Agnes Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2019-09-23
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 13 Läs vad Agnes Pettersson

• Madeleine H sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-08-04

4:a
    Anderstorp
    Sålt bostad.
    Vi höll på att inte sälja alls för vi trodde det var köparen som höll på med konstiga saker. Som tex att tvivla när köparen dagen innan va säker om vi bara uppfyllde vissa krav (vilket vi gjorde) och sedan inte vilja berätta namnet på köparen förrän vi ifrågasatte vad som pågick. Sen har vi skiftningen i priset från värderingen och vad vi ”lätt” skulle få till att när arvodet var klart säga mellan raderna att vi kanske siktade för högt (fast vi höll oss inom ramarna vi fått i värderingssamtalet), sen har vi detta att man ska fylla i denna utvärdering innan affären/köpet är klart och avslutat, att arvodet drogs direkt utan att det ens förts på tal när det ska göras (från handpenningen) och allmänt dåliga vibbar som vi fått efter hon fått veta vad hon skulle få betalt. Då var som hon klar och ville ba släppa och gå vidare kändes det som, fastän som sagt, köpet är inte avslutat eller klart ännu. Läs mer
  • Ida L köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-04

Getberget
    Köpt bostad. Mycket bra bemötande. Engagerad och snabb på att svara vid frågor. Allt gick bra och smidigt till, så är väldigt nöjd! Läs mer
  • Staffan P köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-03

Boliden
    Det var okej
    Det is the most popular and most important part in the world 🗺 Läs mer
  • Niclas L köpte sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-12

Skelleftehamn
    Köpte en lägenhet i Skelleftehamn och Agnes var snabb på att återkoppla mitt bud innan budgivningen Läs mer
  • Johnny I sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-25

Norrböle
    Sålt en bostadsrätt. Är väldigt nöjd över den feedback som Agnes tillhandahållit under de ca 4 veckor som gick från att bostaden publicerades till dess vi hade en underskrift.

Hon svarar snabbt dagtid, kvällstid och helger med utförliga svar. Läs mer
  • Roger P sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-18

Norrböle
    Sålt en lägenhet, blev väldigt proffsigt bemött av mäklaren, väldigt driven och kommer nå högt i branschen. Läs mer
  • Sonja L sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Moröhöjden
    Vi är så nöjda Agnes insats !
    Hälsningar Björn o Sonja Lodin Läs mer
  • Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Moröhöjden
    Agnes har varit lätt att få kontakt med och har skött allt till belåtenhet hittills.
    Björn o Sonja Läs mer
  • Kenneth R sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

Boliden
    Trevlig, duktig professionell. Affären gick snabbt och smidigt. Kommer rekommendera Agnes och fastighetsbyrån vidare. Läs mer
  • Simon G sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Pettersson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-21

Älvsbacka
    Vad i kontakt med Agnes vid försäljning av min lägenhet.

+ väl förbered inför första mötet, (hade med antal intressenter, översikt över lägenheter i området som sålts och som låg ute.)
    + saklig personlighet.
    + kundorienterad och vänlig.
    +bra kommunikation med mig som säljare. (gav väsentlig information)

- fick känslan att hon vill gärna få klart saker snabbt och är även effektiv. Men på grund av detta kanske missar att stanna upp och reflektera i en diskussion, information delning eller kanske under processen med en köpare eller säljare?(vår första träff var saklig och bra men jag var inte lika snabb att ta in all fakta som sprutades ut. Så det tog mig ett tag att landa i allt som sagts efter mötet) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Marklund