Magnus Nolbeck
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 64 kunder tycker om Magnus Nolbeck

• Kent H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-30

7:a
    91m²
    Utby
    Magnus sålde vår villa. Uppdraget genomfördes på ett professionellt sätt och med bra resultat. Min uppfattning är att både köpare och säljare är nöjda med hur affären genomfördes. Läs mer
  • Barbro Gun-Inger F sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-12

Magnus har hjälpt mig att sälja en tomt. Det var ett komplicerat ärende med merarbete med lantmäteriet. Under hela tiden har jag fått stöd och hjälp av Magnus. Han är otroligt professonell, lugn och tålmodig. Alla frågor som jag har ställt till honom har jag fått svar på och "pedagogiskt" förklarade för mig. Detta bad jag om eftersom jag var osäker. Jag känner mig lyckligt lottad som fick hjälp av just Magnus. Jag kommer absolut att rekommendera honom. Läs mer
  • Alexander S skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-10

Engagerad, strukturerad och målorienterad! Bibehöll sitt lugn genom hela processen och gav sig inte. Läs mer
  • Tobias S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-01

Sålt hus
    Respekt, ödmjukhet och professionellt bemötande
    Jag har aldrig köpt eller sålt en bostad innan men han levde absolut upp till mina förväntningar på ett mycket bra sätt!
    Mycket bra Läs mer
  • Jens B sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-29

Mycket bra och trevligt bemötande. Fick oss att tro på ett högt slutpris kring 6 msk och valde utgångspris till 5,6 msk, vilket visade sig vara mycket för högt, slutpriset landade på 5,1. I mina ögon en felbedömning. Magnus ansträngde sig mycket för att sälja huset inklusive många extravisningar. Kanske hade något mer kontakt innan visningsperioden började vara fördelaktigt, både för vår känsla men även med tanke på prissättningsdiskussionen. Läs mer
  • Pernilla M köpte sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-10-31

Köpt lägenhet på orrebacksgatan. Kändes tryggt och svar på de frågor man hade. Läs mer
  • Bengt-Olof W skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-10-16

Tar tid på sig att lyssna.
    Jag har sålt min villa. Jag hade förväntat mig ett högre värde'
    Jag har köpt en lägenhet till ett normalt pris
    Magnus var alltid vänlig och bjöd på kaffe och godis
    Han erbjöd oss med hjälp med deklarationen.
    Vad det några frågor så var det bara att ringa. Läs mer
  • Karolina T
    Karolina T skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-24

Bemött på ett fantastiskt trevligt, lugnt och proffsigt sätt som alltid är tillgänglig vid funderingar.
    Vi har kommit långt in i processen med att sälja nuvarande hus till att köpa nytt hus och allt det innebär med avtal och bankkontakter. Läs mer
  • Joakim M skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-16

Magnus har varit väldigt trevlig genom processen och snabb på att svara på mail. Även väldigt duktig på att förklara processen vid köp av nyproduktion. Detta är vårt första köp av bostad, vilket är ett stort steg I livet och vår största affär som vi har gjort hittils. Både jag och min sambo kände en viss stress genom processen att köpa och skriva under avtalet, vilket upplevdes som en stressande faktor för oss. Vi fick även fel information gällande att gräsmatta skulle ingå i priset av Magnus. Men vid möte med byggherren fick vi reda på att detta inte ingick. Så mer detaljerad kunskap om huset och vad som ingår hade varit uppskattat. Vi skulle även vilja se en tätare återkoppling, hur många objekt som har sålts i området och även i vissa andra frågor vi hade. Detta eftersom vi ofta upplevde att vi fick ligga på att få svar i frågor vi tidigare ställt. I övrigt är Magnus Nolbeck en trevlig mäklare. Läs mer
  • Malin E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-05-14

Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig! Verkligen att rekommendera som mäklare vid försäljning av villor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson