Mäklare Norrbotten Piteå Fastighetsbyrån Piteå Stefan Bergstedt
Stefan Bergstedt
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv. Läs mer

Läs vad 112 Läs vad Stefan Bergstedt

• Bo K sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-06-06

Norrfjärden
    Professionell. Lätt att föra en diskussion med. Exponerade fastigheten på ett attraktivt sätt. Läs mer
  • Marc B köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-05-20

Furunäset
    Köpt bostadsrätt ,trevligt bemött, motsvarar mina förväntningar, trevlig och tydlig i sitt bemötande med oss. Läs mer
  • Lisbeth S sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-05-10

Backen
    Jag har sålt min bostad och jag blev väldigt bra bemött av de jag hade kontakt med på Fastighetsbyrån.
    Jag har tidigare sålt och köpt bostad av dem och jag är verkligen nöjd. Läs mer
  • Ann-Charlott H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-04-24

Strömsborg
    Köpt ett gammalt hus, för att bygga nytt.
    Ett bra och sakkunnigt bemötande. Tydlig och informativ, så hela köpet och tillväga sättet hur det skulle gå till, blev smidigt och bra. Läs mer
  • Peter G köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-04-17

Bergsviken
    👍 Läs mer
  • Raija S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-04-16

Norrmalm
    Centralt beläget hus , öppen trivsam planlösning.
    Fina bilder och bra beskrivning.

Fastighetsmäklare Stefan Bergstedt är mycket serviceinriktad utan att vara pådrivande.
    Informativ och kunnig.

Budgivning hade redan påbörjats, jag hade sett huset på Fastighetsbyråns hemsida.
    Alla Helgons Helg skulle jag besöka min syster i Piteå. Ville då se om huset var det var lika fint i verkligheten som på bilderna.
    Ringde Fastighetsbyrån sen eftermiddag, en timme senare var vi där. Dagen därpå ville jag titta på huset igen för att känna om det var rätt vilket snabbt ordnades.
    Två dagar senare var huset mitt.
    Stefan Bergstedt är rätt man på rätt plats, hade jag inte fått en visning skulle jag inte varit ”Pitebo” idag. Läs mer
  • Lars-Erik L sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-04-12

Kullen
    Mycket bra!, proffsigt bemötande, samt bra genomgång vid vår försäljning av vårat hus!! Läs mer
  • Birgitta Ö sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-03-17

Roknäs/Sjulnäs
    Vi har köpt ett hus av Stefan. Han var glad och trevlig. Dom var bra, vi hade några frågor om huset som han skulle kolla det med säljare och återkomma med svaret sen. Det gjorde han också, så vi fick svar på de frågor som vi ställde. Så förväntningarna vi hade på mäklaren var bra. Läs mer
  • Jenny A köpte sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-02-24

Öjebyn
    Vi köpte en villa och blev mycket väl bemötta av vår mäklare. Han svarade snabbt på frågor som uppstod under vägen. Eftersom vi var första gångsköpare så förklarade han mycket bra vad vi behövde tänka på inför husköpet och var väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Lars P sålde sitt hus med hjälp av Stefan Bergstedt en del av Fastighetsbyrån Piteå

2019-02-15

Backen
    Glatt och trevligt bemötande, förväntningarna uppfylldes med råge, en utmärkt representant för mäklarskrået. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt