Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Alexandra Odell
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 93 Läs vad Alexandra Odell

• Wictor S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-06-13

Söderby
    - köpt
    - hon va professionell och tillmötesgående Läs mer
  • Omil H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-06-05

Salem
    Köpt lägenhet . Väldigt nöjd med mäklaren . Trivs jätte bra i min nya lägenhet Läs mer
  • Sirkku F
    Sirkku F köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-04-13

Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt via Alexandra och vi har blivit väl bemött av henne. Allting har rullat på problemfritt ända från början. Läs mer
    2019-04-23 Alexandra O svarar Sirkku F
    Hej Sirkku,
    Hoppas att allt har gått bra för er vid flytten och de åtgärder ni skulle genomföra i bostaden. Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Jag hoppas att ni återkommer om jag kan hjälpa er med något längre fram. Ha det gott!
  • Joakim O köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-03-22

Salem
    Köpt en bostadsrätt. Mycket kunnig mäklare som snabbt återkom angående frågor. Läs mer
    2019-03-25 Alexandra O svarar Joakim O
    Hej Joakim,
    Vad snällt att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Det uppskattas verkligen. Du är mer än välkommen att återkomma till mig om jag kan hjälpa dig med något gällande din bostad framöver. Ha det gott!
  • Jörgen R sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-20

Alexandra sålde vårt radhus. Genom hela processen var Alexandra tillgänglig, ärlig, tydlig och mycket professionel. Läs mer
    2019-03-04 Alexandra O svarar Jörgen R
    Stort tack för er fina rekommendation och för att jag från början fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning!
  • Jan B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-12

Sålt bostadsrätt
    Korrekt och proffsigt bemötande
    Förväntade mig en försäljning
    Sammanfattningsvis mycket nöjd Läs mer
    2019-03-04 Alexandra O svarar Jan B
    Hej Janne,
    Tack för rekommendationen. Målet för mig är alltid att kunden i slutändan ska vara nöjd och då har jag lyckats leva upp till det :-) Ha det gott så ses och hörs vi framöver.
  • Shamiran L köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-06

Salem
    Köpt Timmermansstigen 82 i Salem. Alexandra är en mycket kunnig mäklare. Läs mer
    2019-02-07 Alexandra O svarar Shamiran L
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende och att ni efter era renoveringar får det precis så som ni vill ha det.
  • Adeline V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-01-25

Alexandra har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Hon har stöttat, lugnat och varit proffesionell i bemötandet av köpare och oss som säljare. Hon lyckades sälja lägenheten på mindre än en månad och höll våra förväntningar realistiska. Hon har gått ”up and beyond” för vår skull! Alexandra är bäst!

Såld med vinst! Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Adeline V
    Hej Adeline,
    Vad glad jag blir av att få läsa era fina ord, stort tack för att ni tagit er tiden att lämna en rekommendation. Allt gott till er och kan jag hjälpa er med något framöver så tveka inte på att höra av er!
  • Annelie M köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-01-22

Söderby
    Jag har både sålt och köpt lägenhet genom Alexandra Odell och jag tycker att hon är både trevlig och väldigt professionell oavsett om det gäller att bli bemött som säljare eller köpare. Alexandra är hjälpsam med alla frågor som dyker upp, oavsett om det gäller själva lägenheten eller kontraktet eller deklaration. Hon är mån om att jag som Säljare/köpare ska vara nöjd
    Jag rekommenderar varmt Alexandra Odell som mäklare när man ska göra en bostadsaffär Läs mer
    2019-01-28 Alexandra O svarar Annelie M
    Stort tack Annelie för dina fina ord och rekommendationen. Vad glad jag blir! Och stort tack för att jag återigen fick förmånen att få hjälpa dig i dina bostadsaffärer. Hoppas du ska trivas bra i er nya lägenhet nu, i annat fall du var jag finns :-)
  • Ümit K sålde sin bostad med hjälp av Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-12-03

Jätte trevligt väll kunnigt mäklare dess utom är ganska hjälpsam med övriga ärende när man behöver hjälp ,för utom att bara sälja huset . Läs mer
    2019-01-08 Alexandra O svarar Ümit K
    Hej Umit,
    Tack för dina fina ord. Jag hjälper gärna till med allt som har med bostadsaffärer att göra, oavsett om det gäller er försäljning eller ett framtida köp så du är varmt välkommen att fortsätta höra av dig om du behöver fortsatt hjälp med något framöver.
    Ha det gott!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem