Sara Engberg

Sara Engberg

Sara Engberg är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Sara Engberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Engberg har haft 21 försäljningar sen 2020-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen.

Försäljningar 2020-04 - 2021-03

Läs vad 139 Läs vad Sara Engberg

• sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 106.0 m²
    2021-03-14
    Sålt vårt radhus
    Vi fick ett bra bemötande av Sara
    Våra förväntningar var att hon skulle sälja vårt hus så snabbt det bar går
    Vilket hon lyckades med.
    Vi önskar all framgång till Sara.

Kenth&Birgitta.
    Stort tack för det fina omdöme Kenth & Birgitta! Det glädjer mig att läsa att ni är nöjda med samarbetet. Jag uppskattar att jag fick förtroende att ta hand om er bostadsaffär och jag önskar er stort lycka till med era framtida äventyr! Vänligen, Sara Sara Engberg
    • 89.0 m²
    2020-08-11
    Mycket nöjd med kommunikation jag hade med Sara, väldigt lätt och trevlig. Förklarade kontrakten på ett bra och tydligt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 154.0 m²
    2020-07-21
    Glad, positiv och otroligt tillgänglig mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 130.0 m²
    2020-07-16
    Sara är jättebra och är ansvarsfull med sitt jobb och har tålamod med kunderna. Det är jättekul att bli hennes vän och kund.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 1:a
    • 52.0 m²
    2020-07-14
    Sålt en bostadsrättslägenhet via Sara och är mer än nöjd! En kunnig och påläst mäklare!
    Sara är trevlig och tydlig i sin kommunikation. Hon svarar snabbt på eventuella frågor och är lyhörd gentemot både säljare och köpare.
    Sara ger det lilla extra för att alla ska känna sig trygga med bostadsaffären. Anlita henne och du kommer inte bli besviken!
  • Natalie V
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 119.0 m²
    2020-07-10
    Vi köpte en eftertraktad lägenhet av Sara i våras och har som köpare känt oss trygga hela vägen. Hon har varit trevlig och snabb med svar på eventuella frågor. Tydlig kommunikation och har absolut levt upp till de förväntningar man som köpare kan ha.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 120.0 m²
    2020-07-09
    Köpt radhus och sålde lägenhet
    Blev bemött på bästa möjliga sätt, mycket kunnig och pålitlig mäklare. Vi kände oss trygga hela vägen i vår bostadsaffär.
    Starkt rekommenderar!
    • 2:a
    • 65.0 m²
    2020-06-14
    Sara är bäst!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    • 70.0 m²
    2020-06-13
    Jättetrevlig och seriös mäklare som vi hade stort förtroende för under hela försäljningen av våran lägenhet, vi är jättenöjda!
    • 79.0 m²
    2020-06-07