Magnus Nolbeck

Magnus Nolbeck

Magnus Nolbeck är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Magnus Nolbeck har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Magnus Nolbeck har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Nolbeck har haft 43 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 106 Läs vad Magnus Nolbeck

• 2020-11-23
    Magnus sold our 3 room apartment in Kviberg. He was extremely professional and helpful, and achieved a good sale - highly recommended!
    Monica G
    • 77.0 m²
    • Kviberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-18
    Trevlig och hjälpsam. Lätt att ha och göra med.
    Stina A
    • 77.0 m²
    • Utby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille
  • 2020-11-16
    Jag är mycket nöjd med Magnus Nolbecks jobb.
    Leif D
    • 2:a
    • 65.0 m²
  • 2020-10-14
    Väldigt proffesionell och trevlig.
    Patrik I
    • 6:a
    • 123.0 m²
  • 2020-10-14
    Vi har sålt vår tvåa i Kviberg nu med hjälp av Magnus, och det gick jättebra! Det kändes som att det fanns bra kommunikation under hela processen, och det blev en någorlunda snabb affär som vi säljare hade önskat. Vi blev mycket nöjda med slutpriset, och det har allmänt varit en god upplevelse att sälja! Det är första lägenheten vi har sålt, men vid några som helst frågetecken var det bara att höra av sig så redde det ut sig.
    Althea E
    Althea E
    • 2:a
    • 54.0 m²
  • 2020-10-05
    Vi sålde en stor lght på förhand med Magnus, i 5miljonerklassen. Magnus bemötte oss proffesionellt med god ordning och reda, lagom mycket kommunikation och information. Han upplevdes inte som påstridig varken mot oss eller köparna utan vi kände ganska snabbt en tillit och vi uppskattade balansen han hade mellan sakligt och personligt bemötande. Vi är mycket nöjda med Magnus!
    Johanna I
    • 6:a
    • 123.0 m²
  • 2020-09-16
    Jag fick hjälp av Magnus med att sälja min bostadsrättslägenhet. Redan vid första mötet kände jag ett stort förtroende för honom. Jag tycker Magnus var väldigt engagerad, tillgänglig, proffsig, vänlig och hjälpsam genom hela processen, som mycket tack vare honom fick ett smidigt avslut! Jag rekommenderar honom varmt. Tack för väl utfört arbete!
    Anna H
    • 74.0 m²
    • Utby
  • 2020-09-09
    korrekt, trevlig och levererar det som utlovas.
    Tommy G
    • 73.0 m²
    • Gamlestaden
  • 2020-09-02
    Andra gången jag anlitat Magnus, kommer aldrig använda anlita en annan mäklare. Han är trevlig, kunnig och proffsig. Alltid ett bra bemötande. Rekomenderar Magnus till alla. Han gör sitt yttersta, bästa mäklaren!!!!
    Ilona L
    Ilona L
    • 4:a
    • 83.6 m²
    • Centrala Partille
  • 2020-08-19
    Nöjd med allt angående mitt köp lägenheten.
    Erik P
    • 4:a
    • 86.4 m²
    • Sävedalen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte