Jacob Jergos

Jacob Jergos

Jacob Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Jacob Jergos har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Jacob Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.8. Jacob Jergos har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 35 Läs vad Jacob Jergos

2021-07-27
    Han är trevlig och har ett gott kundbemötande, lätt tillänglig, och svarar på frågor så gott han kan. Hjälpsam och snabb med förmedla budgivning.
    Vid mötet med säljaren var han proffsig och formell. Gick igenom hela proceduren från punkt a till b
    Tack för rekommendationen Johan! Det var ett nöje. Lycka till i nya lägenheten! Jacob Jergos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-30
    Han var saklig o duktig under hela processen, väldig professionell.
    Väldigt nöjd med jakop!
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet! Det var ett nöje, det glädjer mig att ni är nöjda och samarbetet från eran sida har bidragit till en bra affär! Jacob Jergos
    2021-06-28
    Allt klart och tydligt, snabbt ... inget alls att klaga på.
    Stort tack för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd och att processen gick smidigt. All lycka i nya bostaden! Jacob Jergos
    2021-06-16
    Proffsigt och bra. Exakt vad min vill har från en mäklare.
    Tusen tack för rekommendationen Justin! Det glädjer mig att ni är nöjda. All lycka till er! Jacob Jergos
    2021-06-07
    Jag har nu köpt min allra första lägenhet av Jacob och han gjorde ett väldigt bra jobb, höll bra kontakt med mig och jag kände mig väldigt trygg under hela processen.
    Tack för rekommendationen Joel! Det var ett nöje. Lycka till i nya lägenheten! Jacob Jergos
    2021-06-07
    Jacob är bässsst , så duktig mäklare 💐. Han har hjälpt oss att köpa ett radhus på 105kvm .. han var så snäll så duktig och viktigast är jättetydlig med allt ..
    Tusen tack för de fina orden Aya! All lycka till er och hoppas ni trivs i bostaden! Jacob Jergos
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-05-17
    Sålde min första lägenhet via Fastighetsbyrån. Jacob har varit pedagogisk och lätt att ha med och göra. Han har dessutom bevisat att ingen fråga är för dum. Allt gick smidigt hela vägen!
    Stort tack för de fina orden och ditt förtroende Ali! Det var ett nöje. Jacob Jergos
  • sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-05-14
    Jacob har gjort ett jättebra jobb hos oss , det som han lovat det har han utfört! En trevlig och lugn person som ger trygghet under hela processen.
    Tack Jacob för allt! Du är en guldstjärna.
    Stort tack för rekommendationen Karam! Tack för erat förtroende och samarbetet från eran sida har varit toppen. Tack själva och lycka till i nya huset! Jacob Jergos
    2021-05-04
    He was kind and approachable. Was able to reach him for questions during anytime of the day. Had solutions for questions.
    Thank you Gokul! It was my pleasure. Wish you and your family all the best. Jacob Jergos
    2021-05-04
    Very good experience, received very timely support, Jacob is well approachable

Highly recommended
    Thank you for your kind words Nitya! I wish you and your family the best. Jacob Jergos