Daniel Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-11

Läs vad 106 Läs vad Daniel Johansson

• Lennart H
    Lennart H köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-25

Hemlunda
    köpt en villa
    Bra bemött på alla sätt.
    Men har Inte haft så mycket göra med han. Läs mer
  • Tom D sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-21

Rosvik
    Jag har både köpt och sålt via Daniel Johansson på Fastighetsbyrån. Det har känts tryggt både som köpare och säljare.

Daniel har ett stort engagemang och är väldigt enkel att samarbeta med. Jag kommer definitivt kontakta Daniel nästa gång jag ska sälja mitt hus! Läs mer
  • Benjamin B
    Benjamin B köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-15

Vi har köpt ett fritidshus. Daniel har agerat trevligt och professionellt hela vägen både mot oss som köpare och gentemot säljarna. Han har steg för steg förklarat hela köp processen och varit tillgänglig för att kunna svara på eventuella uppkomna frågor. Läs mer
  • Gösta V sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-02

Sålt Fritidshus
    Mycket bra
    JA
    Vi är mycket nöjda med försäljningen Läs mer
  • Lars-Olov J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-15

Fårön
    Gav väldigt gott intryck redan första gången (trevlig)
    Verkar seriös,ärlig och intresserad av objektet
    Duktig på att återkoppla
    Samtidigt väldigt proffsig och med hjärtat på rätt ställe
    👌 Läs mer
  • Urban J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-11

Fårön
    Sålde våran fastighet med Daniel som mäklare,han gav ett mycket seriöst och proffsigt intryck från första stund varför vi varmt kan rekommendera honom. Läs mer
  • Jouni V köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-11

Rosvik
    En bra mäklare som är tydlig och som snabbt och lätt gick att få kontakt med! Jag rekommenderar Daniel varmt. Läs mer
  • Mattias L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-10

Munksund
    Vi sålde ett hus och det vart bättre än förväntat!

- bra på att förklara
    - ärlig och rak
    - duktig på att fotografera
    - bra komunikation

Kommer absolut att rekommendera till andra Läs mer
  • Göran B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-26

Sålt fastigheten, en mycket bra mäklare , jättebra bemötande av mäklaren, mina förväntningar blev bättre än vad jag hade hoppats.

Ett mycket lyckat arbete Läs mer
  • Björn M köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-05-15

Bergsviken
    Köpt en villa
    Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt