Fastighetsbyrån Skara

Fastighetsbyrån Skara

• BadgeNineYears
Ring 0511-160 90 Dela

Funderar du på att sälja eller köpa bostad i Skara? Vi på Fastighetsbyrån förmedlar alla typer av fastigheter, oavsett om det gäller villor, bostadsrätter, industrier, tomter, kommersiella fastigheter och lantbruk. Genom våra många års erfarenhet, kunskap om området och vårt nära samarbete med lokala banker kan vi lova dig...

348 omdömen om Fastighetsbyrån Skara

Sedan starten hos Reco 2013

Chenqi S
Köpte sitt hus med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
Skara Tätort

Calle är hjälpsam, kunnig och pålitlig, detta underlättar hela processen. Han är alltid tillgänglig. Just han är kunnig och tillgänglig verkar verkligen vare en vinnande kombination.

Monica P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
Vara

Jag rekommenderar gärna Anders som mäklare, han är seriös, lyhörd och håller oss som kund hela tiden uppdaterad.

Georg P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara
Vara

Ordningsam, hjälpsam. mycket engagerad och positiv. Rekommenderas verkligen!

Anders B
Lundsbrunn

En mycket trevlig och påläst av objektet mäklare, lätt att få kontakt med över telefon.

Lena B
Lundsbrunn

Ett mkt bra bemötande lätt att få kontakt med .Vi har fått bra hjälp hela vägen tycker jag 🤗

Anna-Carin S
Hällekis

Fantastiskt trevlig mäklare med stor kännedom om trakten. Valde till och med att informera oss om saker som ev skulle kunna avskräcka oss, vilket det inte gjord. Rekommenderar Lars varmt.

Peter S
Hällekis

Lars har varit väldigt informativ och uppriktig genom hela processen. Som köpare har vi känt oss sedda hela tiden. Köpcoachen på nätet har blivit kontinuerligt uppdaterad. Personligen klickade jag bra med honom. Trevlig kille med en mysig skaraborgsdialekt.

Mahmoud A
Götene Tätort

Jag har inte mycket o säga. Första kontakt var med Gustav och Lars fullföljer uppdraget genom att kontakta mig när nån visa intresse. Jag anser att mäklararvode är hög och jag blev förvånad när jag inte fick avdrag på Hemnet announce faktora trots att det står tydligt i Hemnet sidan och i kontrakt att mäklararvode innehåller avgifter för försäljning. Ingen konstigheter att många försöker att sälja/köpa utan mäklare. Det är inte värt att betala sånt belopp för att sälja lägenhet kostar 200k-300k. Det är ännu bättre om man...

Anders R
Arentorp Med Omnejd

Hjälpsam kunnig och trevligt bemötande kan varmt rekommendera honom

Helen F
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, kommunikativ och tillmötesgående vad gäller tider för visning med mera.

Anders A
Helås Med Omnejd

Korrekt och saklig. Informativ.

Marianne L
Helås Med Omnejd

Trevligt bemötande, Lyssnar, handlingskraftig, snabb, vänlig, kunnig, korrekt Helt enkelt bra!

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara
Götene Tätort

Vår erfarenhet av Lars är att han möjligen är lite för oengagerad o nästan undvikande i samband med visning. Men när vi sen fick sitta ner med honom och slutföra vår affär var han mycket bra;; kunnig, tydlig, tålmodig och vänlig!

Hans Ö
Götene Tätort

Utförlig beskrivning och visning av objektet

Lars A
Tråvad

Anders har gjort ett mycket bra jobb ang försäljning av min fastighet. Hållit mej informerad under hela processen från start till mål. Har stort förtroende till Anders.

Åke C
Främmestad Med Omnejd

Ett. mycket bra bemötande Anders gjorde vad vi hade tänkt oss och ordnade även en extra visning av huset, eftersom min fru blev sjuk på ordinarie visningshus Vi upplevde att han är en mycket bra och trevlig och kompetent mäklare

Eva W
Främmestad Med Omnejd

Är mycket nöjd med Anders Arosenius som mäklare, blev rekommenderad att ta hjälp av honom. Seriös, kunnig, saklig och vänlig precis som en mäklare skall vara. Hittills har allt varit nästintill perfekt.

Sari K
Larv

Mycket trevlig och kunnig mäklare.

Roger R
Främmestad Med Omnejd

Vi valde Anders Arosenius p g a att vi fått rekommendationer. Anders är korrekt, saklig och mycket lätt att samarbeta med. Vi känner stort förtroende för Anders och hittills har allt fungerat perfekt. M a o en mäklare att rekommendera.

Maj-Britt L
Lundsbrunn

Mycket bra bemötande Jag är mycket nöjd med hans arbete

Mikael N
Larv

Hej Anders var mycket kunnig och förklarade allt på ett mycket bra sätt

Linda A
Nossebro

Fick ett bra,trevligt bemötande av Anders. Han höll en god kontakt och var noga med att återkoppla till mig och blivande sambo.När vi bad om extra-visning på fastigheten var han tillmötesgående och rättade sig efter våra krångliga jobb-scheman.Rekomenderar!

?
Lidköping Väster - Landsbygd

Objektet som innehöll många frågor då det var 2 delägare, varav ett dödsbo med många delägare samt att många frågar sig vad som kan hända med landets ekonomi. Vågar jag köpa? Det blev sålt, köparen visste vad det innebar att renovera m.m så alt är OK

Hans Ö
Götene Tätort

Mycket bra, erfaren, social, bra bemötande

Eric J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
Skara Tätort

Mycket trevlig och kunnig mäklare, pedagogisk och förklarar exempelvis kontrakt mycket bra

Niclas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
Skara Tätort

Bra bemötande, villig att förhandla kring överenskommelsen.

Henrik G
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Arosenius en del av Fastighetsbyrån Vara

Det funkar alltid smidigt och lätt. Och är bra på att återkoppla.

Miljana B
Lidköping Väster - Landsbygd

Jättebra mäklare. Alltid snabb och hjälpsam

Katarina L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
Skara Tätort

Mycket tillmötesgående och inlyssnande.

Bengt-Åke L
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara

Vi är väldigt nöjda med Lars. Trevlig och tillmötesgående och lätt att få kontakt med. Kan verkligen rekommendera honom

Klas G
Skara Öst - Landsbygd

Bara Positivt. Lars har jag fått all hjelp jag behøver få. Service hela vegen.

Johan B
Lundsbrunn

Vi var mycket nöjda med vårt möte med Lars. Sakkunnig, förklarade saker och ting och trevlig som människa.

Marie-Louise G
Lundsbrunn

Upplevde allt mycket bra, hade inga förväntningar innan.

Kenneth W
Skara Väst - Landsbygd

Intresserad lyhörd kunnig .///////////////////////////

Lena L
Vara

Kan varmt rekommendera Anders som Mäklare av bostad.

Emilie S
Lundsbrunn

Vi blev bra bemötta när vi kom. Förväntade oss bra med information och svar på våra frågor, vilket vi fick. Positivt möte, enkelt beskrivet av kontraktet så det blev lätt att förstå. Kunnig och engagerad!

Sune N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Calle Lövgren en del av Fastighetsbyrån Skara
Skara Tätort

Proffsig, kunnig, trevlig och fick en att känna sig trygg med försäljningen när marknaden är som den är. Han levde helt klart upp till våra förväntningar och vi är nöjda.

Heléne R
Nossebro

Anders ger ett trevligt bemötande och man får ett gott förtroende för honom

Tommy A
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara

En trevlig och tillmötesgående mäklare !

Jörgen R
Nossebro

Mkt bra man får förtroende för honom

Laura G
Jonslund Med Omnejd

Han är väldigt duktig på att göra människor lätta, och han är mycket professionell, vi är mycket tacksamma till honom för att han hjälper oss i processen att köpa ett hus!

Mattias J
Jonslund Med Omnejd

Anders var från början saklig och hjälpsam och det har inte brustit någonstans från intresse till köp. Han har hela tiden varit noga med att kommunicera när frågor har funnits och gett tydliga svar.

Erik B
Främmestad Med Omnejd

Mycket kunnig och bra mäklare

Johan K
Kinnekulle

Väldigt seriöst och professionellt bemötande. Kompetent och kunde svara på alla frågor. Han återkopplade dessutom snabbt, när jag sökte honom. Vi är väldigt nöjda. Förövrigt var Lars mycket trevlig. MVH Johan Knape

Sören L
Främmestad Med Omnejd

Jättebra bemötande, saklig. Affären flöt på bra. Fick svar på det mesta.👍 Mvh Sören Landén och Päivi Landén

Claes D
Skara Tätort

Lars har hela tiden gett ett professionellt bemötande och hjälpt till med de frågor som jag har haft. Kan starkt rekommendera honom som mäklare.

Sara Majbritt Ingegärd H
Skara Tätort

Trevlig och tillmötesgående. Ringt och kollat att allt har varit bra.

Kristoffer A
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Johansson en del av Fastighetsbyrån Skara

Kunnig och effektiv i sitt arbete, vi är nöjda med vår försäljning. Kanske något defensiv i bedömning av prisbild men i övrigt inget negativt.

Helena Erna Maria S
Skara Syd - Landsbygd

Mycket trevlig, lyhörd, hjälpsam, saklig och ingen ”onödig” information, plus att det aldrig var några bekymmmed nåt. Kändes helt enkelt toppen och man kunde lämna över ansvaret och veta att han hade koll.

Ursula S
Skara Öst - Landsbygd

Mycket bra! Kunnig och lyhörd mäklare. Jag blev rekommenderad att kontakta C L för min husförsäljning och jag kommer i min tur göra likadant.