Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sigtuna Fastighetsbyrån Sigtuna Sofie Edin fd Johansson

en del av Fastighetsbyrån Sigtuna

Stora Gatan 47, 193 30 Sigtuna — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 44 rekommendationer

Läs vad 44 användare tycker om Sofie Edin fd Johansson

• Tomas A
    Tomas A skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hjälpsam, kunnig, lyssnade på oss som säljare, trevlig, ögongodis!
  • Gediminas D
    Gediminas D skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    10/10 !!!
    Mycket trevlig, snäll och possitiv person. Skulle rekomendera till alla!
  • Hampus L
    Hampus L skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Professionell med ett väldigt trevligt bemötande. Allt gick smidigt och vi är väldigt nöjda.
  • Jouni  S
    Jouni S skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket bra . Hjälpsam och tydlig. Kommunikativ. Sofie håller underrättad . Fokuserad och trevlig
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket duktig och väldigt trevlig
  • Maria A
    Maria A skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie är genom sitt lugna och profitionella sätt en utmärkt mäklare. Med Sofie kände jag mig som säljare helt lugn och trygg. Jag kan varmt rekommendera henne!
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie hjälpte oss med en snabb affär när vi köpte vårt drömhus på landet!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Fick ett väldigt bra första intryck och gjorde ett bra jobb.
  • Charbel K
    Charbel K skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon är duktig och möter folk med glädje och det som gör henne bra är att hon behandlar alla med respekt
  • Jouni H
    Jouni H skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sympatisk, glädjespridare, kunnig.
  • Maggie K
    Maggie K skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie Edin är helt klart den bästa mäklaren!
    Hon finns alltid där och är snabb på att svara.
    Hon gör alltid det bästa för både köparen och säljaren, vilket känns tryggt.
  • Annica J
    Annica J skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket duktig och trevlig mäklare!
  • Ida T
    Ida T skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig, fick mig som kund att känna mig trygg med försäljningen. Bra på återkoppling när jag hade frågor. Löste problem som uppkom snabbt!
  • Kristina E
    Kristina E skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie var otroligt hjälpsam och bra.

På grund av min kancersjukdom så måsta jag och min sambo åka in på akuten, samma dag som vi hade bokat tid. Men min sambo och Sofie hanterade detta med fullmakt. Samt att Sofie kom till vårdcentralen. Super bra. Jag hoppas ni skänker 200000 tusen, det har ni råd med :)
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffsig och bra service, snabb på att ge återkoppling och information
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie Edin på Fastighetsbyrån är en väldigt duktig och ambitiös mäklare, rekommenderas starkt!
  • Lina P
    Lina P skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie Edin är en av de bästa mäklarna jag haft. Allting fungerade jättebra, kontakt vid köp, kontraktsskrivning och tillträde. Man behövde inte oroa sig för någonting. Jag rekommenderar varmt Sofie.
  • Sukaina J
    Sukaina J skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi var mycket nöjda med Sofie. Mycket trevlig, hjälpsam, duktig och omtänksam. Kommer att vända mig till Sofie även nästa gång vid köp/försäljning av bostad. Rekommenderar verkligen Sofie!
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån och Sofie! Vi har haft en bra kontakt genom hela processen och har blivit bemötta på ett professionellt och trevligt sätt!
  • Mathias E
    Mathias E skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon var trevlig och hade ett bra bemötande
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bra bemötande, tillgänglig. Allt gick smidigt. Känner mig nöjd med försäljningen.
  • Carina F
    Carina F skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Trevlig och sympatisk. Klar och tydlig med information/kommunikation. En mäklare jag verkligen skulle rekommendera till andra!
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Ett gott bemötande .snabb och behjälplig
  • Mark F
    Mark F skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie var mycket kompetent och kundorienterad när hon hjälpte mig att köpa mitt nuvarande boende. Trevlig och hjälpsam, i det lilla och i det stora
    Kan varmt rekommendera Sofie.
  • Katariina E
    Katariina E skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    När vi träffade Sofia på visningen som hon skulle ha var hon jätte trevlig, välkomnande och lät oss titta runt i lugn o ro och sa att om vi vill veta något eller undrar över något så är det bara att fråga. Hon var professionell och vänlig utan att vara påstridig. Det som också underlättade för oss var att vi var enda spekulanter då och vi fick hela hennes uppmärksamhet och vi kunde berätta vad vi letade efter. Hon berättade även vilka andra objekt hon hade för tillfället och även kommande objekt. Hela visningen tog ut på tiden och hennes visningstid gick över tiden för vi var så nyfikna av objektet. Hon visade ingen stress eller sa något om att hon skulle ha annan visning efter detta. Hon fick våra uppgifter o skulle återkomma nästa dag för att höra vad vi tyckte och om vi skulle gå vidare. Det kändes tryggt att ha henne som mäklare o hon informerade så bra om allt. Kontakten med henne var mycket bra och även när hon skulle på semester så gav hon hennes vikaries uppgifter /visitkort och sa att det är bara att ringa om vi undrar över något.

Mvh Katariina Eriksson
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie som mäklare - är en person som gör det där lilla extra både för dig som säljare och för köparen - är en extremt duktig säljare och lägger verkligen tid och engagemang på att sälja just ditt objekt och att få köparen att förstå varför just ditt objekt är speciellt.
  • Fedja S
    Fedja S skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Proffesionella och enkla att jobba med. Tar sig tid att hitta svar på frågor som man ställer. Och det känns tryggt med deras försäkring av alla elektroniska prylar som ingår i bostaden.
    Supernöjda är vi!
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie var suverän

Mvh Andreas
  • Diana K
    Diana K skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Att få ha Sofie som mäklare har känts så tryggt, en mäklare man kan anförtro sig till. Det är första gången för mig att köpa hus och jag har fått all hjälp jag önskat. Hon har varit kontaktbar och tillgänglig i alla situationer, hon hjälper gladeligen till och med jämna mellanrum hör av sig för att kolla att allt går rätt till. Visar stort engagemang och är helt enkelt en mäklare med det där lilla extra. Vi är super nöjda och tacksamma att vi fick Sofie som mäklare, jag kommer varmt rekommendera Sofie/Er till mina vänner och bekanta. Stort tack!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hon var mycket engagerad, lyhörd, duktig och professionell. Mycket aktivoch vi hade en bra kontakt. Vi är otroligt nöjda med hela försäljningen, från start till mål.
  • Nasiha S
    Nasiha S skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie sålde vårat radhus och hennes bemötande var fantastiskt och över förväntat. Hon var väldigt engagerad, gav mycket tips och idéer samtidigt skötte hon nästan allting själv och la inte över mycket ansvar på oss. Hon var tillgänglig hela tiden och informerade och uppdaterade oss under hela processen samt efteråt.

Företaget hjälpte oss med mer än vi förväntade oss som t.ex. skattedeklarationen.
    När vi skulle sälja vårt hus hade vi varit i kontakt med 3 mäklare från olika företag och anledningen till att vi valde just Sofie var för att vi kände att hon hade kunskap, hon var öppen, mycket trevlig, engagerad i sitt arbete, gav oss mycket förslag, tips och information. Vi har rekommenderat Sofie till 3 personer.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag skulle absolut rekommendera Sofie Johansson.
    Hon fick oss känna oss trygga i hela säljprocessen.
    Jag upplevde även att köparna var väldigt nöjda med hennes jobb och det känns också skönt som säljare.
  • Annika A
    Annika A skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Jag är mycket nöjd med Sofie Johansson. Hon tog väl hand om min försäljning. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Kajsa H
    Kajsa H skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie är oerhört engagerad och man märker av hennes höga arbetsmoral, vilket gör att man som kund känner sig väldigt trygg.
    Sofie sprider mycket glädje och energi, och man känner att hon alltid gör det lilla extra. Vi kunde inte vara mer nöjda med valet av mäklare!
  • Bim V
    Bim V skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Kan varmt rekommendera Sofie Johansson och Fastighetsbyrån som på ett bra, engagerat och smidigt sätt hjälpt mig stt sälja en bostadsrätt.
  • Johnny M
    Johnny M skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Det har varit en jättebra service. Hon ställer upp på det vi behöver är trevlig och känns professionell i sina möten.
  • Christian O
    Christian O skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    En fantastisk mäklare ! Jag kan varmt rekommendera Sofie för andra personer!
  • Siv E
    Siv E skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Sofie var trevlig, kunnig och saklig. Jag kände stort förtroende för att hon kunde sitt jobb.
  • Tariq K
    Tariq K skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Från början var Sofie väldigt proffsig och mycket trevlig. Hon hade marknadsförts sig bra på det området där jag bodde och då var det enkelt att ta kontakt med henne. Hon hade kunskap om historiken i vårt område och även efterfrågan och där vi sedan tillsammans kunde sätta en accept pris där vi båda var nöjda med och fullt möjligt. Under hela försäljnings perioden och därefter har hon återkommit som utlovat och det har underlättat för mig då jag själva har varit väldigt upptagen. Sofie är en utmärkt mäklare!
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Bättre mäklare kan man inte ha, så himla hjälpsam glad och trevlig och fick lägenheten såld för mer än vi kunde ana! Stora varma rekomendationer
  • Catharina L
    Catharina L skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Mycket trevlig och sympatisk person, som verkar vara kunnig inom sitt område. Sofie Johansson var har också varit mycket lyhörd till våra önskemål och det har också varit lätt att hålla en dialog med henne...
  • Henry B
    Henry B skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Hej
    Sofie Johansson är en makalöst fantastisk mäklare som ni någonsin har. Hon är mycket sakkunnig och professionell i sitt.yrke vilket gör att hon bemöter kunder med respekt och snällhet. Hon kommer att fortsätta göra stor succé in Fastighetsbyrån där hon arbetar. Jag är stolt och tacksam att ha fått hjälp av henne.
    Med vänlig hälsning,
    Henry Bach
  • Sanaz L
    Sanaz L skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Personligt, tillitsfullt, engagerad, tillgänglig, ambitiös
  • Vikram-Wishesh B
    Vikram-Wishesh B skrev om Sofie Edin fd Johansson en del av Fastighetsbyrån Sigtuna
    Både min fru och jag har varit jätte nöjda med Sofie och Fastighetsbyrån Sigtuna. Hon var den rätta för oss och hon gjorde ett utomordentligt jobb gällande försäljningen av vår första kära lägenhet i Märsta.

Jag kan starkt rekommendera Sofie Edin!

//Vikram-Wishesh Bhatnagar
Jakob Ekerot