en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

4.8 / 5 i betyg — 146 rekommendationer

Läs vad 146 användare tycker om Jakob Ekerot

• Ove  B
    Ove B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är tacksam för all hjälp. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Jakob hjälpte mig med en försäljning av en fastighet som var väldigt känslosam för mig, men han guidade mig på ett tryggt och förtroendeingivande sätt. I två år hade jag haft ångest över denna eventuella försäljning men efter jag kontaktat Jakob var försäljningen helt klar på mindre än två veckor. Tack Jakob!
    2016-09-15 Jakob E svarar Ove B
    Tack för de fina orden Ove. Jag är lika glad som du att allt löste sig på så pass smidigt sätt. MVH Jakob
  • Per-magnus S
    Per-magnus S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Han är snabb i sitt sätt jobba, bra på att informera om saker trevlig och håller sitt ord.
    2016-09-15 Jakob E svarar Per-magnus S
    Tackar! Vem vet, jag kanske hör av mig lite senare om jag behöver en präst i Afrika sen :) MVH Jakob
  • Beatrice S
    Beatrice S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket nöjd! Bra bemötande hela vägen. Bra och tydlig information hela vägen.
  • Mackran D
    Mackran D skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jättetrevlig, saklig och proffsig. Allt gick som planerat.
    2016-09-15 Jakob E svarar Mackran D
    Tack Mackran! Hoppas att ni kommit i ordning och att ni trivs i ert nya drömhus! MVH Jakob
  • Ellinor G
    Ellinor G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ett trevligt bemötande. Pedagogisk.
  • Therese W
    Therese W skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Tycker Jacob är en bra mäklare! Trevlig, proffsig och alltid glad! Tummen upp.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Första bostadsköpet och mäklaren agerade professionellt utan att vara opersonlig, mycket trevlig upplevelse!
  • Johan L
    Johan L skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket kunnig mäklare, ger ett tryggt intryck.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob motsvarade väl våra förväntningar som mäklare, han är kunnig, påläst och låter mig som spekulant titta och känna av i lugn och ro utan att hänga över axeln.
    Lite förvirrad men samtidigt professionell och personlig om det går att sammanfatta det så.
    2016-03-23 Jakob E svarar Åsa H
    Tack Åsa. Det var första gången jag fick höra att jag var förvirrad :) Kanske har att göra med att vi precis bytt mäklarsystem som vi arbetar med dagligen och det är inte alls likt det vi tidigare jobbat med, och i det systemet är jag verkligen förvirrad.
    Jag är helt övertygad att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya bostad. MVH Jakob
  • Miro K
    Miro K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt bemötande och snabbt avslut på affären!
    2016-03-23 Jakob E svarar Miro K
    Tack Miro! Försäljningen gick ju väldigt smidigt och snabbt! Glöm inte att njuta extra mycket på uteplatsen i kvällssolen när solen väl tittar fram :) MVH Jakob
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Är jätte nöjd med Fastighetsbyrån!
    2016-03-23 Jakob E svarar Lovisa B
    Va roligt att höra! Allt gick ju extremt snabbt och smidigt, och frånträdet blir ju perfekt för din del. MVH Jakob
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jacob Ekerot tog hand om min bostadsförsäljning på ett utmärkt sätt, han är kunnig, professionell, intresserad och ger snabb återkoppling. Med Jacob kände jag mig i trygga händer och vi hade en fin dialog tillsammmans.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    2016-03-23 Jakob E svarar Gunilla E
    Tack för de snälla orden och rekommendationerna, det värmer verkligen! Stort tack Gunilla! Det var ett rent nöje att hjälpa dig vid försäljningen av din lägenhet. MVH Jakob
  • Oscar G
    Oscar G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra utfört jobb. Precis som jag förväntar mig när man anlitar eller har att göra med en seriös mäklarfirma. Inga problem med Jakob. Däremot stör jag mig på att detta är det 4 recensionen av Jakob som jag behöver göra. Jag kommer inte rekommendera honom då jag inte hade rekommenderat någon mäklare om jag inte personligen kände honom. Men helhetsintrycket var bra
    2016-02-22 Jakob E svarar Oscar G
    Hej Oskar. Va bra att du är nöjd med bemötandet och helhetsintrycket. Däremot vet jag inte vilka recensioner du menar. Du får en via Fastighetsbyråns huvudkontor samt denna reco-länk. Utöver dessa två så kommer inga andra enkäter, och det är givetvis alltid frivilligt att fylla i dessa.
    Du har köpt en fantastisk bostad och jag är helt övertygad att du verkligen kommer trivas där! Med vänlig hälsning Jakob
  • Laila V
    Laila V skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Seriösa och kunniga. Vi har både sålt och köpt genom fastighetsbyrån i Uppsala.
  • David G
    David G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ett väldigt bra och avslappnat bemötande.
    Rak, tydlig och bekväm.
    2016-02-18 Jakob E svarar David G
    Tack David! Det är skönt när man kan köpa i lugn och ro, och inte behöva stressa fram sina beslut. Det är en av fördelarna med att köpa/sälja via ”På gång” som finns på vår hemsida. Jag är helt övertygad att ni kommer trivas som ”fisken i vattnet” i er nya bostad! Med vänlig hälsning Jakob
  • Leif K
    Leif K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Som vanligt hanterade min mäklare Jakob Ekerot ännu en lägenhetsförsäljningen åt mig på bästa tänkbara sett! Tryggt och professionellt och jag är mer än nöjd. En av Jakobs många starka sidor är att han alltid har en tydlig strategi och en nära dialog tillsammans med, som mitt fall säljande part. Är dessutom blixt snabb med återkoppling i allt runt försäljningens alla delar. Jag ger Jakob 5 +++++. //Leif Klasén
    2016-02-18 Jakob E svarar Leif K
    Tack Leffe. Det är alltid lika roligt och avslappnade att arbeta med dig! Som du vet gillar jag att alltid ligga steget före vid alla mina försäljningar. Med vänlig hälsning Jakob
    Leif K gillar detta
  • Mattias V
    Mattias V skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig, kunnig och snabb. Supernöjd, kan varmt rekommendera Jakob om ni går i säljartankar.
    2016-02-18 Jakob E svarar Mattias V
    Tack Mattias! Det var roligt att det gick så smidigt. Från det att jag värderade din lägenhet redan under 2009 så har vi haft en fortsatt bra kontakt, och sen när vi väl startade försäljningen så tog det bara en dag för visning och kontrakt. Ibland går det snabbt och då är det bra att vi var så pass förberedda som vi var :) Med vänlig hälsning Jakob
  • Brita C
    Brita C skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob är enkel att ha o göra med. Förklarar på ett bra sätt. Inget verkar omöjligt för honom, är förtroendeingivande.
    Det enda lite "negativa" är alla mail som skickas till alla oss som har kontakt med honom - kan vara lite mycket ibland om man inte står i direkt läge att sälja just nu. Men jag förstår att vi alla ligger i samma sändlista. Kanske går det att dela upp sändlistan i två delar - en aktiv som får all information - en lite vilande som enbart får relevant info, dvs inte lika ofta.
    2016-02-18 Jakob E svarar Brita C
    Hej Brita. Tack för de fina orden och det var roligt att allt löste sig på absolut bästa tänkbara sätt. Du har ju fått stå ut med mina ”marknadsuppdateringar” längre än de flesta eftersom vi upprättade vår kontakt redan under 2011, men jag tackar dig för dina synpunkter. Med vänlig hälsning Jakob
  • Catalina R
    Catalina R skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Alltid bra bemötande och resultat från Jakob.
    2016-02-18 Jakob E svarar Catalina R
    Tack Catalina. Det var roligt att få hjälpa dig än en gång med försäljningen. MVH Jakob
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra kontinuerlig information och rapportering. Levde upp till våra förväntningar.
  • Karin B
    Karin B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob assisterade oss på ett föredömligt sätt då vi köpte en lägenhet i Uppsala. Jag och min man bor i Schweiz och därför kändes det bra med en mäklare som kommunicerade sakligt och professionellt och framförallt säkerställde att vi ständigt kände oss uppdaterade ang försäljningsprocessen. Jakob hjälpte även till med kontakterna till banken (vi använder oss av Swedbank). Jakob mer än väl uppfyllde vår förväntan på mäklare och vi är mycket nöjda med den service som vi fick. Vi skulle utan tvekan vända oss till honom igen ifall vi skulle köpa eller sälja en bostad.
  • Carl-magnus M
    Carl-magnus M skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Erfaren och kunnig. Proffsigt bemötande.
  •  johan B
     johan B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    bra, bemötande..................................................................................................................
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag rekommenderar verkligen Jakob! Han hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag fick precis det jag ville. Bra och personlig service gjorde inte saken sämre.
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob är proffsig och kunnig. En snabb och smidig affär. Kan rekommendera Jakob och fastighetsbyrån!
  • Johan B
    Johan B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kompetent och professionell. Informerar bra under hela processen.
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kontakten med Jakob var mycket bra. Genomförde hela säljprocessen på ett mycket förtjänstfullt sätt, det som jag personligen uppskattat är på det sätt feedback gavs hela tiden.
    Sen att avslutspriset i försäljningen hamnade på en högre nivå än förväntat var ett stort plus.
  • Sven-uno S
    Sven-uno S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket trevligt och kunnigt uppträdande vid visning av den lägenhet som jag genom honom blev tillägnad och hans styrning av budgivningen var helt perfekt. Jag rekommenderar Jakob Ekerot på det varmaste och kände mig mycket trygg under budgivningen då det gäller den största affär man givit sig in på. Jag vill ge honom högsta betyg och vill också framföra hans sätt att arbeta som tyder på gedigen erfarenhet.
  • Carina A
    Carina A skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi är väldigt nöjda med Jakob! Han har varit informativ, lätt att förstå, rådgivande, snabb och väldigt trevlig. Vi känner oss väl omhändertagna!
  • Robin O
    Robin O skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Min första försäljning och kunde inte vara mer nöjd. Jakob var väldigt duktig på att hela tiden återkoppla och hålla dig uppdaterad. Skicklig och snabb i allt arbete så allting flöt på perfekt.
  • Christin B
    Christin B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag upplevede bemötandet som mycket bra!
  • L G
    L G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob är en mycket engagerad och professionell mäklare. Vi har sålt två lägenheter med honom, och skulle göra det om om det skulle bli aktuell. Han har också en stor kunskap av marknaden och en jättetrevlig bemötande! Rekommenderas varmt!
  • Eva G
    Eva G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob Ekerot är en mycket seriös och kunnig mäklare som gjorde att det kändes bra hela vägen genom försäljningen.
  • Anna C
    Anna C skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket bra och professionellt bemötande. Levde mycket väl upp till våra förväntningar både vid köp och vid försäljning,
  • Ida W
    Ida W skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ett väldigt bra bemötande som kändes personligt och proffsigt. Hjälpsam och bra på att förmedla sin kunskap på ett förståeligt sätt.
  • Johan L
    Johan L skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra jobbat, alltid till hands även efter affären. Mkt trevlig, profesionell och pålitlig. Jag är mkt nöjd med Jakobs arbete.
  • Christopher K
    Christopher K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra bemötande. Mäklaren visste vad han pratade om. 4 bananer av 5.
  • Bjarne G
    Bjarne G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi hade inte så mycket kontakt med Jakob då detta lägenhetsköp gick mycket snabbt och inte ens kom till visning.
    Jakob gjorde ett gott intryck och var trevlig och hjälpsam.
    Kontraktsskrivningen utfördes på ett smidigt och informativt sätt.
  • Jamila K
    Jamila K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket bra bemötande, proffsigt och tryggt.
    Förtroendegivande och pålitligt
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevligt bemötande, kändes som man alltid kunde kontakta. Snabb respons vid frågor.
  • Robert C
    Robert C skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra mäklare, trevlig, rak på sak och löser problem.
  • Lars Göran Ö
    Lars Göran Ö skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob arbetar professionellt och snabbt. Är noggrann håller kontinuerlig kontakt vid köp och försäljning. Vi har erfarenhet av att både ha köpt och sålt lägenhet via Jakob Ekerot och vi är supernöjda. Rekommenderas starkt.
  • Isabella A
    Isabella A skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag anser att alla mäklare på Fastighetsbyrån i Uppsala är pålitliga och har stor kunskap. De är öppna för alla kunder och vem jag än varit i kontakt med har varit hjälpsamma. Välj mäklare från Fastighetsbyrån i Uppsala - vem som helst, den som känns bäst för dig. Urvalet är stort!
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Enormt duktig och genuin.
    Ingenting att klaga på.
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra bemötande, kunniga och professionella mäklare.
  • Finn P
    Finn P skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Lysande mäklare. Professionell, engagerad, övertygande.
  • Douglas S
    Douglas S skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig mäklare med bra koll på marknaden.
  • Anton B
    Anton B skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jakob uppfyllde mina krav för vad en mäklare ska göra, tillgänglig och hjälpsam! Dock - för att fastighetsbyrån inte fixade styling och städ
  • Carina F
    Carina F skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag har bara talat med honom på telefon två ggr. Han verkar välstrukturerad och bra för sin uppgift.
  • Peter F
    Peter F skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra bemötande, tog sig tid att ordna extra visning med kort varsel. Trevlig och korrekt vid kontraktskrivningen.
Sofie Edin fd Johansson
Kicki Gillbrand