Amanda Bergman

Amanda Bergman

Amanda Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Amanda Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Amanda Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.7. Amanda Bergman har haft 37 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 82 Läs vad Amanda Bergman

• 2020-10-30
    Sålt en lägenhet i centrala Piteå. Allt har fungerat perfekt. Ett kanonbra jobb. Är mer en nöjd med Amanda! Hon har levererar över förväntan.
    Claes M
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Centrala Stan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-10-05
    Har sålt vår villa efter 28 år. Vi blev mycket bra bemött av Amanda och övriga Fastighetsbyrån. Amanda var mycket pålästa och proffessionell genom hela processen. Informationen till både oss säljare och köpare var mycket bra. Kontraktskrivningen var bra och det känns tryggt att en auktoriserad mälklare sköter det. Budgivningen sköttes också väldigt bra och seriöst. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Amanda och Fastighetsbyrån för en trygg fastighetsaffär. Dessutom fick vi bra betalt för vår villa.
    Peter K
    Peter K
    • 165.0 m²
  • 2020-08-26
    Amanda Bergman var mäklare till det huset vi köpte i sommar. Väldigt proffsig, vänlig och kunnig. Hon var suverän på att förklara alla steg och hur saker och ting fungerar. Allt gick väldigt smidigt från visning till kontrakt till tillträde. Rekommenderas!
    Anna R
    köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-08-23
    Trevlig och bra bemötande. Smidigt omhändertagande av objektet. Dock lite seg känsla från första mötet till säljstart. Men rekommenderar henne
    Peter D
    • 175.0 m²
    • Svensbyn
  • 2020-08-17
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande, ordning och reda. Smidig handläggning.
    Ann-katrin K
    • 4:a
    • 97.5 m²
    • Munksund
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-08-02
    Köpt villa på Väktarevägen 5 i Piteå, Föredömligt bemötande av mäklaren, eftersom affären utvecklade sig mitt i semesterperioden så pratade jag med olika mäklare angående huset, föredömligt bemötande av alla inblandade,
    Thomas E
    Jessica L
    • 160.0 m²
    • Blåsmark
  • 2020-07-11
    Sålt fritidshus Amanda är noggrann, vänlig och mycket proffsig. Bryr sig om både säljare och köpare så att båda parter känner sig trygga i affären.
    Helena S
    • 42.0 m²
    • Vitsand
  • 2020-05-18
    Lugn ,saklig och proffsig. Smidig och snabb affär.
    Samuel V
  • 2020-05-17
    Smidig och snabb affär. Amanda är tillmötesgående, erfaren och proffsig.
    Kathrin V
    sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte