Rebecca Damgren
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får hjälpa säljare och köpare att göra deras livs potentiellt största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag bidrar med ett engagemang med stort E och jag är väldigt mån om att kunden ska bli så nöjd som möjligt efter avslutad affär.

Vad vet vi inte om dig?
Det faktum att jag har två SM-guld i innebandy på meritlistan. Jag tycker även att det är väldigt trevligt att träna och umgås med mina vänner på fritiden Läs mer

Läs vad 70 kunder tycker om Rebecca Damgren

• Camilla W sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-20

3:a
    94m²
    Furulund
    Fsg av enplansvilla i Furulund.
    Proffsigt bemötande, bra känsla som gjorde att man kunde slappna av. Snabb återkoppling och bra att bolla frågor med. Trygghet i att rätt kompetens finns vilket är väldigt är väldigt viktigt eftersom de flesta inte gör så många bostadsaffärer, detta innebär att det är mycket man inte tänker på. En bra mäklare är en väldigt viktig del i processen att sälja sitt hem, och för vår del levererade Rebecca på alla plan! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Filip J köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-06

4:a
    83m²
    Kåbäcken
    Rebecca var lyhörd och professionell. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Ellen F köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-02-06

4:a
    83m²
    Kåbäcken
    Kunnig, informativ och hjälpte oss med allt som ingår i ett husköp! Toppen trevlig mäklare! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Thore Gunnar A sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-30

6:a
    109m²
    Öjersjö
    Jag har redan svarat 2 ggr,Med vänlig hälsning, Thore. Läs mer
  • Emelie G köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-21

Jag och min sambo Jonatan har köpt vårt första hus i Utby. Vi hade tidigare gått på flera visningar där Rebecca varit ansvarig mäklare för några utav dem. Både jag och Jonatan har upplevt Rebecca som en väldigt tillmötesgående, trevlig och proffsig mäklare. Vid våra eventuella frågor så har återkoppling skett snabbt via antingen mejl eller telefon.
    Betyg 11/10 helt enkelt! Från första visning till kontraktskrivning och överlämning av nycklar har vi varit mer än nöjda. Tack Rebecca för fantastiskt bemötande och hjälp att hitta vårt drömhus! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Daniel B köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-15

Rebecca har varit tillgänglig, lyhörd och väldigt serviceinriktad. Det har funkat precis så som en vill att en mäklarkontakt ska fungera. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Jenny Birgitta T köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-16

Rebecca var mäklare vid både köp av nytt boende samt försäljning av vårt nuvarande. Hon agerar mycket professionellt och har ett härligt rakt och postivt sätt att kommunicera. Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Stefanos P sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-13

Sålde ett nyproducerat hus i Öjersjö. Försökte med en annan mäklare från annan byrå i nästan 3,5 mån utan att lyckas och bytte till Rebecca. Hon löste det hela på knappt 4-5 veckor! Inklusive styling, fotografering och annonsering. Förutsättningarna var inte dom bästa eftersom huset legat ute flera gånger på olika prisnivåer.

Rebecca var fantastisk på återkoppling och höll oss uppdaterade ständigt, dag som kväll, även helger. Oerhört professionell i sitt bemötande och hon hade alltid svar och idéer, väldigt rådgivande vilket man förväntar sig av en mäklare. Visst kunde vi kanske fått mer för huset men med förutsättningarna som rådde är vi mer än nöjda. Lyckades dessutom få upp priset ytterligare inför kontraktsskrivning. Hon höll helt enkelt vad hon lovade.

Förväntningarna var väldigt höga och vi hade en ganska skeptisk inställning med tanke på tidigare erfarenhet men Rebecca ingav ett förtroende vilket hon också levererade på.

Vi rekommenderar Rebecca utan tvekan! Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Ingvar Arne B sålde sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-05

Rebecca sköte sig bra vi hade god kontakt och hon var lyhörd Läs mer
    Rebecca D gillar detta
  • Anna Therese L köpte sin bostad med hjälp av Rebecca Damgren en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-03

Vi är väldigt nöjda. Blev en snabb affär och vi fick mer än vi hade förväntat oss. Rebecca Damgren visade god förhandlings förmåga. Hög servicenivå. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson