Jacob Jergos
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-03 - 2020-02

Läs vad 4 Läs vad Jacob Jergos

• David Ö sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-17

Salem
    Jag är mycket nöjd med Jacobs bemötande samt hur enkelt hela progressen gick till.

En Mäklare att lita på definitivt:)

MVH David Özmen Läs mer
    2020-02-17 Jacob J svarar David Ö
    Tack för rekommendationen David! Det har varit jättesmidigt att få jobba tillsammans med er och det gläder mig att ni känner samma sak.
    Tack för allt och lycka till i nya bostaden :)
  • Erica G sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-01-26

Söderby
    Jacob är väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående. Vi är jättenöjda att vi valde honom som mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Erica G
    Tack så mycket Erica! All lycka till dig och familjen i nya bostaden!
    Jacob J gillar detta
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-01-24

Salem
    Sålde min gamla 2a med hjälp av en engagerad mäklare som gjorde allt för att både jag och köparen skulle känna oss trygga med affären. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Mikael A
    Tack Mikael! Va bra att ni känner er nöjda och trygga mer eran bostadsaffär, detta gjorde vi tillsammans! lycka till i framtiden!
    Jacob J gillar detta
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-01-24

Söderby
    Jacob tog över vår försäljning från en annan mäklarfirma och trevlig, enkel att jobba med och lyhörd för våra behov och önskemål genom hela processen. Vi är supernöjda med Jacob och slutresultatet! Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Robin S
    Tusen tack för de fina orden Robin! Det var jättekul att få arbeta tillsammans med er och lycka till i nya bostaden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg