Mäklare Västra Götaland Partille Fastighetsbyrån Partille Simon Hammarstedt
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 53 Läs vad Simon Hammarstedt

• Madelene K sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-03-04

Kviberg
    Jag har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit duktig och vi har haft regelbunden kontakt under hela säljprocessen. Mina förväntningar var att få sålt min bostad vilket även skedde så jag tycker att mäklaren levde upp till dem. Läs mer
  • Elin K köpte sin bostad med hjälp av Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-22

Jag och min sambo har köpt en lägenhet i Kviberg. Vi är mycket nöjda med bemötande, snabb återkoppling och löpande information under hela processen! Läs mer
  • Christopher P sålde sin bostad med hjälp av Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2019-01-02

För den som aldrig varit med om det skulle jag vilja beskriva fastighetsköp - och sälj! - som stort och pirrigt, men också läskigt och ovisst. Från allra första mötet, till den sista slutklämmen av vår lägenhetsförsäljning, visade Simon oss att han är i en klass för sig. Han är ruskigt kompetent, tillmötesgående, tålmodig, pedagogisk, och fantastiskt vänlig. Han är genuin, trygg och ödmjuk på ett sätt som bara någon som är otroligt bra på sitt jobb kan vara (ja, bättre än de som ständigt måste hävda det). Simon är redan rekommenderad till vänner som bor i samma område, och vi ser fram emot att höra ord i samma anda som ovan när de anlitar honom. Läs mer
  • Sofia A köpte sin bostad med hjälp av Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-12-17

Vi köpte en 3:a i Kviberg på 70 kvm genom Simon! Han är extremt trevlig, noggrann och informativ! Vi fick stort förtroende för honom direkt. Jättenöjda med bemötandet! Läs mer
  • Christina T sålde sin bostad med hjälp av Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-16

Vi är jättenöjda med Simon och hans jobb med att sälja vår bostadsrätt. Simon är proffsig och vi blev alltid trevligt bemötta. Budgivningen och kontraktskrivningen gick smidigt. Läs mer
  • Johannes L köpte sin bostad med hjälp av Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-11-01

Köpt bostad med Simon som mäklare, mycket trevlig & bra mäklare som var engagerad och hjälpsam med diverse frågor & funderingar.

Kan rekommenderas! Läs mer
  • Ali G skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-21

Proffesionell och följsam, vänlig bemötande Läs mer
  • Therese O skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille

2018-09-19

Jag har köpt en lägenhet. Simon var trevlig och tillmötesgående. Han förklarade väldigt bra vilket gjorde att jag kände mig trygg som förstagångsköpare Läs mer
  • Evy C
    Evy C skrev om Simon Hammarstedt en del av Fastighetsbyrån Partille