Läs vad 22 Läs vad Agnes Pettersson

• 2020-12-14
    Jag har sålt en bostadsrätt och känner mig supernöjd med min mäklare! Allt har gått så smidigt och lätt. Kan verkligen rekommendera.
    Elin E
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Anderstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-12-11
    Ett radhus. På ett bra sätt, men affären gick ju så fort, så vi hade ju inte jätte mycket kontakt. Att hon lyssnade och gjorde så affären gick snabbt.
    En bra upplevelse.
    Anna A
    • 83.0 m²
    • Morön
    köpte sitt hus med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-11-16
    Har både köpt och sålt en fastighet med Agnes som mäklare i båda fallen med mycket bra intryck av Agnes
    Marie S
    • 148.0 m²
    • Ostvik
    sålde sitt hus med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-10-29
    Sålde min lägenhet på Moröhöjden. Agnes är mycket duktig och trevlig. Hela affären har gått snabbt, smidigt och enkelt.
    Agnes P
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Moröhöjden
  • 2020-10-11
    Blev uppringd av Agnes som ville erbjuda en värdering av lägenheten, det passade alldeles utmärkt för jag hade tänkt förbereda lägenheten för försäljning.
    Har från dag ett blivit bra bemött, inga konstigheter alls, väldigt trevlig mäklare.
    Jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar som jag hade.
    Kim L
    • 59.0 m²
  • 2020-10-07
    Har köpt en lght. Agnes var mycket trevlig, tydlig och påläst!
    Eva L
    • 1:a
    • 29.6 m²
    • Norrböle
    köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
  • 2020-10-05
    En okrånglig affär som sköttes okrångligt
    Ola S
    • 64.0 m²
    • Moröhöjden
  • 2020-09-30
    Mycket bra och duktig mäklare
    Henrik S
    • 4:a
    • 90.0 m²
  • 2020-09-09
    Köpt lägenhet. Att ta med sig. Inte ha tända ljus på en lägenhetsvisning mitt i sommaten med en ute temperatur på 32 grader. Kändes lite malplacerat och blev inte mysigt utan bara konstigt. Övrigt helt okey
    Karin B
    • 50.0 m²
    • Centralt
  • 2020-08-04
    Sålt bostad.
    Vi höll på att inte sälja alls för vi trodde det var köparen som höll på med konstiga saker. Som tex att tvivla när köparen dagen innan va säker om vi bara uppfyllde vissa krav (vilket vi gjorde) och sedan inte vilja berätta namnet på köparen förrän vi ifrågasatte vad som pågick. Sen har vi skiftningen i priset från värderingen och vad vi ”lätt” skulle få till att när arvodet var klart säga mellan raderna att vi kanske siktade för högt (fast vi höll oss inom ramarna vi fått i värderingssamtalet), sen har vi detta att man ska fylla i denna utvärdering innan affären/köpet är klart och avslutat, att arvodet drogs direkt utan att det ens förts på tal när det ska göras (från handpenningen) och allmänt dåliga vibbar som vi fått efter hon fått veta vad hon skulle få betalt. Då var som hon klar och ville ba släppa och gå vidare kändes det som, fastän som sagt, köpet är inte avslutat eller klart ännu.
    Madeleine H
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Anderstorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte