Daniel Johansson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 109 Läs vad Daniel Johansson

• Nicklas K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-31

Djupviken
    Daniel hjälpte oss att sälja ett hus, mycket trevlig kille och riktigt bra på alla sätt och vis. Även värderingen av huset stämde, vi är jätte nöjda 👍👍👍 Läs mer
  • Catherine S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-01-15

Rosvik
    Har köpt ett hus... Tycker att mäklaren Daniel Johansson var bra att ha att göra med... Läs mer
  • Ulrika E sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-12-14

Strömnäs
    Vi har sålt en äldre villa som är i stort sett helrenoverad. Vi blev proffsigt bemötta av en trevlig mäklare. Vi fick all information vi behövde och han gav svar även under kvällstid och på helger, vilket var förvånande, men skönt för oss att få snabba svar. Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-25

Hemlunda
    köpt en villa
    Bra bemött på alla sätt.
    Men har Inte haft så mycket göra med han. Läs mer
  • Tom D sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-21

Rosvik
    Jag har både köpt och sålt via Daniel Johansson på Fastighetsbyrån. Det har känts tryggt både som köpare och säljare.

Daniel har ett stort engagemang och är väldigt enkel att samarbeta med. Jag kommer definitivt kontakta Daniel nästa gång jag ska sälja mitt hus! Läs mer
  • Benjamin B
    Benjamin B köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-15

Vi har köpt ett fritidshus. Daniel har agerat trevligt och professionellt hela vägen både mot oss som köpare och gentemot säljarna. Han har steg för steg förklarat hela köp processen och varit tillgänglig för att kunna svara på eventuella uppkomna frågor. Läs mer
  • Gösta V sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-02

Sålt Fritidshus
    Mycket bra
    JA
    Vi är mycket nöjda med försäljningen Läs mer
  • Lars-Olov J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-15

Fårön
    Gav väldigt gott intryck redan första gången (trevlig)
    Verkar seriös,ärlig och intresserad av objektet
    Duktig på att återkoppla
    Samtidigt väldigt proffsig och med hjärtat på rätt ställe
    👌 Läs mer
  • Urban J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-11

Fårön
    Sålde våran fastighet med Daniel som mäklare,han gav ett mycket seriöst och proffsigt intryck från första stund varför vi varmt kan rekommendera honom. Läs mer
  • Jouni V köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-11

Rosvik
    En bra mäklare som är tydlig och som snabbt och lätt gick att få kontakt med! Jag rekommenderar Daniel varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt