Jacob Jergos
Registrerad mäklare sedan 2019-08-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Jacob Jergos

• Atef S sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-05-17

Salem
    Jacob är väldig duktig och trevlig och lyckades sälja skogvaktarstigen 17 med bra pris. snabb på att svara och respekterar tider. Läs mer
    2020-05-18 Jacob J svarar Atef S
    Tack för rekommendationen Atef! Det var ett nöje att hjälpa er med eran bostadsaffär och det glädjer mig att ni är nöjda.
    Jacob J gillar detta
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-05-01

Rönninge
    Jag har sålt en liten lägenhet. Jag blev mycket bra bemött av Jacob! Jag träffade en mäklare från en annan byrå, men valde er pga att han var tydlig, trevlig och verkade kunnig. Han har hela tiden hållit mig underrättad om vad som händer. Vi har kommit överens om vad som är nästa steg i processen. När han fick uppdraget var han ganska säker på att försäljningen skulle gå lätt och vi skulle få ganska mycket för lägenheten. Men det gick trögt, och vi har gått ner från 1000000 till 800000. Så det var väl det enda negativa att jag fick lite för stora förhoppningar om försäljningen. Sammanfattningsvis ett positivt intryck av Jacob Jergos! Läs mer
    2020-05-04 Jacob J svarar Maria S
    Tusen tack för rekommendationen Maria! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. Det har varit smidigt att arbeta tillsammans med er och trots en trög marknad glädjer det mig att ni är nöjda!
    Jacob J gillar detta
  • David Ö sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-17

Salem
    Jag är mycket nöjd med Jacobs bemötande samt hur enkelt hela progressen gick till.

En Mäklare att lita på definitivt:)

MVH David Özmen Läs mer
    2020-02-17 Jacob J svarar David Ö
    Tack för rekommendationen David! Det har varit jättesmidigt att få jobba tillsammans med er och det gläder mig att ni känner samma sak.
    Tack för allt och lycka till i nya bostaden :)
    Jacob J gillar detta
  • Erica G sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-01-26

3:a
    Söderby
    Jacob är väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående. Vi är jättenöjda att vi valde honom som mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Erica G
    Tack så mycket Erica! All lycka till dig och familjen i nya bostaden!
    Jacob J gillar detta
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-01-24

2:a
    Salem
    Sålde min gamla 2a med hjälp av en engagerad mäklare som gjorde allt för att både jag och köparen skulle känna oss trygga med affären. Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Mikael A
    Tack Mikael! Va bra att ni känner er nöjda och trygga mer eran bostadsaffär, detta gjorde vi tillsammans! lycka till i framtiden!
    Jacob J gillar detta
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-01-24

3:a
    Söderby
    Jacob tog över vår försäljning från en annan mäklarfirma och trevlig, enkel att jobba med och lyhörd för våra behov och önskemål genom hela processen. Vi är supernöjda med Jacob och slutresultatet! Läs mer
    2020-01-27 Jacob J svarar Robin S
    Tusen tack för de fina orden Robin! Det var jättekul att få arbeta tillsammans med er och lycka till i nya bostaden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg