Stefan Bergstedt
Registrerad mäklare sedan 1992-06-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-01
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv. Läs mer

Läs vad 125 Läs vad Stefan Bergstedt

• Inger Ö sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-07-03

Degerberget
    Sålt mitt fritidshus. Mäklaren var enormt professionell och gav alla tänkbara svar på mina frågor. Han får ett stort tack och jag rekommenderar honom verkligen till andra Läs mer
  • Tor S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-07-02

Harrbäcken
    Mäklaren hade inte tid att visa boendet, ordnade så att ägaren visade Fritidshuset. Skickat information som efterfrågats allt eftersom, en OK upplevelse av köpet. Läs mer
  • Tomas T sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-06-21

Klubben
    Bra service proffsigt bemötande,att rekomendera.
    Sålt fritidshus. Läs mer
  • Mona P köpte en tomt med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-06-17

2:a
    Högsböle
    Vi har köpt ett fritidshus. Ett bra, personligt och proffsigt bemötande av Fastighetsbyråns personal. Snabba beslutsvägar. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-05-20

Jävre
    Villaförsäljning utanför Piteå. Stefans lokala expertis, kompetens, kundbemötande, tillgänglighet & förtoendeingivande sätt gör att jag varmt rekommenderar honom. Läs mer
  • Sofi R sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-05-16

Sjulsmark
    Stefan kändes väldigt trygg att ha som mäklare. Lätt att ha en bra dialog med. Läs mer
  • Ulrika N sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-05-04

Djupviken
    Har sålt mitt hus på Djupviken. Stefan har i sin roll som mäklare bistått med bra rådgivning kring olika moment av husförsäljningsprocessen . Kunnig, ärlig och strukturerad. Jag har tidigare erfarenheter där mäklaren inte levt upp till mina förväntningar, men Stefan har gjort ett bra arbete. Huset är sålt och jag är nöjd. Läs mer
  • Mattias E köpte en tomt med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2020-04-27

Köpt en tomt för fritidshus, vi blev bra bemött och det blev en smidig affär i slutändan. Läs mer
  • Gustav S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-24

Super bra. Trevligt och effektivt. Läs mer
  • Emil F sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-01

Sålt en obebyggd lantbruksenhet, dvs ett skogsskifte.

Genuint intresserad mäklare som personligen kontaktade mig med täta mellanrum genom hela processen.

Snabbt förfarande precis enligt överenskommelsen. Tack Stefan!!

//Emil Fhärm Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå