Rebecca Damgren
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden Läs mer

Läs vad 64 kunder tycker om Rebecca Damgren

• Jenny Birgitta T köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca var mäklare vid både köp av nytt boende samt försäljning av vårt nuvarande. Hon agerar mycket professionellt och har ett härligt rakt och postivt sätt att kommunicera. Läs mer
  • Stefanos P sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Sålde ett nyproducerat hus i Öjersjö. Försökte med en annan mäklare från annan byrå i nästan 3,5 mån utan att lyckas och bytte till Rebecca. Hon löste det hela på knappt 4-5 veckor! Inklusive styling, fotografering och annonsering. Förutsättningarna var inte dom bästa eftersom huset legat ute flera gånger på olika prisnivåer.

Rebecca var fantastisk på återkoppling och höll oss uppdaterade ständigt, dag som kväll, även helger. Oerhört professionell i sitt bemötande och hon hade alltid svar och idéer, väldigt rådgivande vilket man förväntar sig av en mäklare. Visst kunde vi kanske fått mer för huset men med förutsättningarna som rådde är vi mer än nöjda. Lyckades dessutom få upp priset ytterligare inför kontraktsskrivning. Hon höll helt enkelt vad hon lovade.

Förväntningarna var väldigt höga och vi hade en ganska skeptisk inställning med tanke på tidigare erfarenhet men Rebecca ingav ett förtroende vilket hon också levererade på.

Vi rekommenderar Rebecca utan tvekan! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Ingvar Arne B sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca sköte sig bra vi hade god kontakt och hon var lyhörd Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Anna Therese L köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi är väldigt nöjda. Blev en snabb affär och vi fick mer än vi hade förväntat oss. Rebecca Damgren visade god förhandlings förmåga. Hög servicenivå. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Greta Daniela R sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca har hjälpt oss att sälja vår villa med framgång, med tanke på vikande marknad, hon visste när det var dags att ta till en extra växel och hämta försäljningen i hamn. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Gunilla Viktoria T sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har sålt vår villa för flytt till lägenhet. Rebecca var vår mäklare och fixade försäljningen kanonbra.
    Rebecca är lyhörd, driven och väldigt ambitiös. Lämnar inte något åt slumpen.
    Rebecca levde verkligen upp till förväntningarna och vi har rekommenderat henne till andra att välja henne. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Predrag O köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Vi har köpt radhus via Rebecca Damgren.
    Hon är otroligt bra mäklare som kan man rekommendera henne till alla som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Joel Björn Andreas S sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca sålde en villa i Utby åt oss. Rebecca var under hela processen igenom väldigt bra, påläst och kommunikativ. Hon gjorde oss delaktig och kom med bra förslag och tankar! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Maria S sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Rebecca är väldigt trevlig och professionell. Jag kände att jag kunde lita på henne Läs mer
  • Abdallah Ben Hassouna A
    Abdallah Ben Hassouna A sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    Jag sålde rodhus i kviberg och det gick bra Rebeca har jhälpt mej med detta Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson