Alexander Simonsson
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 12 Läs vad Alexander Simonsson

• Johanna H
    Johanna H sålde sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-23

Byske
    Sålt en villa med hjälp av Alexander. Första intrycket var proffsigt, han var väl förberedd och effektiv i inledande möte. Vi valde honom då han, till skillnad från andra mäklare vi träffade, är en säljare. Vi visste att han skulle göra ett bra jobb och fick hjälp med alla våra funderingar i väntan för försäljning. Bra uppdateringar, bra feedback och klockren säljare. Läs mer
    2020-07-23 Alexander S svarar Johanna H
    Tack för betyget Johanna, det har varit kul att både få träffa er och att fått hjälpa till med försäljningen av erat hus!
    Alexander S gillar detta
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-07-19

4:a
    Anderstorp
    Vi har sålt en bostadsrätt på Anderstorp. Alexander, vår mäklare, skötte sig utmärkt, gav goda råd och var trevlig att ha att göra med! Vi kan rekommendera honom. Läs mer
    2020-07-21 Alexander S svarar Anna B
    Tack så mycket Anna och Andreas! Det var ett nöje att få hjälpa er!
    Alexander S gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-30

3:a
    Anderstorp
    Alexander hjälpte oss med försäljningen av vår första lägenhet. Eftersom det var vår första bostadsförsäljning så hade vi inte så mycket erfarenhet av att arbeta tillsammans med mäklare och vi var lite osäkra på vad vi kunde förvänta oss. Alexander hjälpte oss tryggt igenom hela processen och han överträffade alla förhoppningar vi hade. Alltid trevlig och tillmötesgående, svarade alltid på frågor och funderingar på dygnets alla tider. Kommer vi någonsin sälja bostad igen så anlitar vi Alexander igen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-01 Alexander S svarar Anna S
    Vad kul att ni känner att ni kan rekommendera mig vidare! Tackar för förtroendet att ha fått hjälpa er, nöjet var på min sida!
    Alexander S gillar detta
  • Siv Monika M sålde sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-24

Bureå
    Sålt bostad. Blev seriöst bemött. Läs mer
    2020-06-24 Alexander S svarar Siv Monika M
    Man får tacka så mycket för det fina betyget!
    Alexander S gillar detta
  • Ragnhild Linnéa N köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-06-08

Prästbordet
    Köp av bostadsrätt
    Mycket bra bemötande
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-06-08 Alexander S svarar Ragnhild Linnéa N
    Tack så mycket för det och detsamma Linnea!
    Alexander S gillar detta
  • Margareta A sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-05-25

Älvsbacka
    Jag har sålt min bostadsrätt.
    Jag har blivit mycket bra bemött av Alexander från det jag träffade honom första gången på Fastighetsbyrån till dess vi skrev avtal.
    Han höll bra och lagom kontakt och kollade hela tiden hur jag ville göra. Gav raka besked och bra förslag på hur man kan tänka och göra.
    Lätt att ha att göra med.
    Jag hade nog inte tänkt på vilka förväntningar jag hade på mäklare, men det fungerade väldigt bra. Läs mer
    2020-05-25 Alexander S svarar Margareta A
    Tack för det fina omdömet Margareta! Kul att du blev nöjd!
    Alexander S gillar detta
  • Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-22

3:a
    Sålt lägenhet
    Bra och trevligt bemötande!
    Vi ville ha en snabb försäljning som uppfylldes till 100%
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-04-22 Alexander S svarar Christina L
    Tack för betyget Stina! Vad kul att ni blev supernöjda!
    Alexander S gillar detta
  • Jan A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-16

Brännan
    Har både köpt och sålt bostadsrätt.
    Alexander har skött sitt uppdrag till full belåtenhet.
    Dom förväntningar jag haft har väl uppfyllts.

Jan Andersson. Läs mer
    2020-04-16 Alexander S svarar Jan A
    Riktigt kul att höra, tackar för att jag fick uppdraget att hjälpa dig Jan.
  • Per Lars Gunnar L
    Per Lars Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-08

Burträsk
    Vi sålde en liten stuga i Bodbysund som vi ville ha värderad för att eventuellt sälja för att få till en kontantinsats för ett boende som har samma känsla som det är i stugan fast ett permanent boende vid vatten. Sen fick jag kontakt med Alexander för ca: tre veckor sedan och sen rulla det bara på och stugan blev såld för ett pris som vi blev nöjda med. Sen känner jag att Alexander var helt rätt mäklare för mig på alla vis han förstod min ironi:-) och vi hade en super bra dialog med att man skrattade till då o då men med respekt:-) och sen gillade jag Alexander snabba återkoppling. Så all kredit för Alex är mycket nöjd på alla sätt. Läs mer
    2020-04-08 Alexander S svarar Per Lars Gunnar L
    Vad kul att höra, jag tackar så mycket för det Lars! :)
    Alexander S gillar detta
  • Christer B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå

2020-04-06

Älvsbacka
    Sålde min lägenhet på Östra Nygatan via honom.
    En mycket glad och trevlig kille som är lätt att prata med och som är lätt att få tag på.

De förväntningar som jag hade på honom var att han skulle vara lätt att få tag på, kunnig inom sitt område och engagerad.
    Dessa förväntningar uppfyllde han mer än till fullo.

Rekommenderar han gladeligen till andra personer! Läs mer
    2020-04-08 Alexander S svarar Christer B
    Tackar för den fina rekommendationen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skellefteå

Sofie Marklund