Amanda Bergman
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 59 Läs vad Amanda Bergman

• Johanna A sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-16

Annelund
    Professionell men ändå personlig. Tillmötesgående men gav ändå råd utifrån sitt sätt att se på saken. Trevlig att samarbeta med. Läs mer
  • Evert J sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-12

Annelund
    Sålt villa i Piteå.
    Bemöttes på ett mycket proffsigt och lättförståeligt sätt av Amanda.

Alla våra förväntningar infriades med råge.
    Amanda beskrev på ett enkelt sätt för oss så vi förstod.

Proffsig, kunnig, ödmjuk, trevligt sätt . Läs mer
  • Ingrid B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-30

Hortlax
    Sålt ett hus Det gick bra Bra bemötande , trevlig Läs mer
  • Eeva-Kaarina K sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-26

Djupviken
    Mitt hus Mörtgatan 25 blev såld av Amanda Bergman. Hon är en mycket duktig, saklig och kunnig mäklare. Jag känner mig nöjd och belåten med husaffären som Amanda gjorde åt mig. Jag kan varmt rekommendera henne till mina vänner som går i husförsäljningstankar. Läs mer
  • Olivia B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-24

Skuthamn
    Köpte ett fantastiskt hus med allt vi letar efter! Amanda var fantastisk hela vägen, otroligt hjälpsam och svarade på alla frågor! Man kunde i princip ta kontakt med henne när som helst och hon ställde alltid upp!

10/10! Läs mer
  • Josefin Å sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-01

Degeränget
    Kunde inte varit bättre, Amanda är professionell o kunnig.
    Lyhörd o bra kommunikation, från första start till att huset blev sålt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Kenneth L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-08

Böle
    När vi skulle sälja våran villa kontaktade vi Amanda på fastighetsbyrån och blev mycket positivt proffsigt bemötta. Informationen om vad som skulle hända och vad som gällde var väldigt tydlig samt uppföljningen veckovis vad som hände var mycket värdefullt! Rekommenderar henne gärna! Läs mer
  • Samuel H köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-05-14

Djupviken
    Vi köpte en bostadsrätt. Vi genomförde hela affären på distans pga att vi bodde på annan ort. Det kändes trots det väldigt tryggt och enkelt med denna mäklare som alltigenom bemötte oss lugnt, trevligt och professionellt. Läs mer
  • Ingrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-03-08

Centrala stan
    Har sålt en bostadsrätt. Jag har känt mig trygg med Amanda. Hon har varit korrekt och personlig. Varit bra på att höra av sig på olika sätt, jag tycker vi har haft en bra dialog. Ett + att hon är ung och kvinna. Eftersom jag har viss personlig erfarenhet av mäklare och jämför henne med dem ger jag henne MVH.
    Ingrid Läs mer
  • Christina E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-02-19

N:a Pitholm
    Amanda har hjälp mig med försäljningen av min villa. Jag upplever henne som mycket professionell, kunnig och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt