Stina Ericsson Larosa

Stina Ericsson Larosa

Stina Ericsson Larosa är mäklare på Ericsson Larosa Mäklarbyrå och Redovisning AB

Stina Ericsson Larosa har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Stina Ericsson Larosa har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Stina Ericsson Larosa har haft 4 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

8 omdömen om Stina Ericsson Larosa

MATS R
Sålde sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Ericsson Larosa Mäklarbyrå och Redovisning AB
Rönninge

Mycket trevligt bemötande och bra hanterat ärende och snabbt och bra avslut på min affär. Inget att klaga på över huvud taget.

Petru C
Köpte sitt hus med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Ericsson Larosa Mäklarbyrå och Redovisning AB
Rönninge

Proffsigt bemötande och väldigt hjälpsamt.

Sanna J
Salem

Från första mötet med Stina kände vi stort förtroende för henne, hon har både koll på den lokala marknaden och lokalkännedom. Stina var flexibel för våra behov, gjorde det lilla extra som att delta vid fotografering då vi inte kunde närvara och höll oss ständigt informerad och involverad i varje steg av processen. Från att förklara olika alternativ till att förtydliga komplicerade juridiska aspekter, var mäklaren alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och ge oss den vägledning vi behövde. Det ingick dessutom styling...

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tusen tack Sanna för ditt fina omdöme, vad glad jag blir! Jag önskar er allt det bästa framöver!

Jenny M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Ericsson Larosa Mäklarbyrå och Redovisning AB
Salem

Jag och min man är väldigt nöjda med Stina Ericsson Larosa som vår mäklare. Väldigt lyhörd,men kom också med förslag och synpunkter när det kändes som om hon tyckte att vi behövde det. Väldigt professionell och saker och ting gick snabbt och smidigt när vi skulle träffa vår köpare och skriva under kontraktet. Jag och min man kan varmt rekommendera Stina om man letar efter en trevlig och proffsig mäklare!

Svar från Stina Ericsson Larosa

Stort tack Jenny för dina fina ord, det värmer verkligen! Lycka till nu med allt det nya!

Howard M
Salem

Stina är proffsig, duktig, saklig, punktlig, och trevlig.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack Paul och stort lycka till på era nya äventyr! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen!

Hans Christer H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Ericsson Larosa en del av Ericsson Larosa Mäklarbyrå och Redovisning AB
Salem

Mycket positivt möte Bra förväntningar Mycket bra upplevelse och bra redogörelse

Svar från Stina Ericsson Larosa

Tack Christer och Elisabeth! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas väldigt bra i er nya lägenhet!

Annelie B
Salem

Bra bemötande väldigt trevlig mäklare. Kan varmt rekommendera Stina.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Vad glad jag blir för dina fina ord Annelie! Stort tack för detta och för ett bra samarbete!

Thomas W
Salem

Stina hjälpte oss att hitta drömhuset. Snabba återkopplingar oavsett tid på dygnet eller det faktum att det var helg. Rekommenderas starkt.

Svar från Stina Ericsson Larosa

Stort tack Thomas för ditt omdöme! Det uppskattas verkligen. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!