Jacob Jergos

Jacob Jergos

Jacob Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Jacob Jergos har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Jacob Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Jacob Jergos har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

91 omdömen om Jacob Jergos

Paweena J
Centrala Huddinge

Jacob är en utmärkt kommunikatör. Han är en kompeten mäklare som är medvetna om trender, priser, lagar och förordningar som styr marknaden. Han har högsta grad av ärlighet och integritet, är kapabel att förhandla fram bästa möjliga pris och villkor för sin kund, samt är snabbtänkt och har förmågan att lösa problem på ett effektivt sätt för att säkerställa en lyckad affär. Stjärnor på serviceinriktning till honom.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för dom fina orden Paweena! Det glädjer mig att du är nöjd. Vill även tacka för ett mycket bra samarbete från din sida. All lycka i nya bostaden!

Maria Kristina B
Balingsnäs

Jacob har ett trevligt bemötande, ger tydlig information och är bra på att undersöka och återkoppla under hela processen. Han har hjälpt till på ett proffsigt sätt som gjort att köpet känts tryggt.

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack för dom fina orden Maria! Det värmer verkligen. Det glädjer mig att du är nöjd och hoppas du kommer stor trivas i lägenheten!

Nikita P
Balingsnäs

Trevlig, förstående, tillmötesgående i våra önskningar och när vi väl hittat en bostad så gick processen från Jacobs sida smidigt till.

Svar från Jacob Jergos

Stort tack för rekommendationen Nikita! Tack för erat samarbete och hoppas ni kommer trivas bra i nya radhuset!

Nicolás Lopez M
Utsälje

Jacob Jergos, Hjälpte oss väldigt mycket och hade alltid nära kontakt med oss Vi uppskattar allt Jacob gjorde och kan verkligen rekommendera honom! Jacob får av oss 10/10 Väldig trevlig , lugn , väl förbered och tillmötesgående En mäklare som vi kommer ha i tankar nästa gång det blir en bostadsköp/försäljning! :) Bästa Jacob!

Svar från Jacob Jergos

Jätte tack Nicolas! :) Det var en ära att få samarbeta med er. Skickar tillbaka dom fina orden till er, detta gjorde vi tillsammans. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!

Kenneth V
Visättra

Vi blev väl bemöta av Jacob, han är vänlig, väl förbered och tillmötesgående. 10/10 service!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Kenneth! All lycka till dig och familjen i er nya fina lägenhet! Allt gott!

Renaity N
Visättra

Jacob visade sig vara en fenomenal mäklare när han sålde lägenheten till oss. Hans skicklighet och erfarenhet lyser verkligen igenom i hela processen.

Svar från Jacob Jergos

Tack för dom fina orden Renaity! Det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas du och familjen kommer trivas bra i nya lägenheten!

Anna L
Sålde sitt hus med hjälp av Jacob Jergos en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Hörningsnäs

Trevlig, tillmötesgående och lätt att nå!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack Anna! Stort lycka till i nya huset!

Lotta Sofia A
Stuvsta

Jacob är väldigt trevlig, lugn, lättillgänglig och tillmötesgående. Bara positiva erfarenheter i och med köp av lägenhet. Stort tack!

Svar från Jacob Jergos

Tusen tack för rekommendationen Lotta! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!

Anna H
Stuvsta

Trevlig och avspänd mäklare som utför sitt uppdrag noggrant. Inlyssnande och tar säljaren på stort allvar

Svar från Jacob Jergos

Tack för dom fina orden och ert samarbete! Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset!

DARIA G
Segeltorp

Väldigt strukturerad, lugn, trevlig, lätt att nå samt organiserad! Rekommenderar :)

Svar från Jacob Jergos

Tack Daria för rekommendationen! :) Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten!