Rebecca Damgren
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden Läs mer

Läs vad 79 Läs vad Rebecca Damgren

• Johan A köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-07-17

Öjersjö
    Köpte ett hus genom Rebecca. Budgivningen blev lite märklig i vårt fall pga avhoppande högsta budgivare. Rebecca lyckades dock styra upp det hela på ett bra och proffsigt sätt till slut. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Helen Elisabeth E sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-09

Öjersjö
    Vi har sålt Drevstigen 10 i Öjersjö.
    Vi är supernöjda med Rebecca, hon har känts lugn, trygg, kunnig och väldigt kompetent.
    Dessutom är hon väldigt glad och trevlig:)
    Vi hade kontakt med fler mäklare men valet av Rebecca kändes som en fullträff.
    Vi kommer att rekommendera henne till varenda kotte:)

Hälsar Helen och Lasse(han med biorummet:) Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Jytte Schjoldan E sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-07

Sålt ett hus
    Mycket mycket bra
    Rebecca levde verkligen upp till allt många +
    Rebecca är en toppen mäklare Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Erica S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-07

Öjersjö
    Rebecca sålde vårt friköpta parhus. Hon är lättillgänglig, kunnig och väldigt trevlig. Jag rekommenderar henne verkligen! Läs mer
  • Aso J
    Aso J sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-06-03

Utby
    Hon är duktig,kan sitt jobb.Jag köpte först och sålde sen genom Rebecca,hon kan man lite på. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Christer Marcus E sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-05-27

Öjersjö
    Rebecca hjälpte oss med villaförsäljning i Öjersjö, Partille kommun. Bemötandet var mycket proffsigt och ingen gång på vägen tappade Rebecca focus på både nöjda köpare och oss som säljare.

Kunde inte bli bättre. Mycket nöjda. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Per Jonas O sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-04-24

Öjersjö
    Rebecca är en grym fastighetsmäklare, uppriktig, kunnig och enkel att arbeta med samt viktigast av allt en duktig säljare! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Lisbeth Helén B sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-04-02

Sävedalen
    Hej
    Sålt ett hus och mäklaren hade ett fint bemötande. Uppfyllde alla min förväntningar.

Mvh Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Thomas T sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-03-30

Öjersjö
    I samband med vår försäljning av villan fick vi hjälp av Rebecca Damgren. Hon var professionell, lyhörd och alltid tillgänglig. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Camilla W sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-20

Furulund
    Fsg av enplansvilla i Furulund.
    Proffsigt bemötande, bra känsla som gjorde att man kunde slappna av. Snabb återkoppling och bra att bolla frågor med. Trygghet i att rätt kompetens finns vilket är väldigt är väldigt viktigt eftersom de flesta inte gör så många bostadsaffärer, detta innebär att det är mycket man inte tänker på. En bra mäklare är en väldigt viktig del i processen att sälja sitt hem, och för vår del levererade Rebecca på alla plan! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem