Magnus Nolbeck
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 68 Läs vad Magnus Nolbeck

• Jasmit Kaur Y sålde sitt hus med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-10

Furuskog
    Sålt vårt Hus!

Mycket känslor kring husförsäljningen för min del.
    Magnus profession som mäklare genererade till en lyckad husförsäljning på kort varsel.
    Lyhörd, snabb återkoppling och sakkunnig. Jag kan stark rekommendera Magnus och hans team.

// Jasmit Dayal Läs mer
  • Ekim Y
    Ekim Y sålde sitt hus med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-01

Furuskog
    En engagerad och lyhörd mäklare.
    Som lyssnat och kommit med förslag och varit en stöttepelare i vår försäljning. Läs mer
  • David B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-03-15

Öjersjö
    Jag har köpt ett hus samt sålt en bostadsrätt. Tycker att man fick det bra beskrivet hu sälj/köp processen går till. lTycker att samarbetet har funkat bra och proffsigt. Läs mer
  • Martina A köpte sitt hus med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-27

Sävedalen
    Köpt hus !
    Vi är mycket nöjda med Magnus som mäklare.
    Noggrann, seriös, pålitligt, tillgänglig & mycket trevlig människa & mäklare! Levde upp till förväntningarna & lite till!
    Stor sannolikhet att vi anlitar Magnus när vi en dag ska sälja. Läs mer
  • Kent H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-30

Utby
    Magnus sålde vår villa. Uppdraget genomfördes på ett professionellt sätt och med bra resultat. Min uppfattning är att både köpare och säljare är nöjda med hur affären genomfördes. Läs mer
  • Barbro Gun-Inger F sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-12

Magnus har hjälpt mig att sälja en tomt. Det var ett komplicerat ärende med merarbete med lantmäteriet. Under hela tiden har jag fått stöd och hjälp av Magnus. Han är otroligt professonell, lugn och tålmodig. Alla frågor som jag har ställt till honom har jag fått svar på och "pedagogiskt" förklarade för mig. Detta bad jag om eftersom jag var osäker. Jag känner mig lyckligt lottad som fick hjälp av just Magnus. Jag kommer absolut att rekommendera honom. Läs mer
  • Alexander S skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-10

Engagerad, strukturerad och målorienterad! Bibehöll sitt lugn genom hela processen och gav sig inte. Läs mer
  • Tobias S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-01

Sålt hus
    Respekt, ödmjukhet och professionellt bemötande
    Jag har aldrig köpt eller sålt en bostad innan men han levde absolut upp till mina förväntningar på ett mycket bra sätt!
    Mycket bra Läs mer
  • Jens B sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-29

Mycket bra och trevligt bemötande. Fick oss att tro på ett högt slutpris kring 6 msk och valde utgångspris till 5,6 msk, vilket visade sig vara mycket för högt, slutpriset landade på 5,1. I mina ögon en felbedömning. Magnus ansträngde sig mycket för att sälja huset inklusive många extravisningar. Kanske hade något mer kontakt innan visningsperioden började vara fördelaktigt, både för vår känsla men även med tanke på prissättningsdiskussionen. Läs mer
  • Pernilla M köpte sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-10-31

Köpt lägenhet på orrebacksgatan. Kändes tryggt och svar på de frågor man hade. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem