Daniel Johansson
Registrerad mäklare sedan 2010-02-24
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 118 Läs vad Daniel Johansson

• Roger Ö sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-07-08

Backen
    Jag sålde mitt hus med hjälp av Daniel. Jag blev proffsigt bemött av en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Daniel är också väldigt tydlig och informativ. Han förklarade hela processen på ett bra och enkelt sätt. Det uppnådda resultatet av försäljningen och hela förfarandet översteg med vida mina förväntningar.
    Rekommenderar Daniel starkt !! Läs mer
  • Lennart F sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-07-01

Vi har sålt vårt hus.Bemötande från mäklaren har varit gott.

Vi hade förväntningar att försäljning skulle gå smärtfritt.
    Mäklaren levde upp till detta.

Daniel har under hela säljförloppet informerat oss .

Vi är nöjda och funnit att val av mäklare var rätt. Läs mer
  • Jeanette L köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-06-18

Djupviken
    Informativ trevlig och noggrann. Snabb att svara på frågor och funderingar Läs mer
  • Monika V sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-05-13

Strömnäs
    Vi är jättenöjda med vår mäklare vid vår villaförsäljning!
    Alltid positiv och glad. Han har ett mycket bra bemötande och är lyhörd för våra önskningar. Läs mer
  • Yvonne H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-04-27

Backträsk
    Daniel är en mycket duktig och trevlig mäklare! Tydlig Läs mer
  • Hannah G sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-04-08

Professionell, empatisk, tillmötesgående. En trygg person när man ska köpa eller sälja ett hus. Läs mer
  • Börje Ö sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-03-22

Jävre
    Han är en professionell och trevlig person. Har bra och realistisk strategier kring försäljningen. Han har bra kommunikation med köpare och säljare. Läs mer
  • Jenny B köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-03-20

Köpt kedjehus, genom mäklare, men utan öppen visning. Mycket trevlig samt otroligt tillmötesgående. Bara gott att säga om Daniel! Läs mer
  • Susanne M köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-02-26

Kåbdalis
    Vi har köpte en stuga. Daniel upplevde jag som glad, trevlig och saklig mäklare. Skulle gärna rekommendera honom till fler köpare o säljare. Läs mer
  • Nicklas K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-31

Djupviken
    Daniel hjälpte oss att sälja ett hus, mycket trevlig kille och riktigt bra på alla sätt och vis. Även värderingen av huset stämde, vi är jätte nöjda 👍👍👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt