Alexandra Odell
en del av Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C
144 30 Rönninge — Visa karta

Vad tror Alexandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 77 kunder tycker om Alexandra Odell

• Krissana K skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde en villa.
    Jag kontaktade Swedbank fastighetsbyrån i Salem.
    Det var väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Helena D skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte en lägenhet (2a) i Salem och är supernöjd med Alexandra! Jätteproffsig och duktig. Läs mer
  • Emelie R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Lugn, seriös, proffsig och bra på att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera Alexandra. Läs mer
    2018-09-07 Alexandra O svarar Emelie R
    Stort tack Emelie, både för den fina rekommendationen samt att jag fick förtroendet att hjälpa er med en lägenhetsförsäljning. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende!
  • Kristoffer H
    Kristoffer H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Rak och tydlig kommunikation genom hela försäljningen. Uppfyllde samtliga förväntningar exceptionellt, kan starkt rekommendera Alexandra till era kommande försäljningar. Läs mer
    2018-09-04 Alexandra O svarar Kristoffer H
    Hej,
    Vad kul att du är nöjd med din försäljning och med mig som mäklare. Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation Kristoffer, det uppskattas verkligen! Ha det gott så ses vi för de sista bitarna inom kort.
  • Susanna B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Lyhörd, Närvarande BRA ENKEL NÖJD!!!! Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Susanna B
    Hej Susanna,
    Stor tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Det uppskattas stort! Jag är jätteglad att ni är nöjda med er bostadsaffär och hoppas att allt är bra med er i övrigt!
  • Fatrus B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt nöjd med Alexandra, all gick bra. Hon är duktig, driven och trevlig som person. Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Fatrus B
    Hej Fatrus,
    Stort tack för dina fina ord. Jag är glad att jag kunnat hjälpa er och finns här även framåt om det är något jag kan hjälpa er med framöver. Hoppas ni får er fin sommar!
  • Mustafa G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon gjorde och skötte allt jätte bra. Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Mustafa G
    Hej Mustafa,
    Tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas du trivs bra i din nya lägenhet och att du återkommer om det är något jag kan hjälpa dig med framöver. Ha det gott!
  • Ann-sofie S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevlig, tillmötesgående, snabb Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Ann-sofie S
    Hej Ann-Sofie,
    Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende och att hela familjen kunnat finna sig tillrätta. Tveka inte på att återkomma om jag kan hjälpa er med något framöver. Ha en fin sommar!
  • Worod F skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Det var jätte bra att har henne som Mäklare. Hon är duktig. Fick bra information. Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Worod F
    Stort tack för dina fina ord Worod! Jag är jätteglad att jag fick hjälpa er vid både ert köp och er försäljning. Jag hoppas att ni kommit tillrätta i ert nya boende och att ni kunnat göra det till ert eget. Ha en fin sommar!
  • Lars S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    VÄLDIGT TREVLIG OCH TILLMÖTESGÅENDE PÅ ALLA SÄTT OCH VIS. Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Lars S
    Hej Lars,
    Stort tack för dina fina ord och det fina omdömet. Jag hoppas ni funnit er tillrätta i ert nya hus och i ert nya område. Kan jag hjälpa er på något sätt framöver så är det bara att ni hör av er. Allt gott till er!
  • Tommy L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en väldigt professionell mäklare med ett trevlig bemötande. Vi hade en bra och tydlig konversation genom hela försäljningen. Jag rekommenderar henne starkt :) Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Tommy L
    Hej Tommy,
    Stort tack för era fina ord och för rekommendationen. Det uppskattas varmt. Jag hoppas att hela familjen har funnit sig tillrätta i ert nya område och att ni trivs i huset. Allt gott till er!
  • Elin S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra upplevdes som punktlig och erfaren utav sitt arbete. Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Elin S
    Stort tack för ert fina omdöme. Tveka inte på att höra av er till oss om vi kan hjälpa till med något framöver. Trevlig sommar!
  • Therese B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig och engagerad mäklare. Trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-05-16 Alexandra O svarar Therese B
    Hej Therese,
    Vad glad jag blir av dina fina ord, stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag hoppas att ni kommit tillrätta i ert efterlängtade hus och att ni trivs bra i området. Hälsa resten av familjen och hör av er om jag kan hjälpa er med något framöver.
    Trevlig sommar!
  • Josefin H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, snäll och lyhörd. Förstog vad vi var ute efter och hjälpte oss på bästa sätt. Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Josefin H
    Stort tack Josefine för att du tagit dig tid till att lämna en fin rekommendation. Jag är glad att ni känner er nöjda med det jobb jag gjorde i samband med er försäljning. Allt gott till er så ses vi säkert framöver igen.
  • Carina S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra och trevligt bemötande ! Pålitlig och tillgänglig. Jag skulle gärna anlita henne igen om jag behöver i framtiden. Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Carina S
    Hej Carina,
    Tack för de fina orden. Du är varmt välkommen att återkomma om du behöver hjälp igen framöver. Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet och kan njuta ordentligt av den härliga uteplatsen nu när rätt säsong för det är på intågande. Ha det så bra så hörs vi av!
  • Jun M skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell har gjort ett mycket professionellt och noggrann jobb, lyssna på kundernas behov. Stark rekommendation . Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Jun M
    Hej,
    Tack för er fina rekommendation. Jag är glad att ni är nöjda med den hjälp och det jobb jag kunnat erbjuda. Hoppas att ni trivs bra i ert nya område och tveka inte på att återkomma till mig om det är några frågor eller funderingar ni har.
  • Katarina T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag tycker Alexandra är super bra! Har bara positiva erfarenheter av henne! Hon är grym! Läs mer
    2017-04-20 Alexandra O svarar Katarina T
    Hej Katta,
    Stort tack för de fina orden och för att du tagit dig tid till att lämna en rekommendation. Jag hoppas att ni är någorlunda klara med era renoveringar av nya huset och kan njuta om vår och sommartiden i det. Allt gott till er!
  • Camilla N skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    En mycket bra mäklare som har koll på det mesta, kan varmt rekommendera Alexandra Odell. Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Camilla N
    Stort tack för den fina rekommendationen Camilla. Jag är glad att ni är nöjda med er bostadsaffär och att ni återkommer om ni har några eventuella frågor eller funderingar. Hoppas ni får en fin vår och sommar nu framåt!
  • Yuliya S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är helt nöd med äffaren .👍 Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Yuliya S
    Hej,
    Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya, fina lägenhet och att ni återkommer vid eventuella frågor eller funderingar. Ha det gott!
  • Lotta O skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Saklig och korrekt. Mycket påläst om objektet vi köpte och mycket engagerad under budgivningen. Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Lotta O
    Hej Lotta,
    Stort tack för den fina feedbacken! Jag är glad att ni upplevde det på det viset. Jag hoppas ni kommit tillrätta i er nya bostad och kan njuta ordentligt av uteplatsen nu när våren/sommaren kommer :-)
  • Mari J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsig mäklare som också hade mycket god kännedom om området. Trevlig och avslappnad i sitt sätt att möta mig som kund. Finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-04-18 Alexandra O svarar Mari J
    Hej Mari,
    Stort tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du kommit till rätta i lägenheten och trivs bra i området. Du är varmt välkommen att höra av sig om det är några frågor eller funderingar framåt. Hoppas du får en fin vår och sommar!
  • Pia B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande utan att vara påträngande vilket var mycket viktigt för mig vid val av mäklare. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Pia B
    Hej Pia,
    Tack för att du tar dig tid att lämna feedback. Det uppskattas. Jag är också glad att du är nöjd med det bemötande du fått. Ha det så gott så hörs vi av om jag kan vara behjälplig framöver.
  • Sofi L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Man litade på att hon gjorde sitt bästa, var ärlig och uppriktig. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sofi L
    Varmt tack för rekommendationen. Det uppskattas att ni tar er tiden att lämna dessa fina ord och att ni upplevt mig och mitt arbete på detta sätt. Det är det målsättningen är. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus och att ni funnit er tillrätta i området.
  • Eva L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej! Alexandra gjorde ett mycket bra jobb med min fastighet. Henne kan jag varmt rekommendera. / Bästa häls Eva Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Eva L
    Stort tack för det fina omdömet och den fina rekommendationen. Det uppskattas att du tar dig tid att lämna feedback och att du så klart är nöjd med den arbete jag gjorde. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus i ert nygamla område. Ha det gott!
  • Hans T skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mallddoodoflfllflföföfldldfllxmxmcööx Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Hans T
    Hej Hans,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni hunnit finna er tillrätta.
    Ha det gott!
  • Anna J skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad, kunnig och professionell. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Anna J
    Hej Anna,
    Stort tack för att du tagit dig tid att lämna fin feedback gällande försäljningen av din lägenhet och stort tack för förtroendet från första början.
  • Bassam H skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra Odell är en duktig- noggrann- hjälpsam person.
    Vi hade kontakt med henne när vi köpt vårt hus och hon visade att hon en kunnig person, vi fick bra service av henne.
    Jag rekommenderar....
    Med vänlig hälsning,
    //Bassam Hadi Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Bassam H
    Stort tack för den fina rekommendationen Bassam. Jag är glad att ni är nöjda med ert köp och med det jobbet jag gjort i samband med det. Jag hoppas att ni ska trivas bra i huset och att ni har njutit av sommaren med egen tomt. Ha det gott!
  • George S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Då jag var den som bodde kvar i huset, så tycker jag att kontakterna skulle ha varit med mig, och inte exet som inte längre bodde i huset.
    Själva försäljningen gick som förväntat, så här finns inget att anmärka på. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar George S
    Hej George,
    Tack för feedbacken. Det var tråkigt att höra att du inte upplevde det som att du fick tillräckligt med återkoppling, jag försökte hålla samma återkoppling till er båda men jag tar med mig denna feedback och ska tänka på det framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende och tveka inte på att höra av dig om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver.
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Rak, tydlig och realistisk. Lätt att hänga med i resonemanget. Bra på att uppdatera oss. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Kerstin L
    Hej Kerstin,
    Tack för feedbacken och för förtroendet att få hjälpa er med er lägenhetsförsäljning. Jag hoppas att ni trivs bra i er nya lägenhet och i ert nya område!
  • Lena G
    Lena G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Positiv, glad och Trevlig.
    Profficionell och kunnig, engagerad och lätt att få tag på om man har frågor. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Lena G
    Stort tack för de fina orden Lena. Du har mitt nummer om du framöver har fler frågor eller funderingar eller om det finns något jag kan hjälpa till med. Ha det gott!
  • Karin Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Effektiv,snabb,kunnig och duktig. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Karin Z
    Hej Karin,
    Tack för de fina orden, jag är glad att ni uppfattat mig och mitt jobb på detta sätt, då har allt gått som det ska :-)
    Ha det så gott och tveka inte på att återkomma om det är något jag kan hjälpa till med framöver.
  • Markus A skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra mäklare jag kommer använda Alexandra Odell om jag flyttar något mer. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Markus A
    Hej Markus,
    Stort tack för er fina rekommendation. Ni är mer än välkomna att återkomma om det blir aktuellt att byta bostad igen. Ha det gott!
  • Sara S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevligt bemötande, effektiv och proffsig. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Sara S
    Tack så mycket för fin feedback. Hoppas allt gått bra med flytten och att ni kommer trivas i er nya bostad. Hör av dig om det är några frågor eller funderingar, i annat fall hörs vi när det är dags för deklaration.
  • Peter Z skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Väldigt bra, trevlig och förtroendeingivande. Alltid nåbar för snabba svar på frågor som uppstod vi försäljning/köp.
    Så total upplevelsen var att jag som både säljare och köpare var riktigt nöjd och kan rekommendera henne för andra och vid nästa tillfälle för mig. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Peter Z
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Jag är glad att ni är nöjda med det jobb jag gjort och att ni upplevt att allt gått bra. Jag hoppas att det även har gått bra med flytt och ev renovering och att ni trivs. Ha det så gott!
  • Natalie V
    Natalie V skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag tycker att hon agerade proffsigt undet hela processen med försäljning av vår bostad.
    Tack för allt! Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Natalie V
    Hej Natalie,
    Tack för den fina feedbacken och för förtroendet från första början. Jag hoppas att du trivs bra i din nygamla lägenhet. Du vet jag finns om jag kan hjälpa till med något framöver. Ha det gott!
  • Göran S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt fungerade bra, utan några konstigheter. Läs mer
    2016-09-14 Alexandra O svarar Göran S
    Hej Göran,
    Vad bra att du upplevde att allt gick bra under ditt köp, det är så det ska vara. Tveka inte på att återkomma om det är några frågor eller funderingar som dyker upp framöver. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende.
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Artigt och trevligt bemötande. Kanske inte någon erfarenhet av det typ av objekt vi hade. Läs mer
  • Peter R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Skulle nog i efterhand valt en mer erfaren mäklare.
    Upplever inte att mäklaren gjorde sitt yttersta.
    På det stora hela så blev det okej, men inte mer. Läs mer
  • Anna-Leena E skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra är en trevlig och engagerad mäklare och vi värdesatte att hon hörde av sig personligen när det fanns något nytt att berätta. Vi kände förtroende för henne och rekommenderar gärna henne till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2016-02-29 Alexandra O svarar Anna-Leena E
    Hej Anna-Leena,
    Vad kul att ni upplever att allt fungerade som ni önskade vid era bostadsaffärer och stort tack för rekommendationen! Det var med glädje jag hjälpte er genomföra dem. Ha det gott så hörs och ses vi till tillträde och deklaration.
  • Samuel L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    En kanon mäklare som man kan lita på! Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Samuel L
    Stort tack för den fina rekommendationen! Jag är glad att ni känner er nöjda med er bostadsaffär och det jobb jag har gjort. Hoppas att ni har kommit tillrätta i ert nya hus nu och att ni ska trivas bra. Hälsa familjen!
  • Lisa G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsigt från första kontakt till kontraktsskrivning. Skulle rekommendera henne till andra som är intresserade av att sälja. Läs mer
    2016-02-29 Alexandra O svarar Lisa G
    Hej Lisa,
    Stort tack för rekommendationen. Hoppas ni har det bra och funnit er tillrätta hela familjen.
    Ha det gott!
  • Pia E skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi tyckte Alexandra var jättebra, återkopplade ofta och hon var lätt att nå. Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Pia E
    Hej Pia,
    Tack för de fina orden! Jag hoppas att flytten gick bra och att ni trivs bra i ert nya bostad i ert nya område. Det är bara att ni slår en signal om det skulle vara något framöver. Ha det gott!
  • Mia L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick en bra kontakt med Alexandra. Hela upplägget från start till mål gick smidigt. Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Mia L
    Hej Mia,
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme och stort tack för förtroendet från början! Ha det så gott så hörs vi av framöver.
  • Bozidar S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fanns alltid till hands och var väldigt proffsig Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Bozidar S
    Hej,
    Stort tack för omdömet! Jag hoppas att både du och din mamma trivs bra i era nya bostäder. Du har mitt nummer om det skulle vara något bostadsrelaterat du behöver hjälp med framöver. Ha det så bra!
  • Stefan S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra, kompetent, omdömesgill och pålitlig. Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Stefan S
    Hej Stefan,
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation och även för förtroendet att från början få hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att din pappa trivs bra i sitt nya boende och att i hör av er om det skulle vara något jag kan hjälpa till med framöver.
  • Jacqueline B skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är jätte nöjd med Alexandra! Hon gjorde ett jätte bra jobb. Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Jacqueline B
    Tack Jacqueline! Det var ett nöje att få hjälpa till vid ditt bostadsköp och det var jättekul att sen få se de förändringar ni gjort. Jag hoppas att vi ses och hörs igen framöver.
  • Roger G skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Av alla mäklare jag mött är hon en av de bästa!
    Fastighetenbranchen som sådan är rörig just nu.
    Priserna på bostäder är konstiga. Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Roger G
    Hej Roger,
    Stort tack för denna fina rekommendation! Jag hoppas att allt går bra med era planer för huset, det ska bli spännande att se vad ni gör med det och jag hoppas att ni hör av er framöver när det är aktuellt med er försäljning.
    Ha det fint och hälsa familjen!
  • Marina R skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Det kändes tryggt. Kunnig mäklare. Pålitlig. Allt fungerade perfekt. Läs mer
    2015-11-30 Alexandra O svarar Marina R
    Hej Marina,
    Stort tack för dina fina ord och tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er vid er bostadsförsäljning. Hoppas ni kommer få det bra på er nya plats så får ni höra av er när ni är hemma och hälsar på.
  • Meeri S skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande fick vi. Löpande uppdateringar under försäljningen. Kändes tryggt. Kan inte ge annat än toppbetyg. Läs mer
    2015-07-09 Alexandra O svarar Meeri S
    Hej,
    Stort tack för de fina orden och för toppbetyget! Jag är glad att jag fick möjligheten att hjälpa er vid lägenhetsförsäljningen och att ni är nöjda med det jobb jag utfört. Skulle de dyka upp några frågor framöver så har ni mitt nummer. Hoppas ni har en fin sommar!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Alexandra Odell en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alexandra var mäklare när jag köpte min lgh och blev även den mäklare som jag valde när det var dags att sälja. Hon har gett ett trevligt och proffsigt bemötande under hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne om går i säljtankar. Läs mer
    2015-07-09 Alexandra O svarar Fredrik L
    Hej Fredrik,
    Tack för att du tagit dig tid att besvara detta och för den fina rekommendationen. Jag hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet och i ditt nya område men skulle du se dig om efter bostad i våra områden igen framöver så hoppas jag att du hör av dig. Ha en fin sommar så hörs vi framöver när det är dags för deklaration.
Ann Sjöblom
Alexandra Odell