Sara Engberg
Registrerad mäklare sedan 2017-03-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-08
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen. Läs mer

Läs vad 137 Läs vad Sara Engberg

• Therese L köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-07-21

Rönninge
    Glad, positiv och otroligt tillgänglig mäklare! Läs mer
  • Xiaoxiao P sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-07-16

Söderby
    Sara är jättebra och är ansvarsfull med sitt jobb och har tålamod med kunderna. Det är jättekul att bli hennes vän och kund. Läs mer
  • Sofia W sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-07-14

Söderby
    Sålt en bostadsrättslägenhet via Sara och är mer än nöjd! En kunnig och påläst mäklare!
    Sara är trevlig och tydlig i sin kommunikation. Hon svarar snabbt på eventuella frågor och är lyhörd gentemot både säljare och köpare.
    Sara ger det lilla extra för att alla ska känna sig trygga med bostadsaffären. Anlita henne och du kommer inte bli besviken! Läs mer
  • Natalie V
    Natalie V köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-07-10

Söderby
    Vi köpte en eftertraktad lägenhet av Sara i våras och har som köpare känt oss trygga hela vägen. Hon har varit trevlig och snabb med svar på eventuella frågor. Tydlig kommunikation och har absolut levt upp till de förväntningar man som köpare kan ha. Läs mer
  • Nina T sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-07-09

Salem
    Köpt radhus och sålde lägenhet
    Blev bemött på bästa möjliga sätt, mycket kunnig och pålitlig mäklare. Vi kände oss trygga hela vägen i vår bostadsaffär.
    Starkt rekommenderar! Läs mer
  • Carl Erik Gustaf K köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-06-14

2:a
    Sara är bäst! Läs mer
  • Sarah D sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-06-13

Rönninge
    Jättetrevlig och seriös mäklare som vi hade stort förtroende för under hela försäljningen av våran lägenhet, vi är jättenöjda! Läs mer
  • Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-06-07

Enkel och tydlig kommunikation. Svarar snabbt på frågor. Trevlig Läs mer
  • Mikaela B sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-06-01

Är otroligt nöjda med Sara som hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt. Vi fick snabb återkoppling vid frågor och vi upplever Sara som kunnig och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Elin B sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-05-09

2:a
    Söderby
    Sålt min bostadsrättslägenhet via Sara Engberg och hon levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill !
    Otroligt duktig och gav ett starkt förtroende.
    Hon sålde min lägenhet på under 7 dygn till över utgångspris, under corona tiden.
    En enastående mäklare, rekommenderar henne starkt.
    Jag kommer definitivt att anlita Sara när jag säljer något igen. Läs mer
    2020-05-12 Sara E svarar Elin B
    Hej Elin! Jätte tack för ditt fina omdöme. Vi lyckades få till en lyckad försäljningen trots en utmanande marknad. Mycket tack vare dina goda förberedelser och ett oerhört smidigt samarbete. Jag ser fram emot en inbjudan för att se nya huset när du flyttat in. Ha det bäst!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg