Rebecca Damgren
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Rebecca Damgren

• Emelie N köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-04

Furulund
    Proffesionell och trevlig. Allt har flutit på utan problem. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Maria Kristin E köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-01-19

Sävedalen
    Vi sålde vårt radhus och anlitade Rebecca. Hon hade ett seriöst, lugnt och trovärdigt sätt vilket kändes viktigt för oss och för våra blivande spekulanter! I varje Seth i processen fanns hon tillgänglig och besvarade våra frågor och farhågor sakligt!
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-01-17

Furulund
    Vi har köpt ett radhus. Rebecca Damgren hade visat flera objekt för oss dessförinnan. Vår son och vi blev alltid igenkända och vänligt bemötta. Hon motsvarade utan tvekan våra förväntningar när det gäller insikt och förståelse för husägares situation. Läs mer
  • Johan E
    Johan E köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-01-16

Sävedalen
    Rebecca gjorde ett utomordentligt bra jobb med försäljningen av vårt radhus. Tydlig och bra kommunikation samt goda råd när det behövdes. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Henrik H köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-12-19

Utby
    Köpte bostad via fastighetsbyrån med Rebecca som mäklare. Hon gjorde ett professionellt utryck och skapade en trygg affär med sitt kunnande. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Anne Marie B sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-11-12

Utby
    Bra och trevligt bemötande.

Kunde varit tydligare information om vad för kostnader som tillkommer utanför mäklararvodet och avgifter.

Kändes inte helt insatt om huset inför visningen, hade vart önskvärt med en genomgång innan. Lite stressat.

Är ändå nöjd med resultatet, så kan helt klart rekommenderas. Läs mer
  • Kerstin Agneta D sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-11-08

Sävedalen
    Fick gott förtroende för Rebecca, hon var lyhörd och visade respekt för speciella behov inom familjen.
    Sålde mitt radhus väldigt smidigt
    Och snabbt Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Pia Christina T sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-10-30

Öjersjö
    Mycket proffsig, trevlig och positiv i sitt bemötande. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Lars A köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-09-19

Paradiset
    Vi har köpt Riddar Tures väg 32a i Partille.
    Rebecca har under hela processen varit en kompetent, kunnig och vänlig samtalspartner. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Malin G köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-09-16

Öjersjö
    Genuin, trevlig och kompetent mäklare som jag varmt rekommenderar 🌟🌸😀👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem