Magnus Nolbeck
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 61 kunder tycker om Magnus Nolbeck

• Tobias S sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålt hus
    Respekt, ödmjukhet och professionellt bemötande
    Jag har aldrig köpt eller sålt en bostad innan men han levde absolut upp till mina förväntningar på ett mycket bra sätt!
    Mycket bra Läs mer
  • Jens B sålde sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Mycket bra och trevligt bemötande. Fick oss att tro på ett högt slutpris kring 6 msk och valde utgångspris till 5,6 msk, vilket visade sig vara mycket för högt, slutpriset landade på 5,1. I mina ögon en felbedömning. Magnus ansträngde sig mycket för att sälja huset inklusive många extravisningar. Kanske hade något mer kontakt innan visningsperioden började vara fördelaktigt, både för vår känsla men även med tanke på prissättningsdiskussionen. Läs mer
  • Pernilla M köpte sin bostad med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Köpt lägenhet på orrebacksgatan. Kändes tryggt och svar på de frågor man hade. Läs mer
  • Bengt-Olof W skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Tar tid på sig att lyssna.
    Jag har sålt min villa. Jag hade förväntat mig ett högre värde'
    Jag har köpt en lägenhet till ett normalt pris
    Magnus var alltid vänlig och bjöd på kaffe och godis
    Han erbjöd oss med hjälp med deklarationen.
    Vad det några frågor så var det bara att ringa. Läs mer
  • Karolina T
    Karolina T skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Bemött på ett fantastiskt trevligt, lugnt och proffsigt sätt som alltid är tillgänglig vid funderingar.
    Vi har kommit långt in i processen med att sälja nuvarande hus till att köpa nytt hus och allt det innebär med avtal och bankkontakter. Läs mer
  • Joakim M skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus har varit väldigt trevlig genom processen och snabb på att svara på mail. Även väldigt duktig på att förklara processen vid köp av nyproduktion. Detta är vårt första köp av bostad, vilket är ett stort steg I livet och vår största affär som vi har gjort hittils. Både jag och min sambo kände en viss stress genom processen att köpa och skriva under avtalet, vilket upplevdes som en stressande faktor för oss. Vi fick även fel information gällande att gräsmatta skulle ingå i priset av Magnus. Men vid möte med byggherren fick vi reda på att detta inte ingick. Så mer detaljerad kunskap om huset och vad som ingår hade varit uppskattat. Vi skulle även vilja se en tätare återkoppling, hur många objekt som har sålts i området och även i vissa andra frågor vi hade. Detta eftersom vi ofta upplevde att vi fick ligga på att få svar i frågor vi tidigare ställt. I övrigt är Magnus Nolbeck en trevlig mäklare. Läs mer
  • Malin E skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Trevlig, tillmötesgående och tillgänglig! Verkligen att rekommendera som mäklare vid försäljning av villor. Läs mer
  • Cecilia H skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Lugn, försiktig, förstod våra behov. Kändes dock som att vi ofta fick vara drivande i processen själva. Läs mer
  • Inga-Lill B
    Inga-Lill B skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Magnus var mäklare då jag sålde min bostadsrätt i Jonsered. Magnus har en lågmäld framtoning och är väldigt behaglig att ha att göra med. Svarar snabbt och rakt på frågor. Är pedagogisk då han behöver förklara olika saker för mig.
    Vid en bostadsaffär är det alltid väldigt svårt att veta hur utgången ska bli - allt beror på vilka spekulanter som är intresserade. Jag är mer än nöjd med resultatet av min försäljning. Rekommenderar mer än gärna Magnus som mäklare. Läs mer
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
    Lätt att få kontakt med och försäljningen och allt runtomkring gick supersmidigt. Jätte nöjd kan varmt rekommendera! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson