Stefan Bergstedt

Stefan Bergstedt

Stefan Bergstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt har varit registrerad mäklare sedan 1992-06. Stefan Bergstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.6. Stefan Bergstedt har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 165 Läs vad Stefan Bergstedt

• Högsböleskiftet
    2022-07-02 Verifierad kund
    Snabb handläggning som gav möjlighet till snabbt avslut
    • Mossen
    2022-05-23 Verifierad kund
    Stort stöd genom hela försäljningen av mitt hus. Jag är mycket nöjd med allt.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi tycker att vi fått ett bra bemötande.
    Vi tycker att Stefan hade en bra känsla för vilket utgångspris som sattes.
    • Mossen
    2022-04-22 Verifierad kund
    Smidigt och proffesionellt bemötande! Simpelt att förstå och bra uppföljning på de mesta grejerna
  • sålde en tomt med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå
    • Hortlax
    2022-01-30 Verifierad kund
    Hej,

Första gången jag träffade Stefan så kändes det som att vi redan kände varandra, lätt att prata med. Jag kommer definitivt att anlita Stefan och Fastighetsbyrån i framtiden.
    Då vi tog beslutet att sälja så kontaktade vi olika mäklarfirmor.
    Valet föll enkelt på Stefan, han var den enda som trodde på vårat utgångspris, den enda som såg möjligheten till försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå
    • Munksund
    2022-01-06 Verifierad kund
    På visningen helt OK, sen har jag aldrig pratat med honom. Hans assistent mycket trevlig, en annan mäklare skrev kontraktet, också OK.
    Jag är inte helt nöjd med hela köpet, det har tagit alldeles för lång tid från att jag lämnade högsta budet tills affären är klar, nästan ett halvår. Blev visserligen upplyst om att det kunde ta tid, men hade jag vetat att det skulle ta så lång tid hade jag nog backat. Jag missade säkert 4 -5 lägenheter under tiden.
    • Klubbgärdet
    2021-12-28 Verifierad kund
    Bra och hjälpsam , bra värdering på huset
    • Klubbgärdet
    2021-12-26 Verifierad kund
    Han har sålt vårt hus till bra pris utifrån vad det var värt och har också sålt vårt nya hus till oss. Alltid trygg, kunnig och tar dessutom väldigt fina bilder av husen. Lätt att komma överens med och mycket hög servicegrad. Vi är mycket nöjda. Lika nöjda är vi med de som hoppade in och hjälpte oss under Stefans semester, så att husvisningar, kontraktsskrivningar och köp kunde genomföras på ett bra sätt!
    • Storfors
    2021-12-06 Verifierad kund
    Ett toppen bemötande, trevlig, lugn och flexibel. Rekommenderar absolut. Blev lite missförstånd ang. kontakt med banken från Stefans sida, vi kände oss missvisande och lite förvirrade, men det löste sig bra till slut.
    • Djupviken
    2021-11-12 Verifierad kund