Daniel Johansson

Daniel Johansson

Daniel Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Daniel Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Daniel Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.6. Daniel Johansson har haft 52 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 127 Läs vad Daniel Johansson

• 2020-11-23
    Sålt ett hus. Blev bemött väldigt bra.
    Cecilia Ö
    • 82.0 m²
  • 2020-11-22
    Försäljning av bostad. Trevligt bemötande av mäklaren. Snabba och bra kontakter vid behov. Vi ville sälja och till slut lyckades det. Mäklaren arbetade bra. Vi hade bra dialog hela tiden "under resans" gång. Bra jobbat.
    Kerstin O
    • 130.0 m²
    • Djupviken
  • 2020-11-09
    har sålt villan i rosvik jätte trevlig mäklare
    Gun Ö
    • 77.0 m²
    • Rosvik
  • 2020-10-18
    Vi blev väldigt bra och proffsigt bemött av Daniel då vi sålde vårt hus.
    Fredrik L
    • 85.0 m²
    • Strömnäs
  • 2020-10-11
    Alltid tillgänglig även under sin semester
    Anna J
    • 152.0 m²
    • Furulund
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-10-04
    Köpt hus, mäklaren svarade mycket bra på frågorna vi hade om huset. Mycket trevligt bemötande och väl insatt i husets skick. Vi är mycket nöjd över hur hela processen sköttes av mäklaren och personal från kontoret, från visning, budgivning till köpet av huset.
    Mariann H
    • 92.0 m²
    • Skuthamn
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
  • 2020-10-02
    Daniel har sålt vårt hus. En mäklare som har koll på läget och är bra på att förklara. En husaffär utan problem på våra villkor. Tack för ett bra jobb Daniel vi kan rekommendera dej och Fastighetsbyrån Piteå.
    Tommy Ö
    • 117.0 m²
    • Rosvik
  • 2020-08-21
    Trygg och koll på läget. Positiv och anträffbar.
    Magnus L
    • 94.0 m²
    • Jävre
  • 2020-07-31
    Daniel har sålt mitt hus. Mycket trevlig och duktig mäklare. Han höll mej underrättad varje vecka hur läget och intresset för mitt hus var. Mycket proffsigt och alla mina förväntningar infriades. Vidkommer att rekommendera honom till andra som ska sälja sina hus
    Lilian M
    • 140.0 m²
    • Sjulnäs
  • 2020-07-08
    Jag sålde mitt hus med hjälp av Daniel. Jag blev proffsigt bemött av en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Daniel är också väldigt tydlig och informativ. Han förklarade hela processen på ett bra och enkelt sätt. Det uppnådda resultatet av försäljningen och hela förfarandet översteg med vida mina förväntningar. Rekommenderar Daniel starkt !!
    Roger Ö
    • 110.0 m²
    • Backen
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte