Cecilia Pattyranie

Cecilia Pattyranie

Cecilia Pattyranie är mäklare på Fastighetsbyrån Sigtuna

Cecilia Pattyranie har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Cecilia Pattyranie har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.6. Cecilia Pattyranie har haft 0 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 63 Läs vad Cecilia Pattyranie

• köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Centrala Märsta
    2019-11-26
    När vi la vårt andra bud med villkoret att vi skriver avtal så var det ok, ett dygn. Sedan dök det upp flera intresserade så vi fick inte skriva avtal. Då ville vi ta tillbaka budet men fick inte göra det enligt Cecilia. Hon blev väldigt stressad av det.
    Vi har frågat andra mäklare om förfarandet och får besked om att bud med villkor är helt normalt och i vårt fall så skulle det dragits tillbaka.
    • Centrala Märsta
    2019-11-26
    Vi köpte en BRF. Vi lade det första budet, Cecilia ringde och sade att om vi höjden100.000kr så skulle vi skriva kontrakt dagen efter. Vi höjde vårt eget bud, men dagen efter när jag ringde för att veta tid för kontraktsskrivning hade hon bokat in 2 visningar till. Jag ville då dra tillbaka vårt andra bud men lämna det första budet, hon sa då att vi inte fick göra så.

Har hört av andra mäklare efter detta att hennes sätt var olagligt.

Fruktansvärt upprörd och förbannad, men vi ville ju ha boendet så kunde inte hoppa av för att slippa henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Pilsbo
    2019-11-17
    Cecilia har funnits till hands för oss under hela försäljningsprocessen. Hon är snabb i sin kommunikation och ger raka, bra och förklarande svar på våra frågor. Vi har bollat många tankar och ideer med henne och hon har varit ett bra stöd inför beslut.
    Vi kan verkligen rekommendera Cecilia!
    Hon är en erfaren mäklare med ett stort hjärta.
    Nina och Christer, tack för fina rekommendationer! Det har varit ett rent nöje att få haft er som uppdragsgivare. Alltid så positiva och lösningsorienterade i såväl med som motgångar under försäljningsprocessen! Önskar er all lycka! Cecilia Pattyranie
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    • Sigtuna - Munkholmen
    2019-10-30
    Köpt villa i Sigtuna. Snabbt och korrekt bemötande genom hela affären som gjort att vi känt oss trygga med vårt husköp.
    Tusen tack för fint omdöme! Det är viktigt att känna förtroende genom hela processen. Jag hoppas och tror att er familj kommer att trivas bra i er nya fina bostad! Cecilia Pattyranie
    • Sigtuna - Hälleberget
    2019-10-23
    Har köpt en lägenhet och sålt ett hus genom samma mäklare. Cecilia har jobbat snabbt, intensivt och gett mycket information. Är bra på att förklara olika situationer. Är mycket trevlig och lättsam att föra en diskussion med. Skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta. Mina förväntningar är absolut uppnådda.
    Tack Carina och Evan för fint omdöme! När man har att göra med trevliga och fina människor som er går allt lätt - dröm uppdragsgivare och köpare med andra ord! Jag vet att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet! Cecilia Pattyranie
    • Sigtuna - Munkholmen
    2019-09-04
    Snabb, smidig, hjälpsam och väldigt trevlig.
    Tusen tack bästa Sanaz! Lycka till en ditt coola boende! Välkommen till Sigtuna! Vänligen Cecilia Cecilia Pattyranie
  • Emma B
    • Märsta - Norrbacka
    2019-08-29
    Vi har köpt en lägenhet genom Cecilia. Från dag 1 har vi blivit proffsigt bemötta. Cecilia är saklig och nogrann. Vi är super nöjda! Tack snälla för den fina kontakt vi haft.
    Tack Emma och Janne för en smidig och positiv affär! Jag hoppas och vet att ni kommer att stormtrivas i er fina bostad. Allt gott! Vänligen Cecilia Fastighetsbyrån Cecilia Pattyranie
    • Centrala Sigtuna
    2019-08-23
    Köpt en bostadsrätt i Sigtuna
    Cecilia har ett genuint bemötande och är mycket professionell
    Hon uppfyller alla mina förväntningar av en bra fastighetsmäklare
    Jag är nöjd med hela köp-processen från start till kontraktskrivande
    Tack Peter! En ära att få förmedla en så fin och häftig lägenhet till dig. Kul när det blir så rätt! Jag vet att du kommer att förädla lägenheten väl och jag vet att du kommer att trivas i din nya bostad. Cecilia Pattyranie
    • Sigtuna - Hällsbo
    2019-08-21
    Vi har köpt ett radhus i Sigtuna. Uppfattade Cecilia som ytterst kompetent och trevlig.
    Hade vi frågor så återkom hon med svar som kändes ärliga.
    Hej Sussie och Michael, TACK fina! Lycka till med renoveringen av bostaden och välkomna till Sigtuna! Jag hoppas att ni kommer att stormtrivas i ert fina hus! Vänligen, Cecilia Cecilia Pattyranie
    • Sigtuna - Pilsbo
    2019-07-17
    Köpt hus och Cecilia har varit mycket trevlig i sitt bemötande, alltid glad och lätt att ha och göra med. Hon har varit professionell och hjälpsam.
    Stort tack bästa ni! Jag hoppas att ni kommer att stormtrivas i ert fina hus! Grattis! Cecilia Cecilia Pattyranie