73 rekommendationer

Ann Sjöblom Bytner
en del av Fastighetsbyrån Salem

Säbytorgsvägen 4C
144 30 Rönninge — Visa karta

Vad tror Ann att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 73 kunder tycker om Ann Sjöblom Bytner

• Christian L
    Christian L skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Duktig, kunnig och ett bra bemötande.Tog sig tid och svara på frågor, om hon inte kunde så kontaktades man när hon visste.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej

Ann var duktig på sitt jobb och trevlig. Affären kunde väl gått smidigare, men det var säljarens fel. Hade kommit överens om pris men ändrade sig hela tiden.
    2017-09-26 Ann S svarar Daniel P
    Tack Daniel! Ja det tog lite tid. Hoppas att ni trivs bra!
  • Vestigia D
    Vestigia D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Alltid professionell och kunnig
  • Victoria G
    Victoria G skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jättebra, proffsigt bemötande. Snabb pånatt återkoppla och svara på frågor och funderingar. Hjälpte till på alla sätt med olika kontakter. Har bara positivt att säga om Ann. Rekommenderar henne verkligen.
    2017-09-26 Ann S svarar Victoria G
    Tack Victoria för fina ord! Hoppas att den nya bostaden känns bra!
  • Hugo P
    Hugo P skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande. Realistiska värderingar innan försäljning
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Tillgänglig, ärlig, rak, kunnig, hjälpsam, delaktig! En toppenupplevelse som säljare!
    2017-09-26 Ann S svarar Sofie W
    Tack Sofie! Det är ett nöje att ha haft er som säljare!
  • David D
    David D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra med information, snabb och enkel att göra med.
    2017-09-26 Ann S svarar David D
    Hej David och tack! Det var mycket trevligt att ha er som köpare och säljare!
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket bra samarbete med Ann, hon har god kännedom om marknaden och som kund upplevde jag mycket gott stöd i samband med försäljning av mitt hus.
    2017-03-06 Ann S svarar Margaretha L
    Tack Margaretha! Jag uppskattar också vårt samarbete och ditt trevliga bemötande som var gott från början till slut. Varma hälsningar Ann
  • Jens E
    Jens E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket nöjd med Ann Sjöblom som mäklare. Engagerad, lyhörd och professionell.
    2017-02-28 Ann S svarar Jens E
    Tack själv för gott samarbete! Vi avvaktar med spänning hur utvecklingen blir!
  • John T
    John T skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Engagerad och rak. Kan varmt rekommendera
    2017-02-28 Ann S svarar John T
    Hej John! Tack för fin rekommendation! Önskar dig och familjen en fin tid i nya boendet!
  • Karin H
    Karin H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och tydlig. Kan lämna mina varmaste rekommendationer.
    2017-02-28 Ann S svarar Karin H
    Tack Karin för de fina orden! Jag är glad att kunna ha hjälpt er i bostadsbytarprocessen och är säker på att ni kommer att göra nya huset till sin bästa rätt!
  • Salems K
    Salems K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell, kunnig, ödmjuk, tillmötesgående.
    Ann är en duktig säljare som kan marknaden, sina kunder och hur detta ska hanteras. Ann är en lugn och sansad mäklare och inte puschig som bara vill kränga, och med sitt lugn har vi känt oss trygga i varje affär.
    Vi har i efterhand hört av oss till henne med olika frågor vilka hon hanterat utmärkt!
    2017-02-28 Ann S svarar Salems K
    Jag tackar så mycket för dessa fina ord! Det är alltid tillfredsställande att kunna erbjuda köpare och säljare god service. Nöjet är även på min sida!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med, lägger ner mycket jobb på att det ska bli rätt och bra.
    2017-02-28 Ann S svarar Niklas E
    Hej Niklas! Vad glad jag blir att ni är nöjda! Det goda samarbetet bidrog ni till! Lycka till i nya huset!
  • Lars-olof Å
    Lars-olof Å skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Helt nöjd, kan rekommendera henne som mäklare.
    2017-03-15 Ann S svarar Lars-olof Å
    Tack Lars-Olof! Jag är glad att kunnat hjälpa er med försäljning av huset.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonservice!!! Kan inte bli nöjdare då allt fungerade utmärkt!
    2017-02-28 Ann S svarar Fredrik S
    Fredrik tack för de orden! Gott samarbete kräver fler parter och ni är en del av att det blev bra!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Enkel och göra med, klar och tydlig
  • Liselotte E
    Liselotte E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam och duktig vid mitt köp av lägenhet här i Rönningeborg och allt fungerade väldigt bra.
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Min mäklare var både proffsig och personlig. Jag fick bra råd, allt skedde i tid, hon gick alltid att nå och jag möttes av respekt. Kan inte begära mer av en mäklare. Helt perfekt!
  • Peter W
    Peter W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket seriös och duktig mäklare som med sin kompetens kombinerat med ett lugnt och trevligt sätt ingjuter förtroende hos såväl säljare som köpare. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Irina D
    Irina D skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann hjälpte mig och gav svar på alla mina frågor.
    Duktig o trevlig mäklare som jan sin sak!
    Rekommenderas!
  • Jentica H
    Jentica H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastisk mäklare! Erfaren, ärlig, rak och med kunden i fokus!!
    2016-09-08 Ann S svarar Jentica H
    Tack vad glad jag blir! Jag skickar beröm tillbaka till dig Jenti!
  • Faraj A
    Faraj A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande och handledning med mig och säljare.
    2016-09-08 Ann S svarar Faraj A
    Tack för det Faraj! Hoppas att bostaden känns bra och att ni trivs!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann var professionell och återkom alltid snabbt då vi hade frågor rörande vårt köp Skulle gärna anlita vid försäljning.
    2016-09-08 Ann S svarar Pernilla S
    Hej Pernilla! Vad roligt att ni är nöjda med mig och köpet! Ett mycket fint hus så jag förmodar att ni trivs!
  • Parisa A
    Parisa A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag vill tacka Ann för en bra och snabb affär .
    Jag är jätte nöjd med huset som köpt.
    Och nöjd med vårat gamla hus som såldes med ännu bättre pris.😊
    2016-09-08 Ann S svarar Parisa A
    Tack Parisa! Roligt att kunna hjälpa er med båda att köpa och sälja! Lycka till i nya huset!
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är missnöjd med hur mäklaren skötte problem som uppstod efter köpet. Kyl, frys o diskmaskin var trasig när vi flyttade in. Vi fick kämpa o jaga både mäklare o säljare för att få hjälp.
    2016-09-06 Ann S svarar Sanna W
    Hej Sanna! Vad tråkigt att ni inte blev nöjda till slut med ersättningen som Fastighetsbyrån gav. Alltid svårt när parterna inte är överens; där försöker vi medla så gott det går. Om säljaren inte vill så blir det knepigt.
    Jag hoppas ändå att bostaden är till belåtenhet för er och att ni trivs bra.
  • Ninjas-gabriel S
    Ninjas-gabriel S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Otydlig, förvirrad, oengagerad.
    2016-09-06 Ann S svarar Ninjas-gabriel S
    Ninjas-Gabriel, vad tråkigt att ni upplevde mig som oengagerad. Förstår att det är knepigt när man vill köpa en bostad i förväg, men när säljaren inte vill sälja innan visning. Jag hoppas hur som helst att ni trivs bra i bostaden och önskar er lycka till i framtiden!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är en mycket sympatisk kvinna som utövar sitt yrke på ett mycket proffesionellt sätt....dessutom är hon snygg också!
    2016-09-08 Ann S svarar Lennart W
    Tack Lennart för fint betyg - i alla avseenden!
  • daniel r
    daniel r skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra mäklare som är med en hela vägen.
    Kan varmt rekommenderas.
    2016-09-06 Ann S svarar daniel r
    Tack själva för gott samarbete! Hoppas att ni trivs bra på nya stället! Hälsningar Ann
  • Per A
    Per A skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    bra bemötande, smidig och effektiv
    2016-09-06 Ann S svarar Per A
    Tack Per! Jag är glad att ha kunnat hjälpt till igen!
  • Jan H
    Jan H skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kanonbra mäklare hade samma både vid köp och försäljning
    2016-09-06 Ann S svarar Jan H
    Hej Jan! Skönt att allt gick bra och jag är glad att jag kunde hjälpa er även vid försäljningen. Allt gott! Ann
  • Marie W
    Marie W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi känner oss nöjda med allt Bra jobbat Ann
    2016-09-08 Ann S svarar Marie W
    Tack Marie! Jag är nöjd om ni är nöjda!
  • Peter N
    Peter N skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    I alla avseende ett mycket vänligt, trevligt och korrekt bemötande.
    Alla frågor besvarades snabbt och uttömmande.
    Vi skulle gärna anlita Ann när det någon gång i framtiden blir dags att sälja huset.
    2016-09-08 Ann S svarar Peter N
    Tack Peter! Hoppas att huset har kommit till sin rätt i er ägo och att ni trivs!
  • Kent B
    Kent B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fick en bra känsla ända från början.
    Hon var den mäklaren som vi behövde! Lätt att få kontakt med, kunnig och hjälpsam.
    Vi skulle iväg på semester en vecka och fick snabbt igång förberedelserna - besiktning och fotografering. Efter tre veckor var det dags för en långsemester och då kände vi oss trygga med Ann och vår son Magnus som säljare av vårt hus.
    2016-04-04 Ann S svarar Kent B
    Tack Kent! Ja det gick ju bra även fast ni åkte iväg och ni fick en välförtjänt semester! Det var trevligt träffa er samt att få hjälpa er med förmedlingen av ert hus. Vänligen Ann
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Kunnig, pålitlig, vi återkommer alltid till Ann i alla våra fastighetsaffärer
    2016-04-04 Ann S svarar Patrik G
    Hej Patrik! Ja vad skulle jobbet vara utan er! Tack för fin kontakt och på återhörande! Ann
  • Marianne O
    Marianne O skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon har stor erfarenhet av att sälja i Salem, sen många år. Alltid trevlig och alltid glad och positiv.
    2016-04-04 Ann S svarar Marianne O
    Hej Marianne! Jag är glad att få ha hjälpt er med försäljningen och tackar för gott samarbete! Allt gott! Ann
  • Anders M
    Anders M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi fick ett mycket bra bemötande och försäljningen gick relativt snabbt och smidigt. Ann var mycket bra på att återkoppla till oss under hela försäljningen.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra bemötande från början till slut.
    2015-12-07 Ann S svarar Ingela B
    Tack Ingela! Det känns "tomt" nu utan er!
    Ha det gott! Hälsning Ann
  • Roger K
    Roger K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Snabb och enkel "affär". Ann tog även initiativ vad gällde en liten skada som fanns i ett klinkergolv och reddes ut utan problem.
    2015-12-07 Ann S svarar Roger K
    Hej Roger och tack för bra feed-back! Lycka till i nya boendet och njut av platsen! Hälsning Ann
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har haft många kontakter med Ann eftersom jag varit på många visningar. Har sedan köpt mitt radhus genom Ann. Ann är trevlig, tillmötesgående samt lyssnar och följer upp. Mycket nöjd!
    2015-12-07 Ann S svarar Kerstin M
    Tack Kerstin för det trevliga meddelandet! Jag hoppas att du har kommit på plats och trivs.
    Ha det gott! Vänligen Ann
  • Daniella E
    Daniella E skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har inga anmärkningar på Ann i hennes arbete som mäklare. Antar och hoppas att försäljningen och all arbete kring det har skett i öppenhet och transparens.
    Vilket dokumentationen kring affären har påvisat detta.
  • Kristin K
    Kristin K skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Är väldigt nöjd med Anns hjälp vid min lägenhetsförsäljning! Då jag även köpte samma lägenhet via henne och var lika nöjd som köpare blev valet av mäklare enkelt när jag skulle sälja.
    2015-12-07 Ann S svarar Kristin K
    Tack Kristin! Det känns väldigt roligt att du återkom och jag är glad över att kunna ha hjälpt dig ännu en gång.
    Lycka till i en annan del av Stockholm! Önskar en härlig kommande julhelg! Hälsningar Ann
  • Faten S
    Faten S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon mycket trevlig och ärlig och snäll och duktig och glad och mer
    2015-12-01 Ann S svarar Faten S
    Tack Faten! Vilka fina ord! Det var roligt att få hjälpa er att hitta ett hus till slut. Ha det så bra och hoppas ni kommer lite i ordning innan helgerna. mvh Ann
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra återkoppling och bra försäljning
    2015-11-27 Ann S svarar Ulf B
    Tack för det Ulf! Jag passar på att önska en trevlig advent och kommande helger!
    mvh Ann
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Utmärkt stöd hjälp bollplank proffs
    2015-11-27 Ann S svarar Hanna W
    Tack för fina ord Hanna! Skönt att kunna vara bra stöd under processen med allt vad det innebär.
    Ha det gott! Ann
  • Patrik V
    Patrik V skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej
    Känner att Ann är mycket profitionell och som köpare så känner man att hon verkligen säljer till maxbelopp...så när jag ska sälja så kommer jag använda mig av henne.
    2015-11-27 Ann S svarar Patrik V
    Hej Patrik! Det är roligt att du är nöjd trots att du som köpare får betala "maxbelopp"! :) Som köpare är det viktigt att man är trygg och även om marknaden styr så ska det kännas bra även om det har blivit ett högt pris. Är man trygg så vet man att nivån är rätt. Ni är hjärtligt välkomna att återkomma om/när det blir dags för er!
    Allt gott! mvh Ann
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    affären flöt på bra och mäklaren var väldigt korrekt
    2015-12-01 Ann S svarar Henrik W
    Tack för feed-back! Önskar en fin december! mvh Ann
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    vi fick ett bra bemötande och allt gick över vår förväntan.
  • Meriam I
    Meriam I skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann upplevs som seriös, kunnig och erfaren mäklare. En person man kan lita på.
    2015-04-14 Ann S svarar Meriam I
    Tack Meriam för fina ord! Jag är glad att kunna hjälpa er med flera av era affärer. Tveka inte att höra av dig om några frågor uppstår. Hälsningar Ann
  • Filippa J
    Filippa J skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Trevlig och tillmötesgående person. Dock inte så insatt i de frågor vi hade kring objektet därför något avdrag på betyget.
    2015-04-14 Ann S svarar Filippa J
    Hej Filippa! Det var knepigt att veta om alla bärande väggar mm, men hoppas vi kunde lösa det till slut med säljarens hjälp. Hoppas att ni trivs och att ni snart får njuta av våren och trädgården! Hälsning Ann
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om Ann Sjöblom Bytner en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ann är jättebra. Känner väl till området i Salem/Söderby. Vi har både köpt och sålt via Ann flera gånger och är jättenöjda.
    2015-04-14 Ann S svarar Rasmus M
    Tack Rasmus! Det är kul att än en gång kunna hjälpa er med ert bostadsbyte. Lycka till i nya huset och hoppas ni trivs bra! Hälsa C! /Ann
Alexandra Odell
Ann Sjöblom Bytner