Stefan Bergstedt
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv. Läs mer

Läs vad 114 Läs vad Stefan Bergstedt

• Ingemar N sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-03

Svartudden
    Vi gick in i en prisnivå som inte möttes av marknaden så därav en viss besvikelse, men Stefan har gjort vad han kunnat inom given tidsram. Läs mer
  • Åsa S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-31

Fölviken
    Duktig, påläst och glad 😀
    En erfaren trevlig mäklare. Läs mer
  • Håkan N köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-15

Långnäs
    Trevligt och ärligt bemötande med glimten i ögat ! Läs mer
  • Bjarne B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-12

Borgarudden
    Jag har köpt ett fritidshus och har fått fint stöd av mäklaren. Det känns som att mötet ledde till en god affär för såväl säljare som köpare. Mycket professionellt! Läs mer
  • Per E sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-07

Svartudden
    Sålde villa -mitt i sommaren.
    Noggrann i förberedelserna och i genomgångar. Hade realistiska bedömningar av process och pris.
    Vi fick inte riktigt vad vi begärde men affären gick fortare än beräknat vilket var viktigt för oss. Läs mer
  • Stefan B sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-05

Borgarudden
    När vi sålde våran sommarstuga så fungerade det klanderfritt, bra information om vad som ska hända och hur det det går till. Läs mer
  • Berith B sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-10

Borgarudden
    Jag tycker att försäljningen av vårt fritidshus har gått utmärkt. Mäklaren Stefan Bergstedt har hållit kontakt med oss och jag har ingenting att klaga på. Läs mer
  • Niclas B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-10

Backen
    -Köpt villa/enbostadshus i Piteå.
    -Bra bemötande. Hjälpsam och trevlig.
    -Kunnig, erfaren, flexibel och tillgänglig.
    Sammanfattning: Trygg affär. Läs mer
  • Helena M köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-30

Kullen
    Köpte ett kedjehus.
    Själva visningen va bra enligt dom som kollade på huset åt mej, men sen när jag frågade om en sak ringer han upp mej och är jättearg på mej och säger att han måste få mej att förstå hur dom jobbar, tycker inte att han har bemött mej professionellt, kommer aldrig rekommendera varken firman eller mäklaren. Läs mer
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-28

Norra Stenarmen
    Köpt fritidshus i Piteå.
    Mycket bra och trevligt bemötande av samtliga på Fastighetsbyrån.
    Kändes tryggt att göra affären när fastighetsmäklaren Stefan hjälpte till. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt