Jacob Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Jacob Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 13 omdömen sedan 2020-01-24. Jacob Jergos har haft 23 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 13 Läs vad Jacob Jergos

• Från ”kommande” till avtalssignering av försäljningen så har Jacob hela tiden varit väldigt serviceminded och hjälpsam. Hela tiden med en positiv inställning.
    Charlotta H sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-13
    2020-10-13
    Tack för rekommendationen Charlotta! Det var ett nöje :) Det har varit hjälpsamt från båda hållen. Lycka till i nya bostaden!

Visa svar
  • Sålde radhus i brf. Från möte 1 kändes det helt rätt med Jacob. Ringde och uppdaterade ofta så vi kände oss delaktiga i försäljningen. Rekommenderas
    Mattias H sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-12
    Tusen tack för rekommendationen Mattias! Det var otroligt smidigt att få samarbeta med er. Tack för erat förtroende! Lycka till i nya huset!

Visa svar
  • Jacob är hjälpsam och mycket proffsig i sin yrkesroll. Kan varmt rekommendera hans tjänster.
    Henrik G sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 3:a
    • 101.0 m²
    • Söderby
    2020-10-12
    Stort tack för rekommendationen Henrik! Tack själva för samarbetet. All lycka till er i nya bostaden!

Visa svar
  • Sålde en Bostadsrätt , Jacob med sitt lugn trotts våran lilla stress att få den såld gjorde så att vi lugnande ner oss och fick is i magen och mötte oss på ett proffsigt sätt. Sjukt nöjd med val av mäklare. Jacob som en relativt ny mäklare på marknaden visade att han platsar in och kan konkurrera med dom äldre rävarna som funnits i branchen i över 10 år. Vi är super nöjda och allt gick smidigt till !
    Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-10-07
    • 60.9 m²
    2020-10-07
    Tusen tack för rekommendationen Erik! Tack för erat förtroende och hoppas att ni trivs bra i nya bostaden!

Visa svar
  • Trevligt bemötande bra kontakt ,kan rekommendera honom , sålt en tvåa i salem mosshagestigen 8 vänlig hälsning carita johansson
    Carita B sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-09-18
    • 55.0 m²
    2020-09-18
    Tusen tack för rekommendationen Carita! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!

Visa svar
  • Jacob hjälpte mig att sälja en bostadsrätt i Rönninge. Han har under hela uppdraget haft ett professionellt bemötande och hela tiden hållit mig uppdaterad med vad som hänt runt försäljningen.
    Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-08-17
    • 44.0 m²
    • Rönninge
    2020-08-17
    Tack för rekommendationen Andreas! Det var ett nöje att få samarbeta med dig. Lycka till med allt och hoppas ni hittar eran drömbostad!

Visa svar
  • Vi skulle sälja vår lägenhet i Salem och hade redan köpt en ny på annan ort. Jacob var från dag 1 ytterst förstående för våra önskemål och drev försäljningsuppdraget på ett mycket bra sätt! Jacob var under hela processen lätt tillgänglig via mobil/SMS. Jacob har levt upp till de förväntningar vi har på en mäklare * Trevligt och korrekt bemötande * Engagement och kunskap * Tillgänglighet Upplevelsen, av hela försäljningsprocessen, har varit perfekt!
    Hans A sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-07-18
    • Söderby
    2020-07-18
    Stort tack för rekommendationen Hans! Det var ett nöje att få hjälpa er med eran bostadsaffärer och det glädjer mig att ni är nöjda! Lycka till i nya bostaden!

Visa svar
  • Jacob är väldig duktig och trevlig och lyckades sälja skogvaktarstigen 17 med bra pris. snabb på att svara och respekterar tider.
    Atef S sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-05-17
    2020-05-17
    Tack för rekommendationen Atef! Det var ett nöje att hjälpa er med eran bostadsaffär och det glädjer mig att ni är nöjda.

Visa svar
  • Jag har sålt en liten lägenhet. Jag blev mycket bra bemött av Jacob! Jag träffade en mäklare från en annan byrå, men valde er pga att han var tydlig, trevlig och verkade kunnig. Han har hela tiden hållit mig underrättad om vad som händer. Vi har kommit överens om vad som är nästa steg i processen. När han fick uppdraget var han ganska säker på att försäljningen skulle gå lätt och vi skulle få ganska mycket för lägenheten. Men det gick trögt, och vi har gått ner från 1000000 till 800000. Så det var väl det enda negativa att jag fick lite för stora förhoppningar om försäljningen. Sammanfattningsvis ett positivt intryck av Jacob Jergos!
    Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-05-01
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Rönninge
    2020-05-01
    Tusen tack för rekommendationen Maria! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. Det har varit smidigt att arbeta tillsammans med er och trots en trög marknad glädjer det mig att ni är nöjda!

Visa svar
  • Jag är mycket nöjd med Jacobs bemötande samt hur enkelt hela progressen gick till. En Mäklare att lita på definitivt:) MVH David Özmen
    David Ö sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2020-02-17
    2020-02-17
    Tack för rekommendationen David! Det har varit jättesmidigt att få jobba tillsammans med er och det gläder mig att ni känner samma sak. Tack för allt och lycka till i nya bostaden :)