Mäklare Västmanland Sala Fastighetsbyrån Sala Nicke Holmgren
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-05 - 2018-11

Läs vad 38 kunder tycker om Nicke Holmgren

• Debra B köpte sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Köpt bostadsrätt. Engagerad, äkta. Pedagogisk och flexibel. Inga konstigheter Läs mer
  • Urban E sålde sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Försäljning av villa. Mäklaren har från första stund varit väldigt positiv och tillmötesgående samt visat stort intresse för både mig som säljare och för fastigheten. Jag upplever en genuin ärlighet med en vilja att få till stånd en affär om både säljare och köpare känner sig nöjda med.

Mäklaren har till 100% uppfyllt ställda förväntningar. Läs mer
  • Sara E
    Sara E sålde sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt bostadsrätt med tryggt bemötande och förtroende. Mycket kunnig inom området med snabba och enkla svar. Läs mer
  • Yvette F sålde sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Har sålt en villa.
    Har fått det allra bästa bemötandet. Nicke har varit en stor trygghet för oss i våran försäljning. Han har visat oss den största respekt och varit lugn och trygg i sitt bemötande. Han har alltid återkopplat på bästa sätt och svarat på alla våra funderingar. Han har på bästa sätt samlat ihop oss när vi känt oss förvirrade. Vi hade inte kunnat få en bättre mäklare i våran försäljning. Toppbetyg till Nicke. Läs mer
  • Frida K
    Frida K köpte sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Jag köpte ett hus via Nicke för någon månad sen. Han upplevs som ärlig, kunnig och är väldigt trevlig. Det är ett speciellt hus som såldes och det kändes som att han uppskattade det och själv tyckte det var roligt att vara mäklare för just det huset.

Han respekterade både mina och säljarens önskemål och jag skulle definitivt rekommendera Nicke som mäklare. Läs mer
  • Annika K sålde sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    När vi skulle sälja vår fastighet fick vi rekommenderat att välja Nicke Holmgren på Fastighetsbyrån i Sala. Vi hade stora förväntningar och han infriade dem alla, och lite till.
    *kunnig
    *trevlig
    *proffsig
    En toppen "mekklare" som vi varmt rekommenderar.
    Fam Källström Läs mer
  • Olle S skrev om Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Hej
    Vi har köpt en bostadsrätt av Nicke och är mycket nöjda med hans bemötande och proffsighet. Läs mer
  • Emil F köpte sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Kompetent och professionell mäklare. Läs mer
  • Ann P
    Ann P sålde sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Sålt villa. Bemött på ett proffsigt och korrekt sätt. Allt fungerat väldigt bra. Läs mer
  • Monica E sålde sin bostad med hjälp av Nicke Holmgren en del av Fastighetsbyrån Sala
    Nicke Holmgren har sålt vårat frididshu/villa. Han har visat ett fantastiskt engagemang och hållt oss uppdaterade med vad som händer under hela prosessen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sala

Henrik Johansson