Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Alexandra Odell
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 88 kunder tycker om Alexandra Odell

• Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-12

2:a
    52m²
    Sålt bostadsrätt
    Korrekt och proffsigt bemötande
    Förväntade mig en försäljning
    Sammanfattningsvis mycket nöjd Läs mer
  • Shamiran L köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-06

4:a
    105m²
    Salem
    Köpt Timmermansstigen 82 i Salem. Alexandra är en mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Alexandra O svarar Shamiran L
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende och att ni efter era renoveringar får det precis så som ni vill ha det.
  • Adeline V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-01-25

Alexandra har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Hon har stöttat, lugnat och varit proffesionell i bemötandet av köpare och oss som säljare. Hon lyckades sälja lägenheten på mindre än en månad och höll våra förväntningar realistiska. Hon har gått ”up and beyond” för vår skull! Alexandra är bäst!

Såld med vinst! Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Adeline V
    Hej Adeline,
    Vad glad jag blir av att få läsa era fina ord, stort tack för att ni tagit er tiden att lämna en rekommendation. Allt gott till er och kan jag hjälpa er med något framöver så tveka inte på att höra av er!
  • Annelie M sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-01-22

3:a
    89m²
    Salem
    Jag har både sålt och köpt lägenhet genom Alexandra Odell och jag tycker att hon är både trevlig och väldigt professionell oavsett om det gäller att bli bemött som säljare eller köpare. Alexandra är hjälpsam med alla frågor som dyker upp, oavsett om det gäller själva lägenheten eller kontraktet eller deklaration. Hon är mån om att jag som Säljare/köpare ska vara nöjd
    Jag rekommenderar varmt Alexandra Odell som mäklare när man ska göra en bostadsaffär Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Annelie M
    Stort tack Annelie för dina fina ord och rekommendationen. Vad glad jag blir! Och stort tack för att jag återigen fick förmånen att få hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Hoppas du ska trivas bra i er nya lägenhet nu, i annat fall du var jag finns :-)
  • Ümit K sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-12-03

Jätte trevligt väll kunnigt mäklare dess utom är ganska hjälpsam med övriga ärende när man behöver hjälp ,för utom att bara sälja huset . Läs mer
    2019-01-08 Alexandra O svarar Ümit K
    Hej Umit,
    Tack för dina fina ord. Jag hjälper gärna till med allt som har med bostadsaffärer att göra, oavsett om det gäller er försäljning eller ett framtida köp så du är varmt välkommen att fortsätta höra av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver.
    Ha det gott!
  • Maria G sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-12-01

Utmärkt från början till slut. Noggrann genomgång av hela försäljningsprocessen med oss. Varit tillgänglig och svarat på frågor. Även angående vårt köp av vårt nya boende. Vi rekommenderar verkligen Alexandra för en trygg och smidig bostadsäljning. Läs mer
    2018-12-03 Alexandra O svarar Maria G
    Hej Maria,
    Det värmer i hjärtat att få läsa dessa fina ord. Stort tack för den fina rekommendationen och vad glad jag är att jag fick hjälpa er med er bostadsaffär. Stort lycka till i ert nya hus och god jul om vi inte hörs igen innan dess!
  • Margareth F sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-26

Vi har sålt en lägenhet på 75m2. Alexandra var mycket professionell och kunnig. Motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Margareth F
    Hej Margareth,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation, samt att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Jag är glad att det jobb jag gjort motsvarade de förväntningar ni hade. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något framåt, i annat fall ses vi för de sista bitarna av er försäljning.
  • Tommy F
    Tommy F sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-19

Alexandra uppträder på ett mycket proffsigt sätt och skapar förtroende. Jag skulle gärna köpa, inte bara sälja, en bostad av henne. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Stort tack för de fina orden, vad glad jag blir! Jag önskar er en fin december och jul så ses vi igen under nästa år (om inte innan).
  • Kristina J sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-19

Har sålt ett radhus. En mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Kristina J
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en fin rekommendation Kristina. Jag är väldigt glad att jag fick möjligheten att hjälpa er samt att du är nöjd med den hjälp jag kunde erbjuda. Ha det så gott så ses vi framåt igen.
  • Åke D
    Åke D sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-10-28

Sålt en lägenhet
    Utmärkt positivt
    Hon levde upp till alla mina förväntningar
    Jag rekommenderar henne gärna till andra Läs mer
    2018-11-05 Alexandra O svarar Åke D
    Stort tack för era fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen! Hoppas att allt går bra med den nya lägenheten nu och ni hör av er om jag kan hjälpa till med någon annat framåt. Allt gott till er!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom