Peter Åkesson
en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

Gamla Torg 2A
275 30 Sjöbo — Visa karta

Vad tror Peter att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 70 kunder tycker om Peter Åkesson

• Aje L
    Aje L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Allt gick bra. Välregisserad.Sålt på en visning Läs mer
  • Maria A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag och min man har äntligen köpt vårt efterlängtade hus i skogen!
    Vi blev väldigt trevligt bemötta av Peter och trots att vi klyddade med banker och annat som drog ut på tiden, så var han alltid lika glad och förstod sitsen vi var i.
    Då detta var vårt första köp av bostad som vi gjort helt själva var vi väldigt nervösa för om hur vi skulle göra och vad vi skulle göra, men det visade sig att vi inte behövt vara oroliga då Peter alltid hade svar på våra frågor.
    Så tummen upp för Peter 😊 Läs mer
  • Matthias H skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi har köpt ett fritidshus och kommer även att använda honom till att sälja vårt eget hus i snar framtid.

Peter är en lugn och trevlig kille med koll på läget. han har ett korrekt och bra bemötande.

Alla förväntningar jag har av en mäklare står Peter för.

Kan bara säja en super bra upplevelse.

Med vänlig hälsning,
    Mattias & Angelica. Läs mer
  • Martin F skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Okomplicerat och snabbt agerande Läs mer
  • Katharina K skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Köpt en bostadsrätt, mycket bra bemötande, hjälpsam. Läs mer
  • Gudrun P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    JAG HAR SÅLT MIN VILLA I SJÖBO
    PETER ÅKESSON HAR SKÖTT DET TILL MIN FULLA BELÅTENHET. JAG KAN GÄRNA REKOMMENDERA HONOM. Läs mer
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Snäll och vill kolla upp saker så det blir rätt. Jobbar hårt för båda parter. Har både köpt och sålt med honom. Rekommenderas! Läs mer
    Peter Å gillar detta
  • Kenneth P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi är mkt nöjda med Petesr engagemang och kunskap! Under de 6 åren som vi har letat hus är han den bästa mäklaren vi har mött! Läs mer
  • Elina O skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Bra på att förklara allting. Verkade kunnig. Ingen stress när papperna skrevs utan lugnt och metodiskt. Läs mer
  • Rebecca L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Anser att Peter Åkesson agerade väldigt professionellt och förtroendeingivande. Allt sköttes utmärkt! Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Sjöbo. Läs mer
  • Nathalie S skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra och trevlig mäklare. Kunde hört av sig lite bättre när väl budgivningen var så inte vi behövde ringa hela tiden för att få veta något. Men bra i övrigt. Läs mer
  • Margaretha R skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en kunnig och driven mäklare. Har ett mycket gott bemötande. Vi är mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Ingemar J skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Det var mycket bra och lätt att få tag på Peter Läs mer
  • Carola T skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag har haft Peter både som köpare och säljare av fastighet. Peter är lyhörd för mig som kund och resonabel, han är kompetent och drivande, alltid trevligt bemötande och har ett professionellt förhållningssätt.
    Tydlig i sin kommunikation Läs mer
  • Christoffer P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket trevlig mäklare!, lätt att ha och göra med och mycket behaglig. Kommer anlita Peter vid nästa fastighetsköp. Läs mer
  • Gunilla P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag tycker Peter har varit tydlig, lugn, omtänksam och informativ. Det jag förväntande mig av en mäklare, men man kan ju vara mer eller mindre bra på just detta och här tycker jag Peter har varit mycket duktig. Han har även gjort det där lilla extra, t.ex. personligt besök hos min mamma som periodvis har haft svårigheter att röra sig och skriva under attester. Detta har helt säkert haft en lugnande inverkan på henne. Jag vet i alla fall att det har betytt mycket för både henne och mig. MVH Gunilla Pook Läs mer
  • Johan N skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra service och gott bemötande. Läs mer
  • Ulrica S skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick vid försäljningen av mitt hus. Professionellt och trevligt bemötande. Levde helt upp till mina förväntningar och var verkligen mån om att både köparen och jag som säljare skulle vara nöjda och få den hjälp och information vi behövde. Läs mer
  • Anders T skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter hade ett väldigt bra bemötande som mäklare, man hade en bra kontakt med honom och han va kontaktbar hela tiden, skulle han inte kunna ha svarat när man sökte han så ringde han tillbaka inom 10 minuter.

Rekommenderar starkt att ta hjälp av Peter! Läs mer
  • Elisabet C skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En väldigt trevlig mäklare - helt vanlig - inte vit skjorta och svart kostym - hjälpsam, trevlig, kreativ, snabb - bara superlativer - ska vi någon gång flytta så blir Peter vår mäklare om han finns i bygden Läs mer
  • Carina P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    engagerad ,informativ kunnig

men tyvärr lova för mycket .Då jag hade problem med att hitta boende i Lund ville han hjälpa till genom
    att hyra ut sin lägenhet i andra hand efter kontraktskrivning ändrade han sig dock och tog detta tillbaka. detta medförde struligheter för mig att lösa boendesituationen då de nya ägarna önskade en snabb inflyttning Läs mer
  • Jerry L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bemötandet var utmärkt och han skötte allt snyggt och professionellt. Läs mer
  • Iréne O skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Hej jag är nöjd med hans arbete att visa o sälja lägenheten jag köpte.Bra bemötande o lätt att prata med. Mvh Irene Läs mer
  • Emma L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Som första lägenhetsköparen upplevde jag Peter Åkesson som en trevlig och samarbetsvillig mäklare. Jag blev gott bemött och han var noga med att både säljaren och jag som köparen fick noga med information om hur allt gick till väga. Läs mer
  • Maritha A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag uppfattade Peter som en pigg, glad seriös mäklare som brinner för sitt jobb. Påläst, kunde svara på alla frågor.
    Man blev väl bemött och han uppdaterade mig hela tiden, han var alltid tillgänglig när man ringde. Kändes bra hela vägen. Läs mer
  • Benny P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En kompetent mäklare som är mån om såväl säljare som köpare. Kan varmt rekomendera Peter och fastighetsbyrån. Läs mer
  • Conny S
    Conny S skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket bra bemötande. Professionellt och personligt kombinerat på ett bra sätt. Lyhörd och alltid tillgänglig oavsett vilken typ av frågor det gällde. Utmärkt helt enkelt Läs mer
  • Anna H skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En mäklare som verkligen bryr sig om köparna till deras blivande bostad och som gör allt för att köpet ska bli så bra som möjligt som att ta fram dokument som saknas, pressar säljaren om vad som ska och måste göras. mäklaren stöttar köparna både professionellt och med mycket empati. Noga och utförliga förklaringar om det förekommer svårigheter för köparna att förstå dokument/kontrakt eller liknande. En mäklare som är lättsam, rolig och har ett gott bemötande och som alltid är glad. Ett leende betyder oerhört mycket!

Du borde få löneförhöjning och jättebra jobbat Peter! fortsätt så här! Läs mer
  • Beatrice L
    Beatrice L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trevlig, noggrann och påläst mäklare som jag som köpare är väldigt nöjd över. Läs mer
  • Jill B
    Jill B skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket nöjd. Bra service och bra bemötande Läs mer
  • Ted V
    Ted V skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vi kände oss väldigt trygga med Peter, intrycket vid första kontakt till allt var klart var att han är väldigt kompetent. Läs mer
  • Markus B skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    En oförglömlig upplevelse med bra service och en god kunskap. Läs mer
  • Camilla M skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Stor kunskap utan att bli långrandigt.
    Var flexibel och kund orienterad.
    Proffsig men ändå med humor och förståelse.
    Helt toppen enligt oss! 😃 Läs mer
  • Sigrid T skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter utförde sitt uppdrag med den äran! Han är trevlig och lätt att prata med.
    Han var lyhörd inför mina önskningar och fixade en snabb försäljning, vilket
    jag är mycket tacksam för.
    Jag har bara gott att säga om Peter. Läs mer
    2016-10-20 Peter Å svarar Sigrid T
    Tack själv Sigrid för ditt förtroende vid husförsäljningen. Härligt att höra att du är nöjd med försäljningen. Vi ses vid deklarationen!
  • Leif P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Ett positivt och professionellt bemötande. Inga oklarheter utan allt enligt "boka". Läs mer
  • Siv V skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jättenöjd väldigt trevlig och kunnig om sin sak tog hand om försäljningen på bästa sätt Läs mer
  • Carina D skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är en mycket trevlig och mjuk person väldigt nöjd duktig mäklare Läs mer
  • Jenny E skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trygg i försäljningen.. Fick all den hjälp jag behövde. Läs mer
  • Mats G skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter var väldigt påläst om området och huset samt väldigt intresserad Läs mer
  • Kristina G skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter Åkesson är en mycket engagerad och påläst mäklare. Kunde berätta mycket om både huset och området. Läs mer
  • Karl Ingvar S skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    ett korrekt och vänligt bemötande. Lyssnade på mig och kom med bra och realistiga råd. Han förstod att det var MITT hus som skulle säljas, och inte som andra mäklare som trodde att det var deras hus. En säljare som jag tycker ger förtroende hos säljare och köpare. Väl värd en löneökning. Läs mer
  • Kerstin N skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Engagerad, lyhörd, lätt att få tag i, stor social kompetens - en toppenmäklare. Läs mer
  • Emelie W skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Superduktig, kunnig och väldigt Trevlig! Läs mer
  • Ingvar L skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket bra!
    Huset blev sålt på kort tid, vilket var vårt önskemål. Bra kommunikation. Läs mer
  • Magnus A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Tillgänglig, tillmötesgående, saklig, trevlig. Utförde ett bra jobb. Rekommenderas. Läs mer
  • Conny V skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande och ärlig gentemot köparen. Trevligt och glatt humör. Fint skägg. . Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    enbart positiva saker har jag att säga om peter. sakkunnig ,hjälpsam höll en bra uppdaterad. stort + när han pusslade ihop träff för kontraktskrivning, när ingen egentligen kunde... Läs mer
  • Arne A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Mycket proffsigt intryck, allt har fungerat mycket bra Läs mer
  • Carola M skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Försäljningen fungerade helt perfekt Läs mer
  • Jan-eric A skrev om Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande från första kontakten.
    Peter är lyssnande ,rusar inte på utan vi hade ett bra samtal.Gjorde inga glädjekalkyler utan visade att han kan detta och kände bra till områdena.
    Höll oss uppdaterade hela tiden med samtal efter visningarna (2st) och vad som hände däremellan.
    Han skötte allt bra när vi lämnade över till köparen och informerade om allt som skedde med olika papper.
    Peter låg över vad vi förväntade oss av en mäklare och vi kommer att kontakta honom igen om det blir aktuellt med köp inom hans område. Läs mer
Peter Åkesson
Peter Nörklit