Magnus Nolbeck
Registrerad mäklare sedan 2008-06-11
Aktiv på Reco.se sedan 2015-09-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 95 Läs vad Magnus Nolbeck

• Oskar Andersson sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-08-10

Kviberg
    Sålde en trea i Kviberg. God kontakt och seriöst bemötande. Tack, Magnus. Läs mer
  • Mohammad A sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-07-01

Gamlestaden
    mycket bra kille som såg till att objektet såldes Läs mer
  • Fatemeh A sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-23

4:a
    Sävedalen
    Jag sålde nyligen en bostadsrätt och Magnus var suveränt Läs mer
  • Negin H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-22

Gamlestaden
    Vi har sålt en lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck, är supernöjda med hans insats. Bra bemötande och ett professionell arbete. Läs mer
  • Dzani D köpte sitt hus med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-30

Öjersjö
    Duktig, lyhörd och engagerad mäklare. Läs mer
  • Anette E sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-08

Gamlestaden
    Har aldrig haft en så bra mäklare som Magnus!
    Ödmjuk, snabb att återkoppla om man undrar över något, daglig uppdatering om hur läget låg till under hela försäljningen, trygg och saklig.
    Superlativen är många!
    Välj Magnus om ni ska sälja, så får ni den bästa. Lovar!

Anette Ekvall Läs mer
  • Marie L
    Marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-16

Öjersjö
    Magnus har sålt vår bostadsrätt och han är en proffsig, tillgänglig och engagerad mäklare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Anna K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-13

Kviberg
    Vi har sålt våran bostad,
    Magnus har varit engagerad och tillgänglig i hela processen, vi är super nöjda! Läs mer
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-03

Kviberg
    Magnus hjälpte oss att sälja en lgh i Kviberg. Jag hade haft kontakt med Magnus innan då det var han som var mäklare även när jag köpte lägenheten. Fick ett mycket positivt intryck av honom redan då och han har verkligen varit hjälpsam och informativ när vi nu skulle sälja. Kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • Ermin O köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-02-12

Gamlestaden
    Trevlig man, snabb att svara alltid när man ringde.
    Rekommenderar Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille