Fastighetsbyrån Partille

Fastighetsbyrån Partille

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 325

Vi på Fastighetsbyrån är Partilles mest anlitade mäklare. Vi har koll på hela området, från Fräntorp till Gamlestaden, och vår goda lokalkännedom gör att du kan lita på att vi hittar det perfekta boendet just för dig. Hos oss får du hög serviceanda, bred kompetens och en stor trygghet genom hela bostadsaffärens gång. Om du...

1325 omdömen om Fastighetsbyrån Partille

Sedan starten hos Reco 2013

Emelie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
Centrala Partille

Supertrevlig och snabba svar på frågor. Han skötte mitt första bostadsköp galant och jag är otroligt nöjd med hela processen och att ha haft victor som mäklare

Agneta H
Furulund

Trevligt bemötande. Stor kunnighet o engagemang.

Klara H
Furulund

Proffsig! Vi blev hela tiden väl informerade, både innan och efter kontrakt. Mycket nöjd!

Karl T
Köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
Utby

Jag hade som potentiell köpare kontakt med John och uppskattade att han i förhållande till objektet var väl påläst, hade svar på frågor, såg till att ta reda på svar på andra frågor och kom med nyttiga inspel och resonemang. Allt detta bidrog till att det blev enklare för mig att ta beslut om att lägga bud, följa med högre upp i budgivningen och slutligen göra affär. Jag är väldigt nöjd med kontakten med John.

Svar från John Englund

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme, kul att de svar jag kunde leverera även bidrog till att ni kände er trygga med att gå in i affären.

Klara S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
Öjersjö

Fantastiskt trevligt bemötande, lyhörd och lösningsorienterad! Victor hjälpte oss att snabbt och enkelt, trots en motig bostadsmarknad, få sålt vår lägenhet. Tack Victor!

Lotta Ann-Charlotte J
Utby

Vi är mycket nöjda med utgången av försäljningen av vårt objekt. Mäklaren har på ett tydligt och fast sätt drivit processen till en lyckad försäljning, också i en svår tid, med rekommendationer och åtgärder som blivit framgångsrika. Vi upplever mäklaren som snabb i återkoppling, och tillgänglig för frågor då de uppstått, även gentemot spekulanter.

Linnéa T
Köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
Utby

John var mycket påläst redan vid första visningstillfället och gav tydliga svar på våra frågor om objektet. Vi fick därefter snabb återkoppling i varje kontakt, med trovärdiga svar och kort leveranstid på frågor han inte kände till svaret på. Hans goda kontakt med besiktningsmannen och dialogen med både denne och säljaren gjorde köpprocessen trygg för oss. I särklass den mest professionelle mäklaren med bäst bemötande som jag stött på under många år av visningar.

Eva S
Fräntorp

Mycket kunnigt och vänligt De förväntningar som vi hade var ju att han skulle hjälpa oss att föra detta i hamn vilket han också gjorde på ett alldeles utmärkt sätt. Vår upplevelse är rakt igenom att allt har drivits på ett professionellt och kunnigt sätt.

Sonja O
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Jag är helnöjd med Maria Rohden.

Anna-Lena G
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Wictor hade ett mycket proffesionellt bemötande samtidigt som han skapade en personlig, trevlig och varm atmosfär. Vi kände oss hemma redan när vi klev in genom dörren. Han var väl förberedd och svarade kunnigt på våra frågor samtidigt som han var lyhörd. Han ”läste av oss” och lyckades snabbt hitta rätt nivå på konversationen. Visningen var en synnerligen positiv upplevelse och det handlade inte bara om att vi gillade lägenheten utan Wictor hade stor del i detta.Tack Wictor! Anna-Lena och Leif Gunnerling

Mathias M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
Furulund

Proffsig, trevlig och hjälpsam! Som förstagångsköpare var vi inte så kunniga i processerna och vi var väldigt nervösa inför detta men Jasmine hade gott om tålamod för alla våra frågor och fick oss att känna trygghet i allt, Tack!

Glenn P
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Trevligt bemötande, påläst och jag fick förtroende för henne.

Gabriel V
Gamlestaden

Väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Hade god förståelse för att mycket var oklart och att det var första gången för vissa parter. Alltid fått snabba och tydliga svar när det varit funderingar.

Vicki C
Kåhög

Mycket erfarenhet av marknaden. Väldigt bra kommunikation. Skulle absolut anlita igen.

Christina W
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Trevligt lugnt bemötande. Förväntningarna att lyckas sälja vårt nuvarande hus och samtidigt köpa nytt uppfylldes väl med god samordning två olika mäklare inom Fastighetsbyrån.

Jane P
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Allt sköttes proffsigt, jättenöjd!

Lina F
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Frida är professionell, lösningsorienterad och serviceinriktad! Hon ger ett mycket trevligt bemötande och är snabb med sin återkoppling.

Svar från Frida Thorell

Tack Lina! Vi jobbade bra ihop 🤩

Janne M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
Furulund

Toppenmäklare! Allt gick som på räls och det lämnades inga utrymmen för frågetecken kring något i processen! Kanon helt enkelt!

Angeliki S
Furulund

Professionellt bemötande och kunskap.

Nikolaos K
Furulund

We were impressed with Jasmine's professionalism. She replied to our questions, thoughts promptly everytime we needed help. She even offered to help us navigate through the bank system when it was necessary. It was our first encounter with the Swedish real estate market, but we grade her with a straight A+

Anna Karin S
Sävedalen

Victor är engagerad, kunnig och lägger förväntningarna på rätt nivå. Han är lätt att få kontakt med och återkopplar snabbt. Det känns tryggt att köpa och sälja med Victor!

Johanna F
Gamlestaden

Mycket hjälpsam och duktig! Tog ansvar utöver det jag förväntade mig då han även påväg till Vasaloppet svarade på frågor angående vårt lägenhetsköp!! Kan helt klart rekommendera Victor som mäklare!

Wilma E
Kviberg

Jag blev väl bemött av Jasmine, mycket trevligt och kunde svara på alla frågor vi hade. Vi förväntade oss att mäklaren skulle finnas tillgänglig med svar på våra frågor, vilket hon var. Vi ville även kunna gå igenom lägenheten själva utan att mäklaren var för på vilket vi upplevde stt Jadmine var. Sammanfattning: Jasmine är en trevlig och kunnig mäklaren, hade både köpare och säljare intressen i åtanke vid vårt köp.

Fastighets A
Kviberg

Personlig, proffsig och kompetent.

Kreshnik P
Centrala Partille

Han är ärlig och noggrant, han försöker att sälja på ett rimligt pris.

Petra V

lyhörd tillmötesgående lösningsorienterad

Jacob L
Öjersjö

Victor var väldigt hjälpsam med alla frågor och problem vi hade, han kändes pålitlig och säker på sin sak. Eftersom det var vårt första köp, visste vi inte riktigt vad vi kunde förvänta oss. Men han har fått processen att kännas enkel och smidig. Vi kan varmt rekommendera honom

Ove G
Björndammsterrassen

Victor var under hela processen med försäljningen av mina föräldrars lägenhet väldigt professionell och samtidigt väldigt förstående och tålmodig att jobba med kunder i hög 80-års ålder. Victor var även otroligt effektiv och lätt att arbeta med. Vi är innerligt nöjda

Sara Å
Gamlestaden

Victor var trevlig, kunnig och hjälpsam samt snabb på att svara och bra på att återkoppla.

Maliheh S
Öjersjö

Victor är en professionell mäklare som kunde sälja i svårt läget av marknaden. Han har bra tålamod och är hjälpsam med alla aspekter. Jag rekommendera Victor.

Jonas K
Björndammsterrassen

Mkt bra och tillmötesgående Mäklare som är både tekniskt kunnig och noggrann med att följa upp is alla led. Väldigt nöjd med att köpa av honom. Rekommenderas stark 🤝

Carina T

Tillmötesgående, engagerad och serviceinriktad

Hanna G
Öjersjö

Han gav mig hopp när jag inte själv hade det. Professionell. Och det lilla extra.

Ingibjörg S
Furuskog

Vi har fått väldigt varmt och gott bemötande av Victor under tiden han hjälpte oss sälja våran bostad. Victor uppdyllde alla våra förväntningar, han är väl organiserat och duktig på sitt jobb. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Victor Werner som mäklare!

Tina A
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Furulund

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Lättillgänglig, serviceminded och professionell från bokning av visning till avslutat köp. Rekommenderas varmt.

Svar från Frida Thorell

Tack Tina för de fina orden! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas lika bra som säljaren har gjort i huset :)

Sofia F
Furuskog

Bra kommunikation och tydlig samt påläst.

Frida B
Öjersjö

Inlyssnade, genuin, trevlig och noggrann. Jättebra bemötande genom hela processen.

Pia S
Öjersjö

Har genom åren haft olika mäklare då jag både köpt och sålt bostäder! Fastighetsbyrån i Partille Victor Werner har varit en outstander, så intresserad av mig som kund då det är svårt att sälja just i dessa tider! Victor har verkligen visat hur en bra och engagerad mäklare skall vara för att lyckas! Jag var orolig att min lägenhet inte skulle lyckas, men…..Victor fixade det!a! Alltså, han höll alla sina löften! Tack Fastighetsbyrån i Partille och Victor Werner, jag ger dig fem stjärnor!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Carina H
Furulund

Proffsig och ett trevligt bemötande. Och glad.

Hiwa A
Gamlestaden

Hon är perfekt och jätte trevligt

Ted G
Centrala Partille

Victor är väldigt trevlig och kunnig mäklare. Skulle verkligen rekommendera honom till eran famtida försäljning!

Elisabeth D
Sävedalen

Jasmine har varit mycket proffsig och trevlig och fått mig att känna mig som en viktig kund. Hon ger ett lugnt och engagerat intryck.

Henrik L
Öjersjö

Hej, Endast positiva, snabba svar när man kontaktade henne. Återkopplingen i efterhand -ett plus till hennes kollega Titti som följde upp och höll mig informerad löpande.

Eva-Lena H
Öjersjö

Professionell, lyhörd, initiativrik och en mycket tillmötesgående fastighetsmäklare. Kan varmt rekommenderas.

Alexandra B
Skrev om Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille

Victor är otroligt trevlig, ärlig och ödmjuk. Har svarat på alla våra frågor och stillat vår oro och stress när det behövts. Varit snabb i återkopplingen och hållit sina löften. Rekommenderar varmt!

Victor W gillar detta
Nirvan H
Sävedalen

Väldigt bra och erfaren mäklare som är extremt hjälpsam, underbar bemötande samt bra kommunikation. Tillgänglig nästan dygnet runt och ger svar på alla möjliga frågor. Jasmine går igenom allt möjligt och hon gör det tydligt, blir omöjligt att missa något. Jag har fått all hjälp en köpare kan få från start till slut. Hon finns tillgänglig även efter köpet vilket väger extremt mycket enligt mig. Jag rekommenderar Jasmine starkt! När det är dags för att sälja min bostad kommer jag definitivt kontakta Jasmine. 10/10!

Linda C
Sävedalen

Erfaren och mycket pålitlig mäklare som arbetar för både säljaren och köparens bästa. Kunnig och ambitiös.

Mattias S
Gamlestaden

Hjälpsam och kunnig i sit arbete

Jesper J
Öjersjö

Vi är mycket nöjda med Jasmine som mäklare i köpet av vår nya lägenhet.

Lars J
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Rohdén en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Bra information, snabb återkoppling, tyvärr väldigt dåligt pris, bra ordning på dokumenten vid kontraktsskrivning. Snabb hantering av inbetald handpenning. Vi hoppas på bra hjälp med deklarationen