Magnus Nolbeck
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 89 Läs vad Magnus Nolbeck

• Marie L
    Marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-16

Öjersjö
    Magnus har sålt vår bostadsrätt och han är en proffsig, tillgänglig och engagerad mäklare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Anna K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-13

Kviberg
    Vi har sålt våran bostad,
    Magnus har varit engagerad och tillgänglig i hela processen, vi är super nöjda! Läs mer
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-03

Kviberg
    Magnus hjälpte oss att sälja en lgh i Kviberg. Jag hade haft kontakt med Magnus innan då det var han som var mäklare även när jag köpte lägenheten. Fick ett mycket positivt intryck av honom redan då och han har verkligen varit hjälpsam och informativ när vi nu skulle sälja. Kan varmt rekommendera Magnus! Läs mer
  • Ermin O köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-02-12

Gamlestaden
    Trevlig man, snabb att svara alltid när man ringde.
    Rekommenderar Läs mer
  • Minea O köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-02-10

Gamlestaden
    Jag köpte en lägenhet och Magnus har varit en väldigt bra mäklare. Han är lugn och får en att känna sig säker. Han svarar på alla frågor man har och är väldigt mån om både säljaren och köparen! Läs mer
  • Ameer J sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-02-01

Sävedalen
    Vi tyckte att Magnus var jättebra och vi var supernöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Christian L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-01-13

Utby
    Lugn, kunnig och har en riktig strategi. Kommer användas igen! Läs mer
  • Pernilla R köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-01-13

Sävedalen
    Tycker Magnus var en jättebra mäklare! Han var ett bollplank och kom med tips. Läs mer
  • Mikael B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-12-19

Kviberg
    Sålde en lägenhet på 67kvm. Rak och tydlig kommunikation och ett allmänt proffsigt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Tomas N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Nolbeck en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-12-10

Centrala Partille
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bra bemötande i alla lägen. Svarar snabbt på frågor el funderingar. Han är engagerad i kundens behov och hjälper till med allt som efterfrågas.
    Magnus har varit en professionell mäklare i alla lägen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem