Fastighetsbyrån Säffle

Fastighetsbyrån Säffle

• BadgeSevenYears
Ring 0532-124 35 Dela

Vi på Fastighetsbyrån har funnits på plats i Säffle sedan 1989. Idag är vi marknadsledande i Säffle och Åmål och har därför god erfarenhet av både området och branschen. I Säffle finns ett stort antal både villor, fritidshus och bostadsrätter och vi kan hjälpa dig genom hela affären. Våra mäklare genomsyras av en glädje och...

283 omdömen om Fastighetsbyrån Säffle

Sedan starten hos Reco 2013

Björn Kåre M
Vintergatan, Höglunda

Raskt og ryddig, god kaffe. Hyggelig og intime lokaler. Godt ivaretatt av megler Malin.

Hege I
Vintergatan, Höglunda

Veldig hyggelig og imøtekommende megler😊 Anbefaler Fastighetsbyrån Saffle ved kjøp og salg😊

Björn S
Vintergatan, Höglunda

Jeg har bare gode opplevelser med Fastighetsbyrån i Säffle. Begge meglerne jeg har hatt kontakt med har vært enkle å forholde seg til, pluss at de har vært erlige om hvordan markedet har vært. Derfor er det ikke noe problem å gi de en meget god karakter som byrå.

Lars O
Vintergatan, Höglunda

Veldig hyggelig, og tillitsvekkende. Anbefaler virkelig Fastighetsbyrån Säffle og Malin Larsson

Inger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Veldig bra service og hjelp. Bare positiv erfaring.

Barbro K
Annelund

En i stort positiv upplevelse,. Eftersom min första mäklare slutade på företaget, så upplevde jag att det tog litet lång tid innan jag fick bra kontakt med min nya mäklare och få igång försäljningsprocessen på ett bra sätt. Den sista månaden har dock allt varit mycket bra, Mårten har fått tag på en köpare, och servat med information och hanterar dokument och nycklar på ett mycket bra sätt. Jag flyttade från min lägenhet redan i december, och bor nu i Eskilstuna, så allt omkring försäljningen måste ske på distans. Vilket Mårten är införstådd med.

Tone H
Norelund

Det var en kjempekoselig megler, som jeg har hatt fortløpende kontakt med.

Anders H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Fått väldigt bra bemötande av alla i Säffle.

Ulf I
Torstenstorp

Försäljningen av vår fastighet har skett på Ett bra sätt. Vi är nöjda med hela processen 👍

Julia N
Sundstorp

En otroligt professionell, kunnig och trevlig mäklare! Hade inga specifika förväntningar mer än att det skulle gå smidigt, vilket det gjorde tack vare Malin. Alla frågor och funderingar vi hade fick vi bra svar och återkoppling på omgående vilket var jättebra. Henne kommer vi absolut att rekommendera vidare!

Åke J
Sundstorp

Fint och sakligt bemötande, bra information. Finns inget att klaga på!

Tomas E
Centrala Säffle

Bra bemötannde information och hantering genom hela säljprosessen.

Svein Rune J
Sandbacken sommarstugeområde

Veldig bra - Malin har fulgt oss godt opp og holdt oss løpende orientert underveis. Tommel opp!

Göran S
Nysäter

Mycket nöjd med allt. Engagerad och mycket hjälpsam mäklare.

Rojina W
Vintergatan, Höglunda

De var jättebra! Allting gick smidigt och bra!

Magnus W
Annelund

Fantastiskt bra bemötande. Bra strukturerat och fått svar på alla frågor vi hadde vid husköpet och saker omkring det. Rekomenderar starkt Fastighetsbyrån i Säffle //Magnus

Petra L
Sundstorp

Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt. Hon är mycket flexibel i sitt arbete avseende att finnas till hands när det passade oss som säljare och när potentiella köpare önskade få se vår bostad. Då vi köpte vårt nya hus först innan vi la ut vårt eget till försäljning så hade vi höga förväntningar/önskan om att få till en snabb och smidig försäljning av vårt hus. Dessa infriades till fullo. Vårt hus lades ut på Hemnet på fredag eftermiddag, visades för potentiella köpare dagen efter på lördagen, budgivningen...

Julia Van Der V

vänligt bra mottagande hjälpsam

Margareta L
Tuva, Centralt

Härligt bemötande, personligt med integritet, ett riktigt bra jobb, helt enkelt. Att det sedan gick fortare än väntat att sälja är ju extra bra!

Imtiaz H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

mycket positivt , professionelt och hederligt ! Jätte förnöjd med deras sätt att hantera det hela !

Johan S
Norelund

Bra och väldigt trevligt bemötande av alla inblandade. Snabbt, enkelt och hjälp med alla detaljer. Bra och snabb återkoppling. Vi är väldigt nöjda med hjälpen från Fastighetsbyrån.

Pratumporn S
Vintergatan, Höglunda

Ni är så bra och hjälper mig mycket

Ruben B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Hyggelig og hjelpsom Megler . God kommunikasjon.

Kenneth L
Mässvik

Väl mottagen . Kunniga och trevliga

Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Har bra erfarenhet av byrån sedan tidigare affärer

Mons Kristian R
Ekenäs

Strålende service. Hyggelige og kunnskapsrike meglere

Arvid N
Värmlandsnäs

Jag fick ett mycket bra mottagande ock resultatet blev över förväntan. Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån i Säffle med en mycket bra mäklare.

Conny O
Sundstorp

Bra och snabba svar vid frågor, bra kunskap om objektet, trevligt bemötande. Rekommenderas!

Anna Pernilla S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Jag är helnöjd med allt. Hela processen har gått bra, trevlig duktig mäklare och huset blev sålt snabbare än väntat. Toppen!

Göran N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Andrea Pettersson är trevlig och tillmötesgående! Hon var mycket hjälpsam ansvarstagande. Vi hade fullt förtroende för henne och är mycket nöjda med försäljningen av vår bostad. Rekommenderar henne varmt!

Fredrik Amund Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Vennlig, proff og rask (snabb).

Malin K
Långserud

Tycker de har skött de snyggt och smidigt. Man har känns sig trygg och det har vart en lättsam kontakt

Liane K
Långserud

Die Maklerin war sehr freundlich und hat uns alles genau erklärt. Sie bot uns Hilfe an, wenn wir etwas nicht verstanden haben. Es war ein sehr freundliches und informatives Gespräch und wir danken herzlich dafür. Mäklaren var mycket vänlig och förklarade allt för oss i detalj. Hon erbjöd oss hjälp när vi inte förstod något. Det var ett mycket vänligt och informativt samtal och vi tackar henne så mycket.

Arne H
Ö:a Kila

Det var tregt å få den initielle kontakten, men når den var igang gikk det meste veldig bra.

Fredrik L
Jupiter

Bra uppdatering på vårt ärende hos dem.

Svar från Fastighetsbyrån Säffle

Tack Fredrik! Det tog lite tid men till slut så hände det!

Sven G
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Allt gick bra som vanligt! Tack för denna gång.

Eva H
Jupiter

Alltid bra bemötande. Kul att de engagerade sig mycket, fast vi inte har ett dyrt eller speciellt hus. Har bara positivt att säga om Säffle kontoret och speciellt Maria som var vår kontaktperson.

Ann Karin A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Fantastisk godt behandlet. Imøtekommende og behjelpelig. Info om eiendom og forsikring og bank

Peter P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Över förväntan snabb försäljning som var önskemålet 👍

Wafaa H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Super bra mäklare, allt var underbart!!!!

Birgit Caroline N
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Vi har en positiv upplevelse av vår mäklare. Bra kontakt och bra information.

Per E
Tveta

Allting har varit toppen Kunnig och informerade hela tiden

Eva M
Svaneholm

Andre’a var duktig och lättsam att ha att göra med. Duktig på att förklara vad som händer vid en försäljning av fritidshus. Vi är väldigt nöjda. Underbar från början till slut.

Eva Olofsdotter E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Mycket positivt bemötande på alla sätt👍 Lättsamt och informativt.👍 Klara besked hela tiden👍 Snabbt o smidigt agerande👍

Egil K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Vi fikk en god mottagelse og er godt førnøyd med oppfølgningen

Hans K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

Det var en kort enkät. Vi kan väl se denna fastighetsförsäljning som form av 'joint venture'. Killen som var mäklare skötte sina åligganden helt efter regelboken. Jag hade inga förväntningar annat än att bli av med fastigheten, förutom att Fastighetsbyrån har visat sig vara bra i mitt område. Mäklaren var mycket bra och kunde sitt område väl. Det faktum att fastigheten kan bli en pärla i rätt händer, samt att jag dök upp vid mäklarens visning, visade sig inte heller vara helt fel! Allt gick bra!

Tommy J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Säffle

mycket bra bemött han levde upp till förväntningar mycket bra Tommy

Lennart S
Vintergatan, Höglunda

Nöjd på alla områden. Jätte nöjd!

Yngvar B
Vintergatan, Höglunda

Jeg opplevde megleren som høflig og imøtekommende Ingenting og klage på😊😊

Arild L
Skrev om Fastighetsbyrån Säffle

Meget god og personlig service. Maria Larsson er en dyktig megler som kjenner markedet og kundene godt. Vi solgte familiens bolig i Säffle til forventet pris og alt gikk raskt og effektivt!