Amanda Bergman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 68 Läs vad Amanda Bergman

• Jenny B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-30

Långskatan
    Fantastiskt mäklare med kund som fokus. Läs mer
  • Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-07

Storfors
    Perfekt hantering av ärendet vid mitt köp av en bostadsrätt. Läs mer
  • Caroline P köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-12-16

Klubbgärdet
    Köpt en villa. Amanda är jätteduktig och trevlig, har varit lätt och snabb att komma i kontakt med. Hon har haft svar på alla de möjliga frågor vi haft. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Lars B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-29

Annelund
    Vi har sålt en villa. Vi har blivit mycket bra bemötta. Läs mer
  • Jesper E köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-27

Svensbyn
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Har oftast svar på de frågor man ställer och i de fall hon inte vet så tar hon reda på det. Läs mer
  • Karin Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-08

Mossen
    Mycket proffsig. Ordning och redan. Skött våran husförsäljning med högsta betyg. Läs mer
  • Malin M köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-04

Hortlax
    Vi har köpt en äldre villa. Amanda har hela tiden varit lättillgänglig, hjälpsam, trevlig och professionell. Läs mer
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-30

Klubbgärdet
    Jag har sålt ett bostadshus.Jag är mycket nöjd med bemötandet.Förväntningarna var att få en så snabb och smidig försäljning som möjligt,och få ut ett hyfsat pris. Nu blev de en ganska enkel sak för henne i och med att jag hittade kunden själv men hon tog förhandlingarna med kunden och lyckades få ut ett bra pris.Så jag kommer absolut att rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Johannes M köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-23

Hortlax
    Hjälpsam och mån om att vi skulle få den bästa servicen. Förtroendeingivande och duktig, inte minst med tanke på hur ung hon är. Lovande mäklarämne! Läs mer
  • Johanna A sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-16

Annelund
    Professionell men ändå personlig. Tillmötesgående men gav ändå råd utifrån sitt sätt att se på saken. Trevlig att samarbeta med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt