Läs vad 25 Läs vad Alexander Simonsson

• 2020-12-21
    Alexander hjälpte oss att sälja vårt hus och vi kunde inte ha varit mer nöjda. Professionell, vänlig, noggrann och mycket smidig mäklare. Alexander var alltid tillgänglig för frågor och han höll oss uppdaterade genom hela processen. Vi rekommenderar honom helt och hållet vid din nästa bostadsaffär.
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Och återigen god jul och gott nytt år till er!

• 2020-12-20
    Alexander var till belåtenhet o inga fel att invända bra på alla sätt bra kille!!!
    Ronny P
    • 3:a
    • 62.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack så mycket för betyget Ronny! God jul och gott nytt år till dig!

• 2020-12-06
    Köpte rifjbfkffooeelkffjjfjgjgji
    Nabi J
    • 121.0 m²
    • Ursviken
    köpte sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tack så mycket för betyget nabi!

• 2020-11-30
    Jag har blivit bemött på ett professionellt och bra sätt av Alexander, då jag har köpt en bostadsrätt på Anderstorp.
    Gunilla B
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Anderstorp
    Uppskattar de fina orden, kan bara säga detsamma till dig, ett riktigt trevligt bemötande!

• 2020-11-19
    Sålt en villa. Vi blev väldigt bra bemötta. Han har skött hela försäljningen på ett väldigt bra sätt.
    Torbjörn M
    • 124.0 m²
    • Ursviken
    sålde sitt hus med hjälp av Alexander Simonsson en del av Fastighetsbyrån Skellefteå
    Tackar! Hoppas ni kommer att trivas i nya boendet!

• 2020-11-05
    I found Alexander very Professional, honest, Responsive, having good knowledge of real estate market, good Communication as well as Negotiation skills.
    Waseem U
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Anderstorp
    Thank you for them kind words! I hope you and yours will enjoy your new apartment, it was a pleasure to help you!

• 2020-10-09
    Jag har i nutid både köpt och sedermera sålt fastighet med samma mäklare. Jag är mycket nöjd framförallt med engagemanget och tillgängligheten, jag lägger mitt förtroende i mäklarens knä och förväntar mig återkoppling och i det har jag känt mig trygg.
    Andreas Johannes L
    • 132.0 m²
    • Ursviken
    Stort tack för förtroendet! Har varit kul att få hjälpa både dig och er! Hoppas att ni får trivas i det nya boendet!

• 2020-10-09
    Alex är mäklare och hjälpte mig sälja mitt hus.. Mycket trevlig och kompetent kille. Enkel att prata med och gjorde samarbetet smidigt och bra.
    Mina förväntningar va höga på mäklarfirman då det är rätt dyrt. Kändes bättre då affären gick i lås. Huset va billigt och därför kändes arvodet för högt.. kan rekommendera Alexander till andra..
    Johan K
    • 118.0 m²
    • Jörn
    Tack själv för samarbetet, mycket trevligt!! Bara höra av dig om du någon gång behöver min hjälp framöver igen!

• 2020-09-28
    Vi har sålt en villa och har genom hela processen fått väldigt bra service och blivit bemötta på ett professionellt sätt som gett oss stort förtroende.
    Alla våra förväntningar har blivit uppfyllda plus lite till. Uppskattar att vi hela tiden fått snabb feedback om status på försäljningen.
    Rekommenderar starkt Alexander som mäklare och hela fastighetsbyrån.
    Cecilia T
    • 156.0 m²
    • Falkträsket
    Tack så mycket Cecilia! Har varit kul att få hjälpa er!

• 2020-09-21
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Alexander.

Väldigt social som passar till sitt yrke.

Jag hade inte så mycket förväntningar, men när jag hade frågor svarade han proffesionellt på alla.

Jag är nöjd!
    Alexandra B
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Anderstorp
    Tackar för betyget och förtroendet Alexandra! Det har varit kul att få hjälpa er att byta bostad och hoppas att ni blir nöjda med erat nya boende!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte