Lars Johansson

Lars Johansson

Lars Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Skara

Lars Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1993-12. Lars Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.7. Lars Johansson har haft 43 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

169 omdömen om Lars Johansson

Anders B
Lundsbrunn

En mycket trevlig och påläst av objektet mäklare, lätt att få kontakt med över telefon.

Lena B
Lundsbrunn

Ett mkt bra bemötande lätt att få kontakt med .Vi har fått bra hjälp hela vägen tycker jag 🤗

Anna-Carin S
Hällekis

Fantastiskt trevlig mäklare med stor kännedom om trakten. Valde till och med att informera oss om saker som ev skulle kunna avskräcka oss, vilket det inte gjord. Rekommenderar Lars varmt.

Peter S
Hällekis

Lars har varit väldigt informativ och uppriktig genom hela processen. Som köpare har vi känt oss sedda hela tiden. Köpcoachen på nätet har blivit kontinuerligt uppdaterad. Personligen klickade jag bra med honom. Trevlig kille med en mysig skaraborgsdialekt.

Mahmoud A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
Götene Tätort

Jag har inte mycket o säga. Första kontakt var med Gustav och Lars fullföljer uppdraget genom att kontakta mig när nån visa intresse. Jag anser att mäklararvode är hög och jag blev förvånad när jag inte fick avdrag på Hemnet announce faktora trots att det står tydligt i Hemnet sidan och i kontrakt att mäklararvode innehåller avgifter för försäljning. Ingen konstigheter att många försöker att sälja/köpa utan mäklare. Det är inte värt att betala sånt belopp för att sälja lägenhet kostar 200k-300k. Det är ännu bättre om man...

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
Götene Tätort

Vår erfarenhet av Lars är att han möjligen är lite för oengagerad o nästan undvikande i samband med visning. Men när vi sen fick sitta ner med honom och slutföra vår affär var han mycket bra;; kunnig, tydlig, tålmodig och vänlig!

Hans Ö
Götene Tätort

Utförlig beskrivning och visning av objektet

Maj-Britt L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
Lundsbrunn

Mycket bra bemötande Jag är mycket nöjd med hans arbete

?
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
Lidköping Väster - Landsbygd

Objektet som innehöll många frågor då det var 2 delägare, varav ett dödsbo med många delägare samt att många frågar sig vad som kan hända med landets ekonomi. Vågar jag köpa? Det blev sålt, köparen visste vad det innebar att renovera m.m så alt är OK

Hans Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
Götene Tätort

Mycket bra, erfaren, social, bra bemötande