en del av Fastighetsbyrån Salem

4.6 / 5 i betyg — 56 rekommendationer

Läs vad 56 användare tycker om Alexandra Odell

• Pia B
    Pia B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande utan att vara påträngande vilket var mycket viktigt för mig vid val av mäklare.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Pia B
    Hej Pia,
    Tack för att du tar dig tid att lämna feedback. Det uppskattas. Jag är också glad att du är nöjd med det bemötande du fått. Ha det så gott så hörs vi av om jag kan vara behjälplig framöver.
  • Sofi L
    Sofi L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Man litade på att hon gjorde sitt bästa, var ärlig och uppriktig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sofi L
    Varmt tack för rekommendationen. Det uppskattas att ni tar er tiden att lämna dessa fina ord och att ni upplevt mig och mitt arbete på detta sätt. Det är det målsättningen är. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni funnit er tillrätta i området.
  • Eva L
    Eva L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej! Alexandra gjorde ett mycket bra jobb med min fastighet. Henne kan jag varmt rekommendera. / Bästa häls Eva
    2016-09-14 Alexandra O svarar Eva L
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. Det uppskattas att du tar dig tid att lämna feedback och att du så klart är nöjd med den arbete jag gjorde. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus i ert nygamla område. Ha det gott!
  • Hans T
    Hans T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mallddoodoflfllflföföfldldfllxmxmcööx
    2016-09-14 Alexandra O svarar Hans T
    Hej Hans,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni hunnit finna er tillrätta.
    Ha det gott!
  • Anna J
    Anna J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad, kunnig och professionell.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Anna J
    Hej Anna,
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna fin feedback gällande försäljningen av din lägenhet och stort tack för förtroendet från första början.
  • Bassam H
    Bassam H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell är en duktig- noggrann- hjälpsam person.
    Vi hade kontakt med henne när vi köpt vårt hus och hon visade att hon en kunnig person, vi fick bra service av henne.
    Jag rekommenderar....
    Med vänlig hälsning,
    //Bassam Hadi
    2016-09-14 Alexandra O svarar Bassam H
    Stort tack för den fina rekommendationen Bassam. Jag är glad att ni är nöjda med ert köp och med det jobbet jag gjort i samband med det. Jag hoppas att ni ska trivas bra i huset och att ni har njutit av sommaren med egen tomt. Ha det gott!
  • George S
    George S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Då jag var den som bodde kvar i huset, så tycker jag att kontakterna skulle ha varit med mig, och inte exet som inte längre bodde i huset.
    Själva försäljningen gick som förväntat, så här finns inget att anmärka på.
    2016-09-14 Alexandra O svarar George S
    Hej George,
    Tack för feedbacken. Det var tråkigt att höra att du inte upplevde det som att du fick tillräckligt med återkoppling, jag försökte hålla samma återkoppling till er båda men jag tar med mig denna feedback och ska tänka på det framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende och tveka inte på att höra av dig om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Rak, tydlig och realistisk. Lätt att hänga med i resonemanget. Bra på att uppdatera oss.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Kerstin L
    Hej Kerstin,
    Tack för feedbacken och för förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet och i ert nya område!
  • Lena G
    Lena G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Positiv, glad och Trevlig.
    Profficionell och kunnig, engagerad och lätt att få tag på om man har frågor.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Lena G
    Stort tack för de fina orden Lena. Du har mitt nummer om du framöver har fler frågor eller funderingar eller om det finns något jag kan hjälpa till med. Ha det gott!
  • Karin Z
    Karin Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Effektiv,snabb,kunnig och duktig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Karin Z
    Hej Karin,
    Tack för de fina orden, jag är glad att ni uppfattat mig och mitt jobb på detta sätt, då har allt gått som det ska :-)
    Ha det så gott och tveka inte på att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med framöver.
  • Markus A
    Markus A skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra mäklare jag kommer använda Alexandra Odell om jag flyttar något mer.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Markus A
    Hej Markus,
    Stort tack för er fina rekommendation. Ni är mer än välkomna att återkomma om det blir aktuellt att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Sara S
    Sara S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande, effektiv och proffsig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sara S
    Tack så mycket för fin feedback. Hoppas allt gått bra med flytten och att ni kommer trivas i er nya bostad. Hör av dig om det är några frågor eller funderingar, i annat fall hörs vi när det är dags för deklaration.
  • Peter Z
    Peter Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra, trevlig och förtroendeingivande. Alltid nåbar för snabba svar på frågor som uppstod vi försäljning/köp.
    Så total upplevelsen var att jag som både säljare och köpare var riktigt nöjd och kan rekommendera henne för andra och vid nästa tillfälle för mig.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Peter Z
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Jag är glad att ni är nöjda med det jobb jag gjort och att ni upplevt att allt gått bra. Jag hoppas att det även har gått bra med flytt och ev renovering och att ni trivs. Ha det så gott!
  • Natalie V
    Natalie V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag tycker att hon agerade proffsigt undet hela processen med försäljning av vår bostad.
    Tack för allt!
    2016-09-14 Alexandra O svarar Natalie V
    Hej Natalie,
    Tack för den fina feedbacken och för förtroendet från första början. Jag hoppas att du trivs bra i din nygamla lägenhet. Du vet jag finns om jag kan hjälpa till med något framöver. Ha det gott!
  • Göran S
    Göran S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt fungerade bra, utan några konstigheter.
    2016-09-14 Alexandra O svarar Göran S
    Hej Göran,
    Vad bra att du upplevde att allt gick bra under ditt köp, det är så det ska vara. Tveka inte på att återkomma om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Artigt och trevligt bemötande. Kanske inte någon erfarenhet av det typ av objekt vi hade.
  • Peter R
    Peter R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Skulle nog i efterhand valt en mer erfaren mäklare.
    Upplever inte att mäklaren gjorde sitt yttersta.
    På det stora hela så blev det okej, men inte mer.
  • Anna-Leena E
    Anna-Leena E skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en trevlig och engagerad mäklare och vi värdesatte att hon hörde av sig personligen när det fanns något nytt att berätta. Vi kände förtroende för henne och rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja sin bostad.
    2016-02-29 Alexandra O svarar Anna-Leena E
    Hej Anna-Leena,
    Vad kul att ni upplever att allt fungerade som ni önskade vid era bostadsaffärer och stort tack för rekommendationen! Det var med glädje jag hjälpte er genomföra dem. Ha det gott så hörs och ses vi till tillträde och deklaration.
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    En kanon mäklare som man kan lita på!
    2015-11-30 Alexandra O svarar Samuel L
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag är glad att ni känner er nöjda med er bostadsaffär och det jobb jag har gjort. Hoppas att ni har kommit tillrätta i ert nya hus nu och att ni ska trivas bra. Hälsa familjen!
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsigt från första kontakt till kontraktsskrivning. Skulle rekommendera henne till andra som är intresserade av att sälja.
    2016-02-29 Alexandra O svarar Lisa G
    Hej Lisa,
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas ni har det bra och funnit er tillrätta hela familjen.
    Ha det gott!
  • Pia E
    Pia E skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi tyckte Alexandra var jättebra, återkopplade ofta och hon var lätt att nå.
    2015-11-30 Alexandra O svarar Pia E
    Hej Pia,
    Tack för de fina orden! Jag hoppas att flytten gick bra och att ni trivs bra i ert nya bostad i ert nya område. Det är bara att ni slår en signal om det skulle vara något framöver. Ha det gott!
  • Mia L
    Mia L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick en bra kontakt med Alexandra. Hela upplägget från start till mål gick smidigt.
    2015-11-30 Alexandra O svarar Mia L
    Hej Mia,
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme och stort tack för förtroendet från början! Ha det så gott så hörs vi av framöver.
  • Bozidar S
    Bozidar S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fanns alltid till hands och var väldigt proffsig
    2015-11-30 Alexandra O svarar Bozidar S
    Hej,
    Stort tack för omdömet! Jag hoppas att både du och din mamma trivs bra i era nya bostäder. Du har mitt nummer om det skulle vara något bostadsrelaterat du behöver hjälp med framöver. Ha det så bra!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra, kompetent, omdömesgill och pålitlig.
    2015-11-30 Alexandra O svarar Stefan S
    Hej Stefan,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation och även för förtroendet att från början få hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att din pappa trivs bra i sitt nya boende och att i hör av er om det skulle vara något jag kan hjälpa till med framöver.
  • Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är jätte nöjd med Alexandra! Hon gjorde ett jätte bra jobb.
    2015-11-30 Alexandra O svarar Jacqueline B
    Tack Jacqueline! Det var ett nöje att få hjälpa till vid ditt bostadsköp och det var jättekul att sen få se de förändringar ni gjort. Jag hoppas att vi ses och hörs igen framöver.
  • Roger G
    Roger G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Av alla mäklare jag mött är hon en av de bästa!
    Fastighetenbranchen som sådan är rörig just nu.
    Priserna på bostäder är konstiga.
    2015-11-30 Alexandra O svarar Roger G
    Hej Roger,
    Stort tack för denna fina rekommendation! Jag hoppas att allt går bra med era planer för huset, det ska bli spännande att se vad ni gör med det och jag hoppas att ni hör av er framöver när det är aktuellt med er försäljning.
    Ha det fint och hälsa familjen!
  • Marina R
    Marina R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Det kändes tryggt. Kunnig mäklare. Pålitlig. Allt fungerade perfekt.
    2015-11-30 Alexandra O svarar Marina R
    Hej Marina,
    Stort tack för dina fina ord och tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er vid er bostadsförsäljning. Hoppas ni kommer få det bra på er nya plats så får ni höra av er när ni är hemma och hälsar på.
  • Meeri S
    Meeri S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande fick vi. Löpande uppdateringar under försäljningen. Kändes tryggt. Kan inte ge annat än toppbetyg.
    2015-07-09 Alexandra O svarar Meeri S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och för toppbetyget! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er vid lägenhetsförsäljningen och att ni är nöjda med det jobb jag utfört. Skulle de dyka upp några frågor framöver så har ni mitt nummer. Hoppas ni har en fin sommar!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra var mäklare när jag köpte min lgh och blev även den mäklare som jag valde när det var dags att sälja. Hon har gett ett trevligt och proffsigt bemötande under hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne om går i säljtankar.
    2015-07-09 Alexandra O svarar Fredrik L
    Hej Fredrik,
    Tack för att du tagit dig tid att besvara detta och för den fina rekommendationen. Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet och i ditt nya område men skulle du se dig om efter bostad i våra områden igen framöver så hoppas jag att du hör av dig. Ha en fin sommar så hörs vi framöver när det är dags för deklaration.
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en mycket kunnig mäklare med stor kännedom om bostadsmarknaden i Salem. Vi är mycket nöjda och rekommenderar henne varmt
    till andra som tänker sälja sitt hus.
    2015-07-09 Alexandra O svarar Håkan S
    Stort tack för den fina rekommendationen! Det värmer och det är jättekul att höra att ni är nöjda med det jobb jag gjort. Hoppas ni får en fin sommar så ses vi när hösten närmar sig.
  • Carina G
    Carina G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra har varit mycket bra på alla sätt och vis. Hon har informerat oss på ett proffsigt sätt hur försäljningen skulle gå till av vår lgh. Om vi har haft frågor har hon alltid varit tillgänglig . Vi kan starkt rekommendera henne .
    2015-06-11 Alexandra O svarar Carina G
    Hej Carina,
    Tack snälla för den fina rekommendationen. Jag är glad att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Det ska bli jättespännande att se resultatet av er nya lägenhet när ni väl är klara. Slå mig gärna en signal om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver.
  • Büsra C
    Büsra C skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra var mycket trevligt och hjälpsam. Hon hade hela tiden kontakt med oss när vi skulle köpa huset och ornade allt till oss.
    2015-06-11 Alexandra O svarar Büsra C
    Hej Büsra,
    Tack för att du tagit dig tid att besvara denna och tack för de fina orden. Jag hoppas att flytten har gått bra och att ni har hunnit komma tillrätta i ert nya boende. Tveka inte på att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar.
  • David K
    David K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en lugn och påläst mäklare, var aldrig påstridig utan inväntade alltid svar. Om hon inte kunde svara på en fråga kollade hon upp och återkom. Vi var jätte trygga med Alexandra och kände att vi kunde luta oss tillbaka under hela processen.
    2015-06-11 Alexandra O svarar David K
    Hej David,
    Stort tack för de för de fina orden. Det var ett sant nöje att få hjälpa er med er bostadsaffär. Hoppas att allt går bra för er i ert nya boende, det kommer att blir jättebra när det är klart!
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket duktig och drivande mäklare. Genomförde försäljningen på kortast möjliga tid vilket var min förhoppning.
    Mycket proffsigt!
    2015-04-08 Alexandra O svarar Gunilla B
    Hej Gunilla,
    Tack för det fina omdömet. Jag är glad att jag kunde hjälpa till och gemoföra försäljningen enligt de önskemål ni hade. Vi hörs av framöver när det gäller deklaration men tveka inte på att slå en signal innan om det skulle finnas något ni undrar över.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell är en kunnig, trevlig och engagerad mäklare. Vi köpte vårt hus genom henne för 3,5 år sen och valde att låta henne sälja det åt oss också. Hon har varit lyhörd för våra önskemål/behov och har hört av sig ofta om hur processen fortlöpt. Hon har även haft kontakt med potentiella köpare och återkopplat till oss på kvällar och helger. Det har känts tryggt och bra med Alexandra hela tiden och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Jag skulle verkligen rekommendera henne till andra.
    2015-04-08 Alexandra O svarar Jessica J
    Hej,
    Tack snälla för era fina ord. Jag är jätteglad att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Jag hoppas att ni kommer trivas bra på er ny-gamla ort och att ni så småningom hittar ett hus som känns rätt för er där också. Vi ses inom kort för de sista bitarna. Tveka inte på att höra av er vid ev. frågor eller funderingar.
  • Kent N
    Kent N skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Bra ock kunnig säljare som ger ett tryggt intryck.
    Glad och positiv person.
  • Albin V
    Albin V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte en bostadsrätt som Alexandra förmedlade. Hon gav mig chansen att se bostaden med väldigt kort varsel vilket var avgörande för att jag kunde vara med i budgivningen samma dag. I övrigt väldigt proffsig och tillmötesgående.
  • Johan P
    Johan P skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi tycker hon var tydlig och trevligt bemötande.
  • Moa S
    Moa S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra service, trevligt betmötade
  • Maarit N
    Maarit N skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Nöjd med jobbet hon gjorde för våran del av både försäljning o köp av lägenhet.
  • Annika V
    Annika V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag är nöjd med den service jag fått. Alexandra var lättillgänglig och tillmötesgående i sin service.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande och hanterande av bostadsköpet från början till slut. Rekommenderas!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är mycket professionell och är mån om att affären går rätt till; både för köparen och säljaren. Hon har bara varit otroligt tillmötesgående, trevlig och behjälplig!
  • Anita B
    Anita B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej har sålt ett hus + har¨köpt en bostadsrätt och sålt en bostadsrätt samt köpt en bostadsrätt med Fastighetsbyrån hjälp
    vilket jag sammafattar med 5 är utmärkt.
  • Anders W
    Anders W skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffessionell och kunnig. Goda kunskaper om marknaden.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande. Tydlig och förklarade processen från början till slut.
  • Malin B
    Malin B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bästa mäklaren! Fin service och mycket hjälpsam!
  • Jan A
    Jan A skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    bra service, jag tycker dock att man skall informeras om att det kan komma flera mail från andra företag innan dessa kommer.
  • Ann-Marie S
    Ann-Marie S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fastighetsbyrån, Alexandra Odell, skötte försäljningsuppdraget på ett mycket proffsigt sätt. Från första värderingstillfället till kontraktskrivning och avslut. Jag har bara gott att säga om denna affär och kan rekommendera både företaget och mäklaren
  • Inga-Britt S
    Inga-Britt S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag svarar isf för min mor då det var jag som höll i kontakten vid lägenhetsköpet.
    Allt gick bra smidigt och bra, Alexandra var en trevlig och påläst mäklare. I det hela taget var vi nöjda med Fastighetsbyrån.

Lotta, dotter till Inga-Britt Sjölin.
Ann Sjöblom Bytner

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge