Stefan Bergstedt
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv. Läs mer

Läs vad 117 Läs vad Stefan Bergstedt

• Gustav S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-24

Super bra. Trevligt och effektivt. Läs mer
  • Emil F sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-11-01

Sålt en obebyggd lantbruksenhet, dvs ett skogsskifte.

Genuint intresserad mäklare som personligen kontaktade mig med täta mellanrum genom hela processen.

Snabbt förfarande precis enligt överenskommelsen. Tack Stefan!!

//Emil Fhärm Läs mer
  • Maria J köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-25

Annelund
    Allt i vår husförsäljning har gått smidigt och snabbt. Vi är jättenöjda med Stefan. Läs mer
  • Ingemar N sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-10-03

Svartudden
    Vi gick in i en prisnivå som inte möttes av marknaden så därav en viss besvikelse, men Stefan har gjort vad han kunnat inom given tidsram. Läs mer
  • Åsa S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-31

Fölviken
    Duktig, påläst och glad 😀
    En erfaren trevlig mäklare. Läs mer
  • Håkan N köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-15

Långnäs
    Trevligt och ärligt bemötande med glimten i ögat ! Läs mer
  • Bjarne B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-12

Borgarudden
    Jag har köpt ett fritidshus och har fått fint stöd av mäklaren. Det känns som att mötet ledde till en god affär för såväl säljare som köpare. Mycket professionellt! Läs mer
  • Per E sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-07

Svartudden
    Sålde villa -mitt i sommaren.
    Noggrann i förberedelserna och i genomgångar. Hade realistiska bedömningar av process och pris.
    Vi fick inte riktigt vad vi begärde men affären gick fortare än beräknat vilket var viktigt för oss. Läs mer
  • Stefan B sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-08-05

Borgarudden
    När vi sålde våran sommarstuga så fungerade det klanderfritt, bra information om vad som ska hända och hur det det går till. Läs mer
  • Berith B sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-07-10

Borgarudden
    Jag tycker att försäljningen av vårt fritidshus har gått utmärkt. Mäklaren Stefan Bergstedt har hållit kontakt med oss och jag har ingenting att klaga på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt