Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Sjöbo Lina Thörnkvist
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 43 Läs vad Lina Thörnkvist

• Kim H köpte sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-06-03

Blentarp
    Vores første huskøb i Sverige. Og samarbejdet koordineret af Lina mellem Sælger, Bank og os har været en fantastik god og tryg oplevelse. Super professionelt hele vejen igennem processen fra fremvisning til overlevering af nøgler Läs mer
  • Anna-Stina N sålde sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-05-15

Centrala Sjöbo
    Jag har sålt mitt hus med Lina hjälp.Jag blev bemött bra inga
    problem. Läs mer
  • Michael R
    Michael R sålde sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-05-08

Vollsjö
    Vi er et danske par som har solgt vores villa via Lina.
    Lina er meget i møde kommende og venlig og gav sig tid til os som første gangs sælge til at besvare de spørgsmål som vi havde.
    Jeg forventede en professionel ejendom mæglere og det syntes jeg så absolut at Lina leverede.
    Min forlovedes og min fælles oplevelse med Lina som mægler var over forventning og vi syntes om hende fra start. Lina leverede varen og solgte vores hus 200.000 kr over udbudspris. Hun brugte dygtige folk til indretning og fotografering af hus til hjemme siden og det gjorde at huset bliv fantastisk flot.
    Vi vil klart anbefale Lina som mægler. Läs mer
  • Caroline L sålde sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-05-01

Centrala Sjöbo
    Sålt villa inne i Sjöbo. Lina ger ett väldigt proffsigt och "tryggt" intryck vilket vi värdesätter mycket.

Våra förväntningar på Lina var att hon skulle "guida" oss genom försäljningen av vårt hus samt se till så alla spekulanter kände sig "sedda" . Vilket vi tycker att Lina har gjort. Läs mer
  • Bo S
    Bo S sålde sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-03-22

Bjärsjölagård
    Hon sålde huset på en vecka det tyckte jag var bra'
    jag blev mycket bra bemött av Linda
    jag tyckte att hon sköte sitt uppdrag bra Läs mer
  • Lottie L köpte sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-03-18

Köpt bostad.
    Helt igenom kunnig mäklare på alla områden och dessutom mycket trevlig.
    Kommer att använda Lina igen ifall det blir aktuellt. Läs mer
  • Emily L köpte sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-03-18

Sjöbo Backarna
    En mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Jag tittade på några olika bostäder i Sjöbo innan jag fastnade för den jag idag har köpt.
    Lina var väldigt sansad och professionell. Läs mer
  • Sebastian H sålde sitt hus med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-03-07

Centrala Sjöbo
    Sålt en villa i centrala Sjöbo.

Mäklaren är professionell och är en mästare på att acklimatisera sig efter säljarens behov.

Förväntade mig en ganska snabb behandling av min bostad och det levererades utan problem.

Använd denna mäklarbyrå! Läs mer
  • Per Olof B sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-30

Fritidshus
    Mycket väl bemött
    Överträffade mina förväntningar med mycket egna ideer
    Sammanfattning, otroligt bra! Läs mer
  • Signe M sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-24

Lina är mycket kunnig och engagerad mäklare. Hon är snabb ödmjuk och proffsig, som gjorde att det blev en snabb affär vid försäljning av mitt hus. Jag vill verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sjöbo

Peter Åkesson