Mäklare Stockholms län Salem Fastighetsbyrån Salem Sara Engberg
Sara Engberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen. Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Sara Engberg

• Anna Madeleine A sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-05-24

Salem
    Fick professionell hjälp i samband med försäljningen av mitt radhus. Jag kan varmt rekommendera Sara som trots rådande marknad ser positivt på saker och ting samt är väldigt kunnig! Äntligen kan vi kliva vidare mot Nykvarn, tack Sara!
    Vänliga hälsningar Anna Läs mer
  • Jesper Å
    Jesper Å sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-05-17

Söderby
    Kontaktade Sara för en värdering av min 1:a och fick kanonbra bemötande vilket gjorde valet enkelt och redan då startade vi ett samarbete. Värderingen var helt korrekt och jag fick tack vare Sara lägenheten såld till ett förväntat pris. Sara hjälpte mig även med köp av ny bostad vilket kändes supertryggt och professionellt genom hela processen. Fick alltid svar på eventuella frågor och höll kontakten från dag 1.
    Rekommenderas starkt att ta hjälp av Sara vid försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-05-17 Sara E svarar Jesper Å
    Det glädjer mig att läsa ditt fina omdöme Jesper! Samarbetet med dig har varit oerhört tacksamt. Hade det inte varit för ett så gott samarbete så hade vi inte fått till det så smidigt som vi nu gjorde. Stort lycka till med flytten och med din nya bostad. Du vet vart jag finns om det skulle vara någonting. Tack än en gång för denna gång.
    Jesper Å gillar detta
  • Göte R
    Göte R sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-05-15

Salem
    Jag har med Saras hjälp både köpt och sålt bostadsrätt.
    Sara har uppträtt med en utmärkt balanserad entusiasm.
    Hon är vänlig men bestämd, noggrann in i minsta detalj,
    och med ett behagligt tempo och effektivitet utan stress.
    Motsvarade mina högt ställda förväntningar på en mäklare.
    KAN ORESERVERAT REKOMMENDERAS. Läs mer
    2019-05-15 Sara E svarar Göte R
    Tack snälla Göte för dina värmande ord. Det glädjer mig enormt att du är så nöjd med vårat samarbete. Jag är oerhört tacksam för ditt förtroende och du har gjort mitt arbete ännu roligare. Nöjet är därför helt och hållet på min sida.
  • Jacob M sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-05-08

Söderby
    Såld bostadsrätt Sara Engberg hjälpte mig att sälja bostaden så som de var planerad. Vi är jätte nöjda med samarbetet med henne hon är helt enkelt jätte duktig på de hon gör. Vi vill också tacka henne jätte mycket för en smidig affär. Läs mer
    2019-05-10 Sara E svarar Jacob M
    Vad kul att ni känner er nöjda. Det har varit ett otroligt smidigt samarbete tillsammans med er och jag är jätte glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med denna bostadsaffär. Stort lycka till med nya husdrömmarna!
  • Ulla Marianne C köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-05-04

Sara Engberg var helt igenom professionell och kunde svara på alla frågor och förklara hur saker och ting hänger ihop för oss som inte bytt bostad på 46 år. Sara är vänlig och hjälpsam. Hon levde absolut upp till våra förväntningar på hur en bra mäklare ska agera. Läs mer
    2019-05-10 Sara E svarar Ulla Marianne C
    Tack för ditt fina omdöme Ulla. Det glädjer mig att läsa. Jag hoppas ni trivs i erat nya hem! Jag är övertygad om att sommaren på er baksida kommer att bli magisk.
  • Ulla T sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-04-28

Söderby
    Sara är en mycket trevlig, kunnig mäklare . Hon är lätt att få kontakt med. Både min man och jag är mycket nöjda. Ulla Läs mer
    2019-04-28 Sara E svarar Ulla T
    Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Ulla! Det var ett nöje att få hjälpa er med denna bostadsaffär. Hälsa Ebbe så gott!
  • Dennis N
    Dennis N sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-04-08

Söderby
    Sålt bostadsrätt under den kanske sämsta perioden på året med väldigt få spekulanter vid visningar. Men tillslut gick det vägen till ett pris som vi var nöjda med. Sara har vart hjälpsam under hela vägen med snabb respons och flertalet visningar samt ett bra första intryck som gjorde att vi valde just henne tillslut. Läs mer
    2019-04-08 Sara E svarar Dennis N
    Hej Dennis! Ni fick jobba på hårt med alla visningar och vissa av dem med kort varsel. Så resultatet är tack vare erat goda samarbete! Tusen tack för ett fint omdöme och lycka till med husdrömmen!
  • Per N sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-03-06

Vi har köpt en lägenhet i Nynäshamn och sålt vårt
    kedjehus i Salem.
    Mäklaren Sara Engberg hanterade hela försäljningen
    på ett bra och yrkesmässigt sätt. Läs mer
    2019-03-07 Sara E svarar Per N
    Tack snälla Per för dina fina ord. Jag hoppas ni ska trivas i Nynäshamn och i annat fall vet du vart jag finns!
  • Fredrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-03-02

Söderby
    Sara Engberg hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.
    Hon är lyhörd, engagerad och mycket trevlig, vilket gjorde hela affären smidig och angenäm. Läs mer
    2019-03-04 Sara E svarar Fredrik N
    Vad kul att höra att du är så nöjd Fredrik. Vi hade ett mycket gott samarbete och det är till stor del vårat goda samarbete som gjorde affären så smidig. Stort tack för denna gång!
  • Margoth Sjödin S köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2019-02-27

Salem
    Hej, Margoth har köpt sig en lägenhet i Rönningeborg i Salem. Vi alla har blivit väldigt fint och bra bemötta av Sara, då vi är många som har varit involverade i lägenhetsköpet.

Sara har varit kunnig om alla frågor som vi har ställt gällande lägenheten och området runt omkring. Och inte minst över allt som sker inne på äldreboendet Rönningeborgs vad gäller aktiviteter, matsalen och fotvård och frisörsalongen.

Vi hade inga direkta förväntningar, och Sara har gjort ett bra jobb. Återkopplat snabbt vid frågor och haft ett trevligt bemötande.

Helene Lenngren
    Svärdotter till Margoth Sjödin Svahn Läs mer
    2019-02-27 Sara E svarar Margoth Sjödin S
    Hej Helene! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme. Det glädjer att ni är nöjda med vårat samarbete. Jag är så glad att Margot hittat till Rönningeborg och jag är helt övertygad om att hon kommer att stormtrivas där. Inte minst ska föreningen känna sig lyckligt lottade över en sådan glädjespridare till gänget.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Ann Sjöblom