Rebecka Polhem
Registrerad mäklare sedan 2011-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 156 Läs vad Rebecka Polhem

• Anton D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-08-11

4:a
    Jag och min fru köpte ett parhus med Rebeckas hjälp, och från början till slut var det en väldigt positiv upplevelse. Supertrevlig, hade svar på alla våra frågor och fick oss att känna oss väldigt trygga i vår första bostadsaffär. Läs mer
  • Hanna D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-08-09

4:a
    Vi blev omkörda i en snabb budgivning, Rebecka hjälpte oss att hitta vidare och vi är jättenöjda med bemötandet vi fick. Professionell och ödmjuk för att inga frågor är dumma. Läs mer
  • Parivash V sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-29

2:a
    Centrala Partille
    Alltid trevlig bemötande ,lyhörd och proffs i sitt område.
    Rekommenderar varmt henne till alla mina bekanta. Läs mer
  • Ann-cristin A köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-27

Furulund
    Vi har köpt en bostadsrätt och är nöjda med mäklaren som var tillmötesgående och lätt att få kontakt med Läs mer
  • Nina L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-15

Sävedalen
    Rebecka hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag upplever henne som mycket kunnig och professionell. Hon har haft en positiv inställning och varit lätt att ha kontakt med under hela processen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Sofie K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-06-07

Öjersjö
    Jag har köpt bostadsrätt i Öjersjö, Storegården 30a.

Mäklaren har hela tiden varit tillmötesgående och professionell.

Jag har aldrig köpt bostad genom mäklare tidigare så har inget att jämföra med men kan bara säga att Rebecka var super att ha att göra med. Allt löste sig smidigt och på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Göran B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-21

Lexby
    Rebecka var Ödmjuk, snabb, hjälpsam och fick vår radhus sålt enkelt.
    Rekommenderas!! Läs mer
  • Francesco R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-08

Sävedalen
    Lägenhet
    Positivt upplevelse Läs mer
  • Tova O köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-06

Centrala Partille
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött på ett väldigt vanligt och hjälpsamt sätt. Då det var min första bostadsaffär var jag väldigt nervös men hon var väldigt pedagogiskt och förstående.
    Jag tyckte mäklaren översteg mina förväntningar Läs mer
  • Johanna D sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Partille

2020-05-05

Furulund
    Sålt vår bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt och tryggt sätt. Ingen osäkerhet, hade svar på alla våra frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Partille

Rebecka Polhem