Rebecca Damgren
Registrerad mäklare sedan 2014-04-11
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-21
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden Läs mer

Läs vad 98 Läs vad Rebecca Damgren

• Yosef Q
    Yosef Q köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-07-05

Furuskog
    Hon var jättebra, trevlig, enkel och skötte allt exemplariskt. Genuin jämfört med andra mäklare man träffat. Rekommenderar! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Marie Nok L sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-06-04

Furuskog
    Rebecca har varit superhärlig att jobba med och hon har varit en riktig stöttepelare vid försäljningen av vårt hus! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Marita F sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-05-27

Lexby
    Sålt bostad. Ganska neutral, lovade inget, pratade om coronatider o allt tar längre tid. Fick den infon vi behövde. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Eva Helen T sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-05-04

Öjersjö
    Vi har sålt vår bostad! Rebecca är en riktigt bra mäklare. Hon är proffsig men framför allt trevlig, inlyssnande och förtroende givande. Hon levde upp till våra förväntningar även om vi förväntade oss ett högre pris för vår bostad (men det berodde inte på Rebecca utan mer på osäkra tider☺️). Vi kommer att rekommenderar Fastighetsbyrån och Rebecca om någon vi känner kommer att sälja i framtiden. 🌸 Läs mer
  • Per-Erik W
    Per-Erik W sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-04-23

Sävedalen
    Rebecca hjälpte mig att sälja min stora villa. Hon gjorde en träffsäker värdering, men jag fick faktiskt mer för huset än så.
    Rebecca rekommenderade dessutom ett bra stylistföretag som boostade försäljningsupplägget rejält. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Monica Birgitta P sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-04-14

Utby
    Jag har haft bra samtal med mäklaren men jag valde att sälja mitt radhus till min dotter så jag har inte behövt nyttja mäklaren så mycket. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Emelie N köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-03-04

Furulund
    Proffesionell och trevlig. Allt har flutit på utan problem. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Maria Kristin E köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-01-19

Sävedalen
    Vi sålde vårt radhus och anlitade Rebecca. Hon hade ett seriöst, lugnt och trovärdigt sätt vilket kändes viktigt för oss och för våra blivande spekulanter! I varje Seth i processen fanns hon tillgänglig och besvarade våra frågor och farhågor sakligt!
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-01-17

Furulund
    Vi har köpt ett radhus. Rebecca Damgren hade visat flera objekt för oss dessförinnan. Vår son och vi blev alltid igenkända och vänligt bemötta. Hon motsvarade utan tvekan våra förväntningar när det gäller insikt och förståelse för husägares situation. Läs mer
  • Johan E
    Johan E köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

2020-01-16

Sävedalen
    Rebecca gjorde ett utomordentligt bra jobb med försäljningen av vårt radhus. Tydlig och bra kommunikation samt goda råd när det behövdes. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån – Partille / Gamlestaden / Kviberg

Rebecka Polhem