Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Sjöbo Lina Thörnkvist
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 35 kunder tycker om Lina Thörnkvist

• Per Olof B sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Fritidshus
    Mycket väl bemött
    Överträffade mina förväntningar med mycket egna ideer
    Sammanfattning, otroligt bra! Läs mer
  • Signe M sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Lina är mycket kunnig och engagerad mäklare. Hon är snabb ödmjuk och proffsig, som gjorde att det blev en snabb affär vid försäljning av mitt hus. Jag vill verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Britt-Marie O sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi har sålt vår villa, den låg ute på "pågång" under ett par månader.
    Vi fick ett mycket bra intryck av Lina redan vid första kontakten blev väl bemött. Vi höll kontakt under tiden som vår villa var under "pågång". Läs mer
  • Daniel B köpte sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Allt var proffs. Lugnt och ro. Läs mer
  • eva w sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Sålt en bostadsrätt.

Bra bemötande.

Motsvarade mina förväntningar

Hon är effektiv, duktig och vänlig! Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Snabb och enkel affär , trevlig mäklare Läs mer
  • Annica P sålde sin bostad med hjälp av Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trevlig, kunnig och känns trygg att ha vid sidan när kanske du ska göra din största affär Läs mer
  • Matilda A skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Första mötet med Lina var när vi skulle köpa vårt hus, hon fixade en privat visning och var väldigt tillmötesgående. Nu säljer hon även min lägenhet och även där är hon super bra som mäklare. Lätt att nå och uppfyller ens önskemål! Läs mer
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag och sambo köpte vår första gemensamma bostad, ett hus. Vi blev väl bemötta av vår mäklare Lina. Hon var lättillgänglig, flexibel, hjälpsam och trevlig. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Madelein V skrev om Lina Thörnkvist en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker att Lina gjorde ett fantastiskt bra jobb och min upplevelse var positiv i allt hela vägen. Hon har ett trevligt sätt och jag upplevde att hon var kunnig och allt kändes tryggt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sjöbo

Peter Åkesson