Sara Engberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokalkännedom då jag är uppvuxen där jag arbetar och jag tillhör den största mäklarbyrån i Sverige. Detta medför att vi har många affärer igång och träffar många kunder. Dessutom har jag höga ambitioner för att kunden ska få så bra betalt som möjligt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag älskar att spendera tid i löparspåren! Där rensar jag huvudet och laddar mina batterier. Utöver detta umgås jag med släkt och vänner, jag spenderar väldigt gärna tid med min systerson.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver svenska och engelska så talar jag även spanska. Jag har ett stort hjärta för hundar, stora som små, och jag äter minst en chokladbit om dagen. Läs mer

Läs vad 122 Läs vad Sara Engberg

• Barbro L köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-04-02

Rönninge
    Vi har anlitat Sara som mäklare att köpa ny bostad i Rönninge,
    en toppefin 3a Salemsvägen 1 Sara har skött affären på ett mycket proffsigt sätt, Hon är kunnig och vi kände att vi fick all
    hjälp, vi behövde. Hon har också ett mjukt och trevligt bemötande. Vi vill därför varmt rekommendera Sara,

Mvh Barbro Liberg Läs mer
  • Oliver O
    Oliver O sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-03-26

Salem
    Super bemötande trevlig och kunnig Läs mer
  • Denisa Andreea I köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-03-09

Salem
    vi köpte ett hus. Sara var underbar, hon hjälpte oss mycket, vi fick rätt information i tid, hon rådde oss, vi kände alltid att vi kunde lita på hennes hjälp. Han stod till vårt förfogande under hela processen. bara beröm till henne !! Läs mer
  • JOHAN S skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-03-03

Sara är en toppenmäklare med hjärtat och hjärnan på rätt ställe.
    Driven och tillmötesgående precis som man kan önska. Svarar på frågor med bra kunskap.
    Skulle det förekomma en fråga utöver så tar hon och kollar upp svaren, över förväntan.
    En av de bästa mäklarna vi stött på och rekommenderas varmt!
    Nu är det snart 2 år vi köpte vårt radhus, men är övertygad att hon blivit ännu flitigare. Läs mer
    2020-03-03 Sara E svarar JOHAN S
    Tack för ditt välskrivna och oerhört fina omdöme Johan! Det glädjer mig ännu mer att se att du tar dig tiden att skriva detta omdöme två år efter avslutat affär. Än en gång, Tack!
  • Robin S sålde sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-22

Salem
    Trevligt bemötande och kunnig mäklare. Sammanfattningsvis så gick det snabbt och smidigt att sälja våran bostad. Läs mer
    2020-03-03 Sara E svarar Robin S
    Tack för ditt fina omdöme och framförallt ett stort tack för ett oerhört smidigt samarbete!
  • Felix J köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-16

Salem
    Hon var bra. Hjälpsamt, trevligt och lätt och prata med. Läs mer
  • Petronella T köpte sitt hus med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-16

Salem
    Vi tog kontakt med Sara angående ett radhus som låg som kommande. Vi blev bemötta på ett proffesionellt och smidigt sätt. Nu, några månader senare, är vi nyinflyttade i vårt radhus och nöjda med hur hela affären gått till.
    Rekommenderar Sara starkt! Läs mer
  • Mays I sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-13

Salem
    Hon är väldet hjälpsam ., duktigt , trevligt , och väldet professional på sitt jobb . Läs mer
  • Emil P sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-09

Söderby
    Grym och bra mäklare! Jättenöjd med min försäljning. Läs mer
  • YACOUB J skrev om Sara Engberg en del av Fastighetsbyrån Salem

2020-02-07

Sara är trevlig och snäll men hon säljer hus till två personer och låter båda skriver på avtal då första personen hade inte färdigt löftet för lån men hon ändå lät en till person skriva på avtalet tills första skaffade låne löftet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Salem

Sara Engberg