Rebecka Polhem
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 146 Läs vad Rebecka Polhem

• Ingrid N sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-25

Öjersjö
    Mycket bra! Hjälpsam och bra på alla sätt! Läs mer
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-20

Björndammsterrassen
    Rebecka var väldigt proffsig från börja till slut. Har ett bra förhållningssätt vilket inger förtroende. Hon har stor kunskap och är inkännande. Läs mer
  • Kent H köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-16

Björndammsterrassen
    Rebecka var lugn saklig ,trevlig och lätt att resonera med proffsig och tydlig så det var helt enkelt väldigt bra ! Detta gällde ett köp av en bostadsrätt ! Kent o Maria Läs mer
  • Jeanette L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-15

Jonsered
    Jag har via Rebecka köpt en ny lägenhet i Sävedalen och även sålt min egen i Jonsered. Rebecka visste att jag ville flytta till Sävedalen och hittade en säljare som ville sälja direkt till mig och jag är så tacksam för hennes hjälp med det! Hon är grym!! Läs mer
  • Tatiana R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-14

Kunnig, affärsinriktad, trevlig! Läs mer
  • Kavitha H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-13

Centrala Partille
    Fick ett professionellt bemötande när vi sålde vår lägenhet.
    Kände en stor tillit för mäklaren.

Vi fick svar på de frågor funderingar som dök upp längs vägen och ett gott intryck.

Försäljningen gick väldigt fort och allt blev klart inom ett par månader. Läs mer
  • Adis R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-13

Kviberg
    Vi fick vår lägenhet i Kviberg såld med hjälp sv Rebecka. Från dag ett har Rebecka alltid varit väldigt professionell och skött vår försäljning på ett väldigt bra sätt. Vi är väldigt nöjda med allt Rebecka har gjort och vi hade absolut anlitat henne igen vid en eventuell bostadsförsäljning. Läs mer
  • Joel B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-10

Kviberg
    Positiv, kunnig och väldigt trevlig. Läs mer
  • Robin Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-09

Furulund
    Jag köpte en bostadsrätt i Furulund och Rebecka var både trevlig och hade kunskap om lägenheten samt föreningen under visningen.

Vid själva kontraktskrivandet och överlämningen gick allt smidigt med hennes hjälp. Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-03-02

Centrala Partille
    Bra och trevlig mäklare, kunnig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem