Sara Engberg

Sara Engberg

Sara Engberg är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Sara Engberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Engberg har haft 14 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 151 Läs vad Sara Engberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-10-08
    Sara har varit mkt. bra vad gäller bemötande samt på det sätt hon handlagt min försäljning. jag känner stort förtroende för henna i rollen som mäklare.
    jag fick bra information om sälj processen hon gav med bekräftelse och vägledning i olika frågor kring förberedelse inför försäljningen. jag har bara lämnat nyckel till henne samt fått löpande information om alla steg vad som händer.

Jag upplevde att allting gick smidigt och mycket friktionsfritt för min del som kund hon har mina varmaste rekommendationer
    Tack snälla för ditt fina omdöme Maris! Vi hade ett mycket gott samarbete och mycket tack vare de fria tyglarna du gav mig. Återigen tackar jag ödmjukast för det fina förtroendet att förmedla denna lägenhet! Vi ses snart igen :) Sara Engberg
    2021-09-26
    Sara Engberg var mycket hjälpsam alla steg gick smidigt.
    hon är så professionell.
    Iman och Nadir
    Stor tack för dina fina ord Iman! Jag hoppas ni ska trivas bra i huset. Sara Engberg
    2021-09-07
    Sara var kunnig och pedagogisk och hjälpte oss bra med vårt första husköp. Väldigt uppskattat då vi är oerfarna inom detta.
    Tack snälla Robin! Det glädjer mig att läsa. Sara Engberg
  • Emma B
    köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-09-06
    Hon kändes ärlig och inte lika hetsig som vissa mäklare har varit. Lätt att nå och lugn bemötande.
    Vi visste inte att en mäklare kunde hjälpa oss med så mycket som hon gjorde.
    Tusen tack för ditt omdöme Emma! Det glädjer mig att ni känner er trygga med vår kontakt. Det är trots allt en av de största affärerna man genomför i livet. Självklart är det av absoluta vikt att allt sker enligt konstens alla regler och att alla frågetecken är besvarade när pennan sitter på papper. Jag hoppas ni kommer trivas i erat nya fina hus och att trädgårdens alla växter kommer att frodas precis så som du drömmer om! Sara Engberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-09-06
    Sara har ett positivt och trevligt bemötande och inger ett stort förtroende. Sara tar sig an uppgiften med stort engagemang vilket är skönt som säljare. Bostadsmarknaden är svår och mkt händer varför det kan vara svårt att estimera ett resultat men Sara jobbar verkligen för att uppnå nivåer i linje med värderingen. Jag kan absolut rekommendera andra att kontakta Sara för sin försäljning, då vet dom att dom får en mäklare med rätt inställning.
    Stort tack för ditt fina omdöme Pavel. Det är en fröjd att läsa att du uppskattar vårat samarbete och att du är nöjd med såväl resultatet som processen. Det har varit tacksamt att arbeta med dig från start till mål! Stort lycka till med flytten. Sara Engberg
    • Rönninge
    2021-08-28
    Sara maintained transparency talk between us and seller .She communicated clearly what is our expectation from seller and at the same time what seller expected from us as a buyer. She did excellent work to feel win win situation for both sides. She is a professional with very high understanding of humanity and respect for individuals.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-08-17
    Väldigt kunnig och öppen för det vi som säljare vill få fram och även idérik hur vi ska göra så att bostaden blir extra fin in för försäljningen. jag kan varm rekommendera henne inför kommande försäljningsuppdrag.
    2021-07-24
    Trevligt bemötande
    Transparent
    Alltid tillgänglig
    2021-06-18
    Sara är väldigt trevlig och hjälpsam
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    2021-06-14
    Sara skötte bostadsaffären mycket bra så vi är nöjda.
    Hon levde upp till våra förväntningar och vi fick ett trevligt bemötande.