Fastighetsbyrån Oxelösund

Fastighetsbyrån Oxelösund

• Badge2023
Ring 0155-373 00 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån Oxelösund! Här i skärgårdsstaden Oxelösund, precis intill havet, finner du massor av kontraster. Här möts både industri och natur, och du kan välja bland både bostadsrätter, villor och strandnära fritidshus. Vi på Fastighetsbyrån har verkat här i Oxelösund länge och är marknadsledande i området....

107 omdömen om Fastighetsbyrån Oxelösund

Sedan starten hos Reco 2018

Petch P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

Anders är erfaren, noggrann och pålitlig. Han är en god rådgivare och har varit till stor hjälp före och under försäljningsprocessen.

Sören S
Nyköping Väster

Anders är lyhörd och strukturerad, återkopplar och informerar under säljprocessen. Man får ett professionellt intryck som känns bra i magen. Vi är väldigt nöjda, tack.

Jessica F
Horn

Anders är väldigt proffesionell och arbetar för att få både säljare och köpare att vara nöjda.

Bengt Fredrik W
Horn

Mycket gott intryck på alla sätt. Seriös och trevlig. vi är mycket nöjda med försäljningen.

Sanna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Rosenkälla

Väldig trevlig, gott bemötande och professionell. Han känns kunnig och engagerad och har ett lugnt och förtroendeingivande intryck.

Gunilla L
Rosenkälla

Mycket realistisk,och vänlig förtroendeingivande

Yvonne Elisabeth L
Nya Svalsta

Jag fick ett lugnt och stabilt intryck av Anders.

Zuzana F
Centrala Oxelösund

Anders Wallen är en mäklare hur mäklare bör vara. Han ska vara vald till bästa mäklare i Sörmland/Sverige. Innan jag anlitade Anders var jag i kontakt med 2 andra mäklare, den en var "bästa mäklare i Sverige" (enligt en tidningsartikel ) och hon var botten. Stressad kvinna, har inte lyssnat hvad jag som kund önskar, har själv bestämt utan att kontakta mig vilka fotos ska presenteras, exakt fotos vilka jag inte ville ha, usv. Det var min sämsta upplevelse med en mäklare. Hon valde det sämsta för mig. Anders är...

Svar från Anders Wallén

Tack Zuzana! Jag har ju jobbat ganska många år vilket gör att jag har samlat på mig stor kunskap om vad som behövs för att det ska bli en lyckad affär. Kul att jag kunde hitta en köpare som på alla sätt uppskattade din fina lägenhet och förstod hur mycket lagt ner på den. Kul också att du kunde skriva på kontrakten på vårt kontor i Östersund när du ändå var där!

Anneli S
Centrala Oxelösund

Proffsig och duktig, har inget att anmärka på!

Gunilla L
Oppeby

har inget att klaga på,bra på alla sett

Gunilla P
Oppeby

Trevlig och bra.. Finns alltid till hands.

Kjell H
Bergshammar

Trevlig och påläst, inte alls jobbig. Fick direkt förtroende för honom. Att han dessutom är nytänkande och lösningsfokuserad är ju ytterligare ett plus. Kändes tryggt rakt igenom hela processen.

Svar från Anders Wallén

Tack Kjell för att du tog dig tid att ge ditt omdöme! I en marknad där allting inte är superlätt kommer min långa erfarenhet till nytta och gör stor skillnad. Glad att jag kunde bidra med en lösning som passade både er och säljaren.

Anders L
Enstaberga

Jag tycker det fungerade bra med försäljningen ,men det är överlämnandet kvar.det skall väl inte bli något problem med det.

Alexander A
Brandholmen

Engagerad, trevlig och erfaren mäklare. Rekommenderar starkt vid en framtida bostadsaffär.

Jonas B
Centralt Öster

Trevligt bemötande, uppfattade mäklaren som ärlig och tog sig tid för oss på ett bra sätt, samt förklarade och svarade på frågor bra.

Birgitta E
Tystberga

Proffsig tålmodig och samarbetsvillig och dessutom mycket trevligt

Svar från Anders Wallén

Tack Birgitta! Kul med så otroligt mycket spekulanter i dessa tider.

Dennis F
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Vi har anlitat Anders flera gångar och är fortfarande lika nöjda. Jag föredrar hur han jobbar - proffsigt och smidigt.

Svar från Anders Wallén

Tack Dennis! I dagsläget är det väldigt viktigt att ha nära kontakt med de spekulanter som är i marknaden och förstå vad de söker. Lång erfarenhet kan göra stor skillnad när det inte är lika lätt att sälja.

Tony S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

En mäklare med mycket erfarenhet

Birgitta Maria P
Krikonbacken

Vi är mycket nöjda med Anders. Trevligt och proffsigt bemötande. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Mvh Britt-Marie och Arne Pettersson.

Lars-Olof J
Krikonbacken

Uppskattar mycket den ärlighet och tydlighet som Anders visade i alla faser under vår process

Maud Ingegerd J
Krikonbacken

Jag är väldigt nöjd med allt !!!

Gunilla G
Aspa

Anders är professionell och vet vad han pratar om. Han är lugn och har ett fint bemötande som betytt mycket för oss då vår livssituation ändrades radikalt. Han är väldigt inkännande och vi har känt oss väldigt trygga med att ha Anders som vår mäklare.

Roger N
Femöre

Jag/vi valde främst Anders W för att jag/vi förväntade oss AW har god koll på intressenterna i detta område . Vilket visade sig vara rätt. Bra fortlöpande uppdateringar. 4 poäng av 5 möjliga .

Sonja L

Supertrevlig och charmig..Såååå nöjd!!🤗

Vibeke N
Runtuna

Vi har enbart positiva erfarenheter av samarbetet med Anders Wallén! Han motsvarande våra förväntningar och var intresserad och engagerad i gårdens historik och våra önskemål. Dessutom är Anders en mycket positiv person som har lätt att skapa förtroende och är lyhörd för marknaden och hjälpte oss att finna rätt köpare till vår gård.

Svar från Anders Wallén

Tack Vibeke! Det blev ju väldigt bra och roligt att så många gillade er hemlagade saft.

Björn H
Tystberga

Anders är väldigt noggrann och aktiv i sin ambition att få kunden nöjd , gillar också att han konstant håller kunden informerad.

Eiler N
Tystberga

Bra uppföljning. Fick svar snabbt.

Elin M
Malmbryggshagen

Trevlig och professionell mäklare. Tillgänglig på mejl och telefon. Kan varmt rekommendera

Ludvig J
Malmbryggshagen

Trevligt bemött, lätt att prata med, förklarade väldigt bra, kändes väldigt bra!

Ann-Charlott S
Brandholmen

Bra bemötande Det blev en snabb affär, trots allt som jag ville Trevlig och kunnig mäklare som jag kan rekommendera / Lotta

Stina D
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Wallén en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Professionellt och ärligt bemötande. Väl förberedd och god kommunikation under hela processen. Vi kände oss trygga under hela processen och kan bara gå i god för att det är en mäklare som vet vad han gör.

Svar från Anders Wallén

Tack Stina! Att ha en tät kontakt med er som säljare har alltid varit viktigt för mig. Genom min långa erfarenhet har jag varit med om de allra flesta situationer och kan då hjälpa till att ge bra råd. Hoppas nu att ni hittar ett lika fint hus i Stockholm. Jag vet att era grannar kommer sakna er!

Jens L
Vålarö

Utmärkt bemötande på plats och efteråt. Stöttade och strukturerade vår affär snabbt och elegant. Enkel dialog med Anders och resten av kontoret.

Svar från Anders Wallén

Tack Jens för ditt omdöme! Kul att vi kunde lösa affären så smidigt för alla parter och att ni äntligen fått ert fritidshus som ni letat efter så länge. Jag vet att ni kommer förvalta det väl. Självklart får ni en kostnadsfri värdering när renoveringen är klar!

Lars-erik H
Vålarö

Mycket engagerad och saklig mäklare. Han gav ett mycket ärligt intryck om försäljningen av huset och var behjälplig på alla sätt.

Ann-Charlott S
Stenkulla

Snabb affär, bra ! kanske lite stressad behöver hjälpmedel att hålla isär köpare / säljare Jag är både köpare och säljare vilket bör beaktas

Eivor N
Stenkulla

Vi har anlitat Anders 2 gånger för han är så bra Allt gick så fort och smidigt.

Anneli L
Enstaberga

Mycket hjälpsam och kunnig. Vi fick ett gott bemötande av Anders och allt har gått snabbt och smidigt. Superlyckad affär.

Anette E
Femöre

Trevlig, kunnig, väldigt bra.

Maj Ö
Arnö

Mycket trevlig och korrekt genomförande av affären.

Bo S
Oppeby

Med pandemin i åtanke blev vi ändå mycket väl bemötta och våra förväntningar uppfylldes till fullo. Sammanfattningsvis ett mycket bra samarbete mellan oss som köpare och mäklare Anders Wallen.

Petch P
Centralt Öster

Anders är vänlig, kunnig, erfaren och noggrann.

Susanne Ö
Centrala Oxelösund

Vi både köpte och sålde bostad med samma mäklare. Anders Wallen har genom hela processen varit tillgänglig, tillmötesgående, trevlig och lyhörd för oss som kund. Vi är helt igenom nöjda med honom som mäklare. Mvh Susanne och Christer Öhman

Svar från Anders Wallén

Hej! Kul att ni är nöjda! Roligt att vi kunden sälja er bostad med hjälp av vår digitala tjänst, Live visning, också!

Dennis F
Bränn-ekeby

Anders Wallén är professionell och väldigt kunnig i sitt yrke. Vi har både köpt och sålt bostäder via Anders och har bara bra erfarenheter utifrån det. Anders och Fastighetsbyrån är bäst i branchen!

Svar från Anders Wallén

Hej Dennis! Kul att ni är nöjda. Har ju dessutom hjälpt både syskon och föräldrar med era bostadsaffärer.

Bo S
Oppeby

Köpt lgh och sålt lgh. Anders är professionell som mäklare, lugn, tydlig, saklig och påläst gällande utbudet på den lokala marknaden. Mina förväntningar uppfylldes efter flera givande diskussioner om hur agera gällande vår försäljning av lgh anpassat till marknadsläget. Tryggt då att luta sig mot Anders erfarenhet och kunskap. Jag är mycket nöjd med samarbetet.

Svar från Anders Wallén

Tack! Ibland lönar det sig att inte ha för bråttom och att våga ha tålamod.

Dagmara M
Frösäng

Vi köpte lägenhet 3 rum. Vi fick extra visning när vi önskade. Mäklaren var proffs, hjälpsamt och trevlig. Vi fick bra samarbete mellan oss, säljare och mäklaren. Bra information och vägledning från budgivning tills vi fick nycklar. Bra att man fick massa saker digital och sms påminnelse, det funkar bra i tiden som vi har nu. Om vi ska säljare varan lägenhet och ska köpa hus då väljer vi samma mäklarbyrån.

Svar från Anders Wallén

Hej! Tack för bra omdöme! Bra att allt löste sig smidigt trots Coronatider.

Mikael M
Uttervik

Smidig affär med Fastighetsbyrån och mäklare Anders Wallén när vi köpte sommarstuga. Snabba puckar rakt igenom vilket mäklaren var förberedd på.

Svar från Anders Wallén

Hej Mikael! Kul att ni blev nöjda. För oss mäklare är det väldigt viktigt att alltid "känna in" läget och agera när det behövs.

Andreas A
Östra Villastaden

Vi har sålt vårt hus och fick ett trevligt lugnt bemötande av mäklaren. Han är förtroende i givande och ärlig. Han levererade också över våra förväntningarna.

Svar från Anders Wallén

Tack Andreas! När man ska göra en så stor affär som en bostadsaffär ska man kunna känna sig trygg och få vägledning genom hela affären. Kul att vi kunden hjälpa en kund som inte hade möjlighet att komma på fysisk visning med vår digitala Live-visning också!

Arne E
Uttervik

FRITIDSHUS Försäljning MYCKET VÄL BEMÖTT LEVDE VÄL UPP TILL DEN GODA SERVICE OCH EFFEKTIVITET JAG FÖRVÄNTAT VÄLORGANISERAD OCH SNABB HANDLÄGGNING Sammanfattning Bra jobbat.

Svar från Anders Wallén

Hej! Tack Arne för dina fina ord. Skönt att vi kunde lösa Parksliden också! Hjälper gärna till fler gånger.

Daniella I
Tystberga

Anders var mycket kunnig och hjälpsam och också tillgänglig

Lars-erik H
Stenkulla

Han var lättsam och förstående. Fick den hjälp vi behövde och affären gick snabbt.

Nina J
Oppeby

Anders sålde vår villa, enkelt, smidigt och snabbt. Han har varit stöttande och mycket tillgänglig via samtal och mail. Vi skulle vända oss till Anders igen.