Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Sjöbo Emelie J. Falkman
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Emelie J. Falkman

• Mikael S skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Emelie tog hand om försäljningen av vår mammas hus på ett mycket profesionellt sätt. Stort tack!
    Mikael Sörensen Läs mer
  • Caroline F skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Tillmötesgående, hjälpsam och trevligt! Läs mer
  • Paula F
    Paula F skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Kontakta fastighetsbyrån i Sjöbo och kom i kontakt med Emelie Falkman, vid första mötet med henne så kände jag direkt att henne vill jag ha;) Emelie har ett varmt bemötande, lättsamt, proffesionellt sätt men samtidigt väldigt personligt sätt. När det kommer till att välja mäklare så har jag hög standar, det måste kännas rätt, kännas tryggt samt att du blir lyssnad på. Emelie ingav allt detta plus lite mer. Hon är en hängiven mäklare som jag vilken dag som helst skulle rekommendera till andra men även använda själv igen. Emelie har en driv ett go i sig som jag tyckte personligen om. Därför blev mitt val av Emelie som mäklare lätt.
    Emelie bemöter en som person inte bara som en kund. Hon återkopplade allt med en och även duma frågor som man ibland kan komma på själv besvarade hon med en lättsamhet och ett leende på läpparna. Läs mer
    2018-09-20 Emelie F svarar Paula F
    Tusen tack Paula! Vilka fina ord.
  • Marie-Louise P skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Rekommenderar varmt Emelie, som skötte min gårdsförsäljning helt exemplariskt. Hon är vaken, nogrann och kunnig. Kände mig trygg och säker genom hela affären. Läs mer
    2018-09-20 Emelie F svarar Marie-Louise P
    Tack snälla Marie-Louise. Roligt att höra! Ta hand om dig.
  • Gunilla P skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi fick hjälp av Emelie att sälja vårt hus, vilket var en berg- och dalbana i sig. Med Emelie blev processen hanterbar. Jag upplever att Emelie är kunnig & engagerad och har ett genuint intresse för både människor och hus, just i denna ordning. Denna kombination anser jag gör henne till en skicklig mäklare man känner sig trygg med. Tack för en fin försäljning av vår ”pärla”. Gunilla Läs mer
    2018-05-25 Emelie F svarar Gunilla P
    Tack för de fina orden Gunilla! En avslutning på ett kapitel, men också början på någonting nytt. Precis som en ny termin och klass elever, för att referera i dina termer ;) Det kommer bli bra... på ett annat sätt bara, ska du se. Allt gott, som du skulle sagt! Stor kram från mig!
  • Jennie M
    Jennie M skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Emelie gjorde vår husförsäljning väldigt lätt och smidig! Verkligen intresserad av att få till en bra affär, både ur säljaren och köparens perspektiv! Supertrevlig och kompetent mäklare som är lätt att ha att göra med! Läs mer
    2018-02-01 Fastighetsbyrån Sjöbo svarar Jennie M
    Tack för det fina omdömet! Det var med glädje jag förmedlade ert charmiga och mysiga hus. Vi ses igen i samband med tillträdet! Bästa hälsningar, Emelie
  • daniel e skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag och min fru uppskattade väldigt mycket Emelies vänliga bemötande och att hon ansträngde sig för vår skull. Vi upplever henne som en väldigt bra mäklare och hon är definitivt den trevligaste och mest genuina mäklare vi stött på =) Läs mer
    2018-02-01 Fastighetsbyrån Sjöbo svarar daniel e
    Tusen tack för fina ord Daniel. Det värmer i mitt mäklarhjärta! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Bästa hälsningar, Emelie
  • Carl M R
    Carl M R skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi är väldigt nöjda med Emelie som mäklare, väldigt bra kontakt redan från början. Emelie gjorde hela husförsäljningen okomplicerad vilket var mycket bra för oss. Läs mer
  • jörgen g skrev om Emelie J. Falkman en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    jag rekommenderar i allra hösta grad Emelie som jag anser redan är en fullfjädrad & proffsig mäklare.
    motivering : super engagerad-kunnig-& ödmjuk i sitt bemötande- fast jag & köparen ibland avbröt Emelie i sitt jobb så höll hon lugnt & stillsamt ändå super koll på allting.enligt min utbildning & erfarenhet av att jobba med människor är Emelie en mycket väl balanserad & systematisk person som jag fick under hela förloppet ett mycket högt förtroende för. jag rekommenderar varmt Emelie till någon som frågar mig om råd
    med vänliga hälsningar
    Jörgen Gardenö Läs mer