Fastighetsbyrån Sälen

Fastighetsbyrån Sälen

• BadgeSevenYears
Ring 0280-260 20 Dela

Vi som jobbar här på Fastighetsbyrån i Sälen bor själva i området och har arbetat här i många år, både som fastighetsmäklare och i turistnäringen. Därför har vi bra koll på fastighetsmarknaden, ett starkt och stort kontaktnät samt kan närområdet väl. Oavsett om du är ute efter ett permanentboende eller fritidshus vill vi att...

355 omdömen om Fastighetsbyrån Sälen

Sedan starten hos Reco 2013

Erik Bo Göran K
Gruvens Fäbod

Mycket bra och saklig information i rätt tid, bra framförhållning och framförallt en bra dialog och kommunikation både vid fysiska träffar, telefon/sms och E-Mail. Bra plus för säljcoachen som gör det enkelt att följa utvecklingen

Annie E
Orrliden

Mycket professionellt och trevligt skött.

Maria Cecilia Elisabeth E
Färdkällan

Seriöst , Trevligt , familjärt bemötande ! Över förväntan i personlig kontakt och service för att tillmötesgå både våra och säljarnas önskemål

Anna E
Färdkällan

Vår mäklare var Anna S Andersson. Anna är alltid tillgänglig och alltid supertrevlig och professionell. Vi har både köpt och sålt via Anna och skulle göra det igen om det blev aktuellt.

Lena P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sälen
Tandådalen

Mycket bra och engagerad mäklare

Mathias S

Otroligt trevlig personal! Kunniga. Mycket hjälpsamma på den byrån

Lina K
Lima

Tillmötesgående, engagerat men också avslappnat och flexibel approach.

Eric C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sälen
Sälfjällstorget

Terés har varit engagerad och professionell genom hela processen, vi kan varmt rekommendera henne till framtida kunder. Eric&Jenny

Monica O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sälen

Mycket tillmötesgående och trevlig mäklare som vi upplevde gjorde sitt bästa för både säljare och köpare.

Maria L
Skrev om Fastighetsbyrån Sälen

Terése Olsson har på ett tryggt och förtroendeingivande sätt lotsat oss igenom alla steg av försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda med henne och uppskattade att hon dessutom hade bra idéer och förslag som vi kan se ytterligare förbättrade förutsättningarna för en lyckad försäljning! Vi kan varmt rekommendera Terése!

Marie D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sälen
Sälfjällstorget

Mycket proffsig och trevlig. Rekommenderas varmt.

Gärth J
Gusjösätern

Varmt och trevligt mottagande av trevlig personal.

Simone T
Malung

Högsta betyg. Bra bemötande, proffsigt och tryggt. Skulle rekommendera till alla.

Martina J
Malung

Lugnt, trevligt och lättsamt bemötande! Uppmärksam på både köpare och säljare i första hand, och inte på sina egna intressen. Professionellt!

Inger H
Kläppen

Vi har blivit bemötta toppenbra och med proffessionalitet. Therese har varit mycket enkel att kommunicera med och har varit hjälpsam på alla sätt. Vi hade inga förväntningar på mäklaren.

Veronica T
Sälfjällstorget

Ärlig och öppen, vilket skapar stort förtroende hos mig. Det var enbart min man som hade kontakt med Therese, men det han återberättade gav mig stort förtroende för henne.

Anders G
Sälfjällstorget

Hon har fungerat mycket bra, återkopplar under hela processen och är på hela tiden :) Inget att anmärka på!

Simone T
Öje

Så proffsig och trygg genom hela affären. Skulle alla dagar i veckan välja henne igen!

Matilda P
Lima

Vi blev väldigt bra bemötta av Terése. Hon har svarat på alla frågor och funderingar på ett professionellt sätt. Det hon inte hade svaret på letade hon fram åt oss. Vi har varit på en hel del visningar sista åren och hon är klart den som gett oss bäst intryck och känts som hon haft bäst koll på den fastighet som hon haft visning för.

Henrik G
Kläppen

Trevligt bemötande, god kommunikationsförmåga och bra driv i affären!

Carl Jesper R
Stöten

Bra och snabb återkoppling. Funkade alldeles utmärkt att kollega skötte visningen då Therese hade semester. Kollegan bra påläst och hantera situationen på ett utmärkt sätt.

Anki W
Öjesjön

Väldigt kunnig och enkel att ha med att göra. Erfaren och trevlig.

Karlsson Motor I Malung Ab K
Öjesjön

malung är litet. känner henne personligen. söt duktig bra ta folk. fick upp priset till min fördel har inte fått pengarna än tar inte ut nåt i förskott förens pengarna sitter på mitt konto. hoppas går vägen

Annika S
Hundfjället, Sälen

Har aldrig träffat henne! Så....

Alf-Sune J
Malung

Bra bemötande Förväntningar helt ok En enkel o smidig försäljning.

Lena Marianne M
Sålde sitt hus med hjälp av

En kunnig, , mjuk och tillmötesgående mäklare. Ställde upp med flertalet visningar. Gav information kontinuerligt. Jag hade höga förväntningar, eftersom jag studerat försäljning av fastigheter noga.. Anna uppfyllde mina förväntningar med råge.

Bernis K
Rörbäcksnäs

Mäklaren var mycket trevlig och väldigt hjälpsam vi är supernöjda.

Harald M
Rörbäcksnäs

Ryddig, rask behandling, god kommunikasjon. Kunne vært noe mer innovativ i annonsering og valg av foto/stemningsbilder.

Johanna K
Sälen By

Anna var jätte trevlig och svarade så gott det gick på alla mina frågor. Lätt att få tag i och var hon upptagen i möten så ringde hon alltid upp. Hade önskat lite mer information om vissa saker med detta nybygge men jag tror inte det berodde på Anna.

Mårten K
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Anna är supertrevlig och hjälpsam! Hade dock önskat en mer informativ köpeperiod med mer uppdateringar på det som hänt under det gångna året, med prisbilder bland annat.

Emil B
Högfjället

Terese är en mycket kunnig mäklare som kan sin marknad!

Fredrik T
Lima

Min erfarenhet av Terése är mycket bra. Blev trevligt bemött och de har inte varit några som helst bekymmer genom köpet av detta fritidshus. Mina förväntningar blev uppfyllda.

Ellen H
Lima

Väldigt bra och trevligt bemötande av Terése. Hon är tydlig och förklarar hur allt kommer gå till, väldigt nöjda med henne! Jag hade aldrig gjort en husaffär innan och hon har fått det att kännas tryggt och smidigt!

Ingrid Pernilla L
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Sälen

Bra kommunikation, snabb och effektiv att jobba med. Positivt mindset

Sara F
Högfjället

Trovärdig och kunnig! Tar sig tid att lyssna och svara.

Lars Anders E
Lima

Bra bemötande och hon talade om det jag ville veta om allt. Det fungerade bra även om marknaden var lite "kall" så blev det löst till slut

Angelica L
Lima

Superbra hjälp, rådgivning och snabb återkoppling

Madeleine N
Gruvens Fäbod

Trevligt bemötande och väl omhändertagande, bra information och personlig. Levde upp till förväntningarna, följde upp med svar på frågor och bra service.

Bo Arne L
Gruvens Fäbod

Terése är noggrann och har kontroll på hela processen. Hjälper till utöver vad som kan förväntas och får det att fungera trots att det sker på distans. Bra på att hålla kontakten och informera om potentiella kunder. Positivt och trevligt bemötande.

Elektriska Trion Rovem Ab
Sälfjällstorget

omöjlig att få tag på. återkopplar sällan. ofta när återkopplingen sker är det jättesent.

Johan K
Tandådalen

Vi har haft ett jättebra samarbete med Fastighetabyrån. Kan varmt rekommendera dem när affärer ska göras i Sälen.

Daniel S
Tandådalen

Väldigt bra intryck och hjälp och tankar både med vinkel från sälj och köp sidan. Service inriktad. Skulle jag göra en till affär skulle valet av mäklare vara lätt. Mycket bra jobbat.

Åsa L
Kläppen

Trevligt bemötande, snabb att svara, flexibel med olika lösningar, professionell. Vi är väldigt nöjda med Terese hantering av hela processen vid vårt köp av Gusjövägen 322.

Anna B

Förtroendeingivande Ärlig Kontaktbar Engagerad

Lars W
Kläppen

Bara bra alltihopa bra bemötande sakliga svar

Marie W
Kläppen

Mäklaren var mycket trevlig och allt fungerade perfekt.

Per Ö
Tandådalen

Alltid tillgänglig. Flexibel gällande visningar och påläst om både objektet och området. Kontraktsskrivning löste hon på bästa sätt. Som köpare uppfyllde hon alla våra förväntningar. Om vi en dag behöver en mäklare för att sälja vårt hus kommer hon att vara vårt förstahandsval.

Annelie K
Sälfjällstorget

Vi har fått bra återkoppling och svar snabbt på alla våra frågor genom processen . Anna har levt upp till våra förväntningar för god service och bemötande Mvh ANnelie och Johan k

Peter F
Sälfjällstorget

Mycket bra bemötande och service, har gett oss hjälp med allt vi har behövt! / Peter

Zadie Ylva-Li F
Köpte en tomt med hjälp av

Första gången jag träffade Anna var när min son och jag visade intresse för en fastighet i Malung. Det blev ingen affär eftersom vi inte lade högsta budet. Anna bemötte oss på ett vänligt och professionellt sätt genom hela förfarandet. Mycket kunnig och det kändes tryggt. När det sedan var dags för mig att sälja vår fritidsfastighet i Hånäset så var det en självklarhet för mig att ge uppdraget till Anna. Jag valde Anna, inte Fastighetsbyrån. Nu har jag köpt Moravägen 24. Min sammanfattning av Anna vid alla dessa...