjälpte oss ordentligt och tog reda på det vi behövde veta.
    2016-01-14 Linnéa L svarar Sofie E
    Tack för fina ord! Hoppas ni trivs riktigt bra i nya lägenheten! :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Bo L
    Bo L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hej jag tycker att ni var väldigt proffsiga Jag har inget att klaga på
    2016-01-14 Linnéa L svarar Bo L
    Hej, vad roligt att höra! Hoppas du trivs bra i lägenheten :) Med vänlig hälsning Linnéa
  • Anton P
    Anton P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Varför ska jag skriva något? Har redan svarat
    2016-01-14 Linnéa L svarar Anton P
    Hej Anton! Vi har inte sett att du skrivit här på reco.se tidigare utan du kanske svarat på det utskick som huvudkontoret gör vilket vi inte får ta del av direkt. Hoppas du trivs bra i lägenheten! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Fick ett trevligt bemötande, väldigt flexibel och hjälpsam och kunnig.
    2016-01-14 Linnéa L svarar Mikael B
    Kul att höra, roligt att samarbeta med er! Hoppas ni kommit iordning ordentligt i nya huset! Med vänlig hälsning Linnéa
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea har varit trevlig tydlig och jag har haft stort
    förtroende för henne.
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Vi är mycket nöjda med dels bemötandet och det
    engagemang hon visade oss som kund.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Alltid trevligt bemötande och relevant återkoppling. Fick bra med information angående besiktning som Linnea även bokade en tid om. Det kändes tryggt att ha Linnea som mäklare.
  • Jan-Olov S
    Jan-Olov S skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Glad, trevlig, hjälpsam och saklig.
    Kan rekommenderas.
  • Pia L
    Pia L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Linnea har varit lugn och professionell i våra kontakter, jag rek henne gärna som mäklare.
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Mycket bra och trevliga! Blev bemött på bästa sätt hela tiden! Toppen!
  • Elisabeth P
    Elisabeth P skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hon genomförde försäljningen av mitt hus på ett proffsigt sätt. Varm och trevlig, affärsmässig. Mycket nöjd och har inget att anmärkninga på.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    jag fick ett bra bemötande av Linnea. Hon var lätt att prata med och var kunnig. Om det var något som hon inte hade riktig koll på så tog hon reda på det.
  • Jens J
    Jens J skrev om Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar
    Hjälp att sälja huset.Jag fick ett trevligt och kompetent bemötande. Jag är nöjd.
Emelie Stendahl
Anders Lindgren