Sara Engberg
en del av Fastighetsbyrån Salem

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen.
Säbytorgsvägen 4C
144 30 Rönninge — Visa karta

Vad tror Sara att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 53 kunder tycker om Sara Engberg

• Nenad M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    En väldigt trevlig person som dessutom är kunnig och engagerad i det hon gör. Hon sålde våran lägenhet till det priser vi hade förväntat oss. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Niclas R
    Niclas R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara som mäklare - är en person som gör det där lilla extra både för dig som säljare och som köpare. Sara lägger mkt tid och stort engagemang på att sälja just ditt objekt och att få köparen att förstå varför just ditt objekt är speciellt. Med ett stort lugn genomförde Sara hela försäljningen väldigt professionellt från start till mål. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är ett proffs! Hon hade uppdrag att sälja vår lägenhet. Hon gjorde rätt bedömning om pris och även hur lång tid budgivningsprocessen skulle ta. Vi fick all info vi behövde.Hon höll kontakt med intresserade och oss hela tiden. Hon informerade sig om allt som var av intresse för köpare stort som smått! Hon var varm och uppmuntrande samtidigt som hon höll en professionell och proffsigt saklig attityd. Vi är som framgår mycket nöjda! Läs mer
  • Anna Cecilia Madeleine H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min villa och Sara har skött försäljningen med stort tålamod och utmärkt service I denna svåra marknad. Högsta betyg och kommer varmt rekomendera. Läs mer
  • Jelena W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag uppskattar jobb av Sara!Vi jobbade ihop bra! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Jelena W
    Jag instämmer helt och hållet Lena! Lycka till med framtida äventyr. Kom gärna in och hälsa på om du har vägarna förbi.
  • Ninos L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpte en bostadsrätt i Salem.
    Sara var väldigt snabb med återkoppling, trots att det var under kvällstid samt helg.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och hon var tillmötesgående.
    Min sammanfattade upplevlse är väldigt bra. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ninos L
    Tack för ditt goda omdöme Ninos! Nöjet är helt och hållet på min sida. Nu närmar sig inflyttningsdagen med stormsteg. Hoppas ni är redo att flytta in i drömlägenheten!
  • Johanna M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett trevligt och påläst intryck som gjorde mig trygg i mitt köp. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Johanna M
    Det glädjer mig att höra! Hoppas du kommit i ordning i ditt nya hem och att ni trivs bra.
  • Anderz R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt friköpt radhus, trevligt och possitivt bemötande. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Anderz R
    Vad kul att du känner så! Det blev en längre process än väntat och många visningar men tillslut hittade vi rätta köparen. Idag är det ännu viktigare än någonsin att ha tålamod och det hade ni. Tack för denna gång!
  • Ansi W
    Ansi W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett husköp och en husförsäljning är stora affärer i livet! Då behövs en engagerad och kunnig mäklare som kan stötta hela vägen igenom affärerna. Allt detta gjorde Sara med engagemang, värme och professionalitet. Hon inger lugn och stort förtroende genom att lyssna in och svara på frågor. Under hela processen ges kontinuerlig återkoppling via sms, mail och/eller telefon. Det är en stor trygghet att ha haft Saras stöd hela vägen! Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ansi W
    Jag blir jätte glad av att läsa dina fina och berörande ord Ansi! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med era kanske största affärer. Tur att ni inte flyttar långt för jag räknar med att ni bjuder på kaffe i nya hemmet så fort ni kommit i ordning.
  • Ralph H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi är helt nöjda med Sara hon ställde upp bra med visningar trots att marknaden är som den är mycket nöjda Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ralph H
    Det glädjer mig att ni är nöjda med resultatet. Vi fick arbeta flitigt tillsammans men vi hade kul på vägen och vi hittade rätt köpare tillslut! Hoppas ni kommer och hälsar på när ni har vägarna förbi!
  • Annicka S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Allt har fungerat bra vi är mycket nöjda Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Annicka S
    Vad skönt att höra! Ta hand om er!
  • Ellinor F skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Sara. Jag tycker att jag blev väl bemött och vad jag upplevde som mest positivt var att hon kändes väldigt trygg och förstående. Det blev en ordentlig process innan jag kunde köpa huset då jag fortfarande stog kvar med mitt gamla iom en seperation. Men hon höll god ton och var väldigt tillmötesgående. Det var aldrig några problem att få komma på visningar med kort varsel eller att få kontakt med Sara. Läs mer
    2018-10-30 Sara E svarar Ellinor F
    Tack Ellinor för din fina respons. Det var otroligt enkelt att arbeta med en sådan lättsam köpare som du. Tacksamheten är helt och hållet på min sida. Jag hoppas att du och familjen trivs i det nya fina hemmet!
  • Sandra M skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Professionell! Lyhörd! Trevlig! Läs mer
  • Hussein J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har köpt bostad av henne. Hon är mycket trevlig person. Och kan göra sitt jobb på bästa sätt Läs mer
  • Åke S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har köpt en bostadsrätt av Sara och hon var påläst, tillmötesgående, trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Katarina D skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara hjälpte oss både vid vårt köp av nytt boende samt vid försäljningen av vårt tidigare boende. Sara var informativ och lösningsorienterad. Hon hanterade båda dessa affärer på ett mycket professionellt vis. Alltid med ett leende på läpparna och med kunden i focus. Läs mer
  • Katja K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var engagerad och hjälpte oss under hela processen. Det var lätt och smitt att nå henne. Läs mer
  • Patrik L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var till stor hjälp för oss nör vi köpte vårat nya hus, det blev en väldigt snabb och lite invecklad affär som Sara löste med stor proffesionalism. Bemötandet från Sara var alltid glatt och väldigt seriöst när det behövdes. De förväntningar vi hade, motsvarades till fullo av Sara. Så vår upplevelse av denna affär är helt ovh hållet väldigt positiv. Läs mer
  • Linnea S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Köpt etage- lägenhet efter att ha bott i villa o radhus i 40 år. Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • Kerstin Z J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har sålt radhus har blivit proffsigt och vänligt bemött Läs mer
  • Daniel S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Försäljning av lgh.

Sara är en mycket förtroendeingivande person. Hon gjorde verkligen mer än vad man kan kräva av en mäklare.

Sammanfattningsvis är mitt intryck gott. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Daniel S
    Det glädjer mig att läsa detta Daniel! Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er med denna stora affär. Er positiva energi fick mig nästan att glömma bort att vi arbetade under en trög marknad. Stort tack för allt!
  • Malin E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara såld vår lägenhet nyligen efter väldigt många visningar. Hon tappade aldrig sitt engagemang för försäljningen trots en trög marknad. Vi är väldigt nöjda med hennes insats som mäklare. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Malin E
    Stort tack Malin! Vi jobbade hårt men det lönade sig i slutändan. Allt tack vare erat goda samarbete. Vi ses inom kort igen!
  • Henrik L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Arbetar energiskt för att hitta bästa lösningen för både kund och köpare. Sara ger ett vänligt men korrekt bemötande och har uppfyllt samtliga förväntningar. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Henrik L
    Tack för din fina respons Henrik! Det glädjer mig massor att läsa. Vi ses inom kort!
  • Alejandra L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hon var snällt
    Glömde bort att smsa eller mejlar mig om visningen informationen. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Alejandra L
    Tack för ditt omdöme Alejandra! Jag tar till mig din feedback och ser till att vara noggrannare i fortsättningen med att informera samtliga inblandade. Vid detta tillfälle hade jag räknat med att informationen skulle föras vidare från den ena till den andra men jag kunde naturligtvis ha dubbelkollat detta innan eller tagit kontakt med dig direkt. Jag beklagar missförståndet från min sida och tar till mig detta för att bli bättre i fortsättningen.
    Hoppas du trivs bra med ditt nya boende.
  • Maj-Britt Kristina R skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Försäljningen gick väldigt snabbt. Vår mäklare var förtroendegivande, mycket trevlig och proffsig. Fanns alltid till hands vid funderingar och frågor som uppkom under tiden. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Maj-Britt Kristina R
    Stort tack för dina fina ord Maj-Britt! Resultatet är en kombination av rimliga förväntningar och gott samarbete. Hoppas flytten har gått bra och att ni snart kommer i ordning med nya hemmet. Tack för allt och hoppas det inte dröjer länge tills vi ses igen.
  • Elisabet L skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev proffsigt och trevligt bemött av mäklaren.
    Hade inga förväntningar då detta var den första visningen jag varit på. Upplever ändå att mäklaren var mycket kunnig och ärlig och besvarade alla mina frågor proffsigt.

Min upplevelse är mycket positiv. Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Elisabet L
    Tack för din fina respons Elisabeth. Lägenheten känns som klippt och skuren för dig och jag är glad att just du fick ta över nycklarna för denna. Du kommer trivas som fisken i vattnet och jag hoppas inte det dröjer länge tills vi ses igen!
  • Aphram A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    ni har bästa mäklare i hela stockholm Läs mer
    2018-09-11 Sara E svarar Aphram A
    Tack Aphram! Det är alltid kul att hjälpa trevliga personer som du.
  • Simon K skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en väldigt trevlig och proffsig mäklare. Hon hjälpte oss att köpa våran lägenhet i rönninge. Hon lyssnade på oss som köpare och inte bara på säljaren så det kändes genuint. Allting gick smidigt och vi är jätte nöjda med mäklaren och nya bostaden Läs mer
    2018-07-12 Sara E svarar Simon K
    Vad glad jag blir av att läsa detta Simon! Affären är lika stor för er som köpare som för säljaren så naturligtvis är det viktigt att ni båda känner er nöjda med utfallet. Ni har köpt en fantastiskt bra lägenhet och jag är säker på att ni kommer att stormtrivas. Vi ses säkert i krokarna!
  • Per H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålde en lägenhet med hjälp av Sara och är supernöjd med hennes profesionella hantering av hela processen. Hon var otroligt inkännande och engagerad samt förmedlade en känsla av att stå på min sida i affären trotts att hon var mycket tydlig med att hon är en oberoende part. Hennes engagemang, lyhördhet och tydlighet överträffade mina förväntningar likaväl som resultatet hon jobbade fram. Läs mer
    2018-06-10 Sara E svarar Per H
    Vad roligt att du är så nöjd med vårat samarbete. Det var otroligt skönt att det gick så bra trots en orolig marknad och allt handlar om ett gott samarbete. Det lyckades vi bra med så nöjet är helt och hållet på min sida. Hoppas ni hittar drömhuset snart (om ni inte redan gjort det).
  • Elisabeth S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är en seriös, kompetent och trevlig mäklare. Skulle gärna anlita henne igen! Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Elisabeth S
    Tack för dina fina ord Elisabeth! Jag önskar dig all lycka till med nya lägenheten. Du kommer trivas jätte bra i det området, det är jag övertygad om.
  • Mikael O skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostad via Fastighetsbyrån och Sara var då den som fick ärendet på sitt bord. Hon är otroligt påläst inom sitt yrke och inger en väldig trygghet i hela försäljnings processen. Sara har också ett gott öga utåt och ser proaktivt på objektet och tänker även marknad. En grym mäklare som kommer gå långt. Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Mikael O
    Vilken otroligt fin respons Mikael. Det värmer att läsa! Vi hade ett bra samarbete och jag är glad att vi hittade köpare som verkligen uppskattar huset så som det förtjänar. Hoppas du trivs i din nya "walk-in-closet" och tveka inte att kika in hos mig om du råkar ha vägarna förbi!
  • Thomas E skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sålt bostadsrätt 4 rum o kök. Sara glad trevlig o positiv. Eventuellt lite oerfaren men jag är trots allt nöjd fast jag hade högre förväntningar om försäljningspriset. Dock slog ju dippen på marknaden till i samma veva. Som helhet är jag ju glad att Sara hitta en köpare. Så med lite mer erfarenhet tror jag Sara har fina framtidsutsikter. Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Thomas E
    Tack för din feedback Thomas! Det var ett nöje att få hjälpa dig genom denna affär. Även om den oroliga marknaden slog till i samma veva så fick vi till en smidig affär. Tur i oturen kan vi kalla det. Hoppas du kommit i ordning i nya lägenheten och att du inte saknar Rönninge allt för mycket.
  • Alan B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag köpte en lägenhet från Sara Engberg.
    Sara Engberg är mycket professionell mäklare.
    Hon också hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Alan B
    Tack Alan! Allt handlar om ett gott samarbete och det tycker jag verkligen att vi hade! Lycka till med allt!
  • Annette P skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt min 3:a i Mosshagen. Sara har varit snabb på att återkoppla och alltid haft ett trevligt sätt. Hon har gjort allt för att jag ska känna mig trygg - det har varit lite turbulent milt sagt - med köpare som inte kunde komma på utsatt tid - men Sara löste det bra.
    Jag är mycket nöjd med vårt samarbete Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Annette P
    Vad glad jag blir av att läsa detta. Vi hade det svettigt ett tag du och jag men det löste sig bra och det känns skönt att både du och dina köpare var nöjda. Hoppas vi ses snart igen!
  • Eva B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Jag har sålt ich köpt min bostad i Salem av Sara.
    Sara har varit inkännande under den här tiden, det var viktigt för mig.
    Omtänksam, positiv och har peppat mig 🙂 Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Eva B
    Tack för dina fina ord Eva! Jag är så glad att du tillslut fick lägenheten som du kämpat för så länge. Jag hoppas verkligen du trivs lika bra som du tänkt, om inte ännu bättre. Kom gärna och hälsa på om du har vägarna förbi.
  • Eva B
    Eva B skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt vår Bostadsrätt. Fick kontakt med Sara via rekommendation från Rönningeborg. En pigg och trevlig tjej. Saklig och alert. Hon sålde vår bostadsrätt med ett pris över förväntan. Vi är mycket nöjda. Vi har och kommer att rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Eva B
    Det glädjer mig stort att ni är så nöjda och att ni valt att rekommendera mig vidare. Det är den bästa responsen man kan få. Trots många mil emellan så hoppas jag att ni har vägarna förbi någon dag och att ni kan komma förbi på en kopp kaffe. Hälsa Sven så gott!
  • Karin S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Anlitade henne för att sälja min lägenhet och köpte även min nya via henne som mäklare. Sara är en engagerad mäklare, positiv, vänlig och alltid beredd att hjälpa till. Hon var pålitlig i sin mejl- och telefonkontakt och alltid lätt att nå. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-29 Sara E svarar Karin S
    Det glädjer mig att du känner som du skriver Karin. Det är alltid givande att kunna hjälpa till! Jag hoppas att du trivs i ditt nya hem och att renoveringarna har gått bra. Hojta till om du vill ha feedback på resultatet, jag är naturligtvis nyfiken på "före-och-efterbild!
    Sköt om dig!
  • Henrik A skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fastighetsbyran löste vår försäljning och köp på smidigt sätt. Läs mer
  • Göran S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Bra, snabb och proffsig kommunikation. Läs mer
  • Louise V skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt en bostadsrätt samt köpt en bostadsrätt av Sara. Jag blev alltid bra bemött av henne, alltid hjälpsam, svarade på mina frågor snabbt och tog reda på saker snabbt.
    Det jag vart lite missnöjd med var att hon var lite för negativ till pris av vår bostad som vi skulle sälja. Jag skulle velat ha lite mer stöttning och push så att vi kan få ut så mycket som möjligt i slutändan. Det är bra att vara realistisk men man bör våga satsa lite och där behövde jag mer stöd av henne. Men i det stora hela så var vi jätte nöjda med Saras både bemötande, och hjälp. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare! Läs mer
    2018-06-01 Sara E svarar Louise V
    Tack för din feedback Louise! För mig är det viktigt att vara realistisk i min värdering och att inte räkna på några glädjekalkyler. Eftersom vi sålde precis när marknaden började bli orolig var jag införstådd med att det kunde påverka oss men det tar inte ifrån målsättningen om att nå höga slutsiffror. Jag önskar att jag hade förmedlat det tydligare och jag tar tacksamt med mig den feedbacken vidare. Jag hoppas ni trivs bra i det nya stora hemmet och att ni hunnit grilla massor sedan vi sågs sist! Hälsa Benny så gott.
  • Marie H
    Marie H skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Fantastiskt bemötande. Överträffade förväntningarna med service utöver förväntat. Läs mer
    2018-04-29 Sara E svarar Marie H
    Vad glad jag blir! Tack Marie. Hoppas ni trivs bra i nya hemmet och att småttingarna fått massa nya lekkamrater. Jag hoppas naturligtvis också att vi ses på Midnattsloppet i år igen. Må väl!
  • Lennart S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara var kunnig,proffsig och tog snabbt reda på de frågor vi hade.
    Positiv, hjälpsam och med ett trevligt bemötande! Läs mer
    2018-04-29 Sara E svarar Lennart S
    Stort tack Lennart, det glädjer mig att ni uppskattade vårat samarbete. Lycka till med försäljningen!
  • Agneta S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara är proffisk, korrekt och kunning. Hon är snabb att ta reda på och ge svar på frågor. Läs mer
  • Tommy N
    Tommy N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi tog kontakt med flera mäklare då vi skulle sälja vår bostadsrätt i Salem, vi valde Sara då vi kände riktigt stort förtroende för henne, det skulle visa sig att vi hade rätt, hon är en mycket seriös och driven mäklare, svarar i princip alltid i telefon om inte ringer hon alltid tillbaka, hon är till och med tillgänglig när hon har semester, helt otrolig👍 Kan bara stort rekommendera Sara Engberg, det blir högsta betyg ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2018-04-29 Sara E svarar Tommy N
    Vilka fina ord Tommy! Jag ler när jag läser detta. Verkligen! Nöjet är helt och hållet på min sida. Vi hade ett otroligt smidigt samarbete och det var roligt att arbeta tillsammans med sånna härliga människor som ni. Jag hoppas ni inte saknar Salem allt för mycket (även om ni borde). Sköt om er och hälsa Kristine så gott!
  • Raed N skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Hej!
    Jag vill säga om Sara Engberg att hon är jätteduktig på sitt jobb. Bra bemötande folk.hon hjälper mycket innan och efter när man köper en bostad. Hon är vackert.
    Raed Nasser Läs mer
    2018-04-29 Sara E svarar Raed N
    Tack Raed! Det är alltid givande att hjälpa trevliga människor som ni. Jag hoppas ni känner er som hemma här i Salem. Har ni vägarna förbi får ni gärna komma förbi på en kopp kaffe.
  • Isabell W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Upplevs försiktig vid första mötet men väldigt trevlig och erfaren. Fanns där vid frågor och funderingar. Toppen tjej! Läs mer
  • Robin J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Påläst och proffessionell. Känslig för att bli kontaktad utanför kontorstid. Läs mer
    2018-04-11 Sara E svarar Robin J
    Hej Robin!
    Tack för att du tar dig tid att ge dina synpunkter. Det uppskattar jag! Som mäklare jobbar jag ofta sena kvällar och jag har förstått att du är väldigt morgonpigg. Klockan 7 på morgonen så laddar jag batterier inför arbetsdagen och jag försöker alltid att återkomma om jag inte kunnat svara. Tillgänglighet är jätte viktigt som mäklare och jag tar verkligen till mig din feedback.
    Hoppas ni bott in er i nya huset och att ni känner er som hemma i Rönningeidyllen!
  • Johan W skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Sara har varit väldigt professionell och kompetent genom hela processen. Sara bryr sig även om både affären och kunden även efter att avtal slutits och inflyttning gjorts.
    Jag har haft stort förtroende för Sara genom hela affären. Läs mer
    2018-04-09 Sara E svarar Johan W
    Stort tack för din positiva respons Johan! Det betyder väldigt mycket att läsa om ditt förtroende för mig och för vårat samarbete. Hoppas nya lägenheten känns lika rätt nu som när vi pratade sist. Du får gärna skicka lite bilder om du börjat göra om ännu. Vi ses säkert i Centrum eller kring Flaten framöver.
  • Marianne J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Vi har sålt vårt hus med 5 rum och kök och en härlig trädgård där småfåglarna slåss om jordnötterna men även hackspetten besökte oss.
    Sara var mycket närvarande, kunde alltid svara på våra frågor.Vi blev positivt överraskade eftersom vi inte hade så stor erfarenhet. Jajamän alla.
    Mycket glad trevlig genompositiv person som aldrig stönade över vår okunskap.Själv är hon mycket kunnig och 100% villig att hjälpa. Läs mer
    2018-04-12 Sara E svarar Marianne J
    Det är alltid givande att hjälpa personer som ni. Som uppskattar och ger minst lika mycket tillbaka. Vi hade ett gott samarbete och jag är mycket tacksam för att ni gav mig förtroendet att sälja erat fina hus! Stort tack för er fantastiska respons. Hoppas vi ses snart igen trots många mil emellan.
  • Sveneric O
    Sveneric O skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem
    Ett helt igenom proffsigt genomfögrande
    Av en charmig och trevlig mäklare
    Va rädd om henne 😁
    Svenne o Eva Läs mer
    2018-04-06 Sara E svarar Sveneric O
    Stort tack för dina fina ord Sven-Eric! Det var en fröjd att samarbeta med er. Hoppas ni trivs bra i nya hemmet. Hälsa Eva så gott och lova att titta in nästa gång ni har vägarna förbi.
Ann Sjöblom
Alexandra Odell