Jessica Nordsvahn
Registrerad mäklare sedan 2017-08-28
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Jessica Nordsvahn

• Per- Olov E köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-06-19

Centrala Stan
    Köpt en lägenhet i Piteå.
    Allt har gått som på räls.
    Bara positivt med info runt och genomförandet av köpet. Läs mer
  • Hans K sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-04-12

Durrnäs
    Vi har haft Jessica Nordsvahn som mäklare vid försäljningen av vår villa, där slutpriset överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-03-30

Centrala Stan
    Vi har sålt min dotters lägenhet (studerande i Piteå), och jag har själv deltagit på distans, men min dotter har haft närmare kontakt med Fastighetsbyrån och Jessica N. Det har fungerat smidigt och smärtfritt på alla sätt, så vi kan inte vara annat än nöjda. Nu är det bara handpenning samt köpeskillingen som skall redovisas innan vi kan sätta det definitiva slutbetyget. Läs mer
  • Irene S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-03-13

3:a
    Centrala Stan
    Trevlig mäklare och snabb förmedling Läs mer
  • Lars Erik R sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-02-19

Degeränget
    Professionellt bemötande i samband med husförsäljning Läs mer
  • Linnéa C sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-02-07

Kåbdalis
    Kunnig och trevlig, Snabbt och bra avslut på vår affär. Läs mer
  • Lars S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-02-06

2:a
    Centrala stan
    Trevlig, påläst engagerad.
    Uppfyllde de alla mina förväntningar som jag hade inför köpet av bostadsrätt. Läs mer
    Jessica N gillar detta
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-12-13

Bergsviken
    Vi köpte ett hus där jessica var mäklaren. Vi blev väl bemötta med engagemang, välvilja och kunskap. Läs mer
    Jessica N gillar detta
  • Cecilia L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-12-09

Bergsviken
    Trevlig, tillgänglig och professionell. Läs mer
    Jessica N gillar detta
  • Jan E köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-16

Sikfors
    Jag har köpt hus blivit hjälpt på alla frågor om huset jag är tacksam och blivit trevligt bemöt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt