Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Alexandra Odell
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 84 kunder tycker om Alexandra Odell

• Ümit K sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jätte trevligt väll kunnigt mäklare dess utom är ganska hjälpsam med övriga ärende när man behöver hjälp ,för utom att bara sälja huset . Läs mer
  • Maria G sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt från början till slut. Noggrann genomgång av hela försäljningsprocessen med oss. Varit tillgänglig och svarat på frågor. Även angående vårt köp av vårt nya boende. Vi rekommenderar verkligen Alexandra för en trygg och smidig bostadsäljning. Läs mer
    2018-12-03 Alexandra O svarar Maria G
    Hej Maria,
    Det värmer i hjärtat att få läsa dessa fina ord. Stort tack för den fina rekommendationen och vad glad jag är att jag fick hjälpa er med er bostadsaffär. Stort lycka till i ert nya hus och god jul om vi inte hörs igen innan dess!
  • Margareth F sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en lägenhet på 75m2. Alexandra var mycket professionell och kunnig. Motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Margareth F
    Hej Margareth,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation, samt att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Jag är glad att det jobb jag gjort motsvarade de förväntningar ni hade. Tveka inte på att höra av er om jag kan hjälpa er med något framåt, i annat fall ses vi för de sista bitarna av er försäljning.
  • Tommy F
    Tommy F sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra uppträder på ett mycket proffsigt sätt och skapar förtroende. Jag skulle gärna köpa, inte bara sälja, en bostad av henne. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Tommy F
    Hej Tommy,
    Stort tack för de fina orden, vad glad jag blir! Jag önskar er en fin december och jul så ses vi igen under nästa år (om inte innan).
  • Kristina J sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har sålt ett radhus. En mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-27 Alexandra O svarar Kristina J
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en fin rekommendation Kristina. Jag är väldigt glad att jag fick möjligheten att hjälpa er samt att du är nöjd med den hjälp jag kunde erbjuda. Ha det så gott så ses vi framåt igen.
  • Åke D
    Åke D sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt en lägenhet
    Utmärkt positivt
    Hon levde upp till alla mina förväntningar
    Jag rekommenderar henne gärna till andra Läs mer
    2018-11-05 Alexandra O svarar Åke D
    Stort tack för era fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med lägenhetsförsäljningen! Hoppas att allt går bra med den nya lägenheten nu och ni hör av er om jag kan hjälpa till med någon annat framåt. Allt gott till er!
  • Bosse H
    Bosse H köpte sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt lägenhet på Rönningeborg . Alexandra var väldigt duktig och rar o hjälpsam. Hon levde absolut upp till mina förväntningar . Hon var väldigt trevlig och beskrev lägenheten mycket bra vid visningen. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Bosse H
    Hej Bosse,
    Stort tack för de fina orden! Jag är glad att jag levt upp till de förväntningar du haft och att du är nöjd med både min hjälp och din nya lägenhet. Tveka inte på att återkomma till mig om det är något mer jag kan hjälpa dig med framöver!
  • Krissana K sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde en villa.
    Jag kontaktade Swedbank fastighetsbyrån i Salem.
    Det var väldigt bra bemötande. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Krissana K
    Hej Krissana,
    Vad bra att du är nöjd med bemötandet ni fick under försäljningen av ert hus. Jag hoppas att allt har gått bra för dig med din flytt och att du trivs bra i din nya bostad. Allt gott!
  • Helena D köpte sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte en lägenhet (2a) i Salem och är supernöjd med Alexandra! Jätteproffsig och duktig. Läs mer
    2018-10-25 Alexandra O svarar Helena D
    Hej Helena,
    Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Det uppskattas verkligen! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet och att du återkommer om det finns något jag kan hjälpa dig med framöver.
  • Emelie R sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Lugn, seriös, proffsig och bra på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera Alexandra. Läs mer
    2018-09-07 Alexandra O svarar Emelie R
    Stort tack Emelie, både för den fina rekommendationen samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med en lägenhetsförsäljning. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom