Karolina Järvholm

Karolina Järvholm

Karolina Järvholm är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Karolina Järvholm har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Karolina Järvholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Karolina Järvholm har haft 6 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Karolina Järvholm

2021-07-10
    Karolina är oerhört professionell och trevlig. Försäljningen av vår lägenhet övergick våra förväntningar och vi är väldigt nöjda att vi valde Karolina. Rekommenderar henne varmt till andra som går i säljtankar. /Emelie och Erik
    2021-06-30
    Hon var trevlig och skötte jobbet utmärkt.
    2021-06-28
    Hon har ett trevligt och professionellt bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    2021-06-28
    Carolina har varit så engagerad och hjälpsam i vår försäljning. Vi litade på henne till 100%. Det gick bättre än förväntat och vi rekomenderar henne varmt till andra.
    2021-06-28
    Det var jätte bra upplevelse Kalolina var så duktig gav oss den informationen vill ha .
    2021-06-23
    Karolina upplevs som en väldigt kunnig och har samtidigt ett ödmjukt tillvägagångsätt för att skapa en bra affär både för säljare och köpare. Hon gör verkligen sitt bästa för att tillgodose både säljare och köpares intressen. Det finns absolut ingenting att klaga på.
  • 2021-05-14
    Försäljningen gick mycket smidigt och med ett fantastiskt resultat tack vore Karolina som är högst engagerad, trygg i sin roll och lyhörd för klientens önskemål. Karolina involverade oss i hela processen, var tydlig och stödjande på alla sätt, vilket skapade känslan av trygghet. Hon är också charmig och varm som person, vilket gjorde hela upplevelsen ännu mer behaglig. Tusen tack, Karolina!
    Tack för ert fina omdöme!! Vad glad jag blir! Det var ett rent nöje att samarbeta med er och få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Jag hoppas och tror att ni kommer stortrivas i ert nya, fina hus! Karolina Järvholm