Mäklare Skåne Sjöbo Fastighetsbyrån Sjöbo Peter Nörklit
2018-05 - 2018-11

Läs vad 46 kunder tycker om Peter Nörklit

• Carina G
    Carina G skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Jag har sålt en 2:a i Sjöbo och vi fick jättebra kontakt med Peter Nörklit när vi tittade på en annan bostadsrätt. Han erbjöd sig att värdera vår lägenhet och när vi hade hittat något annat boende så tog vi kontakt med Peter. Allt har kännts jättebra hela tiden och han är verkligen seriös och ger ett mycket tryggt intryck. Han tog hand om allt och vi kände att vi kunde slappna av och låta honom sköta allt. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendera Er och Peter till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Bert S skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Han fick högsta betyg på alla punkter. Föreningens högsta pris och Peters omtanke vid kontakt med oss båda inför visning och försäljning. Sjöbos "Bästa" mäklare.❤ Läs mer
  • Anita H skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Vänligt bemötande Ställer upp till 100 procent tar sig tid vid frågor. Läs mer
  • Berit E skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Han var trevlig och korrekt. Men det var en del som han som mäklare skulle tagit upp med mig, t ex att det skulle installeras fiber i huset och kanske lagt det till priset när det annonserades. Något annat också som att jag själv fick gå till banken och ta reda på pantbrev, bankmannen där säger då "detta skall inte du behöva göra". Inga stora grejer men han behöver kanske några års erfarenhet till. Detta var första gången för mig och jag har ingen erfarenhet av det innan. Läs mer
  • Jane R skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peters engagemang är väldigt bra. Snabb återkoppling o trevlig på alla sätt o vis.
    Vi kan varmt rekommendera Peter

Jane o Jean Läs mer
  • Damian K skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter är bäst mäklare ever !!!!
    Han har hjälpt med allt som vi behövs. Läs mer
  • Annika P skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Bra bemötande, noggrann, kunnig.Vi skulle absolut anlita honom fler gånger om det finns behov. Läs mer
  • Christel M skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Väldigt hjälpsam och tillnmötesgående. Läs mer
  • Sven L
    Sven L skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Peter upplevdes av oss som en mycket seriös, proffsig mäklare.
    Trevlig, social och lätt att föra samtal med. Hade svar på alla våra frågor.
    Hela processen flöt helt utan problem.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • Jana J
    Jana J skrev om Peter Nörklit en del av Fastighetsbyrån Sjöbo
    Trevligt bemötande. Frågade om vi förstod innan han fortsatte med genomgång av papper. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sjöbo

Peter Åkesson