Fastighetsbyrån Sala

Fastighetsbyrån Sala

• BadgeSevenYears
Ring 0224-316 50 Dela

I den vackra silverstaden Sala hittar du oss på Fastighetsbyrån på Fredsgatan 22 mitt i centrum. Vi har koll på området, kunskap om branschen och ett nära samarbete med banker som ger dig allt du behöver för en lyckad affär. Vi arbetar alltid aktivt med att erbjuda den bästa mäklartjänsten här i Sala. Vi anpassar oss efter...

789 omdömen om Fastighetsbyrån Sala

Sedan starten hos Reco 2013

Camilla S
Jugansbo

Han var super! Snabba svar tydlig och trevlig!

Kristina J
Salbohed

Mycket trevlig och tillmötesgående, gav goda råd och lätt att bolla tankar med. Emelie är väldigt proffsig i sin roll och ger ett genuint intryck. Jag är mycket nöjd med hennes försäljning av min bostad och väldigt hjälpsam i mitt köp av ny bostad.

Svar från Emelie Videll

Tack så väldigt mycket för de orden Kristina! Det värmer och det har varit roligt och trevligt på alla vis att få hjälpa dig, både att hitta ett nytt hem och också att sälja det fantastiska lilla hus du bott i!

Liv L
Sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
Heby

Tacksam för all hjälp under en svår tid.Tack Ingela.

Annelie J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Heby

Henrik är en trevlig och trygg mäklare som bemötte mig fint och professionellt. Han levde upp till alla förväntningar och har svar på alla mina frågor. Betyg 5/5.

Albin O
Varmsätra

Ingela var hjälpsam och pålitlig genom hela processen. Hon blir min framtida mäklare i Sala trakterna.

Ebba R
Varmsätra

Ingela var lätt att få tag på och var snabb och smidig i affären. Jag upplevde att hon kändes jordnära och hade ett fint bemötande.

Sophie C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Heby

Mycket bra service och en vilja att hjälpa kund och köpare

Viktoria S
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Vansjö Nordsjö

Camilla var väldigt hjälpsam, trevlig och professionell vid mitt husköp.

Silvy V
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala

Trevligt bemötande. Fick bra information om hur allt går tillväga. Slutförde försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Fick även svar på mina avslutande frågor efter försäljning. Allt igenom en bra upplevelse.

Joyce Seraphine J
Vansjö Nordsjö

Camilla är en fantastisk mäklare omtänksam snäll o ror på. Alla sätt o vis

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga orden och för palettbladsplantan jag fick! Den frodas för fullt, å jag hoppas att jag ska kunna hålla den vid liv :-)

Amanda P
Runhällen

Påläst, öppen för frågor och genuint intresse att besvara våra frågor på ett tryggt och korrekt sätt. Från första mötet till sista så upplevde vi en ständig trygghet av mäklaren. För att vara förstagångsköpare så kunde vi inte önska en bättre process med denna mäklare. Vi fick den hjälpen vi behövde att förstå och lära oss. Sammanfattning av upplevelsen: Proffsigt, engagerat, kunnigt, stor tillgänglighet, konstant snabb återkoppling och otroligt smidigt från första kontakt till tillträde. Det här helt enkelt den bästa.

Linda H
Kungsängen

Otroligt professionell, påläst och kunnig. Inger direkt en känsla av trygghet och neutralitet för båda parter!

Björn A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Hej Vi var helnöjda med Camilla, fick svar på alla frågor vi hade. Rekommenderar verkligen henne. Med vänlig hälsning Björn o Mayvor Alm

Svar från Camilla Berg

Tack Björne och Mayvor! Hoppas att ni ska trivas bra i Sveriges närmsta stad :-)

Annika L
Anfarten

Alldeles, alldeles underbar! Hon har varit ett stöd med sin klokskap/kunskap under hela tiden! Emelie har ett fantastiskt förhållningssätt, finns alltid tillgänglig. I våran situation har hon en otroligt empatisk förmåga! Emelie hjälpte oss att hitta ett nytt boende till oss genom en kollega. Emelie har betytt så mycket och vi hoppas att hålla kontakten sen också! (Som en fika hos Emelie i hästhagen) Hela gänget på Fastighetsbyrån WOW kommer att sprida våran upplevelse 🙏🙏🤗🤗

Svar från Emelie Videll

Tack snälla Annika! Vilket fantastiskt fint betyg att få av en kund. Jag tycker vi gjorde försäljningen av ert hus bra ihop. Önskar er all lycka i den nya bostaden!

Monica A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Jag fick ett väldigt bra bemötande. Camilla mötte upp i hallen på ett glatt och personligt sätt. Hon visade ett uppriktigt och vänligt intresse för mig som intressent. Det kändes tryggt att ha hennes som mäklare genom affären

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga ord - det är precis så jag vill uppfattas! Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!

Alexander B
Jugansbo

Bra och tydlig! Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Henrik.

Malin Å
Centrum

Fantastisk mäklare på alla sätt, trevlig, tillmötesgående och otroligt kompetent.

Madelen G
Vittinge

Trevlig med ett personligt bemötande.

Svar från Camilla Berg

Tack Madelen! Är glad att du äntligen kommer att få din nystart och att försäljningen gick så smidigt.

Leif T
Ängshagen

Helt Ok! Ordning och reda...har inget att anmärka på....Tummen upp

Jörgen L
Heby

Emilie uppfattar vi som noggrann och in lyssnande av våra önskemål. Kunnig och påläst. Drivande och lätt att få kontakt med under processen. Hon är även bestämd i sitt sätt att ta säljare och köpare vilket gör att affären känns säker.

Marianne G
Ängshagen

Mycket positivt. Engagerad,proffsig och ett fint bemötande. Kan varmt rekommendera Ingela.

Ronny L
Köpte sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala

Mycket trevligt bemötande. Bra kommunikation och förklarar detaljerat så man förstår.

Kerstin P
Tärnsjö

Mycket bra! Framför allt genom att lyckas med försäljningen så fort trots alla helger. Dessutom har han ett trevligt bemötande. Han gav bra information under hela säljprocessen. Hans insatser är över all förväntan.

Karin P
Tärnsjö

Henrik Johansson framstod som trygg och förtroendeingivande på riktigt och levde sedan upp till vårt förtroende. En mäklare som alla borde anlita.

Daniel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Henrik är trevlig! Har träffat honom genom tidigare köp av lägenheter. Lättsam, påläst!

Sara B
Sålde sitt hus med hjälp av Ingela Nordgren en del av Fastighetsbyrån Sala
Nyåker

Ingela är en fantastiskt duktig mäklare. Hon är kunnig, lyhörd och trevlig! Jag uppskattar särskilt att hon hela tiden återkopplade till mig under hela försäljningsprocessen, det gjorde att jag kände mig lugn och trygg. Kan definitivt rekommendera Ingela!

Oscar F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Henrik är lugn och väldigt duktig på sitt jobb. Kommer vända mig till Henrik igen om jag behöver en mäklare.

Kristina A
Rosshyttan

Bra bemötande, trevlig och saklig med mycket bra information

Vesa S
Rosshyttan

Gick mycket bra. Svarade på frågor snabbt

William S
Salbohed

Han var väldigt trevlig och professionell i bemötande och i samtal, gav en plats vid visning men ändå närvarande och besvara frågor och liknande, otroligt pedagogisk och lätt mäklare att ha och göra med, kommer garanterat ringa Henrik vid kommande affär

Elin O
Morgongåva

Mycket trevlig och bra. Väldigt tillmötesgående med allt!

Svar från Camilla Berg

Tack Elin! Har varit kul att få följa er boenderesa, men jag hoppas att ni blir kvar länge i ert nya hus ;-)

Eva B
Salbohed

Bra bemötande hela tiden. Förväntning att få information om vad som händer under försäljningen. Vi fick mycket bra information om vad som händer under försäljningen. Vi blev uppringda och fick information så fort något hände. Vi är väldigt nöjda med Henrik Bra råd om vad vi bör göra

Mercedes O
Salbohed

Bra bemötande. Snabb på att svara och mån om sina kunder. Bra och tydlig information ifrån mäklare. Fortsätter gärna ha samma mäklare i fortsättningen vid nästa husköp eller värdering. Mycket nöjd.

Vivi-Anne O
Morgongåva

Bra bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna.

Svar från Camilla Berg

Tack Vivi-Anne! Du är verkligen en superhjälte, är så imponerad av att du orkar fixa med allt helt själv! En del kvar att göra, men du har ju kommit en lång bit på vägen :-)

Birgitta A
Skuggan

Henrik var mycket intresserad och tillmötesgående i samband med försäljning av min villa. Mycket trevlig och lätt att prata och diskutera med. Väldigt bra mäklare kan sin sak. Hälsningar BA.

Ida J
Tärnsjö

Jag tycker att Henrik utstrålade lugn och professionalitet. Han lät oss titta på huset i lugn och ro och var mycket stöttande i processen. Vid avtalsskrivningen blev jag imponerad av hans kunnande och han var mån om att alla parter skulle förstå det vi skrev på. Allt som allt en bra upplevelse.

Annika L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Turbo

Superbra mäklare! Kunnig, trevlig, närvarande, ”varm och go”…. = komplett!!

Svar från Camilla Berg

Tack för dina värmande ord Annika! Det kommer bli så himla bra med er nya lägenhet :-)

Ashty Nozad Hamad S
Skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala

Under all kritik otrolig dåligt kommunikation. Trots att vi vann en budgivning hade hon fortfarande skrivit säljkontrakt med andra budgivare, och meddelade oss att säljaren hade gått vidare med andra köparen ” som inte vann budgivningen” 10 min innan huset var borta från Hemnet. Till sitt försvar säger hon att det är säljaren som bestämmer vem de vill sälja till men att få oss att hänga i luften och tro att vi köper huset nu när man vann budgivningen bara fått att ha en save card som redan diskuterat med säljaren att sälja...

Svar från Camilla Berg

Hej Ashty. Jag förstår att ni blev besvikna att ni inte fick köpa huset trots att ni hade det högsta budet. Ert villkor var på inget sätt orimligt, men eftersom den andra budgivaren inte hade något att sälja och dessutom hade möjlighet att tillträda snabbt så valde säljarna att sälja till den andra budgivaren. Bostadsmarknaden är trögare än den varit på många år, vilket gör att banken ibland kräver att man säljer sitt nuvarande boende innan tillträder det man köper - varför man i så fall behöver ha ett försäljningsvillkor,...

Jens G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Kommunikativ, gott intryck och bemötande. Snabb och effektiv handläggning. Behjälplig vid frågor och en bra medlare.

Anne-Maria Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
Kungsängen

Mycket trevlig och professionell.

Karin Z
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Heby

Trevlig och engagerad mäklare mot oss som köpare. Mycket informativ och Camilla skötte hela fastighetsaffären mycket bra och med snabba besked. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Camilla Berg

Tack Karin för dina vänliga ord! Hoppas att ni ska trivas och att många lurviga hundar hittar till dig för frisering :-)

Ann-Katrin G
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Har ingenting att klaga på, hon var en kunnig mäklare som man kände sig trygg med👍 Hon hade även ett fint bemötande och stor kunnighet🙏🏻😊

Hector S
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

My experience was when I purchased a town house (rådhus). She was very kind, helpful and patient; always available to answer my questions. She knows quite well all the selling process and explains with detail all the steps. She also provides valuable advices.

Inger F
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Trevligt bemötande och många goda uppslag

Dennis C
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Emelie skötte sig väldigt proffsigt och var samtidigt trevlig

Marianne H
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Emelie är trevlig och kunnig. Vi har redan fått deklarationen från försäljningen av vår sommarstuga.

Mats G
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Inga som helst problem,kunnig och vet vad hon sysslar med,saklig.Bra bemötande och trevlig är hon. Inget att klaga på.

Svar från Emelie Videll

Tack Mats! Så vill jag gärna uppfattas! :) god jul!

Emma A
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Oproffsigt bemötande från start. Ställer samma frågor flera gånger o läser inte all text i mail vilket resulterar i samma frågor även där.

Johanna N
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Emelie är en professionell och trevlig mäklare som inger stort förtroende 👍😁

Svar från Emelie Videll

Tack Johanna! :D Jag är glad att du uppfattar mig på det viset!

Kristina B
Skrev om Emelie Videll en del av Fastighetsbyrån Sala

Vänligt och professionellt bemötande. Vi förväntade oss vad vi fick, dvs kunnighet och service. Mycket kunnig i det hon gör. Hon hjälpte oss att sälja vår fastighet, vilket till en början orsakade lite besvär men som hon redde upp.