Amanda Bergman
Registrerad mäklare sedan 2015-06-25
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 76 Läs vad Amanda Bergman

• Jessica L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-07-15

Blåsmark
    Trevligt och professionellt förfarande Läs mer
  • Helena S sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-07-11

Vitsand
    Sålt fritidshus
    Amanda är noggrann, vänlig och mycket proffsig. Bryr sig om både säljare och köpare så att båda parter känner sig trygga i affären. Läs mer
  • Samuel V sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-05-18

Bergsviken
    Lugn ,saklig och proffsig.
    Smidig och snabb affär. Läs mer
  • Kathrin V sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-05-17

Bergsviken
    Smidig och snabb affär. Amanda är tillmötesgående, erfaren och proffsig. Läs mer
  • Stina D köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-04-17

Annelund
    Vi köpte ett hus med Amanda som mäklare. Det kändes enkelt och tryggt att ha med henne under husaffären. Bara positiv erfarenhet av henne! 5/5 Läs mer
  • Alexander L köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-04-03

Öjebyn
    Som köpare av bostad blev jag bemött på en glatt, engagerat och vänligt sätt med informativa svar på frågorna.

Var sjuk dagen alla papper skulle skrivas så Amanda lämnade allt för påskrift i postlådan, såg till att de hämtades innan säljaren skrev på på kontoret och lämnade sen mina kopior och nycklar igen - Mycket bra service! Jag är jättenöjd med hela processen. Läs mer
  • Andreas V köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-03-23

Skuthamn
    Har sålt en bostadsrätt och köpt ett hus genom samma mäklare.

Bemötandet var bara positivt, professionellt och trevligt.

Amanda har överträffat alla förväntningar, alla råd och rekommendationer har gett det utfall vi önskat. I det stora hela så har både köp och försäljning gått otroligt smidigt, hela processen känns bara så bra. Läs mer
  • Ingegerd M sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-03-11

Sjulsmark
    Hon har hjälp oss att sälja vårat hus. Hon var mycket lyhörd och var tillmötesgående med ansvar. Läs mer
  • Jenny B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-30

Långskatan
    Fantastiskt mäklare med kund som fokus. Läs mer
  • Mikael H köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-07

3:a
    Storfors
    Perfekt hantering av ärendet vid mitt köp av en bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt