Adam Baidori
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12
Med beteendevetenskap och ekonomi i bagaget passar mäklaryrket mig som handen i handsken. Nya människor och utmaningar samt strävan efter att ständigt slå nya rekord motiverar mig. Tryggheten i en bostadsaffär kommer genom att inte låta någon stå med frågetecken, och att ha trygga köpare och trygga säljare gör att jag kan leverera precis det jag vill: bäst betalt för dig som kund. Läs mer

Läs vad 62 kunder tycker om Adam Baidori

• Björn P köpte sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-19

Köpt lgh. Bra bemötande och personlig service. Läs mer
  • Oliver C köpte sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-12

Fick jättebra hjälp att hitta drömlägenheten! Trevligt bemötande och smidig service! Läs mer
  • Lars K sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-30

Vi sålde en lägenhet. Jag och min fru möttes med stor empati av Adam, när vi inte kunde flytta in i en ny producerad lägenhet pga att en annan mäklare inte sålde vårat hus. Adam stöttade oss, och gav oss hopp. Han lyckades sälja vår lägenhet, och vi fick en liten vinst. Adam är professionell med god självförtroende.
    Han skröt med sina kunskaper och försäljningssiffror, och lyckades leva upp till det han ¨lovade''. Läs mer
  • Vlado B
    Vlado B sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-29

Vi har sålt bostadsrätten. Adam var hjälpsam och trevlig att prata med och gjorde jobbet på ett proffsigt sätt.
    Jag kan rekommendera Adam till de som vill ha kontakt med en mäklare för att sälja eller köpa en lägenhet. Läs mer
  • Timmy P
    Timmy P sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-26

Jag och min sambo sålde en 3:a på Generalsgatan 8.
    Vi tyckte båda att Adam gav ett profitionellt intryck och han mötte våra förväntningar.
    Snabbt och smidigt samt att vi blev guiedade igenom hela processen på ett förståeligt sätt. Läs mer
  • Klas M sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-21

Sålde bostadsrätt. Transparent dialog. Lämnade rimliga förväntningar utifrån nuläge på marknaden. Läs mer
  • Dariush P
    Dariush P sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-20

Adam är duktig ärlig och bra som mäklare och han är bra som människa och jobbar perfekt Läs mer
  • Farzaneh H sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-20

Har sålt bostadsrätt.
    Trevlig mäklare, förtroende givande, pålitlig, väl bemötande, väl informerad om bostaden och marknaden.
    Betyg som han får av oss är utmärkt. Läs mer
  • Camilla C sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-19

Trevlig,kunnig och genuin. Rekommenderar Adam varmt! Läs mer
  • Joakim B sålde sin bostad med hjälp av Adam Baidori en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-16

Bra från början till slut. Glad och positiv kille som var behjälplig dygnet runt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson