en del av Fastighetsbyrån Salem

4.6 / 5 i betyg — 58 rekommendationer

Läs vad 58 användare tycker om Ann Sjöblom Bytner

• Ulf H
    Ulf H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och göra med, klar och tydlig
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam och duktig vid mitt köp av lägenhet här i Rönningeborg och allt fungerade väldigt bra.
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Min mäklare var både proffsig och personlig. Jag fick bra råd, allt skedde i tid, hon gick alltid att nå och jag möttes av respekt. Kan inte begära mer av en mäklare. Helt perfekt!
  • Peter W
    Peter W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket seriös och duktig mäklare som med sin kompetens kombinerat med ett lugnt och trevligt sätt ingjuter förtroende hos såväl säljare som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Irina D
    Irina D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hjälpte mig och gav svar på alla mina frågor.
    Duktig o trevlig mäklare som jan sin sak!
    Rekommenderas!
  • Jentica H
    Jentica H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare! Erfaren, ärlig, rak och med kunden i fokus!!
    2016-09-08 Ann S svarar Jentica H
    Tack vad glad jag blir! Jag skickar beröm tillbaka till dig Jenti!
  • Faraj A
    Faraj A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande och handledning med mig och säljare.
    2016-09-08 Ann S svarar Faraj A
    Tack för det Faraj! Hoppas att bostaden känns bra och att ni trivs!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann var professionell och återkom alltid snabbt då vi hade frågor rörande vårt köp Skulle gärna anlita vid försäljning.
    2016-09-08 Ann S svarar Pernilla S
    Hej Pernilla! Vad roligt att ni är nöjda med mig och köpet! Ett mycket fint hus så jag förmodar att ni trivs!
  • Parisa A
    Parisa A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag vill tacka Ann för en bra och snabb affär .
    Jag är jätte nöjd med huset som köpt.
    Och nöjd med vårat gamla hus som såldes med ännu bättre pris.😊
    2016-09-08 Ann S svarar Parisa A
    Tack Parisa! Roligt att kunna hjälpa er med båda att köpa och sälja! Lycka till i nya huset!
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är missnöjd med hur mäklaren skötte problem som uppstod efter köpet. Kyl, frys o diskmaskin var trasig när vi flyttade in. Vi fick kämpa o jaga både mäklare o säljare för att få hjälp.
    2016-09-06 Ann S svarar Sanna W
    Hej Sanna! Vad tråkigt att ni inte blev nöjda till slut med ersättningen som Fastighetsbyrån gav. Alltid svårt när parterna inte är överens; där försöker vi medla så gott det går. Om säljaren inte vill så blir det knepigt.
    Jag hoppas ändå att bostaden är till belåtenhet för er och att ni trivs bra.
  • Ninjas-gabriel S
    Ninjas-gabriel S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otydlig, förvirrad, oengagerad.
    2016-09-06 Ann S svarar Ninjas-gabriel S
    Ninjas-Gabriel, vad tråkigt att ni upplevde mig som oengagerad. Förstår att det är knepigt när man vill köpa en bostad i förväg, men när säljaren inte vill sälja innan visning. Jag hoppas hur som helst att ni trivs bra i bostaden och önskar er lycka till i framtiden!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket sympatisk kvinna som utövar sitt yrke på ett mycket proffesionellt sätt....dessutom är hon snygg också!
    2016-09-08 Ann S svarar Lennart W
    Tack Lennart för fint betyg - i alla avseenden!
  • daniel r
    daniel r skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra mäklare som är med en hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas.
    2016-09-06 Ann S svarar daniel r
    Tack själva för gott samarbete! Hoppas att ni trivs bra på nya stället! Hälsningar Ann
  • Per A
    Per A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    bra bemötande, smidig och effektiv
    2016-09-06 Ann S svarar Per A
    Tack Per! Jag är glad att ha kunnat hjälpt till igen!
  • Jan H
    Jan H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonbra mäklare hade samma både vid köp och försäljning
    2016-09-06 Ann S svarar Jan H
    Hej Jan! Skönt att allt gick bra och jag är glad att jag kunde hjälpa er även vid försäljningen. Allt gott! Ann
  • Marie W
    Marie W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi känner oss nöjda med allt Bra jobbat Ann
    2016-09-08 Ann S svarar Marie W
    Tack Marie! Jag är nöjd om ni är nöjda!
  • Peter N
    Peter N skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    I alla avseende ett mycket vänligt, trevligt och korrekt bemötande.
    Alla frågor besvarades snabbt och uttömmande.
    Vi skulle gärna anlita Ann när det någon gång i framtiden blir dags att sälja huset.
    2016-09-08 Ann S svarar Peter N
    Tack Peter! Hoppas att huset har kommit till sin rätt i er ägo och att ni trivs!
  • Kent B
    Kent B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick en bra känsla ända från början.
    Hon var den mäklaren som vi behövde! Lätt att få kontakt med, kunnig och hjälpsam.
    Vi skulle iväg på semester en vecka och fick snabbt igång förberedelserna - besiktning och fotografering. Efter tre veckor var det dags för en långsemester och då kände vi oss trygga med Ann och vår son Magnus som säljare av vårt hus.
    2016-04-04 Ann S svarar Kent B
    Tack Kent! Ja det gick ju bra även fast ni åkte iväg och ni fick en välförtjänt semester! Det var trevligt träffa er samt att få hjälpa er med förmedlingen av ert hus. Vänligen Ann
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, pålitlig, vi återkommer alltid till Ann i alla våra fastighetsaffärer
    2016-04-04 Ann S svarar Patrik G
    Hej Patrik! Ja vad skulle jobbet vara utan er! Tack för fin kontakt och på återhörande! Ann
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon har stor erfarenhet av att sälja i Salem, sen många år. Alltid trevlig och alltid glad och positiv.
    2016-04-04 Ann S svarar Marianne O
    Hej Marianne! Jag är glad att få ha hjälpt er med försäljningen och tackar för gott samarbete! Allt gott! Ann
  • Anders M
    Anders M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick ett mycket bra bemötande och försäljningen gick relativt snabbt och smidigt. Ann var mycket bra på att återkoppla till oss under hela försäljningen.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande från början till slut.
    2015-12-07 Ann S svarar Ingela B
    Tack Ingela! Det känns "tomt" nu utan er!
    Ha det gott! Hälsning Ann
  • Roger K
    Roger K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Snabb och enkel "affär". Ann tog även initiativ vad gällde en liten skada som fanns i ett klinkergolv och reddes ut utan problem.
    2015-12-07 Ann S svarar Roger K
    Hej Roger och tack för bra feed-back! Lycka till i nya boendet och njut av platsen! Hälsning Ann
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har haft många kontakter med Ann eftersom jag varit på många visningar. Har sedan köpt mitt radhus genom Ann. Ann är trevlig, tillmötesgående samt lyssnar och följer upp. Mycket nöjd!
    2015-12-07 Ann S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för det trevliga meddelandet! Jag hoppas att du har kommit på plats och trivs.
    Ha det gott! Vänligen Ann
  • Daniella E
    Daniella E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har inga anmärkningar på Ann i hennes arbete som mäklare. Antar och hoppas att försäljningen och all arbete kring det har skett i öppenhet och transparens.
    Vilket dokumentationen kring affären har påvisat detta.
  • Kristin K
    Kristin K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är väldigt nöjd med Anns hjälp vid min lägenhetsförsäljning! Då jag även köpte samma lägenhet via henne och var lika nöjd som köpare blev valet av mäklare enkelt när jag skulle sälja.
    2015-12-07 Ann S svarar Kristin K
    Tack Kristin! Det känns väldigt roligt att du återkom och jag är glad över att kunna ha hjälpt dig ännu en gång.
    Lycka till i en annan del av Stockholm! Önskar en härlig kommande julhelg! Hälsningar Ann
  • Faten S
    Faten S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon mycket trevlig och ärlig och snäll och duktig och glad och mer
    2015-12-01 Ann S svarar Faten S
    Tack Faten! Vilka fina ord! Det var roligt att få hjälpa er att hitta ett hus till slut. Ha det så bra och hoppas ni kommer lite i ordning innan helgerna. mvh Ann
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra återkoppling och bra försäljning
    2015-11-27 Ann S svarar Ulf B
    Tack för det Ulf! Jag passar på att önska en trevlig advent och kommande helger!
    mvh Ann
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt stöd hjälp bollplank proffs
    2015-11-27 Ann S svarar Hanna W
    Tack för fina ord Hanna! Skönt att kunna vara bra stöd under processen med allt vad det innebär.
    Ha det gott! Ann
  • Patrik V
    Patrik V skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej
    Känner att Ann är mycket profitionell och som köpare så känner man att hon verkligen säljer till maxbelopp...så när jag ska sälja så kommer jag använda mig av henne.
    2015-11-27 Ann S svarar Patrik V
    Hej Patrik! Det är roligt att du är nöjd trots att du som köpare får betala "maxbelopp"! :) Som köpare är det viktigt att man är trygg och även om marknaden styr så ska det kännas bra även om det har blivit ett högt pris. Är man trygg så vet man att nivån är rätt. Ni är hjärtligt välkomna att återkomma om/när det blir dags för er!
    Allt gott! mvh Ann
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    affären flöt på bra och mäklaren var väldigt korrekt
    2015-12-01 Ann S svarar Henrik W
    Tack för feed-back! Önskar en fin december! mvh Ann
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    vi fick ett bra bemötande och allt gick över vår förväntan.
  • Meriam I
    Meriam I skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann upplevs som seriös, kunnig och erfaren mäklare. En person man kan lita på.
    2015-04-14 Ann S svarar Meriam I
    Tack Meriam för fina ord! Jag är glad att kunna hjälpa er med flera av era affärer. Tveka inte att höra av dig om några frågor uppstår. Hälsningar Ann
  • Filippa J
    Filippa J skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevlig och tillmötesgående person. Dock inte så insatt i de frågor vi hade kring objektet därför något avdrag på betyget.
    2015-04-14 Ann S svarar Filippa J
    Hej Filippa! Det var knepigt att veta om alla bärande väggar mm, men hoppas vi kunde lösa det till slut med säljarens hjälp. Hoppas att ni trivs och att ni snart får njuta av våren och trädgården! Hälsning Ann
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är jättebra. Känner väl till området i Salem/Söderby. Vi har både köpt och sålt via Ann flera gånger och är jättenöjda.
    2015-04-14 Ann S svarar Rasmus M
    Tack Rasmus! Det är kul att än en gång kunna hjälpa er med ert bostadsbyte. Lycka till i nya huset och hoppas ni trivs bra! Hälsa C! /Ann
  • Lis J
    Lis J skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket bra skött med stort kunnande.
    Kan varmt rekommendera Ann.
    2015-04-14 Ann S svarar Lis J
    Tack Lis och hoppas att ni har installerat er i nya huset. En fin vår önskar jag er! Hälsning Ann
  • Gunilla Z
    Gunilla Z skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag är mycket nöjd med Ann Sjöblom Bytner.
    2015-02-20 Ann S svarar Gunilla Z
    Tack Gunilla! Det har varit roligt att kunna hjälpa dig under flyttprocessen. Vänligen Ann
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann var jätteduktig, hon är ingen påflugen säljare utan hon är cool och en som jag själv gärna hade köpt ifrån. Man känner sig trygg med henne för hon har stenkoll på läget. Och vi är nöjda med det vi fick för radhuset.
    2015-04-14 Ann S svarar Jenny M
    Hej Jenny och tack för trevliga ord! Njut av våren och lycka till med nya boendet! Hälsning Ann
  • Eleonor B
    Eleonor B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har köpt tomt av Anne, men är inte imponerad. Dålig tillgänglighet och angående tillträdesdatum blev informationen fel.
    2014-11-10 Ann S svarar Eleonor B
    Hej Eleonor! Jag är ledsen att jag inte uppfyllde era förväntningar när det gäller köpet av tomten. Önskar er lycka till med husbygget när det väl är dags! Med vänliga hälsningar Ann
  • Jennie H
    Jennie H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick bra hjälp från Fastighetsbyrån. Önskemål om oftare uppdatering när visningar varit.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är väldigt proffsig, samt väldigt trevlig.
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Helnöjda! Trevligt och professionellt bemötande och hantering av hela processen. Rekommenderar varmt!
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Den bästa mäklaren!hjälpsam och professionell.
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Supernöjda med Ann! Skulle anlita henne igen utan tvekan! Kunnig, proffsig, trevlig och tillmötesgående! /Viktoria och Robert
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionellt bemötande och god service vid vår bostadsförsäljning
  • Rami E
    Rami E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra återkoppling, bra info, trevlig och kunnig!
  • Joel S
    Joel S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Trevlig och kunnig mäklare som hade bra kännedom om området.
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Snabb, tillförlitlig och serviceinriktad.
  • Danny H
    Danny H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra service men tyvärr saknade vi information som var mycket viktig för att veta innan men skulle köpe ett hus.
  • Lotta P
    Lotta P skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra personlig service och engagemang.
Alexandra Odell

Säbytorgsvägen 4C, 144 30 Rönninge