Mäklare Norrbotten Piteå Fastighetsbyrån Piteå Amanda Bergman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07

Läs vad 55 Läs vad Amanda Bergman

• Olivia B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-24

Skuthamn
    Köpte ett fantastiskt hus med allt vi letar efter! Amanda var fantastisk hela vägen, otroligt hjälpsam och svarade på alla frågor! Man kunde i princip ta kontakt med henne när som helst och hon ställde alltid upp!

10/10! Läs mer
  • Josefin Å sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-01

Degeränget
    Kunde inte varit bättre, Amanda är professionell o kunnig.
    Lyhörd o bra kommunikation, från första start till att huset blev sålt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kenneth L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-08

Böle
    När vi skulle sälja våran villa kontaktade vi Amanda på fastighetsbyrån och blev mycket positivt proffsigt bemötta. Informationen om vad som skulle hända och vad som gällde var väldigt tydlig samt uppföljningen veckovis vad som hände var mycket värdefullt! Rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • Samuel H köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-05-14

Djupviken
    Vi köpte en bostadsrätt. Vi genomförde hela affären på distans pga att vi bodde på annan ort. Det kändes trots det väldigt tryggt och enkelt med denna mäklare som alltigenom bemötte oss lugnt, trevligt och professionellt. Läs mer
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-03-08

Centrala stan
    Har sålt en bostadsrätt. Jag har känt mig trygg med Amanda. Hon har varit korrekt och personlig. Varit bra på att höra av sig på olika sätt, jag tycker vi har haft en bra dialog. Ett + att hon är ung och kvinna. Eftersom jag har viss personlig erfarenhet av mäklare och jämför henne med dem ger jag henne MVH.
    Ingrid Läs mer
  • Christina E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

N:a Pitholm
    Amanda har hjälp mig med försäljningen av min villa. Jag upplever henne som mycket professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Martin K sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

Bergsviken
    Sålt fastighet
    Toppen bra bemötande
    Stora förväntningar på priset
    Blev i slutändan helt ok
    Amanda är super bra trevlig seriös
    Duktig ambitiös
    Rekommenderar Amanda Läs mer
  • Karl Tomas E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

Klubbgärdet
    Övergripande mycket bra omdöme, rak och klar information, bra återkoppling under budgivningen, välorganiserad kontraktsprocess och avslut. Nu återstår att se vad Amanda kan hjälpa till med under deklarationen? Läs mer
  • Gunilla S köpte sin bostad med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2018-11-13

Hördsrgatan 18 i Piteå. Mycket trevlig och positiv mäklare. Läs mer
  • Pär P köpte sin bostad med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2018-11-13

Köpt bostad
    Professionellt bemötande och väldigt bra återkoppling från Amanda när man ställt frågor.
    Amanda gjorde ett bra jobb vid kontrakt skrivning och bokningar med besiktningsman flöt på bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt