Cecilia Pattyranie
en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Stora Torget 1
193 30 Sigtuna — Visa karta

Vad tror Cecilia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Cecilia Pattyranie

• Therese E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ordnade trots körigt schema privatvisning och trots krångel med banken så skrev vi på ett avtal till vårt nya hus. Otroligt proffsig! Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Therese E
    Hej Therese och Daniel, tack för ett fint samarbete. Det visade sig inte vara helt enkelt hela vägen. Men tack vare er glädje, engagemang, noggrannhet och entusiasm så kunde vi ro i hamn en lyckad bostadsaffär. Det är så underbart när allt går i lås! Jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i vår kommun och i er nya fina bostad. Allt gott och vi ses på tillträdet! Vänligen Cecilia Fastighetsbyrån
  • Göran G skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi har blivit utmärkt bemötta och vi är mycket nöjda med resultatet. Snabba svar och vi upplever en god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Göran G
    Hej Göran och Anders,
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete som resulterade i en lyckad och bra försäljning!
    Ni är mycket trevliga uppdragsgivare, charmig dialekt och bra personlighet. TACK!
    Vänligen Cecilia
  • Håkan B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Har köp en villa i Sugtuna. Mycket bra bemötande, Cecilia överträffade förväntningarna i alla avseenden och var en perfekt samtalspartner i en stor och viktig affär. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Håkan B
    Tack Håkan och Ingrid! Ett ömsesidigt utbyte. Jag uppskattar er ödmjuka, raka och professionella kommunikation i köpprocessen. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och i Sigtuna stad. På återseende! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia har med professionell och samtidigt personlig hand hjälpt oss till en framgångsrik försäljning av vårt fritidshus.De komplikationer som uppstod på vägen läste hon snabbt och lätt. Det har varrit lätt att samarbeta med henne från början till slut. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Daniel C
    Tack Gerd och Daniel, Från A-Ö i försäljningsprocessen har vi haft ett fint samarbete i både med men framförallt motgångar. Det har varit en sann glädje att få ha er som uppdragsgivare och fått förvalta ert förtroende i en så viktig affär. Allt gott! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sålt kedjehus.
    Mkt professionellt bemötande, Cecilia visade ett stort engagemang och tog med glädje del av mina önskemål!
    Rekommenderar Cecilia med glädje till andra presumtiva säljare.

Mitt hus såldes snabbt och en smidig hantering vid försäljningen.
    Helnöjd! Läs mer
    2018-05-28 Cecilia P svarar Lena Ö
    Tack själv Lena för ett fantastiskt samarbete som resulterade i ett bra försäljningsresultat.
    Jag hoppas att du trivs i din nya fina bostad! Allt gott! Cecilia
  • Lykke R skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Cecilia, från vårt första möte fram till genomförd försäljning.
    Cecilia har varit tillmötesgående och hjälpsam under hela processen och skött sitt uppdrag professionellt, trots jobbiga privata omständligheter och det faktum att vi bor utomlands och all korrespondens har skett digitalt och/eller via ombud.

Cecilia levde absolut upp till våra förväntningar och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Stefan K skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig tillmötesgående snabb med återkoppling Läs mer
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är väldigt proffsig och mycket hjälpsam genom hela processen. Det känns att hon hjärtligt vill det bästa för både säljaren och köparen, ärlighet genomsyrade hela affären.
    Cecilia återkopplade hela tiden och höll oss uppdaterade med allt. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete. Läs mer
  • Thomas K skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är en trevlig och mycket social människa. Hon bryr sig om kunden. Hon är engagerad och håller mig underrättad vad som händer.
    Tyvärr har marknaden bromsat in för bostadsaffärer, så det har varit skralt med besök på de fyra visningar som vi haft, samtidigt som tiden strax före jul inte är den bästa försäljningstiden.
    Detta är dock något man inte kan belasta Cecilia för. Vi tar nya tag efter jul och nyårshelgen och hoppas på bättre resultat. Läs mer
  • Guijing Y skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon är en super bra mäklare som jag är mycket nöjd med hennes hårda arbete. Så positiv och öppen att lösa allt problem. Läs mer
  • Tao C skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är den toppen mäklare jag träffade. Hon är professionell, tålmodig och bra planerare. Läs mer
    2017-12-15 Cecilia P svarar Tao C
    Hello Tao!
    Thank you for your very kind feedback. We have a mutual very nice and kind teamwork all along the way.
    Thank you for being so kind and always so positive.
    All the best! Cecilia
  • Roland B
    Roland B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia engagerar sig full ut och visar intresse för den situation du befinner dig i. Jag kände under hela processen fullt förtroende för Cecilia. Läs mer
    2016-09-05 Cecilia P svarar Roland B
    Hej Roland!
    Tack för ditt fina omdöme! Det värmer mig gott! Jag vill tacka dig för vårt fina samarbete! Allt gott! Vänligen Cecilia
  • Kristian E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Var mycket nöjd med mäklarinsatsen. Vi fick tydliga genomgångar av alla moment i husförsäljningen och även snabb återkoppling. Läs mer
    2016-09-02 Cecilia P svarar Kristian E
    Hej Kristian!
    Tack för din fina rekommendation! Det värmer gott! Jag vill tacka för vårt fina och trevliga samarbete! Allt gott! Vänligen Cecilia
  • Eric G skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon var jette bra och trivsamt och väldigt proffs Läs mer
    2016-09-02 Cecilia P svarar Eric G
    Hej Eric och Emma!
    Tack för värmande omdöme!
    Det är ett sant nöje att få lära känna er under köpeprocessen.
    Jag önskar er allt gott och jag hoppas att ni kommer att stormtrivas på Siriusgatan!
    Vänligen Cecilia
  • Therése H skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En ypperlig mäklare som gör det lilla extra både för köpare och säljare. Hon har en väldigt fin och personlig kontakt med sina klienter. Läs mer
    2016-09-02 Cecilia P svarar Therése H
    Hej Therése!
    Stort tack för ert värmande ord. Jag är mycket tacksam för att jag fick förtroende att förmedla er bostad.
    Det har varit ett sant nöje att ha er som uppdragsgivare!
    Allt gott tills vi ses igen! Vänligen Cecilia
  • Ida Å skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hela processen kändes mycket proffesionell och trygg. Läs mer
    2016-08-31 Cecilia P svarar Ida Å
    Hej Ida!
    Tack för din fina rekommendation på reco! Det värmer gott! Jag hoppas att du strålar av ditt samboförhållande och att Måns stormtrivs i sin fina lägenhet! Varm kram till er bägge! Cecilia Fastighetsbyrån
  • Silviya A skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är en fantastisk mäklare. Läs mer
  • Nemam G skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon var inte neutral och opartiskt Läs mer
  • Johnny E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Gör mer än förväntat , väldigt trevlig och proffsig. Den bästa mäklare vi haft.. Läs mer
  • Désirée W
    Désirée W skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Positiv, pålitlig, kunnig ,seriös, entusiastisk...toppen helt enkelt!! Läs mer
  • Helene L
    Helene L skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är engagerad, påläst och tillgänglig.
    Jag har varit både köpare och säljare av både hus och bostadsrätt tidigare och varit nöjd med mäklarkontakten. Men Cecilia har varit fantastisk. Vi har ju både köpt och sålt bostadsrättsradhus med hjälp av Cecilia. Ja, lite mer extra allt!!!
    /Helene Larsson Läs mer
  • Christer W skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Utmärkt skött! På tid och ordningsam Läs mer
  • Siv H skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En bra och glad mäklare som bryr sig om köpare och säljare i alla tidpunkter, påstående,frågor och situationer.
    En bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Mohamad A skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är en trevlig och engagerad mäklare Läs mer
  • Catrine W skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Är otroligt nöjd med Cecilia. En proffsig och kunnig mäklare som jag starkt vill rekommendera till flera. Läs mer
  • Per Ö skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia har med ett härligt engagemang levt upp till alla förväntningar och avslutat försäljningen av vårt sommarhus till allas belåtenhet.

Vi kan varmt rekommendera Cecilia till andra som funderar på att sälja sin bostad.

//Per & Ullrika Läs mer
  • Lars-uwe S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hej,
    Vi fick ett profisionellt bemötande,
    Snabb respons då vi hade frågor,
    Och hon ställde upp direkt då vi önskade visning mm
    Vi var mycket nöjda med Cecilia. Läs mer
  • Anna W skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag hade inte väldigt lite kontakt själv med Cecilia vid försäljningen. Därför har jag svårt att ge en beskrivning av någon helhetsupplevelse. Men jag är väldigt nöjd med det bemötande jag fick av Cecilia under de få gånger vi hade kontakt. Läs mer
  • Olof B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia var behjälplig vid vårt köp och hon var alltid trevlig och pratade gärna länge och ingående om de olika aspekterna vid ett husköp. Bra med tydlighet. Läs mer
  • Alejandra L skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Cecilia är en extrem profesionell och engagerad mäklare. Läs mer
  • J .
    J . skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Helt fantastisk, snabb och proffesionell. Läs mer
  • Rune S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag ville ha en snabb försäljning av min Lgh och hon lyssnade på mitt önskemål och utförde allt på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Uno B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vänlig och tillmötesgående vid försäljning av vårt hus. Läs mer
  • Annica E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket proffsig och trevlig mäklare! Läs mer
  • Paolina A skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Otroligt bra service, trevlig och glad med svar på alla våra frågor, lätt att kontakta och svarade till och med på samtal på sin semester! Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Det vart en snabb och bra försäljning med Cecilias hjälp :) Läs mer
  • Annette E skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Super bra, kändes väldigt proffsigt samtidigt som man kände sig dom en familjemedlem.. Läs mer
  • Holger S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har fått ett trevligt bemötande och är väldigt nöjd med bostadsrätts affären jag gjorde genom henne. Läs mer
Jakob Ekerot
Ros-Marie Kokkonen