Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Sigtuna Cecilia Pattyranie

Läs vad 40 kunder tycker om Cecilia Pattyranie

• Ulf S skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-29

Bra läge ,proffsigt intryck,trevligt bemötande. Läs mer
  • Stig N köpte sin bostad med hjälp av Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-11-28

Det är vissa saker jag undrar över. Jag fick ett papper där säljaren garanterar att utförda reparationer är gjorda av fackmän. När möblerna tagits bort ser vi stora springor mellan golvlisterna och att de på flera ställen glipar från väggen, något som en fackman aldrig skulle lämnat så och som man inte som köpare inte accepterat, detta doldes av möblerna. Var det flera reperationer som ej utförts av fackmän? På ritningarna i broschyrerna fanns en garderob msrkerad, men garderoben dom stod där ingick inte. Inga mått angavs på ritningen ingen skala. En budgivare 2, dyker plötsligt upp. Jag höjer mitt bud. Bara några timmar senare godkänns mitt bud. och affären skall genomföras så fort som möjligt. Vore det inte normalt att budgivare 2, får chansen att återkomma, hon var dessutom från Märsta, samma område som säljaren? Jag gillar inte heller Cecilia Ps kommentar då vi diskutersde hur mycket jag skulle betala av novemberhyran ”men nästa månad är det Du som betalar hyran” jag kanske är gammal men inte ifiot. Den formella delen av affären genomfördes korrekt. Jag köpte lägenheten Gnejsvägen 33 Sigtuna. Den var till viss del reparerad, badrummet var inte alls åtgärdat, trots att det i broschyren angavs helrenoverad. Man bör uttrycka sig korrekt och inre vilseleda. Färgerna var dystra, mest svart, grått, gult. Min dotter som är inredningsarkitekt hade exakt samma åsikt dom jag. Dystert och trist inte alls som Cecilia P skriver ”pietetsfullt” vi får måla och tapetsera om hela våningen. Jag tycker inte riktigt om er betygsskala jag tycker Cecilia P kan få 2,5 i betyg Läs mer
    2018-11-28 Cecilia P svarar Stig N
    Hej Stig,
    Så bra att du är nöjd med det mesta i din bostadsaffär. Jag beklagar att jag inte nådde ända fram denna gång.
    Jag hoppas och vet att lägenheten kommer att bli ljus och fin såsom du önskar den efter renoveringen.
    Avslutningsvis hoppas jag att du kommer att trivas i din lägenhet och i Sigtuna som stad.
    Önskar dig ett fint slut på detta år!
  • Therese E köpte sin bostad med hjälp av Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-10-11

Ordnade trots körigt schema privatvisning och trots krångel med banken så skrev vi på ett avtal till vårt nya hus. Otroligt proffsig! Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Therese E
    Hej Therese och Daniel, tack för ett fint samarbete. Det visade sig inte vara helt enkelt hela vägen. Men tack vare er glädje, engagemang, noggrannhet och entusiasm så kunde vi ro i hamn en lyckad bostadsaffär. Det är så underbart när allt går i lås! Jag hoppas att ni kommer att trivas mycket bra i vår kommun och i er nya fina bostad. Allt gott och vi ses på tillträdet! Vänligen Cecilia Fastighetsbyrån
  • Göran G sålde sin bostad med hjälp av Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-10-09

Vi har blivit utmärkt bemötta och vi är mycket nöjda med resultatet. Snabba svar och vi upplever en god lokalkännedom. Läs mer
    2018-10-11 Cecilia P svarar Göran G
    Hej Göran och Anders,
    Tack för ett mycket bra och trevligt samarbete som resulterade i en lyckad och bra försäljning!
    Ni är mycket trevliga uppdragsgivare, charmig dialekt och bra personlighet. TACK!
    Vänligen Cecilia
  • Håkan B skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-09-18

Har köp en villa i Sugtuna. Mycket bra bemötande, Cecilia överträffade förväntningarna i alla avseenden och var en perfekt samtalspartner i en stor och viktig affär. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Håkan B
    Tack Håkan och Ingrid! Ett ömsesidigt utbyte. Jag uppskattar er ödmjuka, raka och professionella kommunikation i köpprocessen. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och i Sigtuna stad. På återseende! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-09-18

Cecilia har med professionell och samtidigt personlig hand hjälpt oss till en framgångsrik försäljning av vårt fritidshus.De komplikationer som uppstod på vägen läste hon snabbt och lätt. Det har varrit lätt att samarbeta med henne från början till slut. Läs mer
    2018-10-06 Cecilia P svarar Daniel C
    Tack Gerd och Daniel, Från A-Ö i försäljningsprocessen har vi haft ett fint samarbete i både med men framförallt motgångar. Det har varit en sann glädje att få ha er som uppdragsgivare och fått förvalta ert förtroende i en så viktig affär. Allt gott! Vänligen, Cecilia
    Cecilia P gillar detta
  • Lena Ö
    Lena Ö skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-05-11

Sålt kedjehus.
    Mkt professionellt bemötande, Cecilia visade ett stort engagemang och tog med glädje del av mina önskemål!
    Rekommenderar Cecilia med glädje till andra presumtiva säljare.

Mitt hus såldes snabbt och en smidig hantering vid försäljningen.
    Helnöjd! Läs mer
    2018-05-28 Cecilia P svarar Lena Ö
    Tack själv Lena för ett fantastiskt samarbete som resulterade i ett bra försäljningsresultat.
    Jag hoppas att du trivs i din nya fina bostad! Allt gott! Cecilia
  • Lykke R skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-04-11

Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete med Cecilia, från vårt första möte fram till genomförd försäljning.
    Cecilia har varit tillmötesgående och hjälpsam under hela processen och skött sitt uppdrag professionellt, trots jobbiga privata omständligheter och det faktum att vi bor utomlands och all korrespondens har skett digitalt och/eller via ombud.

Cecilia levde absolut upp till våra förväntningar och jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Stefan K skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-03-23

Proffsig tillmötesgående snabb med återkoppling Läs mer
  • Sofie R
    Sofie R skrev om Cecilia Pattyranie en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2017-12-20

Cecilia är väldigt proffsig och mycket hjälpsam genom hela processen. Det känns att hon hjärtligt vill det bästa för både säljaren och köparen, ärlighet genomsyrade hela affären.
    Cecilia återkopplade hela tiden och höll oss uppdaterade med allt. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Jakob Ekerot