Gustav Björkman

Gustav Björkman

Gustav Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Gustav Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Gustav Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.6. Gustav Björkman har haft 61 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

234 omdömen om Gustav Björkman

Sedan starten hos Reco 2014
Linda T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Kungsberget

Allt funkade som som vi tyckte och väldigt smidigt

Klaus L
Kungsberget

Vi upplevde Gustav som trevligt när man hade kontakt med honom men i övrigt väldigt passiv och anstränger sig inte för säljaren. Vi skulle rekommendera att testa en annan mäklare.

Nicole H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Kungsberget

Snabb på återkopplingar har svar på frågor. Skickar ut bra information och håller alla informerade under denna period vi har väntat på vår nyproducerade lägenhet,

Filip L
Gustafs/mora By

Oseriöst, amatörmässigt och otrevligt. Rekommenderar ej.

Asrin D
Gustafs/mora By

Fruktansvärt dålig kommunikation. Frånsäger sig ansvar i frågor som rör hans arbetssätt och allmänt otrevlig i tonen. Skulle inte rekommendera den här mäklaren till någon någonsin.

Rose-Marie J
Gustafs/mora By

Jag har inte träffat mäklaren alls. Vilket jag uppfattar som väldigt märkligt. Mäklaren har varit svår att få kontakt med via telefon, bara via mail och sms, väldigt opersonligt. Okej att godkänna alla avtal digitalt, men en personlig träff och kontakt borde det vara. Jag har aldrig varit med om en så opersonlig affär. Mycket mer att önska vid denna fastighetsaffär. Nycklarna fick jag av en utländsk arbetare på arbetsplatsen, som inte kunde prata svenska, och knappt engelska. Så ingen instruktion om hur värme m.m. fungerar. Otroligt missnöjd med hela denna affär.

Robin H
Gustafs/mora By

Har aldrig träffat mäklaren trots nyproduktion. Nycklarna fick vi hämta av en snickare på plats vid nyproduktionen. Otroligt dåligt.. Gustav har upplevts hålla projektörens sida genom hela projektet.

Lena F
Kungsberget

Gustav som mäklare passade mig väldigt bra! Han kändes naturlig och äkta. Han var kompetent och påläst kring objektet. Har varit snabb att svara och lätt att få kontakt med, både via telefon, sms och mail. Så rent yrkesmässigt har han verkligen motsvarat mina förväntningar, men hans främsta tillgång enligt mig är hans härliga personlighet.

Frida K
Kungsberget

Svarar snabbt och bemött oss bra. Kom till Gävle och skrev papper då det blev lättare för oss då vi jobbar i Gävle.

Christer F
Kungsberget

Proffesionellt bemötande, tillgänglig och informativ.