Jakob Ekerot
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Nyckeln till framgång är att alla parter är nöjda med den slutgiltiga lösningen och det är ett framgångskoncept som jag eftersträvar hela tiden.
Jag kan inte garantera ett visst pris eller ett visst antal spekulanter men jag kan garantera att jag alltid gör mitt bästa vid varje försäljning och det brukar bli bra.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann och förtroendeingivande, men ändå med glimten i ögat. Jag är alltid nåbar, vilket är viktigt i en bostadsförsäljning.
Jag brukar säga att vi säljer bostaden tillsammans - att vi gör detta ihop, så att man som säljare känner sig delaktig genom hela processen.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familjen som består av fru och en son (född 2010). Jag har alltid haft ett stort idrottsintresse och utövat flertalet sporter, fast för tillfället är det bara pingis som gäller. Läs mer

Läs vad 161 Läs vad Jakob Ekerot

• Jonatan S köpte sin lägenhet med hjälp av Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-06-22

Centrala Märsta
    40,5 kvadrat.
    Mäklaren var schysst, fyllde dom förväntningarna jag hade. Läs mer
    2019-07-15 Jakob E svarar Jonatan S
    Tack Jonatan. Hoppas du trivs i din nya lägenhet :) Trevlig sommar!
  • Hampus D sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-05-22

Centrala Märsta
    Toppen mäklare!
    Sålde lägenhet med hjälp av Jakob. Snabb, informativ och kunnig samt mkt trevlig.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-22 Jakob E svarar Hampus D
    Tack Hampus! Jag uppskattar verkligen dina ord.
    MVH Jakob
  • Lars Ruben Å sålde sitt hus med hjälp av Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-04-25

Sigtuna - Västra
    Vi sålde vår fastighet utanför Sigtuna, Jakob var lyhörd och förstod vad som var viktigast för oss vid vår försäljning.
    Professionellt bemötande, snabb och lösningsorienterad.
    Jakob levde upp till våra förväntningar vid valet av mäklare.
    Sammanfattningsvis gick försäljningen efter våra förutsättningar snabbt och smidigt.
    Vi kan varmt rekommendera Jakob till andra. Läs mer
    2019-04-26 Jakob E svarar Lars Ruben Å
    Tack :) Hoppas att allt går bra med flytten norrut!
  • Anna Helene Margareta Å sålde sitt hus med hjälp av Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2019-04-12

Sigtuna - Västra
    Vi hade turen att vi valde Jakob Ekerot som mäklare när vi skulle sälja vårat hus, det visade sig vara en riktig fullträff! Engagerad, bra driv och energi samt lyhörd för våra önskemål. Snabb och effektiv vilket ledde oss till en lyckad försäljning av huset. Läs mer
    2019-04-16 Jakob E svarar Anna Helene Margareta Å
    Stort tack för de snälla orden :) Det gick bra, men var lite stressigt på slutet minst sagt.
  • Maria T köpte sin bostad med hjälp av Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-12-07

Köpte en lägenhet
    Bra bemötande, lätt att gå tag på, bra återkoppling.
    Möjligtvis lite för mycket prat. Läs mer
  • Hanna R köpte sin bostad med hjälp av Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-10-09

Väldigt trevligt och öppet bemötande, han var hjälpsam vid olika frågor och bra på att ta bort ens oro inför en sån stor händelse i livet.
    Bra tillgänglighet. Läs mer
    2018-10-10 Jakob E svarar Hanna R
    Tack Hanna för de snälla orden :)
    Va roligt att ni är nöjda och kände er trygga genom hela processen! Vid en försäljning av sin bostad är det alltid många frågor som uppkommer och då försöker jag alltid vara behjälplig och tillgänglig, då det kan upplevas som stressigt och jobbigt vid en försäljning.
    Tack än en gång!
  • Helene K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-03-30

Mycket kunnig. Alltid nåbar, vilket är mycket viktigt. Trevlig att tala med. Jakob var mycket effektiv och detta köp kunde genomföras snabbt då både säljare och vi var överens. Läs mer
    2018-04-11 Jakob E svarar Helene K
    Tack Helene. Hoppas att flytten gick bra och att ni firade sen när ni var klara :)
  • Juhani T skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2018-03-23

Mycket bra och kunnig samt trevlig. Läs mer
    2018-03-23 Jakob E svarar Juhani T
    Stort tack och Lycka till med flytten!
  • Martina K skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2017-12-15

bra bemötande
    inga frågetecken
    förtroendeingivande Läs mer
    2018-03-23 Jakob E svarar Martina K
    Tack Martina
    Det var snälla ord som glädjer en gammal mäklare :)
  • Aram O skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

2017-10-10

Jag var och är riktigt nöjd med Jakobs bemötande. Han underlättade väldigt mycket för mig som kund, då han var jätte hjälpsam. Läs mer
    2017-10-10 Jakob E svarar Aram O
    Tack Aram för de snälla orden! Jag är glad att kunna hjälpa till i alla lägen. Hoppas ni trivs i ert nya hem! MVH Jakob

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sigtuna

Jakob Ekerot