Fastighetsbyrån Piteå

Fastighetsbyrån Piteå

• BadgeElevenYears

Vi på Fastighetsbyrån i Piteå hjälper ungefär 300 familjer i deras bostadsaffärer varje år. Främst förmedlar vi fritidshus, villor, tomter, bostadsrätter och lantbruk i Piteå kommun och våra skyltmöjligheter är stans bästa i och med att vårt kontor ligger centralt på Storgatan. Som köpare vill vi att du lätt ska hitta det...

659 omdömen om Fastighetsbyrån Piteå

Sedan starten hos Reco 2013

Jeanette L
Djupviken

Mycket bra, proffesionellt och tryggt

Sebastian O
Hortlax

Snabb och rak kommunikation. Fick till det praktiska direkt!

Ken Å
Strömnäs

Redan från första samtalet var Daniel positiv och tog sig an uppgiften på ett seriöst och förtroendeingivande vis. Daniel är tillmötesgående och anpassar sig till önskemål samtidigt som han kommer med förslag. Daniel går att nå på ett enkelt sätt oavsett forum såsom telefonsamtal, SMS eller Mail. Snabba och trevliga svar. Sammanfattningsvis är Daniel en proffsig mäklare som är kunnig och bra på sitt arbete. Rekommenderas starkt.

Per- Olov E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå
Centrala Stan

Fint bemötande, såg till att försäljningen löpte utan krångel. Fullt förtroende för henne.

Ann-Sofie N
Öjebyn

Mycket duktig och proffsig mäklare. Man fick bra hjälp med frågor man hade vid försäljningen av vårat hus. Försäljningen gick snabbt och bra.

Camilla E
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Lundgren en del av Fastighetsbyrån Piteå
Svensbyn

Det var lite för mycket folk på förhandsvisningen som gjorde att hon kanske inte hade möjlighet att riktigt sälja in huset. Men huset och läget sålde sig själv. Jag upplevde att hon kanske skulle ha vetat mer om en del saker som vi frågade om. Men hon hade trevligt bemötande.

Anders R
Munksund

Vädigt bra bemötande, Daniel tar sig verkligen tid för köparen.

Helen P
Böle

Duktig och trevlig. Kunnig i sitt arbete ochjag känner mig trygg med Amanda.

Rebecka S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Lundgren en del av Fastighetsbyrån Piteå
Djupviken

Jag är väldigt nöjd med mäklaren och har haft bra erfarenhet under min försäljning

Rebecka L
Öjebyn

En välldigt bra och trevlig mäklare och tydlig:)

Sebastian L
Öjebyn

Riktigt bra mäklare som var en otroligt människokännare som matchade oss med ett perfekt hus, kan starkt rekommendera!

Mattias S
Klubbgärdet

En mäklare jag rekommenderar varmt. Hade genom hela processen en bra och professionell dialog med ett fokus på att alla skall bli nöjda, både köpare och säljare.

Caroline A
Klubbgärdet

Snabba svar vid frågor. Professionellt bemötande. Kändes tryggt när vi skrev kontraktet.

Anders H

Mycket bra. Bra. Snabbt och smidigt

Emil Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
Centrala Stan

Trevlig och skött försäljningen på ett bra sätt med återkoppling till mig.

Simon E
Klubbgärdet

Daniel är trevlig, proffsig, lyhörd och vi kände oss trygga genom hela affären som köpare. Alltid lätt att få tag på, tydlig i kommunikationen och genuint engagerad i både säljare och köpares situation, önskemål etc. 5/5!

Ulrika B
Klubbgärdet

Engagerad, lyhörd......................................................................................................................................................................................................

Birgitta B
Jävre

Hej! Min erfarenhet av Stefan Bergstedt är positiv vid första och enda tillfället som jag träffade honom, orsaken är att jag bor i Uppsala. Han svarade snabbt på sms om han inte hade möjlighet att svara i mobilen när jag ringde. Vänligen Birgitta Brännström

Thomas H
Jävre

Gott bra att kommunicera med samtidigt som vi blivigt bra bemötta även av personalen på kontoret.

Inger Ö

Svarat snabbt på mail/frågor. Trevligt bemötande. Flexibel- ändring av datum

Ulf N
N:a Pitholm

Bemötande: Stefan förstod vad vi ville, han var mycket drivande, men ändå lyhörd för vad vi ville. Han gjorde ett kunnigt intryck, vi litade på hans kunskap och råd. Trevligt och lättsamt att umgås med honom samtidigt var han affärsmässig. Förväntningar: Vi önskade en försäljning av fastigheten, men det gick mycket fortare än vi kunnat föreställa oss. Sammanfattning: Vi är mycket nöjda med processen och med resultatet. Detta är ett gemensamt svar från ägarna till den aktuella bostaden.

Marion L
Rosvik

Alltid lika vänlig och hjälpsam. Hon är en kunnig och skicklig mäklare =)

Anne B
Storfors

Mycket proffsig och får saker gjorda snabbt. Har dessutom ett mycket trevligt och fint bemötande. Rekommenderar honom varmt.

Folke Ö
Jävre

Vi är mycket nöjda med Åsa som vår mäklare, när vi skulle sälja vårt hus. Hon är lyssnande och mjuk och fin i sitt sätt att vara. Hörde fort av sig om vi sökt henne. Fick svar på våra frågor. Gav goda råd..🌹🌹

Simon Zemhret H
Degeränget

Daniel är en kompetent och erfaren mäklare. Otroligt trevligt bemötande alltid. Tredje affärer med Daniel och väldigt nöjd👌

Casper A
Rosvik

Mycket trevlig och informativ. Utmärkt för oss förstagångsköpare!

Per R
Djupviken

Erfaren mäklare med en lugn stil som passar in i den miljön han verkar.

Alva L
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Lundgren en del av Fastighetsbyrån Piteå
Jävre

Trevlig och tydlig! Bra och förenklad information så man förstår.

Christine L
Öjebyn

Amanda gav ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Svarade inom kort (trots att hon var ledig vid nåt av tillfällena) på alla mina frågor. Vid kontraktsskrivning gav hon rätt mängd av utrymme för oss parter att lära känna varann lite och komma på rätt fot först. Jag skulle definitivt kontakta henne igen.

Margaretha J
Jävre

Mycket bra trevlig tillmötesgående. God kontakt. Hörde av sig då och då för vidare information. Hur allt framskrider med budgivning och annat. Jag är mycket nöjd

Håkan Å
Renön

Amanda har en förmåga att beskriva och förklara alla delar i prosessen. Klart och tydligt. Vi kände från första mötet att vi fick ett gott förtroende för henne. Hon var mån om att uppdatera oss och hålla kontakt hela vägen. Bättre mäklare kunde vi inte haft. Glad och positiv även när det gick lite snett, men uppmuntrade oss att fortsätta vara positiva. Amanda skall ha all kredd att det gick så bra.C o H.

Urban S
Öjebyn

Proffsigt bemötande och kommunikation genom hela säljprocessen.

Inger L
N:a Pitholm

Proffsig, vänlig, lyhörd, helt enkelt jättebra

Berith L
Norrfjärden

Vi är mycket nöjda med Daniel. Bra kunskap som han förmedlar på ett bra och trevligt sätt. Berith Landgren och Hans Lundkvist

Fredrik B
Kopparnäs

Stefan är trevlig och lättsam som person och en mycket kompetent fastighetsmäklare.

Isabell D
Durrnäs

Vi är mycket nöjda med mäklaren. Snabba och smidiga affärer, bra information och snabb återkopplingar.

Mikael D
Durrnäs

Amanda har alltid varit glad och trevlig. Allting har gått smidigt.

Catarina C
Renön

Tillmötesgående, tillgänglig, förstående, glad och naturligt trevlig!

Jan-Erik P
Pitsund

Saklig och inte för gåpåig

Inger Maria Helena B
Djupviken

Mycket trevligt och bra bemötande. Stort stöd under hela tiden, positiv, valde att poängtera fördelar istället för nackdelar. Amanda är en suverän säljare som också är mån om köparna. Hon överträffade mina förväntningar då huset blev sålt innan visning och priset blev det jag hade tänkt mej.

Linnéa L
Furulund

Amanda är toppen. Med ett professionellt och trevligt bemötande har hon gjort detta bostadsköp till en trygg och fantastisk upplevelse som har gått smidigt och över förväntan. Rekommenderar Amanda alla gånger och tackar för allt.

Syrene N
Sjulnäs

Blev bra bemött och mina förväntningar levde mäklaren upp till.

Ulf S
Furulund

Jag tycker att hon uppträder på ett professionellt sätt. Dessutom trevlig med en stor utstrålning

Mikael S
Hattudden

Snabb och smidig försäljning och ett erfaret sått av mäklaren!

Urban S
Roknäs

Bara positiva erfarenheter. Trevligt bemötande, informativ med svar på alla våra frågor, mycket kompetent mäklare.

Henry K
Jävre

Vi fick ett gott intryck av Amanda Bergman. Hon är både professionell och duktig, samt har ett trevligt sätt att bemöta människor. God uppdatering under försäljningens gång. En mäklare vi gärna kan rekommendera!

Johanna P
Rosvik

Väldigt trevlig, proffesionell. Har bara fått ett positivt intryck .

Rebecca S
Lillpite

Trevlig, rak och informativ. Egenskaper man uppskattar hos en mäklare. Träffade han enbart på husvisningarna och hade lite kontakt med han över telefon där han var lätt att nå/svarade fort. Däremot semestertider så när första delen skrevs under var vi istället i kontakt med en kollega åt han men de sköttes bra

Sven-Erik S
Hemlunda

Har upplevt honom som seriös! Har även fungerat som mellanhand när vi syskon inte varit helt överens om försäljning Tanken var att behålla det ett år till, men på grund av meningsskiljaktigheter kom försäljning till stånd detta år och vår broders planering gick fel! Inga problem med mäklaren!

Andreas L
Hemlunda

Ett bra bemötande första stund. Genuint intresserad och en nära kontakt hela vägen vilket skapar en trygghet för en som köpare. Det motsvarade verkligen våra förväntningar vad en mäklare kan hjälpa till med och vi rekommenderar verkligen Stefan för ett bostadsköp!