Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Sjöbo Emelie J. Falkman
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-02

Läs vad 14 Läs vad Emelie J. Falkman

• Robert A sålde sitt hus med hjälp av Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-03-07

Centrala Sjöbo
    Villa.
    Bra bemött.
    Funka bra men lite stressigt.
    Fick känslan att det skulle säljas snabbt, men som tur var fick vi två visningar och aktionen försatte. Läs mer
    2019-03-15 Emelie F svarar Robert A
    Tack för ditt omdöme Robert. Vad tråkigt att höra att din upplevelse av processen kändes stressig. I min roll som fastighetsmäklare är förhandlingsbiten i samband med en budgivning, som uppstod i försäljningen av din och din exfrus fastighet, en oerhörd viktig och ibland också kritisk del. Det är då affären ska knytas ihop med någon av de potentiella köpare, som är nervösa och förväntansfulla. Där är tidsaspekten särskild viktig att ta hänsyn till och agera efter eftersom intresset snabbt kan svalna, pga. olika anledningar. Det gäller då att hålla en tajt och bra återkoppling, på alla fronter, och inte låta affären ”hänga i luften”. Så jag har förståelse för om detta moment kan upplevas lite ”hetsigt”. Men jag har under hela processen under vårt samarbete försökt agera med mitt fulla engagemang och efter bästa förmåga enligt era separata önskemål/behov, och med hänsyn till er särskilda situation, för att få till en trygg affär till ett så bra marknadspris som möjligt. Vilket jag också bedömer att vi verkligen lyckades med, framförallt med tanke på slutpriset. Så jag hoppas att du ändå känner dig nöjd med resultat så här i efterhand :) Bästa hälsningar, Emelie
  • Lina M sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-02-20

Löderup
    Sålde en bostadsrätt. Smidigt, snabbt och bra. Väldigt trevlig och duktig. Läs mer
    2019-02-21 Emelie F svarar Lina M
    Tack för er rekommendation! Vi ses imorgon på tillträdet. Kaffet står klart då :)
    Emelie F gillar detta
  • Lina W sålde sitt hus med hjälp av Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-02-19

Hemmestorp
    Stuga
    Mycket bra och engagerat bemötande. Läs mer
    2019-02-21 Emelie F svarar Lina W
    Tusen tack Lina! Vi ses på tillträdet.
    Emelie F gillar detta
  • Jennie K sålde sitt hus med hjälp av Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-02-19

Sövde
    Emelie har under processens gång, då hon hjälpt oss att sälja vårt hus, varit tydlig och hjälpsam. Vi har känt oss trygga med att ha Emelie vi vår sida under försäljningen. Läs mer
    2019-02-21 Emelie F svarar Jennie K
    Tack för er rekommendation. Det var en fröjd att förmedla ert fina fina hus i vackra Sövde. Hälsa Glenn så gott :)
    Emelie F gillar detta
  • Magnus P sålde sin bostad med hjälp av Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-01-21

Emeli hjälpte mig med försäljning av en tomt.
    Redan i början av vår kontakt visade hon hur proffsig hon är. Jag hade väl inga direkta förhoppningar eftersom andra tomter i området varit till salu väldigt länge. Men efter bara tre månader hade Emeli sålt min tomt. Hela tiden har hon visat på stort kunnande och jag har bemötts på ett mycket trevligt sätt. Kan varmt rekommendera Emelie som mäklare. Stort tack för all hjälp/Magnus Läs mer
    2019-02-21 Emelie F svarar Magnus P
    Stort tack själv för gott samarbete, och för din fina rekommendation Magnus.
  • Mikael S skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-14

Emelie tog hand om försäljningen av vår mammas hus på ett mycket profesionellt sätt. Stort tack!
    Mikael Sörensen Läs mer
    2019-02-21 Emelie F svarar Mikael S
    Tack själv Mikael, för gott samarbete. Hoppas mamma trivs bra i sitt nya boende och miljö! Ta hand om varandra.
  • Caroline F skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-09-18

Tillmötesgående, hjälpsam och trevligt! Läs mer
    2019-02-21 Emelie F svarar Caroline F
    Tack för er fina rekommendation. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Paula F
    Paula F skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-09-16

Kontakta fastighetsbyrån i Sjöbo och kom i kontakt med Emelie Falkman, vid första mötet med henne så kände jag direkt att henne vill jag ha;) Emelie har ett varmt bemötande, lättsamt, proffesionellt sätt men samtidigt väldigt personligt sätt. När det kommer till att välja mäklare så har jag hög standar, det måste kännas rätt, kännas tryggt samt att du blir lyssnad på. Emelie ingav allt detta plus lite mer. Hon är en hängiven mäklare som jag vilken dag som helst skulle rekommendera till andra men även använda själv igen. Emelie har en driv ett go i sig som jag tyckte personligen om. Därför blev mitt val av Emelie som mäklare lätt.
    Emelie bemöter en som person inte bara som en kund. Hon återkopplade allt med en och även duma frågor som man ibland kan komma på själv besvarade hon med en lättsamhet och ett leende på läpparna. Läs mer
    2018-09-20 Emelie F svarar Paula F
    Tusen tack Paula! Vilka fina ord.
  • Marie-Louise P skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-08-17

Rekommenderar varmt Emelie, som skötte min gårdsförsäljning helt exemplariskt. Hon är vaken, nogrann och kunnig. Kände mig trygg och säker genom hela affären. Läs mer
    2018-09-20 Emelie F svarar Marie-Louise P
    Tack snälla Marie-Louise. Roligt att höra! Ta hand om dig.
  • Gunilla P skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-05-11

Vi fick hjälp av Emelie att sälja vårt hus, vilket var en berg- och dalbana i sig. Med Emelie blev processen hanterbar. Jag upplever att Emelie är kunnig & engagerad och har ett genuint intresse för både människor och hus, just i denna ordning. Denna kombination anser jag gör henne till en skicklig mäklare man känner sig trygg med. Tack för en fin försäljning av vår ”pärla”. Gunilla Läs mer
    2018-05-25 Emelie F svarar Gunilla P
    Tack för de fina orden Gunilla! En avslutning på ett kapitel, men också början på någonting nytt. Precis som en ny termin och klass elever, för att referera i dina termer ;) Det kommer bli bra... på ett annat sätt bara, ska du se. Allt gott, som du skulle sagt! Stor kram från mig!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sjöbo

Peter Åkesson