Rebecca Damgren

Rebecca Damgren

Rebecca Damgren är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Rebecca Damgren har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Rebecca Damgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-08 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.7. Rebecca Damgren har haft 29 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 125 Läs vad Rebecca Damgren

• köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Utby
    2021-07-25
    Bra bemötande, trevlig och lätt att få svar från.
    Härligt att ni är nöjda Henrik, så roligt att vi fick ihop en affär och jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus när det blir dags för inflyttning! :) Rebecca Damgren
    • Sävedalen
    2021-06-17
    Mycket trevlig och engagerad mäklare. Hon tog sig alltid tid att besvara frågor högt som lågt. Kände oss väldigt väl bemötta!
    Tack snälla, vad roligt att höra att ni är nöjda med servicen! :) Rebecca Damgren
    • Utby
    2021-06-07
    Rebecca visade oss väldigt många objekt under vår jakt på ett nytt hem, alltid professionell, påläst, hjälpsam, trivsam och trygg.
    Rebecca lever mer än väl upp till de förväntningar en kan tänkas ha på en mäklare under en husaffär, och vi är mer än nöjda med alla interaktioner!
    Tusen tack för era ord, värmer verkligen att ni har haft en sådan bra upplevelse i samband med ert husköp! :) Det blir tomt utan er på visningar framöver ;) Jag hoppas att ni ska trivas jättebra i ert nya hus! Rebecca Damgren
    2021-05-22
    Lätt att ha att göra med. Ordnade omgående prospekt med bilder när vår bank krävde det.
    Vad roligt att ni är nöjda Lars! Stort grattis till köp av ert fina hus! Rebecca Damgren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-05-22
    Inget mer att säga än super bra bemötande och hjälp vid köpet av nya lägenheten!
    Tack snälla Axel, vad kul att du är nöjd och snart får du flytta in i din superfina nya lägenhet! :) Rebecca Damgren
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Kvastekulla
    2021-05-07
    Vi anlitade Rebecca när vi sålde vårt kedjehus i Partille.
    Rebecca är en oerhört engagerad, professionell och skicklig mäklare med en gedigen erfarenhet i bagaget. Vi kände oss trygga genom hela processen och allt gick mycket smidigt.
    Vi ger Rebecca våra varmaste rekommendationer.
    Åh tack för ert fina omdöme! En ära att få hjälpa er med försäljningen! :) Rebecca Damgren
    2021-04-20
    Kommunikativ och förtroendeingivande.
    Tack för ett härligt samarbete Anders, det värmer att få dessa ord! Rebecca Damgren
    2021-04-09
    När vi skulle sälja vår villa fick jag direkt förtroende för Rebecca. Hon gjorde ett upplägg som passade oss väldigt bra, var lyhörd för våra önskemål och vi kände oss trygga med hennes kompetens kring husförsäljning. Jag är jätteglad att vi tog hjälp av Rebecca.
    Tack snälla för era fina ord! Så roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus! :) Rebecca Damgren
    • Jonsered
    2021-04-02
    Vi köpte ett parhus av Rebecca men det va inte hon som va på visningen.
    Rebecca är toppen och vi har bara bra erfarenheter med henne men den mäklaren som va på visningen va väldigt ointresserad och pratade bara med någon som hon kände från tidigare.
  • sålde en tomt med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2021-03-22
    Riktigt bra mäklare som är lyhörd, effektiv och positiv!