Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Sara Engberg
Sara Engberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen. Läs mer

Läs vad 58 kunder tycker om Sara Engberg

• Gunilla Charlotta A sålde sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-01-17

Jag säljer mitt radhus.
    Har blivet mycket bra bemött av Sara, som har varit mer än hjälpsam, då försäljningen har dragit ut på tiden.
    Är mycket nöjd med alla hjälp som hag har fått av Sara Läs mer
    2019-01-17 Sara E svarar Gunilla Charlotta A
    Stort tack Gunilla! Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge sägs det. Lycka till nu med sommarstället och tveka inte att höra av dig om det dyker upp några frågor eller funderingar.
  • Bertil Å köpte sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-01-16

Vi har köpt en bostadsrätt i Rönninge och vi blev väldigt vänligt och proffsigt bemötta. De förväntningar som vi hade infriades mer än väl.
    Den totala upplevelsen var väldigt positiv och vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2019-01-17 Sara E svarar Bertil Å
    Tack för dina värmande ord Bertil! Ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya bostad, det är jag helt övertygad om. Dyker det upp några frågor så vet du vart jag finns. Hälsa Maria så gott!
  • Jani T köpte sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-12-12

Otrolig snygg tjej som är otroligt proffsig och påläst. Läs mer
    2018-12-12 Sara E svarar Jani T
    Stort tack Jani. Det var en ära att få hjälpa dig med både ditt nya boende och det du lämnar.
  • Esam Adnan Mahmod A köpte sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-22

Jag har köpt ett bostad, jag tycker att jag blev väl bemött av Sara Engberg tycker hon har erfarenhet och driven som gärna hjälper till och ställer upp. Är väldigt hjälpsam och snäll och har alltid leende på läpparna. Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Esam Adnan Mahmod A
    Vad kul att ni är så nöjda. Stort grattis till erat nya hus! Jag tror ni kommer trivas som handen i handsken. Tveka inte att komma in på en kopp kaffe om ni har vägarna förbi. Hälsa familjen!
    Sara E gillar detta
  • Daniela F
    Daniela F köpte sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-19

Fantastiskt samarbete med charmiga och engagerade Sara Engberg
    Fanns alltid till hands även om man ville titta på hus med väldigt kort varsel
    Skulle inte tveka att anlita henne själv om jag någonsin skulle flytta själv Läs mer
    2018-11-29 Sara E svarar Daniela F
    Tack för dina värmande ord Daniela! Det har varit tacksamt och enkelt att hjälpa dig från start till slut. Jag hoppas ni kommer i ordning med renoveringen inom kort och att jag får komma och se förvandlingen snart.
  • Nenad M sålde sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-16

En väldigt trevlig person som dessutom är kunnig och engagerad i det hon gör. Hon sålde våran lägenhet till det priser vi hade förväntat oss. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Nenad M
    Stort tack för din positiva respons Nenad! Hade jag kunnat sätta betyg tillbaka så hade ni fått toppbetyg. Det var så enkelt och smidigt att hjälpa er med denna försäljning. Jag önskar er ett stort lycka till med husdrömmen och tvekar inte en sekund på att ni kommer att trivas som fisken i vattnet.
  • Niclas R
    Niclas R sålde sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-16

Sara som mäklare - är en person som gör det där lilla extra både för dig som säljare och som köpare. Sara lägger mkt tid och stort engagemang på att sälja just ditt objekt och att få köparen att förstå varför just ditt objekt är speciellt. Med ett stort lugn genomförde Sara hela försäljningen väldigt professionellt från start till mål. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Niclas R
    Det glädjer mig att läsa Niclas! Stor del av processen och resultatet grundar sig i ett gott samarbete. Det hade vi från start till mål. Nöjet är helt och hållet på min sida!
  • Lena L
    Lena L sålde sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-16

Sara är ett proffs! Hon hade uppdrag att sälja vår lägenhet. Hon gjorde rätt bedömning om pris och även hur lång tid budgivningsprocessen skulle ta. Vi fick all info vi behövde.Hon höll kontakt med intresserade och oss hela tiden. Hon informerade sig om allt som var av intresse för köpare stort som smått! Hon var varm och uppmuntrande samtidigt som hon höll en professionell och proffsigt saklig attityd. Vi är som framgår mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Lena L
    Jag ler inombords när jag läser dina värmande kommentarer Lena! Kombinationen gott samarbete och hårt arbete ger i många fall goda resultat. Det var väldigt inspirerande och givande att få hjälpa er med denna försäljning och jag önskar er all lycka till på nästa bostadsdestination. Skulle ni sakna Rönninge för mycket så vet du vart jag finns.
  • Anna Cecilia Madeleine H sålde sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-11-16

Jag har sålt min villa och Sara har skött försäljningen med stort tålamod och utmärkt service I denna svåra marknad. Högsta betyg och kommer varmt rekomendera. Läs mer
    2018-11-19 Sara E svarar Anna Cecilia Madeleine H
    Tack Madeleine för dina positiva kommentarer. På denna marknad är tålamod säljarens bästa vän och det hade du minst sagt! Det var riktigt kul att få jobba med dig!
  • Jelena W sålde sin bostad med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2018-10-24

Jag uppskattar jobb av Sara!Vi jobbade ihop bra! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Jelena W
    Jag instämmer helt och hållet Lena! Lycka till med framtida äventyr. Kom gärna in och hälsa på om du har vägarna förbi.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom