Jessica Nordsvahn
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 14 Läs vad Jessica Nordsvahn

• Emil L köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-16

Sommarstuga köpt gm fastighetsförmedlingen. Inga förväntni gar men mkt bra bemötande och service. Läs mer
  • Barbro I
    Barbro I köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-03

Centrala stan
    Jag hjälpte min mor att köpa en bostadsrätt och även om jag blev en mellanhand så fick jag ett mycket bra bemötande av en positiv säljare. Jessica var hjälpsam att hålla mig uppdaterad under hela resans gång från visning till köp. Läs mer
  • Anita W sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-09-21

Sålt stuga och blev bra bemött före, under tiden och efteråt. Hon tog jättefina kort på stugan. Vi visade stugan själva och det gick jättebra vi kunde svara på frågor som inte mäklaren skulle klarat direkt utan kontakt med oss.
    Vi är nöjda med hennes arbete Läs mer
  • Sonja F
    Sonja F sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-31

Djupviken
    Jag har sålt min bostadsrätt på Abborrgatan i Piteå. Jag är mycket nöjd med Jassica som fick igång försäljningen fort, då jag behövde sälja för att sen köpa hus. Fått stort förtroende för henne då hon var väldigt professionell i sitt arbete. Gick igenom alla händelser som kommer att ske och alla papper som behövdes. Visade sig att hon var väldigt duktig på att göra min lägenhet attraktiv att titta på. Det gick bättre än förväntat med försäljningen både i tid och pris på lägenheten. Läs mer
  • Ove L sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-22

Bergsviken
    Jessica är mycket kompetent och behärskar styckets alla verser. Värd högsta betyg! Får fem stjärnor av oss 😀 Läs mer
  • Karolina E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-06

Blåsmark
    Vi har nyss sålt vår villa och är mycket nöjd över hur allt har skötts av Mäklaren och märklarfirman.
    Det har gått snabbt, över förväntan och har man har haft funderingar så har det alltid gått att få tag på någon med kort varsel.
    Har redan rekommenderat både firman och mäklaren till andra jag känner.
    Vi har inget att anmärka på. Bara positiva upplevelser. Läs mer
  • Roger W köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-21

Backen
    Engagerad och mycket bra på att tolka köparens och säljarens ambitioner. Läs mer
  • Tony E
    Tony E sålde sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-28

Hortlax
    Vi har sålt en enplansvilla.
    Jessica ingav vid första mötet ett lugnt och proffetionellt intryck.
    Vi kände förtroende för Jessica direkt.
    Hon förklarade på ett bra sätt hur hela försäljningen skulle gå till.
    Vi behövde inte fråga henne lika mycket då.
    Har haft både telefon och sms kontakt, då det behövdes.
    Denna försäljning gick snabbt, som vi önskade. och är mycket nöjda med köparen också.
    Jessica kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Åke E
    Åke E sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-05-12

Centrala stan
    Sålt bostadsrätt på Storgatan 101A Piteå.
    Vi blev bemötta på ett vänligt och proffsigt sätt av Jessica hon gav ett kunnigt intryck.
    De förväntningar vi hade uppfylldes med råge.
    Vi rekommenderar gärna Jessica.

Ann-Marie/Åke Engberg Läs mer
  • Marielle N köpte sitt hus med hjälp av Jessica Nordsvahn en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-02-19

Degeränget
    Köpt ett hus på sjögatan på degeränget , träffade mäklaren på husvisningen samt telefonkontakt, hon var duktigt och trevlig, förväntningarna man hade var väl att huset skulle bli vårat och att de skulle gå smidigt och lätt vilket de gjorde, väldigt tacksam att vi for på denna husvisning och att de blev vårat :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt