Daniel Johansson

Daniel Johansson

Daniel Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Daniel Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Daniel Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 221 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Johansson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

221 omdömen om Daniel Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Björn B
Öjebyn

Duktig, trevlig, påläst, kändes inte som en säljare. Och jag fick en penna av god kvalitet.... ;)

Kjell O
Öjebyn

Engagerad, trevlig, lätt att ha att göra med.

Juliana B
Öjebyn

Fantastik bemötande. tydlig förklaringar på all frågor.

Ken Å
Strömnäs

Redan från första samtalet var Daniel positiv och tog sig an uppgiften på ett seriöst och förtroendeingivande vis. Daniel är tillmötesgående och anpassar sig till önskemål samtidigt som han kommer med förslag. Daniel går att nå på ett enkelt sätt oavsett forum såsom telefonsamtal, SMS eller Mail. Snabba och trevliga svar. Sammanfattningsvis är Daniel en proffsig mäklare som är kunnig och bra på sitt arbete. Rekommenderas starkt.

Anders R
Munksund

Vädigt bra bemötande, Daniel tar sig verkligen tid för köparen.

Rebecka L
Öjebyn

En välldigt bra och trevlig mäklare och tydlig:)

Sebastian L
Öjebyn

Riktigt bra mäklare som var en otroligt människokännare som matchade oss med ett perfekt hus, kan starkt rekommendera!

Emil Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
Centrala Stan

Trevlig och skött försäljningen på ett bra sätt med återkoppling till mig.

Simon E
Klubbgärdet

Daniel är trevlig, proffsig, lyhörd och vi kände oss trygga genom hela affären som köpare. Alltid lätt att få tag på, tydlig i kommunikationen och genuint engagerad i både säljare och köpares situation, önskemål etc. 5/5!

Ulrika B
Klubbgärdet

Engagerad, lyhörd......................................................................................................................................................................................................