Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Sjöbo Peter Åkesson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 80 Läs vad Peter Åkesson

• Peter W
    Peter W sålde sitt hus med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-05-13

Blentarp
    Påläst
    Tydlig
    Förutsägbar
    Tillgänglig
    Trevlig Läs mer
  • Kjetil L köpte sitt hus med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-05-06

Björka - väster om Sjöbo
    Som det skal vara! Tok en ekstra visning for mig och barna!
    Klockren Läs mer
  • Agneta A sålde en tomt med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-02-25

Blentarp
    Mark.
    Peter är väldigt vänlig och trevlig. Mina förväntningar är att en mäklare är driven och säljande. Peter är mer försiktig och visande.
    Några kunder har klagat på att han är svår att nå. Allt pappersarbete har fungerat bra. Läs mer
  • Felicia C köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-02-12

Centrala Sjöbo
    Jag har köpt en etta på 42 kvm och bemöttes på ett bra sätt med att snabbt få svar på frågorna. Affären har gått effektivt till och mäklaren har på ett bra sätt genomfört affären och lyssnat in köparen. Läs mer
  • Anna K köpte sin bostad med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2019-01-21

Vi upplever Peter som en engagerad och påläst person. Vi har genom honom fått tag på vårat drömboende. Han visade intresse för oss som kunder. Han hade svar på alla frågor vi hade. När budgivningen var över så gick allt väldigt snabbt och smidigt! Vi njuter varje dag tack vare Peter ! Läs mer
    Peter Å gillar detta
  • Carolina A köpte sin bostad med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-12-05

Jag har köpt en lägenhet genom Peter vilket jag är fullt nöjd med. Bra och tydlig info från början till slut.
    Något som varit betydligt sämre är ju flyttstädningen. Ganska dåligt o slarvigt utförd. Läs mer
    2018-12-05 Peter Å svarar Carolina A
    Hej Carolina!

Vad kul att du känner dig nöjd med köpupplevelsen från oss på Fastighetsbyrån. Det värmer mycket att höra dina vänliga ord.

Mindre kul med din upplevelse av flyttstädningen. Tyvärr är det inget som vi på Fastighetsbyrån kan göra något åt för dig nu.
    Jag hoppas att du ändå kommer att trivas i bostaden och göra dig hemmastadd.

Hälsningar, Peter Åkesson - Fastighetsmäklare.
  • Pål A sålde sin bostad med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-26

Sålt äldre villa.
    Peter såg alltid till att vi hade all information om vad som hände/skulle hända. Kom med uppdateringar så fort något nytt hände.

Hade en god atityd och i mina ögon slog han hål på myten om hur mäklare är/beter sig i en positiv riktning.

Var tydlig och ärlig med vad vi kunde ha för förväntningar.

På det hela taget en bra mäklare med förståelse för att husförsäljning är en stor grej för kunden och pratar så man förstår vad det handlar om. Kan varmt rekomenderas. Läs mer
    Peter Å gillar detta
  • Ingemar K köpte sin bostad med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-19

Köpt villa Vollsjö. Väl bemött och väl omhänder tagen genom hela affären. Läs mer
    Peter Å gillar detta
  • Elsie O sålde sin bostad med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-19

Har sålt en fastighet som fungerat jättebra. Peter är en mycket tydlig och kunnig mäklare. Bra bemötande från första början och alla kontakter vi haft har fungerat mycket bra. Kan verkligen rekommenderas till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    Peter Å gillar detta
  • Lisa B sålde sin bostad med hjälp av Peter Åkesson en del av Fastighetsbyrån Sjöbo

2018-11-19

Sålde fastighet på landet. Peter tog sig tid, trevlig, hjälpsam och strukturerad. Mina förväntningar kring mäklarens roll blev uppfyllda vilket gjorde mig väldigt nöjd. Överlag hade jag och min partner ett väldigt fint samarbete med Peter vilket ledde till en lyckad bostadsaffär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sjöbo

Peter Åkesson