Alexander Simonsson

Alexander Simonsson

Alexander Simonsson är mäklare på Fastighetsbyrån Skellefteå

Alexander Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Alexander Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Simonsson har haft 46 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 44 Läs vad Alexander Simonsson

• köpte sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-28
    Perfekt! Bra bemötande, uppfyllde alla förväntningar!
    Tackar!!:) Hoppas ni kommer trivas med nya inköpet!:) Alexander Simonsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Moröhöjden
    2021-07-27
    Väldigt proffsig. Duktig på att höra av sig. Känns hungrig och vill mer och det är något man vill ha i en mäklare
    Det uppskattas Amanda!! Kul att vi kunde få ett nytt rekord i föreningen! Hoppas ni får trivas i huset nu!:) Alexander Simonsson
    2021-07-24
    Över förväntan
    Jag har aldrig tidigare anlitat nån mäklare.
    Han lade ner själ och hjärta
    Tack Peter, så glad att ni blivit så nöjda över affärerna, nu ska vi njuta på Gotland! Alexander Simonsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    2021-07-23
    Alexander är professionell och trevlig.
    Han var bra på att hålla kontakt och att svara på frågor. Allt kring försäljningen gick smidigt och bra.
    Tack för det fina betyget! Hoppas du och björn är nöjda, har varit ett nöje att hjälpa er med stugan!:) Alexander Simonsson
    • Skelleftehamn
    2021-07-22
    Jag har väl haft tur. Första fastighetsmäklaren jag anlitat. När jag köpte huset Alexander hjälpte oss att sälja, var det motparten som mäklade. Mycket av det som sades den gången visade sig vara osant.
    Alexander hade "alla kort på bordet" hela tiden....
    Tack Peter, det känns riktigt kul att ni är så nöjda med försäljningen och även nya köpet! Hälsa Linda också! Alexander Simonsson
    • Byske
    2021-07-21
    Bra bemötande, engagerad och kunnig.
    Tackar! Kul att få hjälpa till att få en grym försäljning! Hoppas du kommer trivas lika bra inne i stan!:) Alexander Simonsson
    • Moröhöjden
    2021-07-19
    W O W. Rekordförsäljning i ett nafs. Kunde inte varit mer nöjda.
    Tackar Rasmus, nu återstår "bara" att hitta en ny bra bostad till er! :) Alexander Simonsson
    • Anderstorp
    2021-06-20
    Jag kontaktade Alexander då jag känner honom sedan tidigare och vet att han går att lita på. Som jag trodde så gick hela försäljningen snabbt och smidigt, som jag ville. Fick bra råd hela vägen och Alexander fanns alltid tillgänglig via telefon när man hade funderingar.

Jag är supernöjd med hela affären och Alexander visade hög kompetens och proffsigt kundbemötande. Great work!
    Kul att läsa!! Tackar för förtroendet och så hörs vi framöver!:) Alexander Simonsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    • Anderstorp
    2021-06-16
    På ett trevligt sätt!
    Han kunde svara på alla frågor och kunde han dom inte så letade han upp svaren :)
    Tackar Samuel, hoppas du ska få trivas bra i nya lägenheten!:) Alexander Simonsson
    • Byske
    2021-06-10
    Hej
    Jag har träffat Alexander på nätet .Jag tycker att Alexander är mycket bra mäklare han mycket duktig i hanns jobb
    Rachid
    Tack så mycket Rachid, ni får ha det bra nere i Skara! Alexander Simonsson