Linnéa Lund
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02

Läs vad 125 Läs vad Linnéa Lund

• Henrik S
    Henrik S köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-03-07

Gimo
    Köpt villa i Gimo. Fick ett korrekt och mycket proffsigt bemötande och fick svar på de frågor vi hade. Läs mer
    2019-03-12 Linnéa L svarar Henrik S
    Tack så mycket Henrik, vad roligt att höra! Riktigt roligt när en affär knyts ihop så bra som här, att alla är så nöjda! Stort lycka till i nya huset! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Stina P köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-03-06

Öregrund
    Rekommenderad. Allt fungerade ok och genomgång av kontrakt bra! Läs mer
    2019-03-12 Linnéa L svarar Stina P
    Tack Stina för rekommendationen! Roligt att höra att ni är nöjda! Lycka till i er nya lägenhet nu! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Serif M sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-03-02

Öregrund
    Fantastisk bra.kan sitt jobb,väll bemötta . Läs mer
    2019-03-12 Linnéa L svarar Serif M
    Tack så mycket!! Efter längre tid än väntat hittade vi en köpare och det känns som att det inte kunde ha blivit bättre, så himla kul! Ha det fint! Vänliga hälsningar Linnéa
  • Britt W sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-02-13

Gimo
    Duktig mäklare, allt har gått bra från första början. Mycket nöjd. Läs mer
  • Paula G köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2019-01-24

Tillmötesgående och påläst
    Lätt att få kontakt med Läs mer
  • Max B sålde sin bostad med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-28

Sålde fritidshus via Linnéa. Hon var mycket professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Sanna H sålde sin bostad med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-27

Toppen bra bemötande och kändes super bra! Läs mer
  • Viktor P köpte sin bostad med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-26

Sammanfattningsvis skulle jag säga att Linnéa är en mycket kunnig och strukturerad mäklare med helt rätt attityd. Läs mer
  • Birgit H sålde sin bostad med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-15

Jag har sålt ett fritidshus. Kontaktade fastighetsbyrån där mäklare Linnea Lundh fick uppdraget. Hon var kunnig och värderade mitt hus till 1500000-1600000. Fick 1500000, det var lite "trögt" i början då det är köparnas marknad, men Linnea lyckades få en köpare, som jag också är nöjd med. Linnea gjorde ett bra jobb. Jag kan mycket gärna rekommendera henne . Fastighetsbyrån kan vara stolt över henne. Läs mer
  • Martin L köpte sin bostad med hjälp av Linnéa Lund en del av Fastighetsbyrån Östhammar

2018-12-14

Toppen mäklare från visning till affär. Linnéa kändes personlig och var lättsam att ha att göra med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Östhammar

Linnéa Lund