Emelie Ekholm
Registrerad mäklare sedan 2019-04-15
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Emelie Ekholm

• Else-britt S sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-06-03

Skara Väst - Landsbygd
    Sålt villa, alltid trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Gunnar P sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-04-29

Götene Tätort
    Sålt ett hus. Haft en mycket bra upplevelse med trevlig och duktig mäklare. Bra bemötande och utfört arbete. Läs mer
  • Inger L köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-04-17

2:a
    Köpt bostad, vi är jättenöjda med bemötande och hur allt fungerat. Trevlig och duktig, vi rekommenderar varmt. Läs mer
  • Elsa O sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2020-01-25

Götene Tätort
    Sålt hus.
    Emilie har skött sitt uppdrag jättebra. Enkel, rak och tydlig förmedlar hon information och fakta utan krusiduller och onödigt lulllull. Och det bästa av allt, huset blev ju sålt!
    Proffsigt och bra jobbat! Läs mer
  • Tomas G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-10-02

4:a
    Skaraberg
    Jätte trevligt, snäll duktig är Emilie. Kan seger bara bra om henne. Läs mer
  • Gintare G sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-09-30

4:a
    Skaraberg
    Sålde bostad.
    Bemötande var jätte bra.
    Hon var så duktig, och bra, så hade vi inte förväntat oss.
    Det bara bästa upplevelse. Läs mer
  • Sivert E sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-09-10

Eggby-Öglunda
    Sommarstuga

På ett trevligt och informativt sätt förklarat de förutsättningar och krav som gäller vid en husförsäljning

De olika faserna fram till en försäljning helt enligt mina förväntningar

ETT PROFFSIGT UTFÖRT ARBETE ! ! ! Läs mer
  • Helene A sålde sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Skara

2019-08-26

Götene tätort
    Hej!
    Jag har sålt min villa och hade ingen erfarenhet av köpa eller sälja på många år. Har fått ett bra bemötande av Emelie som också svarat snabbt på frågor och undringar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skara

Gustav Fällström