Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

• BadgeElevenYears
2 715

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo! Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat...

2715 omdömen om Fastighetsbyrån Sandviken

Sedan starten hos Reco 2013

Stefan B
Årsunda

Så proffesionellt bemötande från visning till kontrakt och även efter kontraktskrivning. Finns verkligen ingenting att anmärka på. Mvh Stefan

Mary M
Torsåker

Mycket trevligt bemötande, allt gick jätte smidigt och vi kände att vi fick en bra kontakt med alla inblandade, Julia har även kontaktat oss efter mötet för att se hur vi känner, vi är mycket nöjda och skulle varmt rekommendera bekanta. Vänliga hälsningar Mary & Johan

Anna Gunnel J
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Bra information och saklig,lugn Mycket nöjda

Anne-Marie S
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Torsåker

Hon är lugn,rak klar och tydlig.Hon är bestämd och det Hon inte kan tar Hon reda på

Wilma H
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Åmot

Bra bemötande vid visning och stöd genom processen. Duktig och förstående vid frågor ocu alltid glad och positiv. Bra genomgång av kontrakt och bra uppföljningar under processen. Kände oss trygga med både Olivias kompetens och bemötande.

Lotta B
Västanbyn

Isabelle är verkligen lyhörd för säljarens önskemål och jobbar hårt för att det ska bli en bra affär utifrån ens situation. Hon är lugn och rak och finns alltid tillgänglig för frågor och kontakt. Vi kan verkligen rekommendera Isabelle efter att både ha köpt och sålt hus med henne.

Gun N
Åmot

Mycket bra kommunikation med mäklaren. Smidigt och lätt att ha kontakt. Lyssnade på mina önskemål. Lugn och trygg.

Annsofie L
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Åshammar

Trevlig och hjälpsam mäklare. Lätt att få kontakt med om man har frågor.

August K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Storvik

Helena har på ett effektivt och exemplariskt sätt hanterat försäljningen av min lägenhet. Hon har funnits tillgänglig för att svara på frågor, följt mina önskemål och hon har alltid sett till att allt i processen känns bra. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera Helena.

Samuel B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Storvik

Trevlig, Produktiv och hjälpande i frågor kring lägenhetsköpet

Mona B
Köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Åshammar

Bra och trevligt bemötande. Man får svar på frågor som vi har. Det finns inget att klaga på. Vi har träffat både Sara och Adam. Båda har varit lätta att få kontakt med.

Fredrik T
Storvik

Hon svarade på dom frågor vi hade och var väldigt trevlig

Mona B
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Kungsgården

Lugn och väldigt kunnig. Sara levde verkligen upp till vad vi förväntat oss. Man blir alltid väl bemött. Man kan ställa frågor och hon ger svaren.

Britt A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Hantverkarbacken

Erfaren, noggrann, förnuftig, tydlig & trevlig!

Kjell E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Hantverkarbacken

Nicklas är väldigt professionell och förtroendeingivande under hela processen. Har även visat på stor flexibilitet och tillgänglighet.

Emil W
Bovik

Tycker Julia var ett proffs genom hela affären som dessutom gick väldigt smidigt. Vi blev väldigt bra bemötta både på visning och vid kontraktsskrivning.

Kerstin Å
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Hedberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Bovik

Jag har blivit otroligt fint bemött av Julia under hela processen. Hon har varit informativ och hela tiden frågat hur jag känner och upplever inför de olika stegen. Hon har visat både sin otroligt professionella sida samtidigt som hon varit väldigt empatisk. Hon har gjort att jag känt mig lugn och trygg under hela processen.

Britt-Marie W
Centralt

Niklas har varit min mäklare tidigare vid en husförsäljning. Jag blev väldigt nöjd med Niklas proffesionella sätt att utföra försäljningen. Därför kändes det tryggt att anlita honom även för försäljningen av lägenheten. Jag har full tillit till Niklas som mäklare.

Mats Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Södra Björksätra

Emma gjorde sitt jobb. Inget att anmärka på.

Svar från Emma Forsberg

Tack Mats! Du kommer att trivas bra i lägenheten den dag du flyttar in

Jennie A
Barrsätra

Olivia är mån om sina kunder. Har ett positivt bemötande, är lyhörd och återkopplar snabbt på frågor.

Magnus I
Centralt

bra, kunnig och professionel mycket nöjd med Helena.

Julia Ö
Centralt

Otroligt proffsig och trevlig säljare utan att på något sätt vara för påstridig. Att kunna inkludera ett litet barn och en kelsjuk hund under det första mötet samtidigt som information ska förmedlas var imponerande. Affären gick snabbt, utan krångel och jag kände mig aldrig dum trots att jag ställde fråga efter fråga. Tack Helena!

Adam N
Centralt

Blev mycket väl bemött och fick en tydlig genomgång av kontrakt, ansvarsområden och krav på köpare och säljare. Fick mycket utrymme för frågor som mäklaren kunde svara på direkt.

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Adam det är en jättefin lägenhet som du har köpt och där kommer ni att trivas, jag blir glad att höra att du kände dig bra bemött och kunde ställa frågor!

Erika W
Barrsätra

Kunnig och väldigt trevlig! Alltid snabb återkoppling!

Karin Eva-Maj J
Sålde sitt hus med hjälp av Julia Hedberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Järbo

Mycket professionella jobbat lugn och saklig

Malak M
Centralt

Emma är på rätt tjänst det är synlig.

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Malak! Du kommer att trivas så bra i din nya lägenhet!

Yvonne A
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Jädraås

Sara Molin är en mycket trevlig, lugn, lyssnande och inkännande mäklare. Känns mycket personlig och saklig. Jag kan varmt rekommendera henne.

Jean-Claude N
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Vallhov

Peter är en lugn och tillmötesgående man. Från vår första kontakt, kände jag direkt att han är en person som lyssnar och ger tydlig information. Under hela processen märkte jag att Peter kan sin sak och ger tydliga råd. Han levde verkligen upp till mina förväntningar och jag skulle inte tveka att rekommendera honom till andra.

Linda T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Kungsberget

Allt funkade som som vi tyckte och väldigt smidigt

Jens R
Stensätra

Proffesionellt och trevligt bemötande. Ständiga uppdateringar. Ställer upp och t.o.m jobbar på en helgdag för att lösa affären.

Cian G
Västanbyn

Isabelle Edlund var valdigt hjalpsam och underlattade hela processen for mig som kopare. Jag ar nojd som kund.

Kakan E
Barrsätra

Lätt att ha och göra med. Lugn. Social. Ärlig. Får en att känna sig trygg.

Annika H
Västanbyn

Isabells bemötande har varit bra. Hon har tagit över uppdraget från en av hennes kollegor vilket säkert inte vsrit lätt. Jag upplever att jag har blivit lyssnad på och att hon har haft förståelse för situationen.

Victoria A
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Säljan

Proffsigt bemötande och trevlig. Peter hjälpte oss så att husaffären genomlöpte snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda.

Lena B
Årsunda

Julia gav ett lugnt och skönt intryck. Inte pushig. Bra på att hålla kontakten och effektiv.

Per B
Årsunda

Fantastiskt hjälpsam och driven Hon löste hela affären från budgivning fredag em till att skriva kontrakt söndag fm Mycket påläst inför visning Rekommenderar henne starkt

Patrick L
Centralt

Otroligt trevlig och lyhörd. Alltid bra svar och koll på läget. Supernöjd!

Olof S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Toppen, professionell samt trevlig

Svar från Emma Forsberg

Tack Olof! Nu får vi se vad du hittar för ny lägenhet!

Eva I
Västanbyn

Vi har redan svarar en gång men ok. Hon är kunnig, serviceminded, lugn o trevlig m a o är vi nöjda med henne!

Anna J

Vi är supernöjda med Isabelle!! ⭐️

Johan Ö
Hantverkarbacken

Emma har full koll,hon gör ett fantastiskt jobb

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Johan! Ni kommer att trivas så bra i lägenheten.

Branislav K
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Årsunda

Adam är väldigt engagerad mäklare och väldigt trevligt person, vi fick två gånger hjälp av Adam, två år sedan när vi köpte huset och nu att sälja det samma huset ä, vi stark rekommenderar Adam som mäklare.

Rune I
Västanbyn

Vi tycker det har fungerat bra med Olivia. Hon är lugn, saklig, noggrann, påläst och trevlig. Vi är m a o nöjda.

Per G
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Lugn och sansad och kunnig. Helt ok. Bra

Johanna B
Storvik

Allt har funkat toppenbra under hela försäljningen. Hon är alltid glad och trevlig och har ett bra bemötande och bra förståelse. Jag är supernöjd!

Jakob F
Centralt

Jag träffade Emma första gången när mina föräldrar sålde sitt radhus, vid det tillfället så sa hon också att hon kunde hjälpa mig med lägenhet i framtiden. Jag har varit på några visningar hos henne och det har känts bra varje gång då jag alltid har kunnat ställa frågor angående bostaden och så vidare. Nu har jag precis köpt en lägenhet och det gick lika smidigt som jag hade förväntat mig.

Svar från Emma Forsberg

Tack Jakob! Det har varit roligt att få följa dig och hjälpa dig med att hitta rätt lägenhet. Du kommer att trivas så bra där!

Johanna A
Centralt

Emma är otroligt trevlig,ödmjuk och en lugn person. Det är lätt att få ett förtroende för henne. Hon visade upp lägenheten på det sätt som vi hade förväntat oss. Hon är duktig i sitt arbete. Vi är jätte nöjda med henne och rekommenderar verkligen att välja henne vid en försäljning.

Svar från Emma Forsberg

Tack snälla Johanna! Det var så fint att få vara med er och hjälpa till med lägenheten så ni nu kan släppa den.

Lena T
Storvik

Helena är jätteduktig, professionell och trevlig. Svarar snabbt om man undrar över något. Allt har gått bra än så länge.

Jesper A
Centralt

Väldigt lätt att ha och göra med. Bra uppstyrt

Svar från Emma Forsberg

Tack Jesper! Nu kan du gå vidare i en ny lägenhet :)

Sofia L
Åshammar

Allt gick väldigt smidigt och proffesionellt.