Rebecca Damgren är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Rebecca Damgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 105 omdömen sedan 2014-08-21. Rebecca Damgren har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 105 Läs vad Rebecca Damgren

• Köpt. Proffsigt och trevligt bemötande.
    Stina D köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-10-23
    • 80.0 m²
    2020-10-23
  • Smidig och hjälpsam. Väldigt glad.
    Lisbeth Anneli Viveka S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-09-23
    • 180.0 m²
    • Sävedalen
    2020-09-23
  • Sålt en två-familjsvilla i Sävedalen. Rebecca har varit toppen hittills. Hon har varit lätt att nå på alla sätt. Hade höga förväntningar på henne och dom har hon infriat med råge. Alltid glad och tillmötesgående. Allting har flutit på hur bra som helst även om säljprocessen inte är riktigt klar än. Vi är jättenöjda med Rebecca, hon e toppen👍
    Pelle S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-09-22
    • 180.0 m²
    • Sävedalen
    2020-09-22
  • Oerhört lyhörd och tillmötesgående mäklare. Gick in i försäljningen av vårt hus med viss skepsis och oro men under förloppet visade mäklaren trygghet och erfarenhet vilket gjorde oss säkra på att vi valt rätt mäklare. Mäklaren har gedigen expertis och ett brett kontaktnät då försäljningen gick smidigare än vi vågat drömma om. Rekommenderar starkt Rebecca!
    Carl Andreas Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-09-14
    • 90.0 m²
    • Öjersjö
    2020-09-14
  • Vi sålde just vår villa i Utby via en "på gång"-annons. Det kändes väldigt tryggt med Rebecca vid vår sida och hon har varit tillgänglig för att svara på frågor och bolla idéer nära på dygnet runt. Allt igenom en positiv känsla och fint bemötande.
    Maja-stina V sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-09-07
    • 94.0 m²
    2020-09-07
  • Sålt radhus. Mycket trevligt bemötande, kunnig, trovärdig och ödmjuk. Mycket lätt att prata med. Lyhörd för våra önskemål och hjälpsam. Över förväntan!! Rebecca har varit helt suverän, bara positivt om henne. Supernöjda! Bästa mäklaren vi mött på!
    Emma Sofia S sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-07-23
    • 87.0 m²
    • Fräntorp
    2020-07-23
  • Rebecca var ganska oengagerad. Hon hörde i princip inte av sig alls före försäljningen. Hon kom inte och tittade på hur huset såg ut före visningen en enda gång för att ge synpunkter och råd. Annonsen låg ute för kort tid på Hemnet vilket sannolikt medverkade till att försäljningspriset inte blev vad vi hade önskat. Detta trots att vi argumenterade kring detta innan. Hon verkade mesta intresserade av en snabb affär för att sen få gå på semester.
    Elena R sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-07-20
    • 80.0 m²
    2020-07-20
    Hej! Tråkigt att höra att din upplevelse i samband med försäljningen inte var enbart positiv. Det är viktigt för mig med nöjda kunder så jag tar till mig av feedbacken, tack för din kommentar! /Rebecca

Visa svar
  • Hon var jättebra, trevlig, enkel och skötte allt exemplariskt. Genuin jämfört med andra mäklare man träffat. Rekommenderar!
    Yosef Q
    Yosef Q köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-07-05
    • 120.0 m²
    • Furuskog
    2020-07-05
  • Rebecca har varit superhärlig att jobba med och hon har varit en riktig stöttepelare vid försäljningen av vårt hus!
    Marie Nok L sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-06-04
    • 110.0 m²
    • Furuskog
    2020-06-04
  • Sålt bostad. Ganska neutral, lovade inget, pratade om coronatider o allt tar längre tid. Fick den infon vi behövde.
    Marita F sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille
    2020-05-27
    • 124.0 m²